25

nedjelja

lipanj

2017

Zašto 25. lipnja nije Dan državnosti?



hdz je orjunaška strančica (koju su okupirali hrvatski četnici)


Poigravanje identitetom i nametanje "skraćene" povijesti model je otuđenja i rastakanja nacije (narod je nedodirljiv jer su krvne veze iznad političkih igara).
Proglašavanje saborske odluke o temelju hrvatske državnosti koju treba obilježavati Danom državnosti orjunaško-četnički komunjarsko-izdajnički je čin antihrvatske klike (koja nastoji razdruživanje (jugoslavenska integracija je protupravno i nasilno provedena) proglasiti začetkom hrvatske državnosti).





Jedan od datuma (koji je uslijed moratorija usaglašenim s EU, prolongirao do daljnjeg proces razdruživanja) stvaranja nove države nazvane Republika Hrvatska je povezan s datumom 25. lipnja 1991.g., ali hrvatska državnost nema veze s tim datum. Čak štoviše, na temelju hrvatske državnosti tog su datuma u Saboru izglasali samostalnost (Socijalistička Republika Hrvatska je bila federalna jedinica (dakle, s priznatom državnošću, jer federalne članice prenose dio državnosti na federaciju). Hrvatska je imala državu (time i državnost) davno prije Jugoslavija.
Nastojanje obilježavanja posljedice uzrokom, sustavno je zatiranje hrvatske državnosti i povijesti (koja obiluje izdajama i krivim datumima). Obiluje povijesnim falsifikatima. Ali nemjerljivo u odnosu na povijest Hrvata i Hrvatske u južnoslavenskoj zajednici.

Svi koji smatraju kako je novija povijest (srpska agresija i Domovinski rat) izvor datuma temeljnih državnih blagdana, varaju se. Povijest neće pamtiti hrvatsku naivnost i izdajničku prevrtljivost. Ali će pamtiti dolazak Hrvata na prostore od Drave do Jadrana, od Sutle do Drine, Zemun i Boku. Pamtit će one koji su se za djedovinu borili. Ali neće pamtiti one koji su tu djedovinu prepustili drugom, smišljajući državne blagdane na nigdarjevo.
Sretan vam Dan zaborava. Jugoslavija je ružna epizoda jednog naroda koji je preskočio riješiti se svojih jugoslavena. Preskočio je preuzeti odgovornost za svoju budućnost, poštujući prošlost.

Kokošari (nabijem vas na Q).

Mijo Kovačić - Kokošari

Oznake: dan državnosti, državni praznik, povijest, identitet, narod, nacija, ustavna odluka, novija povijest, srpska agresija, domovinski rat

11

nedjelja

lipanj

2017

Blogom dana logika



Jesam li ja rojnik?



Da bi se hsp konsolidirao, treba pozamašna pronevjera. Podjednako vrijedi za raspadnuti sdp. Jedini je hdz iznad razine vode (onda znate o kolikoj je pronevjeri riječ).

U Hrvatskoj članstvo i birači slijede one koji rasipaju (makar uzimali 100, a dijelili 30).
Trenutno se HDZ qurči državnim novcima (neće dugo).


Povratak rusa (i srba) preko račana, mesića (manolića, gregurića, orjunaša), josipovića, kosorice, milanovića prestao je izborom Grabar-Kitarović za predsjednicu. Suzbijanje plaćeničkih hordi koje su razarale iznutra mlado hrvatsko državno i državotvorno tkivo spalo je na razbijanje sdpa i HNSa kao uporišta ruske agenture ...
Nepostojanje državotvorne stranke (već svi sanjaju o pozamašnoj pronevjeri) Hrvatsku (unatoč američkoj supremaciji i naklonosti) će skupo stajati.
Ne pobjeđuje iskrena ljubav prema narodu i državi, već se roje rojevi osa ubojica koje uništavaju (svega čega se dotaknu).
HDZ je nesposoban i nekvalificiran voditi hrvatsku državu.


