10

utorak

studeni

2015

J* blog


Tuđman je bio ovdje
Primjer neispravnih reformi
Povijesni značaj


Temelje RH koji je dr Tuđman sa suradnicima postavio smetnja su svim neHDZovskim političkim grupacijama ...
Hrvatska je razdijeljena na pro (HDZovske, hrvatske, domoljubne snage) i anti ( HDZovske, hrvatske, domoljubne).
U Hrvatskoj postoje dva bloka. Domoljubni, državotvorni blok (kojem je stožerna stranka HDZ)i blok koji se protivi domoljublju, državotvornosti (pa napadaju HDZ).

Oni koji nisu sudjelovali u (povijesnoj) misiji oslobađanja i stvaranja Hrvatske priklanjaju se (od srama) nedržavotvornoj, nedomoljubnoj partiji (SDPu).

Svakom zgodom (antiHDZovci) reformama umanjuju (povijesni) značaj HDZa. Povijesni (miševi, povijesni značaj).
Liberali u koaliciji s Račanom (promjena Dana državnosti, dvodomnost Sabora ...), HNS s Milanovićem (nudili su se promjeniti Ustav), ...

Osnovna politika umanjenja (povijesnog) značaja se obavlja reformama.
Pogledati ćemo tko sada nudi reforme i koje.

Umjesto reforme ustroja Sabora (koji je nakon račanovo-hslsovih reformi postao jednodomni), nudi se reforma teritorijalnoga ustroja RH.
Zašto je ustrajavanje na samodrživosti općine kriva reforma? Općina je upravna jedinica lokalne samouprave (ne nužno samodrživa).
O nužnosti povrataka dvodomnosti Sabora (koji bi onemogućio samovolju jednodomnog Sabora, i samovolju političara koji ovladaju Saborom, na što se MOST (lažno) žali, drugom zgodom ... (niti ne znaju što je razlog samovolji na koju se žale).

Članak 4.
Općina je jedinica lokalne samouprave koja se osniva, u pravilu, za područje više naseljenih mjesta koja predstavljaju prirodnu,
gospodarsku i društvenu cjelinu, te koja su povezana zajedničkim interesima stanovništva.

http://www.zagreb.hr/UserDocsImages/Zakon%20o%20lokalnoj%20i%20podrucnoj%20(regionalnoj)%20samoupravi.pdf

Zakon o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi podjednako za općinu, kao i za županiju, ne navodi financijsku samodrživost kao uvjet osnivanja. Ustavom zajamčena samouprava (zakonom imenovana lokalnom i područnom) je razlog osnivanja općina i županija.

Članak 6.
Županija je jedinica područne (regionalne) samouprave čije područje predstavlja prirodnu, povijesnu, prometnu, gospodarsku,
društvenu i samoupravnu cjelinu, a ustrojava se radi obavljanja poslova od područnoga (regionalnog) interesa.

http://www.zagreb.hr/UserDocsImages/Zakon%20o%20lokalnoj%20i%20podrucnoj%20(regionalnoj)%20samoupravi.pdf

Reformatori (moga Q) ne navode krivu prirodnu, povijesnu, prometnu, gospodarsku, društvenu i samoupravnu cjelovitost. Navode, reformatorski, prevelika izdvajanja za ustavom zajamčene institucije lokalne samouprave (uprave).
Nisu naveli pravo srpske nacionalne manjine na tri saborska mjesta (što košta), nisu naveli pravo srpske nacionalne manjine na kulturnu autonomiju (koja košta). Nisu naveli pravo srpske nacionalne manjine na zagarantirana mjesta u jedinicama lokalne uprave (što košta). Sve je to Ustavom i zakonima zajamčeno. Reformatori ne navode izdavanja kao razlog za ukidanja tih troškova.


Zamršenost reformi koje predlažu (rEFORMATORI) nije iscrpljena. 250 općina (a nisu sve financijski ovisne) po 5 milijuna kuna koštaju 1 milijardu kuna. Kad se ukinu općine njihovo mjesto zauzimaju (novoosnovani) kotarevi (koji će koštati 950 milijuna kuna, i neće biti opterećeni samofinaciranjem).
Umanjivanje kvalitete uprave i stvaranje isključivo potrošačkih jedinica lokalne uprave (bez strateških ovlasti, bez mogućnosti izlaska iz stanja nerazvijenosti).
Tko predlaže reforme, dobro da je i tako (crno).

