18

ponedjeljak

ožujak

2019

Zašto antifašizam nije temelj RH, a oni (orjunaši) tvrde da jest





Antifašistički pokret

društveni pokreti
društveni pokreti, kolektivno djelovanje, na stanovitom stupnju organizacije i postojanosti izvan institucionaliziranih kanala polit. djelatnosti utvrđenih u nekom društvu, sa svrhom zastupanja ili osporavanja određenih promjena u užoj ili široj zajednici kojoj i sam pokret pripada. Društvene pokrete karakterizira osjećaj zajedničke pripadnosti sudionika pokreta određenoj skupini ili zajednici. Pojam društveni pokret uveo je njem. društv. mislilac Lorenz von Stein sred. XIX. st., imajući na umu rastuće značenje radničkoga pokreta. Društveni je pokret moderni fenomen i bitno se razlikuje od različitih oblika kolektivnog djelovanja u daljnjoj prošlosti. Nastao je u XVIII. st., proširio se u obliku bojkota, barikada, peticija, štrajkova, a organizirao se preko tiska, udruga i izgradnje moderne države.

Društveni pokreti danas su multidisciplinarno područje istraživanja, na kojem se, uz sociologiju, susreću i soc. psihologija te polit. i pov. znanosti. Začetke teorije društvenih pokreta treba tražiti u reakcijama soc. teoretičara na Francusku revoluciju i nasilan ulazak masa na javnu scenu (G. Tarde i G. Le Bon o iracionalnom ponašanju gomile). Sve do 1970-ih društveni pokreti ostajali su na rubu tada vladajućih makroteorija društva – marksizma i funkcionalizma. Za marksizam su društveni pokreti ostali eminentno klasni fenomen, u što se nisu uklapali moderni društveni pokreti, dok su i u funkcionalističkoj teoriji imali sporedno, implicitno i negativno značenje, jer su narušavali predodžbu o koherentnoj društv. strukturi.
http://www.enciklopedija.hr/natuknica.aspx?id=16323


Razvidna je marksistička narav Narodno-oslobodilačkog pokreta (NOP-a), antifašističkog pokreta.
Marksizam nije općečovječanski (humani) pogled na svijet, pa ni derivati proizišli iz tog pogleda na svijet ne mogu nositi titulu humanih.
Marksizam je poznat po nametanju krvave promjene društva, nasilja nad članovima društva i nasilja među samim marksistima. Revolucija (u ondašnjem značenju).

Tvrdnje skupine ljudi i organizacija kojim (ne)pripadaju o antifašističkim temeljima Republike Hrvatske zaslužuju (kad već oni tvrdnje ne dokazuju, te ih pretvaraju u promidžbu) dokaze.

Primjerice, antifašisti (sudionici i pobornici partizanskog pokreta)(u 2. svjetskom ratu) su se zalagali za komunizam/socijalizam, Jugoslaviju i vlast radničke klase (po teoriji vlast bi obnašala avangarda (radničke klase)).
Socijalistička Republika Hrvatska (SRH) (prvotno FRH) nije bila država, niti je imala obilježja države, nije koristila državnost. Socijalistički koncept republike ne odgovara dotadašnjem uobičajenom smislu riječi.



U socijalističkoj republici vlast nije pripadala narodu, nego avangardi radničke klase (partiji), te je stanovnik neke druge socijalističke republike ako se učlanio u komunističku partiju (jugoslavije) mogao odlučivati o vlasti (dok izvorni narod (koji po definiciji avangardnosti) nije mogao biti učlanjen u partiju i nije mogao sudjelovati u vlasti). Podjednako su sovjetski inžinjeri 1946.g. mogli članstvom u jugoslavenskoj komunističkoj partiji sudjelovati u vlasti.
Dakle, Hrvatska zasnovana na odlukama ZAVNOH-a nije država i nema ovlasti koje proizlaze iz suvereniteta.