Mlada hrvatska demokracija može pobijediti samo krvavom bunom. Povijest bi to pamtila, ovako će nastati rupa u povijesnom slijedu.
Nitko ne pamti lopove, lažove i njihove (kukavice) žrtve.

Živio Za Dom Spremni! (Svi na front, sve za front, svi u * materinu)


Osa zemljarica (vespula germanica)

Oznake: blog, logika, pronevjera, konsolidacija, povratak, rusi, amerikanci, državotvorne stranke, nesposoban, nekvalificiran, ljubav, narod, ose ubojice, rojevi, mlada demokracija, krvava buna, povijest

13

petak

siječanj

2017

Majmuni, tko će vratiti dug RH?



Pomirba u Hrvatskoj nije značila pomirbu partizanskih i ustaških sinova (sinovi mogu biti samo svojim odabirom pobornici ideologija svojih očeva).
Pomirba (u Hrvatskoj) ne označava izmirenje (ideologija i pobornika) na ravnopravnim osnovama (izjednačavanje), već je sintagma (kulturan iskaz za prigodu prihvaćanja zločinačke naravi jugoslavensko-komunističke socijalističko-prosovjetske diktature, totalitarizma i neljudskosti) za nuđenje postupka prolaska katarze i uključivanja u društvo na osnovama odbacivanja sustava koji se urušio (zbog neljudskosti).
Titoizam i obrana vrijednosnog sustava koji je stvorio Tito (sa sljedbenicima) je totalitaran, zločinački i "pomirba" ne podrazumijeva mirenje već katarzu svih koje je sustav prisilio ili su dragovoljno sudjelovali u stvaranju i održavanju tog sustava.

Tito je zločinac, Jugoslavija zločinačka tvorevina. (SDP je (isplivavanjem naravi istaknutih članova) očito produkt sustava koji smo osudili, a sami sdpovci nisu prihvatili ponuđenu prigodu prolaska kroz katarzu.)


Oni koji su se mirili, pokazali su svoje pravo lice. Unatoč demokraciji (ustavna kategorija), vlasti pripada narodu koji bira zastupnike (čitaj: zastupnike) i neposredno odlučuje.




Unatoč Ustavu RH, Sanadera je ustoličio Mesić i Manolić, Kosor je pripremana po ministarstvima (iako nije HDZ-ov kadar), Kosor je dovela (HSLS-ovca) Plenkovića i namjestili ga na 100 000 kuna plaće (EU-parlamentarnog zastupnika), Plenković će dovesti Rafaela (onog iz pjesme Ja sam Rafo, prezime mi znate), ... i tako u nedogled. Demokracija? (Pripremaju i namještaju kandidate (koje narod ne bira).)
Narodu su nudili Gotovinu (u bijegu, u pritvoru)(iako su znali kako Gotovina nije politički kadar). Gotovine nema.
Nudili su domoljublje (i Karamarka)(nema ni Karamarka, ni domoljublja). Nema demokracije, nema vlasti ... jedino narod postoji (bez vlasti, bez države, bez političkog prava). Obmanjuju.
Nudili su preferencijalno glasovanje, preferencijalnih zastupnika nema (u izvršnoj vlasti).
S 18% glasova nametati prodaju HEP-a, kupovinu INA-e bez referenduma može samo titoistički smrad. Znate kako će takvi proći. Pomirba je prigoda za pokajanje, a ne za nastavak po starom. Politika straha na politiku bezobraštine.
Moje političko pravo u datim okolnostima ne ustupam nikome, odbijam bilo kakav legitimitet (zastupstvo ili nadglasavanje). Osporavam pravo ikome uspostavu bilo kakve vlasti (do vlasti Svevišnjeg, koji u ova vremena nije na mojoj strani (iako za sebe ne tražim njegovu naklonost)...).
Ili je SDP na vlasti, ili je na vlasti netko tko ima 13 glasova (Komiteta??). Kada će na vlasti biti narodni zastupnici (koji će u svakoj nedoumici omogućiti narodu neposredno odlučivanje)?!

