Gurmanka

22.09.2016., četvrtak

PITA OD MAKA I SIRA

Pozdrav svima!
Predivna domaća pita, može li jesen bolje započeti?
Uskoro imamo veliko obiteljsko okupljanje, pa sam već počela s potragom za nekim novim kolačima kojima ih želim obradovati. Naravno, moj dragi mužić će komentirati da su mi stari predobri,ali ja moram izmišljati nešto novo. Mak nije baš moja omiljena namirnica, ali kada sam vidjela ovaj recept na blogu Domaćice odmah sam znala da je ovo kolač za mene. Pita je vrlo jednostavna, brzo je gotova, a okusom je daleko na vrhu kolača s makom.Tako sočan, ukusan i predivan kolač sigurno će zadovoljiti sve moje goste na obiteljskom okupljanju, a preporučam ga i vama jer sam zaista oduševljena ovom pitom!
Sastojci potrebni za izradu tijesta:
250 g glatkog brašna
170 g maslaca
3 žumanjka
1 šećer s okusom limuna
pola praška za pecivo
1 žlica vrhnja
Od navedenih sastojaka zamijesite tijesto i podijelite ga na dva dijela. Pola stavite u škrinju da se zamrzne jer ćete ga na kraju naribati na pitu.
Drugi dio ostavite u frižideru dok ne napravite oba nadjeva!
Nadjev od maka:
9 žlica mlijeka
200 g mljevenog maka
100 g šećera
Ugrijte mlijeko i prelijte ga preko maka i šećera te dobro promiješajte. Smanjila sam količinu šećera u nadjevima u odnosu na originalan recept, a vi napravite prema svom ukusu.
Nadjev od sira:
500 g svježeg sira
150 g šećera
malo limunove korice ili limun šećera
3 bjelanjka
3 ravne žlice griza
Izradite mikserom snijeg od bjelanjaka, pa ga polako ručno dodajte u smjesu sira i šećera.
Upalite pećnicu na 200*C i razvaljajte tijesto iz frižidera za manju tepsiju (20x30cm).
Na tijesto raširite nadjav od maka, pa preko njega izlijte smjesu od sira.
Smrznuti komad tijesta naribajte preko sira i pecite pitu oko 35 minuta dok ne dobije lijepu boju!
Zahvaljujem Domaćici na predivnom receptu, a vi svakako svratite na njezin blog i guštajte!!!
Servus i uživajte u slasnoj piti :)



Oznake: pita, mak, sir, desert


- 08:42 - Komentari (18) - Isprintaj - Link

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2016 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

KONTAKT

TORTE

KOLAČI

KRUH, PECIVA I RAZNO