Koja je svrha tvrdnji o antifašističkim temeljima Republike Hrvatske, iako je rat za slobodu, samostalnost nazvan (po tuđmanovoj rusofilskoj navadi) Domovinski rat (kako se zvao i rat sovjeta protiv Njemačke) proizišao iz ustrajavanja JNA i jugoslavenski vlasti na osporavanju državnog suvereniteta hrvatskog naroda?
Uspostavljanje nulte godine (povijest počinje od jugoslavenske okupacije hrvatskog naroda) ima zadaću izbrisati povijest i spoznaju kako je Zemun bio teritorijalno u Hrvatskoj do 1921.g., Boka Kotorska i obala do Bara su bili do 1921.g. u Hrvatskoj, hrvatsko državno pravo je do pojave jugoslavena (orjunaša - monarhista i orjunaša - komunista) polagalo pravo na BIH.

Pučistički i državopravno nelegalan čin "prisajedinjenja", koji se raznim oblicima terora održavao, uspostavom NDH je preuzeo rigidniji oblik terora u održavanju stanja bez hrvatske države (pokolj na Bleiburgu i Križnom putu, raseljavanje i naseljavanje jugoslavena (srba), osiromašenje i uništavanje održive privrede, pljačka resursa, uništenje jednog naroda).
Sve nabrojano je programatski zamišljeno. Stoga međutvorevina koja je produkt tog zločinačkog plana ne može biti temelj Republike Hrvatske.


Oznake: pokret, antifašizam, narodno oslobodilački pokret, marksizam, oartizanski pokret, Socijalistička republika, avangarda radničke klase, partija, komunisti, Suverenitet, raz za slobodu, domovinski rat, Zemun, Boka Kotorska, obala do Bara, teror, rigidni teror, orjunaši - monarhisti, orjunaši - komunisti

31

četvrtak

siječanj

2019

U-mjetna inteligencija



Ukinimo saborske zastupnike, umjesto njih uvedimo AI


Referendum je ustavni oblik direktne demokracije. Tko god se suprotstavlja referendumskom učešću birača krši ustavne odredbe.
Zapravo, sve bi zakone trebalo prepustiti tehničkim tijelima, a šest puta godišnje referendumima izglasavati zakonske prijedloge ...
Ukidanjem saborskih zastupnika osigurat ćemo stabilnost Vlade, budućnost ovog naroda.
Stotinjak (vrlo nepismenih i priglupih) "narodnih" zastupnika nije sposobno odlučivati o baš svemu ...
Treba im uskratiti pravo odlučivanja o ičemu.


O ustašama

Ustaški pokret je nastao na političkim premisama ujedinjavanja hrvatskih zemalja (okupirane BiH), Hrvatska do Drine, hrvatski Zemunu.
Neujedinjavanje Hrvatske (Hrvatska do Drine), iznenadni i neobjašnjivi gubitak Srijema i Zemuna, Boke Kotorske i obale do Bara, velikosrpsko prisezanje na ostatak Hrvatske proizvelo je ustaše. Nikakvi zločini (nisu bacali atomske bombe, nisu trovali bojnim otrovima, nisu koristili biološka oružja) ne mogu odagnati raspravu od naravi ustaškog pokreta: ustanak protiv orjunaško-prosrpske anticivilizacijske prakse negiranja hrvatstva, negiranja samosvojnosti hrvatskog naroda, osporavanja suvereniteta tog naroda, otimanja teritorij, jezika i svih dobara tog naroda.

Pravo na obrambeni rat je i danas civilizacijska tekovina.

Zemljovid trijalizma prema NZB 1910.



Prijedlog trijalističkog ustroja K.u.K. carevine prem Henriku Hanau, Beč 1905.g.

