18

ponedjeljak

ožujak

2019

Zašto antifašizam nije temelj RH, a oni (orjunaši) tvrde da jest





Antifašistički pokret

društveni pokreti
društveni pokreti, kolektivno djelovanje, na stanovitom stupnju organizacije i postojanosti izvan institucionaliziranih kanala polit. djelatnosti utvrđenih u nekom društvu, sa svrhom zastupanja ili osporavanja određenih promjena u užoj ili široj zajednici kojoj i sam pokret pripada. Društvene pokrete karakterizira osjećaj zajedničke pripadnosti sudionika pokreta određenoj skupini ili zajednici. Pojam društveni pokret uveo je njem. društv. mislilac Lorenz von Stein sred. XIX. st., imajući na umu rastuće značenje radničkoga pokreta. Društveni je pokret moderni fenomen i bitno se razlikuje od različitih oblika kolektivnog djelovanja u daljnjoj prošlosti. Nastao je u XVIII. st., proširio se u obliku bojkota, barikada, peticija, štrajkova, a organizirao se preko tiska, udruga i izgradnje moderne države.

Društveni pokreti danas su multidisciplinarno područje istraživanja, na kojem se, uz sociologiju, susreću i soc. psihologija te polit. i pov. znanosti. Začetke teorije društvenih pokreta treba tražiti u reakcijama soc. teoretičara na Francusku revoluciju i nasilan ulazak masa na javnu scenu (G. Tarde i G. Le Bon o iracionalnom ponašanju gomile). Sve do 1970-ih društveni pokreti ostajali su na rubu tada vladajućih makroteorija društva – marksizma i funkcionalizma. Za marksizam su društveni pokreti ostali eminentno klasni fenomen, u što se nisu uklapali moderni društveni pokreti, dok su i u funkcionalističkoj teoriji imali sporedno, implicitno i negativno značenje, jer su narušavali predodžbu o koherentnoj društv. strukturi.
http://www.enciklopedija.hr/natuknica.aspx?id=16323


Razvidna je marksistička narav Narodno-oslobodilačkog pokreta (NOP-a), antifašističkog pokreta.
Marksizam nije općečovječanski (humani) pogled na svijet, pa ni derivati proizišli iz tog pogleda na svijet ne mogu nositi titulu humanih.
Marksizam je poznat po nametanju krvave promjene društva, nasilja nad članovima društva i nasilja među samim marksistima. Revolucija (u ondašnjem značenju).

Tvrdnje skupine ljudi i organizacija kojim (ne)pripadaju o antifašističkim temeljima Republike Hrvatske zaslužuju (kad već oni tvrdnje ne dokazuju, te ih pretvaraju u promidžbu) dokaze.

Primjerice, antifašisti (sudionici i pobornici partizanskog pokreta)(u 2. svjetskom ratu) su se zalagali za komunizam/socijalizam, Jugoslaviju i vlast radničke klase (po teoriji vlast bi obnašala avangarda (radničke klase)).
Socijalistička Republika Hrvatska (SRH) (prvotno FRH) nije bila država, niti je imala obilježja države, nije koristila državnost. Socijalistički koncept republike ne odgovara dotadašnjem uobičajenom smislu riječi.



U socijalističkoj republici vlast nije pripadala narodu, nego avangardi radničke klase (partiji), te je stanovnik neke druge socijalističke republike ako se učlanio u komunističku partiju (jugoslavije) mogao odlučivati o vlasti (dok izvorni narod (koji po definiciji avangardnosti) nije mogao biti učlanjen u partiju i nije mogao sudjelovati u vlasti). Podjednako su sovjetski inžinjeri 1946.g. mogli članstvom u jugoslavenskoj komunističkoj partiji sudjelovati u vlasti.
Dakle, Hrvatska zasnovana na odlukama ZAVNOH-a nije država i nema ovlasti koje proizlaze iz suvereniteta.

Koja je svrha tvrdnji o antifašističkim temeljima Republike Hrvatske, iako je rat za slobodu, samostalnost nazvan (po tuđmanovoj rusofilskoj navadi) Domovinski rat (kako se zvao i rat sovjeta protiv Njemačke) proizišao iz ustrajavanja JNA i jugoslavenski vlasti na osporavanju državnog suvereniteta hrvatskog naroda?
Uspostavljanje nulte godine (povijest počinje od jugoslavenske okupacije hrvatskog naroda) ima zadaću izbrisati povijest i spoznaju kako je Zemun bio teritorijalno u Hrvatskoj do 1921.g., Boka Kotorska i obala do Bara su bili do 1921.g. u Hrvatskoj, hrvatsko državno pravo je do pojave jugoslavena (orjunaša - monarhista i orjunaša - komunista) polagalo pravo na BIH.

Pučistički i državopravno nelegalan čin "prisajedinjenja", koji se raznim oblicima terora održavao, uspostavom NDH je preuzeo rigidniji oblik terora u održavanju stanja bez hrvatske države (pokolj na Bleiburgu i Križnom putu, raseljavanje i naseljavanje jugoslavena (srba), osiromašenje i uništavanje održive privrede, pljačka resursa, uništenje jednog naroda).
Sve nabrojano je programatski zamišljeno. Stoga međutvorevina koja je produkt tog zločinačkog plana ne može biti temelj Republike Hrvatske.


Oznake: pokret, antifašizam, narodno oslobodilački pokret, marksizam, oartizanski pokret, Socijalistička republika, avangarda radničke klase, partija, komunisti, Suverenitet, raz za slobodu, domovinski rat, Zemun, Boka Kotorska, obala do Bara, teror, rigidni teror, orjunaši - monarhisti, orjunaši - komunisti

24

utorak

srpanj

2018

Gdje je Thompson naučio pjevati onako kako oni ne vole?



