12

utorak

lipanj

2018

Dva pitanja hrvatske opstojnosti



Hrvatska demografska slika potiče mnoga pitanja i rasprave.

Tvrdnja 402 (sa zarezom): Hrvatska populacija je osiromašena, ne stvara vrijednost od koje može zadovoljavati svoje osobne i društvene potrebe, pa je i umirovljenička populacija za radnog vijeka stvarala manje nego je potrebno za dostojan život. Nedostatak radne snage se ne može nadoknaditi uvozom radne snage, jer ne postoje radna mjesta koja bi omogućavala prihode iz kojih bi se i umirovljenici i državni aparat namirivali uz pristojnu zaradu samih radnika i njihovih poslodavaca.

Mnogi umirovljenici nisu "zaradili" mirovinu, mnogi zaposleni ne "zarađuju" plaću (niti pridonose vlastitoj mirovini koju očekuju). Fiktivna i bespotrebna radna mjesta u državnim službama, državnim firmama (koja služe stvaranju privilegirane i podobne kaste) urušili su gospodarski i društveni sustav.
Problem nije manjak (robovske) radne snage, nego nepostojanje radnih mjesta i pravične raspodjele dobara ostvarenih radom.



Podjednako, pobuna protiv takvog sustava iskazan referendumskim inicijativama potiče i pitanja i rasprave.

Svi političari i državni dužnosnici koji se javno protive referendumima moraju biti odstranjeni s državnih funkcija. Volja naroda je u demokraciji i republikanstvu najvećeg značenja. Demagogija kojom žele smanjiti vlast naroda, a pojačati autokraciju ili/i totalitarizam treba javno osuditi i kazniti. Političarima koji osporavaju i onemogućavaju referendumske inicijative treba zabraniti pravo javnog i političkog djelovanja u državnim institucijama.
Opstrukcija referendumskih inicijativa mora potaknuti novi, temeljitiji, referendum.

Tvrdnja R32: Referendumom o raspuštanju sva tri stupa vlasti (sudbene, izvršne i zakonodavne) treba stvoriti Drugu republiku i bez lustracije temeljito reformirati državu. Narod mora ostvariti ustavno pravo na vlasti koja mu pripada, a sada je otuđena od naroda.


Hrvatska se mora okrenuti istinskom radu za opstojnost i boljitak. Paradoksalno, Hrvatska je toliko siromašna da umjesto jeftinih hamburgera, mora jesti janjetinu (što sada ne radi). Proizvodnja (seoska) vlastite hrane je način kako siromasi mogu jesti skupu hranu, ali i način kako mogu (jer moraju) povećati svoje prihode. Onog trenutka kada ostvare prihode kojima mogu plaćati druge u proizvodnji hrane za vlastite potrebe, sami će prestati proizvoditi hranu.
Društvo se tržišno, a ne državnim (komitetskim) dekretima, mijenja. (To su marksisti/"nova hrvatska levica" morali odavno prihvatiti.)


Oznake: hrvatska opstojnost, tvrdnja, osiromašenje, osobne potrebe, društvene potrebe, umirovljenička populacija, privređivanje, fiktivna radna mjesta, uvoz radne snage, državni dužnosnici, referendumi, ustav, referendum o raspuštanju sva tri stupa vlasti, ustavno pravo na vlast, tržišni temelji promjene društva

03

subota

ožujak

2018

Blogika



Priopćenje (nisu morali ništa priopćavati, mogli su odmah saopštiti) Vijeća za suočavanje s prošlošću je uz dokument popratila izjava akdemika (jazu - jugoslavenska akademija znanosti i umjetnosti) o antifašizmu kao pozitivnoj pojavi vezanoj za simbol komunističke, socijalističke i jugoslavenske zvijezde.

Logikom onog koji nikad neće biti nominiran za Nobelovu nagradu, propustio je zbog dosljednosti izjednačiti ustaško znakovlje zbog pozitivnog zalaganja za hrvatsku državu i samostalnost nacionalne države.
Danas je stvarnost hrvatska a ne jugoslavenska država (samostalnost je ulaskom u EU djelomično izgubljena, ali ne i izbrisana kao država u Kraljevini Jugoslaviji).
Očito je Vijeće ili prekratko vijećalo, ili su nas zbog nepostojanja logike poštedjeli dugog čekanja još goreg priopćenja. (Od glupih možeš očekivati samo loše ili gore.)

Priopćenje o neustavnosti Za dom spremni!, koji će iznimno tolerirati mrtvim pripadnicima HOS-a, nakaradno je zadiranje u sve segmente države, društva, postojeću kulturu i pripadnost određenoj civilizaciji, u ustavna prava svakog pojedinca.




U Ustavu RH se ne spominju ustaše, partizani, prošle ideologije. Ustav RH određuje politički poredak, ali na demokratskim osnovama čime se bitno razlikuje od ustaškog, partizanskog ili bilo kojeg drugog sustava u prošlosti Hrvatske. Samim tim Vijeće nije smjelo spominjati Ustav, osim u kontekstu demokracije.
Na ovaj, poprilično zloban i pokvaren, glupi način nisu pridonijeli uspostavi i učvršćenju važećeg Ustava, već su potpuno oskvrnuli temeljni pravni akt države. Dovoljno za javnu osudu tvoraca tog dokumenta.

Podrivanje temelja hrvatske države je stogodišnji plan istih političkih snaga, koje iako vremenski razdvojene zasebno usklađeno djeluju za ostvarenje istog cilja. To upućuje na centar moći koji rukovodi tim aktivnostima, i na potplaćenost svih koji su sudjelovali ili sudjeluju u tim aktivnostima.
Treba pronaći put novca kojim su obasuti pripadnici Vijeća i oni koji su imenovali Vijeće. I oštro kazniti.

Blogika jednog blogera: Hrvatska je demokratska, a Hrvati Za dom spremni.


Oznake: blogika, priopćenje, vijeće za suočavanje s prošlošću, gore priopćenje, ustav, temeljni pravni akt, oskvrnuće ustava, podrivanje temelja države, djelovanje za ostvarenje istog cilja, centar moći, novac, put novca, kazne

28

srijeda

veljača

2018

Nepismeni pišu Ustav i pismeni čitaju



Čitao sam Ustav, ne piše.



Oznake: ustav, čitanje, pisanje

29

nedjelja

listopad

2017

2 000 000 biračkih glasova za političko čišćenje!



Kako sam krenuo s plenkovićevom neodrživom pozicijom i nepostojanja istinske političke snage koja bi preuzela državu u kriznom stanju moram pojasniti osnovne okvire društva i talačke krize.

Plenković, (sanader), todorić, i slični su skupo plaćeni glumci koji nemaju nikakvih sposobnosti do zavaravati narod.
Suverenistička politika je ostvarivanje ustavnih načela.
Hrvatska je demokratska i suverena država. Vlast proizlazi iz naroda i pripada narodu.
To su temelji Republike Hrvatske.