Sustavno obmanjivanje naroda, s katastrofalnim posljedicama (20 godina bačenih u vjetar, upropašteni životi jer je šaka titoističkih klipana (kojima čast, slava i dobro naroda ništa ne znače) otuđila vlast.

Majmuni, tko će vratiti dug RH? (Niste znali ukinuti socijalističko (za odabrane besplatno) školovanje, socijalističko (za odabrane besplatno) zdravstveno osiguranje (u čiju centraliziranu blagajnu oni kojima je zdravstveno besplatno sliju 24 milijarde kuna). Niste znali stvoriti javni servis. Jer ste nepopravne varalice (i zločinci)(kojima je krvolok Tito uzor (iživljavanja na narodnoj muci).)







Oznake: pomirba, izmirenje, sintagma, totalitarizam, neljusdkost, katarza, vrijednosni sustav, zločinac, pravo lice, narod, vlast, zastupnici, neposredno odlučivanje, Rafae, Gotovina, nada, domoljublje, karamarko, preferencijalno glasovanje, Referendum, besplatno školstvo, besplatno zdravstvo, javni servis, moje političko pravo je neotuđivo, 12 majmuna

05

četvrtak

siječanj

2017

Hrvatska neovisnost



Kupovati MOL-ove udjele INA-e spada u teoretske primjere samovolje političara.

Ako je RH demokratska i socijalna, vlast proizlazi iz naroda i pripada narodu, a narod ostvaruje vlast izborom svojih predstavnika i neposrednim odlučivanjem onda ova vlast nije ustavna (ajte ća!).

Ustav RH, Članak 1.
Republika Hrvatska jedinstvena je i nedjeljiva demokratska i socijalna država.
U Republici Hrvatskoj vlast proizlazi iz naroda i pripada narodu kao zajednici slobodnih i ravnopravnih državljana.
Narod ostvaruje vlast izborom svojih predstavnika i neposrednim odlučivanjem.


S 18% biračkog tijela niste predstavnici naroda (nego dijela naroda, možda niti dijela (jer ste i taj (svoje birače) dio naroda postizbornim kadroviranjem izvarali)) i obavezni ste (s tako malim udjelom podrške omogućiti neposredno odlučivanje (referendum) o svim bitnim pitanjima koje imate namjeru u svom (pokradenom) mandatu "rješavati" (iako vi niste sposobni rješavati ni vlastite probleme (zašto onda forsirate riješiti moje probleme?)).

Prodati INA-u, pa naprasno (bez rasprave i uličnih nemira), prodavati HEP, ponovo kupovati INA-u postavlja pitanje. Zašto ne prodate ostatak INA-e, (dokapitalizirate s tim novcima osnovanu novu naftnu kompaniju i riješili ste energetsku neovisnost (bez rješavanja stresa obustave isporuke plina (zbog embarga), svakodnevnih fluktuacija cijene nafte i ratova koji remete obustavu trgovinu naftom)?

Mi smo neovisni, ali nipošto i od gluposti. Stalno preprodavati i kupovati, uzimati provizije i prelijevati državnu imovinu (bez suglasnosti stvarnih vlasnika (predstavnici nisu vlasnici)). Glupi podupiru uništenje (jer pametni izbjegavaju i glupe i siromaštvo).
Kada ćemo zakoračati prema blagostanju? S glupima nikad!


Oznake: mol, INA, samovolja političara, Ustav RH., narod, predstavnici, neposredno odlučivanje, neovisni, budale, državna imovina, blagostanje

04

nedjelja

prosinac

2016

Hrvatska i biranje



Hrvatska iznova nema sreće s odabirom vlasti.
Vlast sadrži mnoge pogodnosti, ali i velike probleme ako nije vlast.
(Opetovano naglašavanje nezadovoljstva naroda vlašću i nepostojanje države kao posljedica tog nezadovoljstva je tradicionalno sumorno neophodno.)

