Gurmanka

02.06.2016., četvrtak

MOUSSE OD JAGODA

Pozdrav svima!
Pošto jako volim jagode želim maksimalno iskoristiti njihovu sezonu. Bilo je tu do sada raznih torti, kolača, rolada, a danas vam darujem recept za ukusan mousse od jagoda.Ova pjenica se radi brzo i jednostavno, a vrlo je ukusna i osvježavajuća. Moguće su razno razne kombinacije uz ovu jednostavnu slasticu, a ja sam napravila dvije. Jedna je s keksima, a druga sa čokoladom i mogu vam reći da oba okusa čine osvježavajući sklad s jagodama!
Sastojci potrebni za izradu kreme (moussea):
200 g jagoda
žlica soka od limuna
70 g šećera
Ove sastojke izradite štapnim mikserom i procijedite (ako želite).
200 ml slatkog vrhnja i 120 g mascarponea dobro izmiksajte i dodajte jagodama. Dobivena krema nije jako čvrsta, ali to sam i željela, da bude meka i glatka i da nema previše okus na slatko vrhnje.
Sada možete uzeti neku ukrasnu posudu ili čašu te kreirati sami po svom izboru vaš mousse od jagoda.
Koristila sam Oreo kekse koje sam usitnila i slagala u slojevima uz kremu i svježe voće te ukrasila listićima mente!
Servus i uživajte u ovom osvježavajućem i lijepom desertu :)


Oznake: Mousse od jagoda, desert


- 07:11 - Komentari (15) - Isprintaj - Link

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2016 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

KONTAKT

TORTE

KOLAČI

KRUH, PECIVA I RAZNO