Hrvatsku je dugo zastupao nesuverenistički i nedemokratski politički talog da bi danas, olako napustila tu politiku.
Cijenu nesuverenosti smo skupo platili u svakom ratu, pa tako i u Domovinskom ratu.



Prepuštati osnove društva (koje ciklički prolazi ekonomske krize i ratove, naizmjence) glumačkoj garnituri (sa zatamnjenim gospodarima) nije popuštanje vanjskim silama, već odražava nepostojanje organizacijske sposobnosti (nedostatak kadrova) i nepostojanja odgovornosti za društvo i vlastitu sudbinu.

Hrvatska nema industrije, nema energente, nema rude, nema tehnologiju, štošta nema. Ali stanje nije posljedica materijalnoga već duhovnog siromaštva.
Nema ljudi. Svi su prodane duše. Glumci. Sanjari.

Mnogo je država koje nemaju vlastitu vojnu moć kojom bi branile svoj suverenitet. Ali se domišljato nose s tom činjenicom.
Hrvatska nikad nije branila svoje pravo, prepušta ga instaliranim glumcima koji zavaravaju narod.
Sanader je vodio detuđmanizirani hdz do svog sloma (iako je to slom suverenističke politike hdza a ne sanadera, sanader je glumac).
Gotovina je bio narodna nada dok se sakrivao (od naroda).
Plenković i todorić su preuzeli ulogu javnih tema ...


Ja sam običan (nisam običan: Hrvat sam, katolik, državotvoran i željan boljitka, te zbog toga meta sustavnog progona koje provode orjunaši, meta ratnih djelovanja orjunaško-četničkih paravojnih postrojbi (i Jna je paravojska)) građanin i ne želim desetljećima slušati i gledati igrokaze (partijskih kvazi kadrova, idiota kojima je uspjeh prehranjivati se od javnih novaca). Želim i zahtijevam prostor za vlastit napredak, kako u duhovnom tako i u materijalnom smislu.


Sve moje obaveze prema državi su podložne mojoj suglasnosti (po propisanim procedurama). Sama činjenica da ste okupirali vrijeme i sredstva ovog društva ukazuje na tešku anomaliju kojoj ste izvrgli ovo društvo.
Kretene kao što su Šeks (prdi-ludi polupravnik koji zamišlja kako je sloboda sposobnost nametnuti svoje u*rane i bolesne ambicije (a da im netko ne otkine glavu)), poigravajući se sa narodom treba žurno odstraniti (i silom) iz političkog odlučivanja. Barem sa Šeksom to nije problem: glup je i pokvaren, u Osijeku ga ne vole ni živi, ni mrtvi!

Ostaje pitanje: Zašto nesposobnim i pokvarenim produžavamo mandate?
Treba birati (nadarene)!

2 000 000 biračkih glasova za političko čišćenje!


Oznake: opoziv, uništavanje, polupravničke smicalice, politička nezrelost, skupo plsćeni glumci, ustav, ustavni temelji, obrana suvereniteta, vlastita vojna moć, ja sam obićčan Hrvat, okupacija vremena, okupacija sredstava, anomalija društva, produžavanje mandata pokvarenima, 2 000 000

07

četvrtak

rujan

2017

Svi se sramite



Mi bez HDZa možemo, oni bez nas ne mogu


HDZ je postao smutnja i smetnja.
Treba oformiti hrvatski pokret kojim će se opozvati nehrvatska, izdajnička, nenarodna vlast.
Treba oformiti pokret koji će na izborima s 2 000 000 glasova preuzeti vlast bez prolijevanja krvi, bez građanskog rata ili (dogledno) nove agresije kojoj bi nesposobna i razorena Hrvatska bila izložena (nap. nova migrantska kriza, ratovi za vodu, ...).

Formiranje HDZa kao pokreta s ciljem ovladavanja hrvatskim suverenitetom je neslavno propao nametanjem politike pomirbe (izjednačavanja orjunaša, komunjara s hrvatskim domoljubima).

Kratkotrajni pokret (s nejasnim ciljevima, oslonjen uglavnom na udbo-kosovske ostatke), zbog ratnih uvjeta i krnje pobjede u tom ratu, nisu prerasli u ozbiljniju političku snagu kao temelj ozbiljne države. Prvi hdzovi kadrovi su se jagmili za obilnim novčanim naknadama (i u vrijeme rata). Čvrsta ruka koja je državi davala ozbiljnost posljedica je fokusiranosti svjetske javnosti na prvi rat u Europi nakon krvavog 2. svjetskog rata i nužnosti vanjske vojne, političke, diplomatske, materijalne i humanitarne pomoći.

Nakon završetka rata (u kojem srbija nije poražena) Hrvatska je utonila u orjunaško-četničko bezakonje (kršenja Ustava, zakona, zlouporabe pravosuđa, zlouporabe izbornih procesa, ...).
Povratak sdp-a na vlast s Račanom glogov je kolac tuđmanovom konceptu pomirbe Hrvata (jer Račan i njegovi drugari nisu sudjelovali u stvaranju RH). Ako Račan sa svojm svitom nije stvarao RH, kako je onda (po kojim zaslugama) preuzeo vodstvo u toj državi? Normalno, od prvog je trenutka radio na rastakanju i slabljenju te države.

Mogu shvatiti povratak političkih snaga koje su služile velikosrpstvu, ali ne mogu shvatiti HDZ (koji je očigledno premrežen prosrpsko projugoslavenskim kadrovima)(šeks, granić, manolić, kosor, mesić, plenković, ...) koji je restituciju (povratak) projugoslavenske struje omogućio. Ipak je HDZ bio pokret ... Bilo je potrebno samo pozvati narod na načela suvereniteta, domoljublja. Nisu to uradili.

Pokret je u tom trenutku prerastao u protuhrvatski.

Poigravanje s politički neformiranim (seksualno frustriram) Sanaderom je izrodio novi veliki propust HDZ-a (koji se više ni sam nije nazivao pokretom). Ustoličenje Jadranke Kosor.
Žena koja je do 1995.g. bila u Pokretu za održanje Jugoslavije je postala predsjednica stranke (kojoj je cilj održanje Jugoslavije) i predsjednica Vlade (kojoj je cilj žurnim mjerama prenijeti suverenitet na treću stranu).

Novi kolaps hrvatskog suvereniteta je nastao dolaskom milanovića na vlast. Orjunaško vražje kolo se okreće. Pred očima zapanjene hrvatske javnosti. HDZ kao politički pokret ne postoji. HDZ kao stranka ne postoji.

Oskudni birački odaziv karamarkovom HDZu se smanjio plenkovićevu HDZu.
Plenković je iz južnoslavenske obitelji, član HSLSa do 2008.g.
Nije sudjelovao u političkom svrgavanju komunista s vlasti, nije sudjelovao u obrani od oružane agresije, nije sudjelovao u stvaranju HDZa, nije sudjelovao u stvaranju RH.
Tko takvog mamlaza može staviti na čelo HDZa i na čelo države.
HDZ (i izborno povjerenstvo)(u stranci i na državnim izborima).
Dakle, HDZ ne postoji kao hrvatska politička snaga, već služi za promoviranje i nametanje orjunaških polupolitičara i velikosrpskih ciljeva.