Hrvatskoj je neophodno birati dobre, najbolje. Ali svejedno vlast obnašaju loši.
Plenković je toliko loš da ga vrijeđati nije ljudski (jadničak je priglup).


Probudite se i birajte životno sposobne, radno određene, ozbiljne i odgovorne. Klonite se demagoga i lažova. Birajte dobre koji će vam pomoći birati još bolje. Ili idite u 300 * ovog svijeta -

Ovaj šrot što se nakotio u hrvatskoj vlasti treba poslati na smetlište (ljudske bijede).


Oznake: Hrvatska, sreća, biranje, vlast, narod, Drava, dobri, najbolji, sposobni, radišni, ozbiljni, odgovorni, demagozi, šrot, smetlište ljudske bijede

21

četvrtak

srpanj

2016

Zašto Plenković ne smije osvojiti vlast ...



Plenković jest alternativa Milanoviću, ali udbaška ....


Onaj tko se muči ili sumnja u pobjedu nad komunjarsko-udbaškom garniturom koju predvodi Milanović (u vrijeme Tuđmana i Đodana takvi se ne bi ni bavili politikom) zaista ima problema ...
Koliko moraš biti loš kad su ti prepreka osobe koje se niti prekrstiti ne znaju ...?

Ali, ...
Na parlamentarnim izborima ne smije pobijediti Plenković. Milanović nas otvoreno iritira i narod će mu "skinuti" glavu, Plenković će nas pokvareno "baciti" u nevolje od koji ćemo se oporavljati petsto godina (on je komunjara umotan u novi celofan).


Ostaje nejasno zašto je (bilo koja) stranka HDZ ponudila umjesto vlade nacionalnog spasa kvazi elitističku garnituru (Plenković, Stier, Krstičević, ...) koja je nesposobna zapamtiti put do Banskih dvora (a kamo li sagledati složenu situaciju i ponuditi riješenje). Uostalom, stalnim previranjem došli smo do novih izbora na koje političke stranke i političari nastupaju bez spomena glavnog problema: prevelik vanjski i javni dug.

Umjesto konsenzusa i angažiranja najboljih hrvatskih sinova i kćeri (službe) nam serviraju isprazne, anonimne, nesposobne, kljaste (i ćorave) osobe (bez kompasa i kočnice).
Smisao monopola na zakonodavstvo i izbjegavanja javnog sučeljavanja o javnom dugu neumitno zahtijeva organiziranje referenduma o narodnoj volji (bez obzira na parlamentarne izbore).
Vrijeme je sticanja uvida javnosti u genezu nastanka dugova i odabir modela rješavanja dugovanja.
Sakrivanje iza ispraznih stranačkih programa najbolje je vidljiv na primjeru HDZ-a.

Nude osobu koja s 20 godina nije ustajala protiv Račana i komunista, s 21 godinu nije ustajala protiv srpske agresija , a s 46 godina bi nas trebao spašavati od Milanovića ... i to im je izborni program (plenković je umjeren i vješti retoričar koji će poraziti milanovića?! milanovića je porazila majka priroda (vidim i plenkovića)). Trećerazredni otpad maršira Hrvatskom.

Upravljanje službi izbornim procesima otklonilo je Hrvatsku od politike nezavisne države (s granicom na Drini), ali je pomaklo ka državi s granicom na rubu razuma ...
Uništiti gospodarstvo i sve ono što počiva na gospodarstvu suludi je plan razbijanja (poveljom UNa zagarantiranih) odlika države koja objedinjava teritorij, stalno stanovništvo, vlast i sposobnost stvarati odnose s drugim državama.
Hrvatska je sustavno onemogućavana djelovati i nastupati kao država. Onaj tko će je naviše zakočiti je (prerušeni)(komunjarski otpad) Plenković.
Glasujte za vragove, s njima ćemo se lako obračunati. Hrvati vole otvorene neprijatelje, protiv prevare i nekaraktera se ne znaju (i ne mogu) boriti... izgubiti će mjesto u raju.