Glavna zabluda reformi je financijski teret nerazvijenih općina (za koje se krivom premisom o samofinanciranju zanemaruje pravo na lokalnu samoupravu), dok se (veliki) gradovi (smatrani finacijski samodrživim) glavni generatori krize državnog proračuna. Kako?
Zagreb je imao proračun 12,5 milijardi kuna. Spao je na proračun od 7,5 milijardi kuna. Gubitak od 5 milijardi kuna u gradskoj blagajni je višestruko veći (jer grad prirezima i nametima uzima dio ukupne novčane aktivnosti u gradu).
Zagreb, Rijeka, Osijek, Split su glavni centri generiranja krize i izrazito su neuspješne jedinice lokalne uprave.
Reformatori (dovoljno ih je nabrojiti i referentno nabrojiti djelatnosti kojim su se bavili kako bi shvatili da je riječ o diletantima).

Članak 3.
Jedinice lokalne samouprave su općine i gradovi.
Jedinice područne (regionalne) samouprave su županije.
Općine, gradovi i županije osnivaju se zakonom.

http://www.zagreb.hr/UserDocsImages/Zakon%20o%20lokalnoj%20i%20podrucnoj%20(regionalnoj)%20samoupravi.pdf

Razina predlaganih reformi uistinu ne nadilazi četničke fantazije. Uništenu Hrvatsku.

Mate Granić je dobio parlamentarne izbore 2000.g., samo on to nije znao

O monetarnoj reformama (štampanju novca i kunskim kreditima) (uništavanju kune), podjednako nestručno predlažu reforme koje nisu utemeljene. Štampanje vlastite monete (kada nemate ni prirodne resurse, čime bi potakli iskorištavanje istih, ni tehnologiju) zaista je četnički čin.
Nakon 4 godine Račana, 10 godina Mesića, 5 godina Josipovića, 4 godine Milanovića evo nam (4 godine) budala (sa 9% biračkog tijela, iako ni prethodno nabrojani sveukupno nisu skupili 9 % glasova na svim izborima na kojim su sudjelovali).
Štampati novce na Sjevernom polu ne može biti način oživljavanja gospodarske aktivnosti na Sjevernom Polu.

Jadranka Kosor je dobila parlamentarne izbore 2011.g., samo ona to nije znala

Pregovori o koaliciji za sastavljanje vlade i osiguravanju saborske većine medijski (mediji su u hrvatskoj nehrvatski, i razumljivo je kako medijski nameću potrebu za gašenjem hrvatske samouprave, hrvatske valute) nepotrebno nameće povoljan položaj MOSTA, a ne pitaju se koga most predstavlja. Tko su glasači koji su MOSTu dali svoje izborne glasove?
Ako im je dao glas moj šef, ja sam za MOST. Ako im je dao moj radni kolega, razmislit ću dva puta. Ako im je dao glas noćni čuvar u mojoj firmi, j* im mater (njima i njihovim 19 saborskih mandata).
Radi se o izbornom iznenađenju (što upućuje na mlade (neiskusne) birače, revoltirane birače, ili izbornu prevaru). U niti jednoj ozbiljnoj rasčlambi (Prgomet, Petrov, Petrina) ne mogu biti faktor oslanjanja u vođenju državom.

MOST nije dobio 19 saborskih mandata, samo mi to ne znamo (a ako ih je dobio nisu oslonac države)

Nije kraj reformama. Petrov predlaže početnu plaću novih ministara 9999 kn, ako naprave pomak (vrate milijarde kuna, država je dužna 300 milijardi) povećat će im plaću (novim izborima i nogom u stražnjicu). Glup, tup, tuplji!
U krizi se povećavaju primanja i privilegije dužnosnicima, jer je želja zamijeniti nesposobne sposobnim (sposobni se nadmeću samo kad su adekvatna primanja). Smanjenje saborskih primanja i povlaštene mirovine je dovelo do toga da je (idiot) (Prgomet, Petrina, Petrov) postao uobičajnen prosječan saborski zastupnik. Tko bi pored takvih idiota (koji se brane niskim primanjima) htio biti s njima u Saboru?

Očigledno je kako su diletanti umislili kako će ih netko slušati 4 godine, pod izlikom (kvazi)demokracije. Što prije i mi i oni shvatimo kako je riječ o zalutalima u naše živote i u politiku, prije ćemo se osloboditi gubitka vremena na utopiju (socijal-nacionalističku boljku).


Oznake: ustav, zakon. lokalna uprava, jedinica lokalne samouprave, antilogika, reforma, smisao reforme, moj Q, višeslojnost, diletanti, rang lista