Sanaderovo brže bolje koaliranje s Pupovcem (3 glasa srpske manjine u Saboru, gubitak 10-12 saborskih glasova HSPa, gubitak 200-tinjak tisuća glasova na izborima) nije slučajnost. Istovjetno popuštanje srpskoj strani (u namjeri okrnjiti suverenitet i omalovažiti narod kojem taj suverenitet pripada) radi Plenković. To nije slučajnost, već obespravljivanje hrvatslkog biračkog tijela na štetu Hrvata i Hrvatske. Služinčad.
HDZ se nije politički distancirao od nedjela svojih čelnih ljudi. I zaslužio hudu sudbinu.

Vrijeme je za potpuno devastiranje HDZa i formiranje hrvatskog političkog pokreta koji će s 2 000 000 biračkih glasova preuzeti odgovornost za državu i narod. Vrijeme je za sposobne i odgovorne koji će raditi u interesu hrvatske države i hrvatskog naroda.

Za državu dostojnu življenja, bez političke korupcije i bezakonja. Za uređenu državu u kojoj suverenite pripada narodu.

Hrvatska Hrvatom!




p.s.
Vremenska podudarnost "rješavanja" jasenovačke ploče sa završetkom sudskog procesa bosanskohercegovačkoj šestorci orjunaški je način njihova doprinosa političkom procesu u Haagu.
Ako su haški procesi političke naravi, orjunaška svita u RH je odlučila pritiskom sudjelovati u osudi.
Onaj tko sam ne vjeruje u obrambenu narav rata, ne može ni drugima dokazati plemenite namjere.
Sramite se svi koji ste aktivno ili pasivno pridonijeli raspletu koji ne prikazuje Hrvate u pravom svjetlu.
Pripadati naciji znači osjećati nepravdu koja je učinjena pripadniku vlastite nacije.

Oznake: HDZ, politički pokret, nenarodna vlast, Suverenitet, agresija, rat, obrana, bezakonje, ustav, zakoni, povratak velikosrpstva, protuhrvatski pokret, sanader, Kosor, Milanović, Plenković, pokret za Jugoslaviju, HSLS, 2000000 glasova

22

utorak

prosinac

2015

Socijalističko/socijaldemokratski nakaradni (s)Ustav



Glupost nije nasljedna (ali kao da je)


Hrvatska je nacionalna, demokratska i socijalna država.




Nacionalnu državu nije (ili je) teško postići. Demokratsku državu nije (jest) lako postići.
Socijalnu državu trebate znati sprovesti.

Socijalnu državu možete provoditi na tri načina. Prvi je način provoditi socijalne mjere uz državni suficit, drugi je ostvarivati socijalne mjere uz državne prihode jednake državnim rashodima i treći je način provođenja socijalnih mjera uz državni deficit.

Ono što nije moguće, ustrajavati na socijalnoj državi uz trajni (dugogodišnji) državni deficit.
Socijalnu državu ne možemo provoditi na kredit.
Onaj tko ne zna uskladiti državne obaveze, prihode i rashode u jednoj proračunskoj godini, (ako nije izborna godina) ima mogućnost popraviti tu nesposobnost u narednoj (proračunskoj) godini.
Ali ako netko trajno (u jednostranačkom sustavu), ili u svakom izbornom ciklusu u kojem obnaša državnu vlast (u višestranačju) provodi socijalne mjere uz deficit državnog proračuna, nesposoban je shvatiti vlastitu ideološku zabludu.

Određenje Republike Hrvatske kao socijalne države, upućeno je na državne obaveze (iako je prvi Ustav RH izjednačio prava vlasništva, nakaradnim izmjenama je RH pretvorenma u socijalističku državu, jer je obaveza građana sudjelovati u državnim (i socijalnim) rashodima, a vlasništvo je u interesu RH moguće ograničiti ili oduzeti uz tržišnu nadoknadu).

(O zlobi ustrajavanja na deficitu kao sredstvu slabljenja vojne i političke moći države, načinu prisiljavanja stanovništva na iseljavanje i napuštanje djedovine... u serijalu o sovjetsko/ruskim zločinima protiv čovječnosti.)


Oznake: nacionalna država, demokratska država, socijalna država, ustav, državni deficit, državni proračun, ideološka zabluda

15

utorak

prosinac

2015

Sveti Gral hrvatske politike


Hrvatska je obavijena velom čudne logike.
Demokracija je sredstvo zaštite totalitarnim (i neustavnim) političkim snagama.
Ne poštuju (niti njeguju) volju birača, ne poštuju Ustav ni zakone a htjeli bi koristiti sve blagodati civiliziranoga (demokratskoga) društva kad su u pitanju politički napadi na njih.

Zapravo, nitko nema poštedu od nasilja (u ovom slučaju građanskog rata). Kada politička sredstva iscrpe mogućnosti, upotreba fizičke sile je izgledna.



Zašto je u Hrvatskoj skupina sa protuhrvatskim težnjama pošteđena? Zašto nije bilo progona i lustracije (za počinjena zla u jugoslavijama)? Zašto nije bilo progona za prvu sdpovu (Račanovu) vlast, zašto nema progona za drugu sdpovu (Milanovićevu) vlast? I Račan i Milanović su nastupali protuustavno i rušilački. Veleizdajnički.
(Za demokraciju. Nasilje bi teško narušilo demokratske procese (sazrijevanje demokracije). Političko tijelo (isključivo birači, dokazujući zastranjenim političkim elitama) mora demokratskim sredstvima odstraniti ...)
Sveti Gral hrvatske politike je postavka kako se nasiljem ne smije (već demokratski) razračunavati sa veleizdajnicima, antidemokratskim i antihrvatskim snagama. Dok nabrojani demokraciju ne poštuju ...

Postulat snošljivosti u ime demokracije prema onima koji demokraciju ne poštuju uspostavljen je politikiom pomirbe (koja je pružila ruku pomirbe kroz katarzu, a ne ravnopravni suživot).
Kad se u politici suprotstave dvije nepomirljive (orjunaško-komunističko-nedemokratsko-prorusko-prosrpska-veleizdajnička i domoljubno-demokratska) struja, vrijeme je za nasilni obračun. U građanskom ratu (kao produženoj ruci politike) oni koji demokraciju doživljavaju kao sredstvo obmanjivanja (otuđivanja političke moći) najbolje će uvidjeti svoju istinsku snagu (na koju se pozivaju prije i poslije svih izbora).
A i nama koji ne vjerujemo u predizborne ankete, izborne rezultate i postizborne predodžbe će biti jasnije istinsko političko stanje hrvatskog društva.
Hrvatska je zrela za građanski rat (građanski rat kao sredstvo uspostavljanja istinskih odnosa političkih snaga u društvu koje naginje otuđenju političke moći i zlouporabe vlasti).