Ja sam rekao!



Oznake: komunjarsko-udbaška garnitura, alternativa, parlamentarni izbori, Plenković, Milanović, narod, nevolje, Vlada, nacionalnog spasa, najbolji hrvatski sinovi i kćeri, javni i banjski dug, javno sučeljavanje, Referendum, službe, onemogućavanje djelovanja kao države, prerušen, komunjarski otpad, vragovi, otvoreni neprijatelji, pokvareni i nekarakterni, mjesto u raju

08

utorak

prosinac

2015

Demokracija

Demo(n)kracija

Hrvatska je prokleta (politički nepismena).

Ustav RH
II. TEMELJNE ODREDBE

Članak 1.
Republika Hrvatska jedinstvena je i nedjeljiva demokratska i socijalna država.
U Republici Hrvatskoj vlast proizlazi iz naroda i pripada narodu kao zajednici slobodnih i ravnopravnih državljana.
Narod ostvaruje vlast izborom svojih predstavnika i neposrednim odlučivanjem.

http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/1990_12_56_1092.html

Članak 2.
Suverenitet Republike Hrvatske neotuđiv je, nedjeljiv i neprenosiv.
Suverenitet Republike Hrvatske prostire se nad njezinim kopnenim područjem, rijekama, jezerima, prokopima, unutrašnjim morskim vodama, teritorijalnim morem te zračnim prostorom iznad tih područja.
Republika Hrvatska ostvaruje, u skladu s međunarodnim pravom, suverena prava i jurisdikciju u morskim područjima i u podmorju Jadranskoga mora izvan državnoga područja do granica sa susjedima.
Hrvatski sabor ili narod neposredno, samostalno, u skladu s Ustavom i zakonom, odlučuje:
– o uređivanju gospodarskih, pravnih i političkih odnosa u Republici Hrvatskoj;
– o očuvanju prirodnog i kulturnog bogatstva i korištenju njime;
– o udruživanju u saveze s drugim državama.
Saveze s drugim državama Republika Hrvatska sklapa zadržavajući suvereno pravo da sama odlučuje o prenesenim ovlastima i pravo da slobodno iz njih istupa.

http://www.sabor.hr/Default.aspx?art=1840

Kako je određena uloga (ne)narodnih predstavnika? Koji oblici predstavljanja postoje?
Postoji aktivno biračko pravo (pravo birati) i pasivno biračko pravo (pravo biti biran). Sam čin izbora (pa makar izbori i bili demokratski), nije jamstvo demokracije. Demokracija (po Ustavu RH) mora postojati i dan nakon izbora (kao i svaki sljedeći dan (do isteka mandata izabranih predstavnika)).

Što je demokracija?

Demokracija je oblik vladavine (nedovoljno razvijen da bi bio jednoznačno određen). U tom smislu, teoretičari (politologije, sociologije) govore o demokratskom idealu. Po jednima je to sloboda pojedinca sudjelovati u onim odlukama koje se tiču njegovog života (pojedinac je izravno i redovito uključen u politički život).
Po drugima je demokracija sistem predstavničke vlasti, u kojoj pluralitet elita predstavlja niz interesa u društvu. Kritika navodi usko i ograničeno shvaćanje demokracije takvog gledišta.

„Demokracija je državna forma u kojoj vlast proizilazi iz naroda i narod je izravno ili neizravno izvršava.“


Ako demokracija (ni u Ustavu RH) nije definirana, a ovlasti predstavnika (naroda) su Ustavom i zakonima propisani, treba razmotriti odnos zastupnik (parlament) - birač.
Prema Ustavu saborski zastupnici nemaju obvezujući mandat, što znači da ih stranke ili klubovi ne mogu smijeniti za glasovanje protivno volji stranke, te imaju imunitet.

