Gurmanka

03.01.2017., utorak

PALAČINKE S LUKOM

Pozdrav svima!
Sigurno ste primjetili moju ljubav prema pecivu, a osobito svim varijantama peciva s lukom. Volim taj miris poprženog luka i njegov slatkasti okus kombinirati s mirisom dizanog tijesta. Cijeli taj postupak izrade me opušta i usrećuje, a kada se mojom kuhinjom počne širiti miris svježe ispečenog peciva - to je zaista neprocijenjivo. Nedavno sam otkrila recept jedne naše predivne blogerice i već sam ga isprobala mnogo puta, svaki put me iznova oduševi. Naime, radi se o kineskim palačinkama s lukom. Izrada im nije komplicirana, a za okus vam mogu potvrditi da je senzacionalan! Mirišu na luk, tijesto, maslinovo ulje... na zadovoljstvo! Hrskave i vruće idu uz umake koje god poželite, a idealne su kao zalogajčići koje uvijek možete ponuditi vašim prijateljima ili samo kao večera za vaše voljene, naravno, uz domaći ajvar kako mi to volimo kušati!
Sastojci potrebni za izradu palačinki:
250 g glatkog brašna
180 ml mlake vode
prstohvat soli
4 komada sitnog mladog luka (zeleni dio)
češnjak
maslinovo ulje
Zamijesite glatko tijesto i ostavite ga da stoji 30 minuta. Podijelite ga na 5 jednakih dijelova koje razvaljajte što tanje u krug. Svaku razvučenu kuglicu tijesta premažite maslinovim uljem, preko nje stavite narezani luk i posolite. Sada je zamotajte kako motate palačinke i onda spiralno smotajte poput puža. Valjkom rastanjite palačinku u krug i pecite na ugrijanoj tavi lagano premazanoj maslinovim uljem.
Tako napravite sa svih 5 palačinki i pecite ih dok nisu zapečene i hrskave s obje strane. Razrežite ih na četvrtine i tople servirajte uz vaš omiljeni umak!
Posjetite blog O slanom & slatkom: o svemu.
Zahvaljujem na originalnom receptu za ove predivne aromatične palačinke!
Servus i uživajte :)




Oznake: kruh i peciva, slana palačinka, mladi luk


- 08:59 - Komentari (20) - Isprintaj - Link

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2017 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

KONTAKT

TORTE

KOLAČI

KRUH, PECIVA I RAZNO