(Staljin je potukao sve one koji su istinski vjerovali u komunizam (po nekima tako uništio mogućnost istinskog komunizma, po drugima postupao na temelju jasne spoznaje o naravi te ideje ...). Na vama je da se odredite prema vlastitim komunistima.)


Oznake: logika, ustav, zakoni, građanski rat, velizdajnici, sveti Gral, politika pomirba, postavke politike pomirbe, suprotstavljanje nepomirljivih političkih struja, Hrvatska je zrela

23

ponedjeljak

studeni

2015

Apsolutizam i/ili totalitarizam



Republika Hrvatska je (ustavno) demokratska država.
U stvarnosti je proveden apsolutizam (s tendencijom totalitarizma).


"Apsolutizam predstavlja političku doktrinu i praksu neograničene, centralizirane vlasti koncentrirane u rukama monarha ili diktatora.

U apsolutističkom državnom ustroju vlast monarha/diktatora nije podložna nikakvom ograničenju od strane bilo kakve ustanove - sudbene, zakonodavne, vjerske.

Povijesno vjerojatno najzapaženiji ideolog apsolutne vlasti u rukama monarha je Thomas Hobbes, (1588. - 1679.), autor koji se u građanskom ratu koji je u Engleskoj njegovog vremena bjesnio između kralja i parlamenta oštro zauzeo za kralja; dokazujući da parlament smeta sreći naroda. Hobbes je dokazivao da jedino nepodijeljena vlast - gdje su prerogativi donošenja zakona (zakonodavna vlast), njegovog provođenja (izvršna vlast) i njegovog tumačenja (tipična uloga sudbene vlasti), funkcije oporezivanja, obrane zemlje i drugi prerogativi suverene vlasti objedinjeni u rukama jedne osobe - može suštinski dobro funkcionirati.[4] Kao kontinentalno utjecajan pisac, on je u svojem Leviathanu (1651.) dao prikaz savršenog društva koje će nastati ukidanjem svih ustanova koje monarhu smetaju u obnašanju vlasti; u Behemothu (1668), povijesti Engleskog građanskog rata sagledane iz perspektive monarhističkog mislioca - jednu povijest u kojem se prikazuje nesreća što je zadesila narod u kojem plemstvo, vjerske zajednice (od katolika do kalvinista), intelektualci ("koje je iskvarilo čitanje knjiga na latinskom i grčkom") i trgovci odbijaju slušati kralja.

Apsolutistički vladari sve aspekte života u državi podvrgavaju rigidnoj kontroli državnog administrativnog aparata, tj. uspostavljaju tzv. policijsku državu.

Pri tome valja uočiti, da je doktrina diobe vlasti - čiji je današnji rezultat suvremena demokracija - plod europske tradicije: u drugim dijelovima svijeta se ta doktrina prihvaća kao što se tijekom industrijalizacije i inače prihvaćaju kulturalni modeli sa zapada.

Apsolutizam i totalitarizam[uredi VE | uredi]
Apsolutizam u ekstremnim slučajevima prelazi u totalitarizam; koji je moguć kada apsolutistička vlast (npr. Staljinova u Sovjetskom savezu) realizira mogućnost da - u pravilu putem jedne u vladajuću partiju okupljene elite - kontrolira praktično sve aspekte života u jednom društvu, od odgoja djece u vrtićima, preko zapošljavanja osoblja u poduzećima, do uređivanja novina i usmjeravanja djelatnosti umjetnika . "

https://hr.wikipedia.org/wiki/Apsolutizam


"Totalitarizam ili svevlast je politički sustav u kojem je vlast pod kontrolom jedne političke organizacije ili stranke koja ne prepoznaje granice svojih ovlasti.[1] Zbog toga nastoji kontrolirati sve aspekte javnog i privatnog života. Težnju da država posve zamijeni društvo na pregnantni način je izrazio Benito Mussolini ovim riječima: "Naša formula je ova: sve u Državi, ništa izvan Države, ništa protiv Države." [2]

Totalitarizam je do krajnosti dovedeni oblik apsolutističke vladavine; koji je moguć u industrijaliziranoj zemlji i uz jednu masovnu političku organizaciju ("partiju", u jednostranačkom sustavu) čiji pripadnici predano podupiru režim.

Totalitarne države su uvijek organizirane kao diktature; nekada je na čelu jedan diktator, a nekada oligarhija.

Totalitarne države su uvijek organizirane kao policijske države.

Totalitarni režimi dolaze na vlast revolucijama, putem državnih ili vojnih udara, nakon vojnih intervencija ili na višestranačkim demokratskim izborima.

Totalitarna vlast označava suzbijanje, ograničavanje slobode govora i slobode tiska. Vlast u totalitarnim državama kontrolira gospodarstvo, slobodu govora, a po potrebi koristi i teror, primjerice pomoću svoje policije, tajne policije te poluvojnih organizacija.

Totalitarizam predstavlja suprotnost modernom principu otvorenog pluralističkog društva i pravne države."





Zašto me ne začuđuje totalitarnost (današnje vlasti i njenih supomagača)?
Detuđmanizacija je borba za povratak titoista/totalitarizma.

Čiji je MOST (koji dvoji između domoljubne koalicije i koalicije Hrvatska trči u totalitarizam), premosnica apsolutizma u totalitarizam? Odgovor čitajte (između redaka) u narednom (izvanrednom) izdanju novica ...


Oznake: ustav, republikanstvo, Apsolutizam, totalitarizam

22

nedjelja

studeni

2015

Oduzeti pravo Saboru da bez naroda donosi odluke



PROMJENA
USTAVA REPUBLIKE HRVATSKE
Članak 1.
U Ustavu Republike Hrvatske (»Narodne novine«, br. 56/90., 135/97. i 8/98. - pročišćeni tekst) u Glavi II. Temeljne odredbe u članku 2. stavku 4. riječi: »Hrvatski državni sabor i narod« zamjenjuju se riječima: »Hrvatski sabor ili narod«.

NN 113/00



IV. USTROJSTVO DRŽAVNE VLASTI
1. HRVATSKI SABOR
Članak 70.
Hrvatski sabor je predstavničko tijelo građana i nosite­lj zakonodavne vlasti u Republici Hrvatskoj.
Hrvatski sabor se sastoji od Zastupničkog doma i Županijskog doma.