zastupnik. 1. Osoba koja na temelju zastupničkoga mandata zastupa birače u parlamentu. Biraju ga građani na osnovi pasivnoga biračkoga prava. Zastupnički mandat može biti imperativni (obvezujući) i predstavnički (neobvezujući). Kod imperativnoga (obvezujućega) mandata zastupnik je odgovoran svojemu biračkomu tijelu (ili delegaciji); biraju ga u malim izbornim jedinicama i ima izravan kontakt sa svojim biračima. Kod predstavničkoga (neobvezujućega) mandata zastupnik odgovara apstraktnomu narodu, odn. svojoj savjesti, a u mnogim državama onoj političkoj stranci koja ga je kandidirala i na čijoj je listi izabran. Prema Ustavu RH (čl. 75.), zastupnici u Hrvatskom saboru nemaju obvezujući mandat. Trajanje zastupničkoga mandata u ustavnom uređenju pojedinih država različito je definirano, ali je najčešći četverogodišnji mandat. Zastupnici se u Hrvatski sabor biraju za razdoblje od četiri godine. U nekim se državama na redovitim izborima bira polovica ili trećina od ukupnoga broja zastupnika, tako da parlament neprekidno obnavlja svoj sastav, dok se u drugima svi zastupnici biraju istodobno i za isto trajanje mandata. Zastupnikov mandat mora biti verificiran, tj. potvrđen (u RH od strane Sabora, na prijedlog Mandatno-imunitetnoga povjerenstva). Zastupnikom se postaje na konstituirajućoj sjednici parlamenta i nakon položene prisege. Tim trenutkom zastupnik dobiva: 1) imunitet neodgovornosti (za iznesene stavove u parlamentu) i nepovrjedivosti, koji mu jamči da ne može biti uhićen bez odluke parlamenta kojom mu se suspendira imunitet; kada mu je imunitet ukinut, zastupnik može i kazneno odgovarati, te može na osnovi pravomoćne presude izgubiti mandat (’ imunitet); 2) prava vezana uz rad u parlamentu; 3) materijalna prava ...
http://www.enciklopedija.hr/natuknica.aspx?id=66930


Izglasavanje saborskih odluka (propisanih Ustavom i zakonima) provodi se demokratskim principom većine ili kvalificirane većine ...

većina, u širem smislu, skupina koja je po broju veća od neke druge skupine s kojom zajednički čini cjelinu. U užem smislu, broj suglasnih glasova potrebnih kako bi izbor ili glasovanje bilo uspješno. U praksi se dobiva prebrojavanjem odnosa snaga unutar neke cjeline (skupštine, sabora, sjednice), a određuje se na različite načine. Prilikom izbora koristi se relativna i apsolutna većina. Relativna većina označuje situaciju u kojoj jedna skupina ima najmanje glas više od druge skupine ili skupina, kada se promatra pojedinačna težina glasa. Ona je najprirodnija u situacijama postojanja dvaju izbora, ali se koristi i u ostalim slučajevima, što često dovodi do toga da odluka izglasovana relativnom većinom u biti predstavlja pobjedu manjine. Stoga se za posebno važne odluke koristi apsolutna većina, što znači da neka skupina mora imati najmanje polovicu i 1 dodatni glas svih članova koji čine cjelinu kako bi prijedlog bio prihvaćen. Kada se odluka donosi apsolutnom većinom nazočnih članova (a ne svih članova cjeline), uz postojanje kvoruma, riječ je o formalnoj apsolutnoj većini. Prilikom odlučivanja o nekom pitanju koriste se jednostavna i kvalificirana većina. Jednostavna većina svaka je natpolovična većina glasova bez obzira na ukupan broj članova cjeline (i po tom je slična relativnoj većini). Kvalificirana većina brojčano je snažnija od apsolutne, jer je za prihvaćanje neke odluke potrebno imati više (npr. dvije trećine, tri četvrtine, tri petine) glasova ukupnoga broja članova cjeline. Za određivanje većine važan je čimbenik i odredba o kvorumu, odnosno odluka o tom koliko članova neke cjeline mora biti nazočno glasovanju kako bi se ono moglo provesti. Načelo većine koristi se prilikom donošenja velikoga broja odluka, a u demokratskim sustavima vlasti prilikom donošenja svih relevantnih zakona, pravila i odredbi, te izbora najvažnijih tijela državne vlasti.
http://www.enciklopedija.hr/natuknica.aspx?id=64052

