Gurmanka

13.01.2016., srijeda

BISCOTTI SA SUŠENIM VOĆEM


Pozdrav svima!
Moram vam priznati da sam tek nedavno probala ove predivne hrskave keksiće i zaista su me oduševili. Čitala sam da ih ima u raznim varijantama s bademima i čokoladom, a ja sam odlučila napraviti varijantu sa sušenim voćem i vjerujte mi da nisam požalila. Predivni su i hrskavi, a sušeno voće im daje jedan nevjerojatan okus. Veliku većinu smo pojeli još vruću, a dio smo podijelili s prijateljicama moje kćeri.
Kušajte ih i vi!
Sastojci potrebni za tijesto:
110 g omekšalog maslaca
100 g šećera
2 jaja
pola praška za pecivo
žlica arome od vanilije
naribana korica od limuna
250 g miješanog narezanog sušenog voća
160 g brašna
50 g oraha
Miksajte maslac, šećer i jaja pa postepeno dodajte brašno. Kada ste dobili kompaktnu smjesu ručno umiješajte narezano voće.
Smjesu sam pekla u kalupu za srneći hrbat, ali mi je trebalo dosta vremana da se ispeče. Mislim da je bolje na limu formirati dvije roladice od smjese i zagladiti ih špatulom. Pecite ih na 180*C oko 25 minuta pa ih ohladite, Narežite roladice na šnitice, posložite na lim za pečenje i dopecite ih još 15 minuta dok ne dobiju zlatno smeđu boju i postanu hrskave.
Ovo su idealni keksići za druženje uz topli čaj ili fino desertno vino!
Servus i uživajte :)



Oznake: biscotti, sušeno voće, keksi


- 07:35 - Komentari (8) - Isprintaj - Link

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2016 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

KONTAKT

TORTE

KOLAČI

KRUH, PECIVA I RAZNO