Članak 80.
Zastupnički dom:
– odlučuje o donoše­nju i promjeni Ustava,
– donosi zakone,
– donosi državni proračun,
– odlučuje o ratu i miru,
– donosi akte kojima izražava politiku Sabora,
– donosi Strate­giju nacionalne sigurnosti i Strate­giju obrane Republike Hrvatske,
– ostvaruje građanski nadzor nad oružanim snagama i službama sigurnosti Republike Hrvatske,
– odlučuje o promjeni granica Republike Hrvatske,
– raspisuje referendum,
– obav­lja izbore, imenova­nja i razrješe­nja, u skladu s Ustavom i zakonom,
– nadzire rad Vlade Republike Hrvatske i drugih nosite­lja javnih dužnosti odgovornih Saboru, u skladu s Ustavom i zakonom,
– daje amnestiju za kaznena djela,
– obav­lja druge poslove utvrđene Ustavom.


Članak 81.
Županijski dom:
– predlaže Zastupničkom domu zakone i raspisiva­nje referenduma,
– rasprav­lja i može davati miš­lje­nja o pita­njima koja su u djelo­krugu Zastupničkog doma,
– daje Zastupničkom domu prethodno miš­lje­nje u postupku donoše­nja i promjene Ustava,
– daje Zastupničkom domu prethodno miš­lje­nje u slučaje­vima iz članka 7. stavka 2. Ustava,
– obav­lja druge poslove utvrđene Ustavom.
U postupku donoše­nja zakona kojima se razrađuju Ustavom utvrđene slobode i prava čovjeka i građanina, izborni sustav, ustrojstvo, djelokrug i način rada državnih tijela, ustrojstvo i djelokrug državne uprave te ustrojstvo, djelokrug i financira­nje jedinica lokalne i područne (re­gionalne) samouprave Županijski dom ravnopravno odlučuje sa Zastupničkim domom. Zakon o kojem Županijski dom i Zastupnički dom ravnopravno odlučuju, smatra se donesenim kad je u oba doma izglasan u istovjetnom tekstu. U slučaju kad Županijski dom ne odluči o zakonu koji je izglasan u Zastupničkom domu ili kad domovi Sabora ne izglasaju zakon u istovjetnom tekstu ili ako se o tekstu zakona ne postigne suglas­nost u roku od 15 dana od dana izglasava­nja, donesen je zakon u tekstu u kojem je izglasan u Zastupničkom domu.
Ako drži da su zakonom koji je donio Zastupnički dom povrijeđena prava jedinica lokalne i područne (re­gionalne) samouprave, osim zakona o kojima Županijski dom ravnopravno odlučuje sa Zastupničkim domom, Županijski dom može u roku od 8 dana od dana izglasava­nja zakona u Zastupničkom domu, uz obrazloženo miš­lje­nje, vratiti zakon na ponovno odlučiva­nje Zastupničkom domu. U tom slučaju Zastupnički dom o donoše­nju zakona odlučuje natpolovičnom većinom svih zastupnika, osim kada Zastupnički dom zakone donosi dvotrećinskom većinom.


NN 124/00




PROMJENA
USTAVA REPUBLIKE HRVATSKE
Članak 1.
U Ustavu Republike Hrvatske (»Narodne novine«, br. 56/90., 135/97., 8/98. - pročišćeni tekst, 113/00. i 124/00. - pro­čiš­ćeni tekst) u Glavi I. IZVORIŠNE OSNOVE u stavku 1. podstavku 12. na kraju se briše točka i dodaju riječi: “na povijesnoj prekretnici odbacivanja komunističkog sustava i promjena među­narodnog poretka u Europi, hrvatski je narod na prvim demokratskim izborima (godine 1990.), slobodno izraženom voljom potvrdio svoju tisućgodišnju državnu samobitnost. Novim Ustavom Republike Hrvatske (1990.) i pobjedom u Domovinskom ratu (1991. - 1995.) hrvatski je narod iskazao svoju odlučnost i spremnost za uspostavu i očuvanje Republike Hrvatske kao sa­mo­stalne i nezavisne, suverene i demokratske države.”

Članak 21.
U članku 70. stavak 2. briše se.


NN 28/01





IV. USTROJSTVO DRŽAVNE VLASTI
1. HRVATSKI SABOR
Članak 70.
Hrvatski sabor je predstavničko tijelo građana i nositelj zakonodavne vlasti u Republici Hrvatskoj.

NN 41/01



ISPRAVAK
USTAVA REPUBLIKE HRVATSKE (pročišćeni tekst)
U Izvorišnim osnovama stavku 1. podstavku 12. umjesto riječi: »Državne« treba stajati riječ: »Države« a umjesto riječi: »izrađenom« treba stajati riječ: »izraženom«.
U članku 2. stavku 4. umjesto riječi: »Hrvatski sabor i narod neposredno« trebaju stajati riječi: »Hrvatski sabor ili narod neposredno«.


NN 55/01




PROMJENA

USTAVA REPUBLIKE HRVATSKE

Članak 1.

U Ustavu Republike Hrvatske (»Narodne novine«, br. 56/90., 135/97., 8/98. – pročišćeni tekst, 113/00., 124/00. – pročišćeni tekst, 28/01., 41/01. – pročišćeni tekst i 55/01. – ispr.) u Glavi I. IZVORIŠNE OSNOVE u stavku 1. podstavku 12. briše se zadnja rečenica i dodaje podstavak 13. koji glasi:

»– u novom Ustavu Republike Hrvatske (1990.) i pobjedi hrvatskog naroda i hrvatskih branitelja u pravednom, legitimnom, obrambenom i oslobodilačkom Domovinskom ratu (1991. – 1995.) kojima je hrvatski narod iskazao svoju odlučnost i spremnost za uspostavu i očuvanje Republike Hrvatske kao samostalne i nezavisne, suverene i demokratske države.«

U stavku 2. iza riječi: »poretka« ostatak rečenice mijenja se i glasi: »Republika Hrvatska ustanovljuje se kao nacionalna država hrvatskoga naroda i država pripadnika nacionalnih manjina: Srba, Čeha, Slovaka, Talijana, Mađara, Židova, Nijemaca, Austrijanaca, Ukrajinaca, Rusina, Bošnjaka, Slovenaca, Crnogoraca, Makedonaca, Rusa, Bugara, Poljaka, Roma, Rumunja, Turaka, Vlaha, Albanaca i drugih, koji su njezini državljani, kojima se jamči ravnopravnost s građanima hrvatske narodnosti i ostvarivanje nacionalnih prava u skladu s demokratskim normama OUN-a i zemalja slobodnoga svijeta.«


NN 76/10



ODLUKU

U POVODU OKONČANJA POSTUPKA NADZORA NAD USTAVNOŠĆU I ZAKONITOŠĆU PROVOĐENJA DRŽAVNOG REFERENDUMA ODRŽANOG 1. PROSINCA 2013., NA KOJEM JE ČLANAK 62. USTAVA REPUBLIKE HRVATSKE DOPUNJEN NOVIM STAVKOM 2.