Ali demokratsko odlučivanje u Saboru nije jamstvo demokracije propisane ustavom, u temeljnim načelima. Ako prihvatimo pravo pojedinca sudjelovati u političkim odlukama koje se tiču njegova života, ovlasti Sabora (koji je ovlašten odlučivati o bitnim pitanjima) bez potrebne prvotne suglasnosti naroda, neobezujući mandati saborskih zastupnika (koje uvijek predočavaju kao nepostojanje obaveze zastupnika vraćati mandat stranci. iako se radi i o neobavezi zastupnika prema biračima i narodu) isključuju pojedinca u procesu donošenja odluka.

Postavlja se pitanje tko je voljan dati neograničene ovlasti saborskim zastupnicima, koji ne polažu nikakve obaveze prema biračima i narodu.
Obaveza (sužena) saborskih zastupnika prema narodu (i biračima) je osnovni put stvaranja zdravog društva. Izlazak iz apsolutizma (koji teži totalitarizmu (iz kojeg smo Domovinskim ratom izašli)) (jer demokratsko načelo donošenja odluka u Saboru nije demokracija po sebi).
U demokraciji sve saborske odluke moraju biti podvrgnute javnoj ocjeni (i suglasnosti), saborska većina mora imati jamstvo kako je donešena odluka izraz većine naroda (birača).
Oslobađanje zastupnika odgovornosti prema nositeljima vlasti (naroda) i oslobađanje Sabora odgovornosti prema nositeljima vlasti (narodu), stvorilo je nakaradni sustav apsolutizma (koji zlouporabom sudbene vlasti i represivnog aparata (koje parlament kontrolira) teži ka totalitarizmu).

Republika (od lat. res publica = javna stvar), uz monarhiju drugi osnovni oblik vladavine.

U republici cijeli narod ili jedan njegov dio ostvaruje suverenitet direktno ili preko svojih izabranih predstavnika. Prema tome republike mogu biti demokratske i aristokratske.

https://hr.wikipedia.org/wiki/Republika

Proglašavanje Hrvatske Republikom i parlamentarnom državom ne ispunja se uvjet demokracije.
Zloupotreba (dosadašnjih) ovlasti (koje je ustoličila račanova koalicija, a iza pada te koalicije nitko Republiku Hrvatsku nije vratio demokratskim načelima, nastavljajući koristiti apsolutizam (sakriven iza kvazidemokracije parlamenta (dovoljno je postići natpolovičnu većinu u Saboru, kako bi postali apsolutni gospodari Hrvatske)), na štetu naroda i države.
Na posljednjim parlamentarnim izborima niti jedna politička opcija (stranke, partije, koalicije, nezavisne liste) nisu ponudili reformu Ustava i zakonodavstva (na odgovarajući način, a Ustavni sud nije osporio točke Ustava koje se kose s temeljnim načelom demokracije).
Apsolutizam (koji vlada od Tuđmanove smrti) bezposljedično je prouzročio tešku političko-gospodarsku krizu (težu od krize koju je prouzročila agresija na RH 1991. - 1995. g.).
Suprotstavljanje agresiji i borba za demokraciju najveći je doprinos RH koju su dali branitelji, ali (upravo zbog politike protivne suverenitetu i demokraciji) marginalizirani su i proganjani (upravo zbog ostvarenja apsolutizma Sabora).