Oznake: saborski zastupnici, direktna demokracija, Referendum, ustav, tehnička tijela, o ustašama, ujedinjavanje, Hrvatska do Drine, Zemun, Boka Kotorska

06

srijeda

rujan

2017

Otac Domovine je ban Josip Jelačić



Povijesno sagledavanje hrvatske državnosti, kroz razdoblje narodnih vladara i unija s Ugarskom i Austrijom, upućuje na ozbiljno poimanje državnosti.

Hrvatska država nikad nije prestala postojati (do srpske okupacije prikazane kao ujedinjenje južnoslavenskih naroda).
Raspadom AU monarhije (u čijem je sastavu postojala Trojedna Kraljevina), političke snage koje se nisu pomirile sa srpskom okupacijom oslonile su se na hrvatsko državno pravo.

Ujedinjenje rascjepkanih i okupiranih teritorija, osim Bosne i Hercegovine koja je bila pod osmanlijskom okupacijom, je izvršio ban Josip Jelačić.
Ukidanje kmetstva je proveo ban Jelačić.
Temelje moderne hrvatske države je postavio ban Jelačić.

Ban Josip Jelačić je Otac Domovine.

Povijesni korijen pozdrava Za Dom Spremni je, obzirom da je ban Jelačić Otac Domovine, pozdrav jelačićeve vojske: Za dom - spremni umrijeti.

Osporavati pravo hrvatskim domoljubima boriti se protiv (srpske ili bilo koje druge okupacije), a istovremeno priznavati (nepostojećoj) naciji/državi jugoslavenima/jugoslaviji pravo na oružanu borbu i krvavo kažnjavanje protivnika je povijesno i civilizacijski nedosljedno.

Krivo postavljanje povijesnih istina (ustrajavanjem na Starčeviću) sustavno i smišljeno otvaraju vrata razdora - orjunaško jugoslavenskim kadrovima prostor za nametanje nacionalno-civilizacijskog monstuozne južnoslavenske tvorevine bez prethodnih državnih i nacionalnih obilježja.

Kralj (Karađorđević) u ime kraljevstva ili generalni sekretar (Tito) u ime radničke države su mogli (morali) zanemarivati povijest državnosti. Danas nema ideologije ili tipa države koja bi suvislo uspjela nametnuti neprirodnu nepovijesnu tvorevinu.
Diferenciranje društva je u prahistoriji udaljila jugoslavenske narode, jedino su ih vojna industrija i sociološki eksperiment uspjeli neuspješno ujediniti.

Ustaški pokret nije zločinački projekt etničkog čišćenja hrvatskih/nehrvatskih teritorija, već je nastavak jelačićeva političkog projekta oslobađanja i objedinjenja hrvatskih teritorija.
Zemun je do 1921.g. bio u sastavu (već tada ujedinjene sa Kraljevinom Srbijom) kraljevine kojom je upravljao srpski kralj. Boka Kotorska je podjednako do 1921.g. bila u sastavu Hrvatske.

Osporavati ustašama pravo na suprotstavljanje okupatoru (srbiji)(jugoslaviji), a podržavati pravo na oružani ustanak jugoslavena u obrani do tada nepostojeće države (izgrađene na okupaciji Hrvatske) proglašavanjem ustaškog pokreta fašističkim, je logički i pravno nedoslijedno.
Za dom spremni nije ustaški pozdrav, nego hrvatski narodi pozdrav kojeg je narod prihvatio unatoč svakojakim okupacijama.

Za Dom - spreman živjeti!
Dišem i plačem Hrvatski, ali govorim korijenskim hrvatskim.

Zalažem se za privremeno uvođenje latinskog jezika kao službenog jezika.

Ivan Zasche, Portret bana Josipa Jelačića


Oznake: Otac Domovine, povijesni falsifikat, Za dom spremni umrijeti, ban Josip Jelačić, hrvatska državnost, jugoslavenska država, izvor sukoba, kraljevina, radnička država, sociološki eksperiment, civilizacijske razlike, Zemun, Boka Kotorska