I. Ustavni sud utvrđuje:

– na temelju Odluke Hrvatskog sabora o raspisivanju državnog referenduma klasa: 014-01/13-01/03 od 8. studenoga 2013 (»Narodne novine« broj 134 od 9. studenoga 2013.), kojom je Hrvatski sabor raspisao »državni referendum u Republici Hrvatskoj radi donošenja odluke o referendumskom pitanju utemeljenom na Zahtjevu za raspisivanje državnog referenduma Građanske inicijative ‘U ime obitelji’ da se promijeni Ustav Republike Hrvatske, na način da se u Ustav Republike Hrvatske unese definicija braka kao životne zajednice žene i muškarca« (točka I. Odluke), državni referendum proveden je 1. prosinca 2013.;

– Državno izborno povjerenstvo Republike Hrvatske objavilo je u »Narodnim novinama« broj 147 od 10. prosinca 2013. (klasa: 014-02/13-07/24, urbroj: 507/18-13-2 od 10. prosinca 2013.) da je na državnom referendumu iz alineje 1. ove točke izreke većinom glasova birača koji su pristupili referendumu donesena »odluka za to da se u Ustav Republike Hrvatske unese odredba po kojoj je brak životna zajednica žene i muškarca«.

NN 05/14



Tko je stvorio platformu MOST, javno promovirao "poduzetnike" koji nikad nisu primijetili i kritizirali apsolutističku vlast Sabora?
Zašto niti jedna politička stranka nije ukazala i tražila usklađivanje Ustava RH sa osnovnim načelom demokracije i vlasti naroda koje USTAV RH u članku 1 uspostavlja?

II. TEMELJNE ODREDBE
Članak 1.
Republika Hrvatska jedinstvena je i nedjeljiva demokratska i socijalna država.
U Republici Hrvatskoj vlast proizlazi iz naroda i pripada narodu kao zajednici slobodnih i
ravnopravnih državljana.
Narod ostvaruje vlast izborom svojih predstavnika i neposrednim odlučivanjem.

http://www.sabor.hr/Default.aspx?art=1840

Tko (i zašto) hrvatski narod drži u pokornosti, koristeći njegovo pravo na političku vlast (protiv samoga naroda)?
Zašto su referendumima o obitelji i izbornom zakonu htjeli izbjeći referendum o Ustavnoj odredbi neovisnosti Sabora o narodnoj volji?
Tko je i zašto stvorio parlamentarni sustav s karakteristikama četverogodišnjeg apsolutizma?


Potčinjavanje Sabora volji naroda izmjenom članka 2. Ustava RH

"Hrvatski sabor ili narod neposredno, samostalno, u skladu s Ustavom i zakonom, odlučuje:
– o uređivanju gospodarskih, pravnih i političkih odnosa u Republici Hrvatskoj;
– o očuvanju prirodnog i kulturnog bogatstva i korištenju njime;
– o udruživanju u saveze s drugim državama."

trebao bi glasiti

"Hrvatski sabor i narod, u skladu s Ustavom i zakonom, odlučuju:
– o uređivanju gospodarskih, pravnih i političkih odnosa u Republici Hrvatskoj;
– o očuvanju prirodnog i kulturnog bogatstva i korištenju njime;
– o udruživanju u saveze s drugim državama."


O Ulozi (posebnoj) županija (koja nikad nije zaživjela, a sad i županije žele ukinuti)
"Umjesto Županijskoga doma, promjenama Ustava osigurat će se pravo utjecaja jedinica lokalne samouprave na rad Hrvatskoga sabora u pitanjima važnim za njihovo djelovanje. Šestorka smatra da jedinice lokalne samouprave imaju pravo iznijeti svoje mišljenje i predstaviti ga Saboru. Ako više od trećine županijskih skupština bude nezadovoljno nekim predloženim zakonom, o njemu će se morati ponovo odlučivati u Hrvatskom saboru u roku od 15 dana.

Dakle, naglasio je Račan, ono pravo koje je dosad imao Županijski dom, sada se originalno daje lokalnoj samoupravi. Time je sačuvan bit instituta, odnosno utjecaj lokalne samouprave na rad Sabora."

Šestorka: Ukida se Županijski dom Ivanišević: Politički štetna odluka Subota, 24. 2. 2001. http://www.monitor.hr/




Jesu li stvarajući nedemokratske uvjete pristupu EU stvorili monstruma koji nas uništava? Jesmo li politički nepismeni i samovolju Sabora ne obustavljamo, nego se političkim makinacijama puštamo upravljati šaci političkih diletanata (koji su otuđili svu političku moć koja pripada narodu).
HDZ je (jer po kuloarima kruže priče kako svevolja političkih stranaka i Sabora završava izvlaštenjem od novčanih sredstava, pa je privreda zamrla u takvoj samovolji (policijsko-poreznih monopolističkih trabanata postsocijalističkog komunističko-partijskoga terora)) izgubio uvjerljivost hrvatske narodne stranke/pokreta.
Jer nije niti za Sanaderove ere, niti za Karamarkova (stranačkog) mandata spomenuo jednodomni sabor koji ne polaže račune narodu kao uzrok nepovjerenja u političke elite (koje očigledno teže prigrabiti svu vlast, i materijalna dobra).
Nisu zaustavili stvaranje četverogodišnjeg apsolutizma (koje su komunjare stvorile, a preko MOSTA nastoje zadržati taj sustav protivno interesima i pravu hrvatskog naroda). (Ionako od Tuđmana nisu obranili niti jednu hrvatsku vrijednost, još manje uspostavili ...)
Diktatura (kretena). (Nakon četiri godine apsolutističke vladavine bore se slijedeći mandat mnogo lakše, jer su izborni sustav, pravosudni sustav, gospodarski sustav podredili vlastitim ciljevima).
Vrijeme je za nove političke snage. Referendumom razvlastiti sve koji su promatrali i sudjelovali u nametanju nedemokratskog sustava zbog kojeg se ne osjećam ponosno. Diktatura (idiota).
Lustrirati (idiote; komunisti su shvatili da od komunizma nema kruha ...).

Farsa s MOST-om, Pokretom za obitelj, Orahom i ostalim (poturicama) reformatorskih težnji je obmana hrvatskog naroda. Vrijeme je za otvoreni obračun s takvom politikom.



Oznake: ustav, promjene, Zastupnički dom, Županijski dom, Apsolutizam, lustracija

18

srijeda

studeni

2015

Recite mi tko kontrolira Sabor ...

Hrvatski sabor je predstavničko tijelo građana i nositelj zakonodavne vlasti u Republici Hrvatskoj. (Članak 71. Ustava RH)
Sabor je zakonodavno tijelo, parlament RH.