Hrvatska mora u reforme (male preinake Ustava i usklađivanje zakona s ustavnim odredbama), jer je demokracija temeljna vrijednost kojoj moderno društvo mora težiti.
Neučinkovita tripartitna koalicija (zamrzavanja saborskog apsolutizma kao instrumenta određene politike ili pojedinaca) je neprihvatljiva, nužnost brze izmjene saborskih ovlasti i ovlasti saborskih zastupnika (s ciljem stvaranja odgovorne i kontrolirane vlasti, uspostave dvodomnog parlamenta) iziskuje predizborni program povratka demokracije.
Za takvu politiku nužna je dvotrećinska saborska većina i politička snaga dostojna sudjelovati u stvaranju hrvatske budućnosti.

ps
(ko milanoviću * mater ...)(toliko sam ozbiljan!)


Oznake: demokracija, politička nepismenost, Ustav RH., vlast, narod, odlučivanje, zastupnik, obaveze zastupnika, obezujući mandat, neobvezujući mandat, većina, relativna većina, apsolutna većina, kvalificirana većina, republika, demokratska republika, aristokratska republika, Apsolutizam, parlamentarni apsolutizam, politička snaga dostojna sudjelovati u stvaranju h

09

ponedjeljak

studeni

2015

Hvala (za ono što nisam čuo)


Koalicija radića

U Hrvatskoj ne postoji nacionalna svijest. Postoji (arhajska, naučena u crkvi) svijest o narodu (što se pri bilo kojem političkom odlučivanju primijeti).

Niš korisna (štetočinska) SDP vladavina nije probudila nacionalni osjećaj (i ponukala na nacionalno političko okupljanje). Hrvatska nije izišla iz krize.
Kriza je stanje nesposobnosti donošenja odluke.
Izjednačenjem HDZ-a i SDP-a, s MOSTOM (dostatnim za tvorbu Vlade) stvoreni su uvjeti za postepene (možda) korake iz krize, ili nastavak krize (što je izglednije).
Složena (manjinska ili koalicijska vlast) (osobno me ne smeta takav oblik vladavine, ali ne u ovom trenutku) ukazuje na političku neorganiziranost (u modernom smislu zaštite nacionalnih interesa).
Dolazak SDP-a na vlast prije četiri godine (u jeku globalne krize) i nesposobnost savladati ili pratiti tu krizu (kako su radile i uspjele prebroditi sve zemlje zahvaćene tom krizom), neodustajanje SDP-a od vladavine, stvorio je uvjete za organiziranje na nacionalnoj razini (za spas Hrvatske). Izborni rezultati pokazuju kako Hrvatska nije politički sposobna pratiti krize i politički se organizirati kako bi prebrodila te krize.
Ili je možda manjinska, možda koalicijska vlada odgovor na našu neodgovornost (i nesposobnost biti dostatno politični kako bi zaustavili krize).
Možda u Hrvatskoj nema nitko voljan prihvatiti ogroman dug, iscrpljenost Hrvata (blokirani, dužnici u švicarcima, nezaposleni, ...).

Možda je stigla na naplatu indiferentnost na vladavinu Račana, Mesića, Josipovića, Milanovića. (Ili su čekali da branitelji ostare, jer osim branitelja nitko nije krvario za ovu državu ...)

Ustrajavanje na politici reformi a ne na izjašnjavanju o načinu rješavanja dugovanja, put je u demagoško preskakanje rješavanje problema (nitko dugove nije vratio štednjom, jer dužan čovjek kad uštedi sav iznos koji troši i dalje je dužan onoliko koliko je bio dužan prije štednje).
Složenim zahvatom povećanja prihoda i istovremenim smanjenjem rashoda (na razinu ispod prihoda) stvara višak kojim se podmiruje dugovanje. Gospodarski razvoj je jedini put (a bez ulaganja nema prihoda) ...
Niti smo spremni (za izazove), niti tko spominje način izlaska iz krize ... spominju reforme i volju naroda (s time mogu obrisati *).
Neka se nitko ne poziva na volju naroda (narod je nevoljan).



Oznake: narod, nacija, politička organiziranost, kriza, odgovor na krizu, vraćanje duga, reforme, volja naroda