"Hrvatski sabor ili narod neposredno, samostalno, u skladu s Ustavom i zakonom,
odlučuje:
[NN 113/00., čl. 1., 9. 11. 2000.]
- o uređivanju gospodarskih, pravnih i političkih odnosa u Republici Hrvatskoj,
- o očuvanju prirodnog i kulturnog bogatstva i korištenju njime;
- o udruživanju u saveze s drugim državama.
Saveze s drugim državama Republika Hrvatska sklapa zadržavajući suvereno pravo da
sama odlučuje o prenesenim ovlastima i pravo da slobodno iz njih istupa.
[NN 135/97., čl. 2., 15. 12. 1997 . - zamjena riječi u čl. 2., NN 56/90. ]" (dio Članka 23. Ustava RH)

Ne sjećam se da sam ovlastio bilo kakav Sabor ili bilo kakve predstavnike koji mogu odlučivati o uređivanju gospodarskih, pravnih i političkih odnosa u Republici Hrvatskoj ... (ili o udruživanju u saveze s drugim državama).
Nejasno mi je kako mogu neposredno odlučiti o promjeni ustavnog članka koji ovlašćuje Hrvatski sabor ili narod u obavljanju tako odgovornih zadaća. Hrvatski sabor ne može bez naroda odlučivati o ničemu. Hrvatski sabor i narod.

Recite mi tko kontrolira Sabor...
Ako sam (opravdano) nezadovoljan budućim sastavom Sabora, ako sam nezadovolkjan radom Sabora, ako sam nezadovoljan pojedinim učincima Sabora. Kako mogu osporiti sastav sabora (za koji znam da je protivan interesu RH)? Kako mogu razvlastiti već formiran sastav Sabora? Kako mogu osporiti pojedinu radnju Sabora s kojom se ne slažem?
Tko (službeno) u moje ime nadgleda rad Sabora?

Da pojednostavim, Hrvatska je jedna od rijetkih europskih država koja ima jednodomni parlament (svojstven otuđenju političke moći i nesposobnosti kontrole rada najvišeg zakonodavnog tijela). Uz zakonodavnu ulogu, članak 81. Ustava RH


"Hrvatski sabor:
– odlučuje o donošenju i promjeni Ustava,
– donosi zakone,
– donosi državni proračun,
– odlučuje o ratu i miru,
– donosi akte kojima izražava politiku Hrvatskoga sabora,
– donosi Strategiju nacionalne sigurnosti i Strategiju obrane Republike Hrvatske,
– ostvaruje građanski nadzor nad oružanim snagama i službama sigurnosti Republike Hrvatske,
– odlučuje o promjeni granica Republike Hrvatske,
– raspisuje referendum,
– obavlja izbore, imenovanja i razrješenja, u skladu s Ustavom i zakonom,
– nadzire rad Vlade Republike Hrvatske i drugih nositelja javnih dužnosti odgovornih Hrvatskom
saboru, u skladu s Ustavom i zakonom,
– daje amnestiju za kaznena djela,
– obavlja druge poslove utvrđene Ustavom. "

Sabor (koji sam sebe kontrolira) raspisuje i referendume.
Ostajem zapanjen. Hrvatska bi mogla patentirati samoupravni svemirski brod koji je sam sebi dostatan (bez goriva, sirovine, obuke, posade, i bez cilja).
Promjenom dvodomnog parlamenta u jednodomni 2001. g. zakonom je propisano kako dvije trećine županijskih skupština može osporiti saborske odluke. Unatoč pretraživanju zakona (niti u praksi) nisam našao tu odredbu (koja je vjerojatno ukinuta ili nikad nije ni stavljena u zakon). Sada nastoje ukinuti i županije (bez spomena o njihovoj kontroli saborskoga rada).

Jednodomnost (po izbornom zakonu) ne osigurava teritorijalnu zastupljenost. Ne osigurava niti jednu točku Ustava RH.
Hrvatska je nakaradna pri*izdina (uljuljana u uvjerenju kako su dio katoličkog, zapadnog svijeta).
Komplot socijal-nacionalističkoih rusko-srpskih pionira i ministara (policije).

Godinama raspravljaju o krizi, o izbornom zakonu, o reformama (iako je tranzicija reforma koju otuđene političke elite ne žele).
Tajne službe (u službi tajnih interesa) potajice nadgledaju Hrvate i tajno rade protiv njih.
Država seljaka (i titinog upravljačkog kadra). Titoisti.

Tko će u moje ime platiti režije ...(m vam titoistički)?

HDZ je izgubio osnovnu snagu (temeljnu reformaciju društva od titoističke palanke ka uljuđenom društvu). Osnovna promjena je trebala biti ustavno podvrgavanje Sabora narodu. Ovako su zadržali pravo jednim zakonom (o pretvorbi kruna u denare, o konfiskaciji, o nacionalizaciji, o monetarnoj reformi, o privatizaciji, o stečajnoj nagodbi, o juri i bobanu, ...o smanjenju primanja, ...) osiromašiti i najbogatijega.
Nažalost, to su i birači i državno izborno povjerenstvo prepoznali (jedni su zaokružili druge, drugi su ostali kod kuće, treći su frizirali te rezultate).

Hrvatska s titoistima i kvazipolitičarima bez kontrole nema budućnosti!
Sotone.

Hrvatska u svemiru (produkt samoupravljačke privrede)


Oznake: ustav, sabor, jednodomni parlament, odlučivanje, ovlast, kontrola, titoisti, kvazipolitičari

10

utorak

studeni

2015

J* blog


Tuđman je bio ovdje
Primjer neispravnih reformi
Povijesni značaj


Temelje RH koji je dr Tuđman sa suradnicima postavio smetnja su svim neHDZovskim političkim grupacijama ...
Hrvatska je razdijeljena na pro (HDZovske, hrvatske, domoljubne snage) i anti ( HDZovske, hrvatske, domoljubne).
U Hrvatskoj postoje dva bloka. Domoljubni, državotvorni blok (kojem je stožerna stranka HDZ)i blok koji se protivi domoljublju, državotvornosti (pa napadaju HDZ).

Oni koji nisu sudjelovali u (povijesnoj) misiji oslobađanja i stvaranja Hrvatske priklanjaju se (od srama) nedržavotvornoj, nedomoljubnoj partiji (SDPu).

Svakom zgodom (antiHDZovci) reformama umanjuju (povijesni) značaj HDZa. Povijesni (miševi, povijesni značaj).
Liberali u koaliciji s Račanom (promjena Dana državnosti, dvodomnost Sabora ...), HNS s Milanovićem (nudili su se promjeniti Ustav), ...

Osnovna politika umanjenja (povijesnog) značaja se obavlja reformama.
Pogledati ćemo tko sada nudi reforme i koje.

Umjesto reforme ustroja Sabora (koji je nakon račanovo-hslsovih reformi postao jednodomni), nudi se reforma teritorijalnoga ustroja RH.
Zašto je ustrajavanje na samodrživosti općine kriva reforma? Općina je upravna jedinica lokalne samouprave (ne nužno samodrživa).
O nužnosti povrataka dvodomnosti Sabora (koji bi onemogućio samovolju jednodomnog Sabora, i samovolju političara koji ovladaju Saborom, na što se MOST (lažno) žali, drugom zgodom ... (niti ne znaju što je razlog samovolji na koju se žale).

Članak 4.
Općina je jedinica lokalne samouprave koja se osniva, u pravilu, za područje više naseljenih mjesta koja predstavljaju prirodnu,
gospodarsku i društvenu cjelinu, te koja su povezana zajedničkim interesima stanovništva.

http://www.zagreb.hr/UserDocsImages/Zakon%20o%20lokalnoj%20i%20podrucnoj%20(regionalnoj)%20samoupravi.pdf

Zakon o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi podjednako za općinu, kao i za županiju, ne navodi financijsku samodrživost kao uvjet osnivanja. Ustavom zajamčena samouprava (zakonom imenovana lokalnom i područnom) je razlog osnivanja općina i županija.

Članak 6.
Županija je jedinica područne (regionalne) samouprave čije područje predstavlja prirodnu, povijesnu, prometnu, gospodarsku,
društvenu i samoupravnu cjelinu, a ustrojava se radi obavljanja poslova od područnoga (regionalnog) interesa.

http://www.zagreb.hr/UserDocsImages/Zakon%20o%20lokalnoj%20i%20podrucnoj%20(regionalnoj)%20samoupravi.pdf

Reformatori (moga Q) ne navode krivu prirodnu, povijesnu, prometnu, gospodarsku, društvenu i samoupravnu cjelovitost. Navode, reformatorski, prevelika izdvajanja za ustavom zajamčene institucije lokalne samouprave (uprave).
Nisu naveli pravo srpske nacionalne manjine na tri saborska mjesta (što košta), nisu naveli pravo srpske nacionalne manjine na kulturnu autonomiju (koja košta). Nisu naveli pravo srpske nacionalne manjine na zagarantirana mjesta u jedinicama lokalne uprave (što košta). Sve je to Ustavom i zakonima zajamčeno. Reformatori ne navode izdavanja kao razlog za ukidanja tih troškova.


Zamršenost reformi koje predlažu (rEFORMATORI) nije iscrpljena. 250 općina (a nisu sve financijski ovisne) po 5 milijuna kuna koštaju 1 milijardu kuna. Kad se ukinu općine njihovo mjesto zauzimaju (novoosnovani) kotarevi (koji će koštati 950 milijuna kuna, i neće biti opterećeni samofinaciranjem).
Umanjivanje kvalitete uprave i stvaranje isključivo potrošačkih jedinica lokalne uprave (bez strateških ovlasti, bez mogućnosti izlaska iz stanja nerazvijenosti).
Tko predlaže reforme, dobro da je i tako (crno).

Glavna zabluda reformi je financijski teret nerazvijenih općina (za koje se krivom premisom o samofinanciranju zanemaruje pravo na lokalnu samoupravu), dok se (veliki) gradovi (smatrani finacijski samodrživim) glavni generatori krize državnog proračuna. Kako?
Zagreb je imao proračun 12,5 milijardi kuna. Spao je na proračun od 7,5 milijardi kuna. Gubitak od 5 milijardi kuna u gradskoj blagajni je višestruko veći (jer grad prirezima i nametima uzima dio ukupne novčane aktivnosti u gradu).
Zagreb, Rijeka, Osijek, Split su glavni centri generiranja krize i izrazito su neuspješne jedinice lokalne uprave.
Reformatori (dovoljno ih je nabrojiti i referentno nabrojiti djelatnosti kojim su se bavili kako bi shvatili da je riječ o diletantima).

Članak 3.
Jedinice lokalne samouprave su općine i gradovi.
Jedinice područne (regionalne) samouprave su županije.
Općine, gradovi i županije osnivaju se zakonom.

http://www.zagreb.hr/UserDocsImages/Zakon%20o%20lokalnoj%20i%20podrucnoj%20(regionalnoj)%20samoupravi.pdf

Razina predlaganih reformi uistinu ne nadilazi četničke fantazije. Uništenu Hrvatsku.

Mate Granić je dobio parlamentarne izbore 2000.g., samo on to nije znao

O monetarnoj reformama (štampanju novca i kunskim kreditima) (uništavanju kune), podjednako nestručno predlažu reforme koje nisu utemeljene. Štampanje vlastite monete (kada nemate ni prirodne resurse, čime bi potakli iskorištavanje istih, ni tehnologiju) zaista je četnički čin.
Nakon 4 godine Račana, 10 godina Mesića, 5 godina Josipovića, 4 godine Milanovića evo nam (4 godine) budala (sa 9% biračkog tijela, iako ni prethodno nabrojani sveukupno nisu skupili 9 % glasova na svim izborima na kojim su sudjelovali).
Štampati novce na Sjevernom polu ne može biti način oživljavanja gospodarske aktivnosti na Sjevernom Polu.

Jadranka Kosor je dobila parlamentarne izbore 2011.g., samo ona to nije znala

Pregovori o koaliciji za sastavljanje vlade i osiguravanju saborske većine medijski (mediji su u hrvatskoj nehrvatski, i razumljivo je kako medijski nameću potrebu za gašenjem hrvatske samouprave, hrvatske valute) nepotrebno nameće povoljan položaj MOSTA, a ne pitaju se koga most predstavlja. Tko su glasači koji su MOSTu dali svoje izborne glasove?
Ako im je dao glas moj šef, ja sam za MOST. Ako im je dao moj radni kolega, razmislit ću dva puta. Ako im je dao glas noćni čuvar u mojoj firmi, j* im mater (njima i njihovim 19 saborskih mandata).
Radi se o izbornom iznenađenju (što upućuje na mlade (neiskusne) birače, revoltirane birače, ili izbornu prevaru). U niti jednoj ozbiljnoj rasčlambi (Prgomet, Petrov, Petrina) ne mogu biti faktor oslanjanja u vođenju državom.

MOST nije dobio 19 saborskih mandata, samo mi to ne znamo (a ako ih je dobio nisu oslonac države)

Nije kraj reformama. Petrov predlaže početnu plaću novih ministara 9999 kn, ako naprave pomak (vrate milijarde kuna, država je dužna 300 milijardi) povećat će im plaću (novim izborima i nogom u stražnjicu). Glup, tup, tuplji!
U krizi se povećavaju primanja i privilegije dužnosnicima, jer je želja zamijeniti nesposobne sposobnim (sposobni se nadmeću samo kad su adekvatna primanja). Smanjenje saborskih primanja i povlaštene mirovine je dovelo do toga da je (idiot) (Prgomet, Petrina, Petrov) postao uobičajnen prosječan saborski zastupnik. Tko bi pored takvih idiota (koji se brane niskim primanjima) htio biti s njima u Saboru?

Očigledno je kako su diletanti umislili kako će ih netko slušati 4 godine, pod izlikom (kvazi)demokracije. Što prije i mi i oni shvatimo kako je riječ o zalutalima u naše živote i u politiku, prije ćemo se osloboditi gubitka vremena na utopiju (socijal-nacionalističku boljku).


Oznake: ustav, zakon. lokalna uprava, jedinica lokalne samouprave, antilogika, reforma, smisao reforme, moj Q, višeslojnost, diletanti, rang lista