Marko Perković Thompson, s genima kamenim (utkanim epskim i deseteračkim, narodnim umjetničkim izričajem), potaknut umjetničkim nagonom, tematski je usredotočen na (zlu) sudbinu jednog (vlastitog) naroda.
Zla sudbina tog naroda je razlog bjesomučnih (suludih) kritiziranja Thompsonovog umjetničkog i toplog, ljudskog izričaja.
Zabranjeno je opjevavati narodnu sudbinu, koju su "humanisti" zlobno nametali.

MP Thompson, očito, nije nadahnuće tražio na partijskim sastancima. Zbog tog može slobodno (ograničen narodnom formom) pjevati svome narodu, o svome narodu.

Partijske direktive, pa i ona o prešućivanju Bleiburga, jama, imaju zadaću stvaranja privida, obmane. Nametanja.

Dječice, * vas partija i njena direktiva.

Podjednako prešućujete jugoslavensko-srpsku agresiju.
Ponajviše prešućujete pokolj muslimanskog puka u BiH. Kako bi Srbija bila veća.
Thompsonova Bojana Čavoglave vas pogađa kao glogov kolac.




15

utorak

kolovoz

2017

Gospe Sinjska ako si u stanju



Blagdan Uznesenja Blažene Marije Djevice iznova potakne kršćane na zavjetovanje i prebiranje po nutrini duše.

Osobni strahovi, neuspjesi i tegobe isprepleteni su s onim zajedničkim, koji nas muče kao cjelinu.

Uzdam se u svetost Marijinu i pomoć u oslobađanju Hrvatske od udbo-orjunaške pljačkaške klike (u čijem smo smrtonosnom zagrljaju od raspada Austro-Ugarske).

Ponižava me ucjena udbo-četničko-orjunaške klike (M. Granić, V. Šeks, Plenković, ...) koja je okupirala HDZ i koristi pozicije (koje im ne pripadaju) za produžavanje svog povlaštenog položaja odbijajući pružanje podrške predsjednici (kako bi učvrstili svoje kriminalne namjere).

Ponižava me zločinački odnos državnog aparata prema vlastitom narodu kojem pripada sva vlast, manifestiran korupcijom, nebrigom, saboterstvom, izdajom, rasprodajom, uništavanjem, ...

Ponižava me zdravstveni sustav izgrađen u socijalizmu, na krivim premisama (pretjerane i bespotrebne) solidarnosti (u siromaštvu).

Ponižava me ministar zdravstva koji očekuje uplate zdravstvenih osiguranja obećanjima o prioritetnim listama liječenja.

Ponižava me državni aparat koji "reketari" (u ime partije) sve Hrvate i Hrvatice zlouporabom zakonodavstva i ovlasti koje proističu iz (bilo kakvih) zakona.

Ponižava me sustav brige o slušnim pomagalima koje ovlašteni koriste za vlastito bogaćenje kriminalnim poticanjem mita slanjem pacijenata u neopremljene i korupciji sklone slušne centre (u privatnom vlasništvu).

Ponižava me trodioba vlasti, u kojoj sudbena vlast bez nadzora i izbora (feudalno-partijski) biva imenovana jednim (bitnim) stupom vlasti.

Ponižava me mirovinski sustav izgrađen u socijalizmu na principu solidarne (a ne životne) štednje.

Ponižava me spoznaja da država koja pripada meni misli kako ja pripadam njoj.

Ponižava me kad bolesni, stari, djeca pate jer su ovisni o onima koji nisu dostojni brinuti o njima.

Gospe Sinjska, ako si u stanju ... poniženje pretvori u snagu.




Oznake: Gospa Sinjska, Poniženje, udbo-orjunaši, Hrvatska, socijalizam, zdravstvo, mirovinski sustav, partija, Drava

17

utorak

studeni

2015

Spremni (vraćati tuđe dugove)

Politika je oblik interesnog organiziranja.
U tom svijetlu, Hrvatska (okupirana i porobljena) nije imala ozbiljne političke organizacije. Razno razne udruge, društva i skupine.

Nastupom samostalnosti, Hrvatska je (svjesna potrebe stalnosti političkog organiziranja) unatoč ratu nastojala poticati demokraciju (interese vlastitog naroda i građana).
Demokracija. Vladavina naroda.
Društvo je složeno. Podjela rada je dodatno pojačala međusobnu ovisnost.
Ovisnost slabijih (uzdržavanih) osoba i socioloških skupina je veća.

Iako biračko i političko pravo ne razlikuje sociološku pripadnost, pri nastupu kriza (u slučaju nesposobnosti donošenja odluke), pojedina se politička i glasačka prava smanjuju samim demokratskim ustrojem društva. Liderstvo se prepušta nositeljima društva. U ratu vojno sposobnim, u gospodarskoj krizi radno sposobnim. Uvijek sposobnim.

Ustrajavanjem na istovrijednosti političkog i biračkoga prava (a u Hrvatskoj je na djelu ustrajavanje na precijenjenoj vrijednosti glasačkoga prava, skupine koja ima najmanje glasova - ucjenom) u posvemašnoj krizi (koja je postala i gospodarska, iz gospodarske se pretvorila u političku) ne poštujući liderstvo (zbog politike produbljivanja gospodarske krize)(time stvoriti još veću političku krizu) postupno je poništavanje bilo kakve vrijednosti i glasačkoga i političkog prava takve opcije.
Politička stranka (sebe zovu partija) koja zastupa tu doktrinu od osnutka preteče je SDP (slijednica KPJ).
Znaju stvoriti krizu, ali ne znaju izići iz krize. Partija je opasna (po sebe).

Društvo koje ne priznaje liderstvo, i stalno utrajava na pravima socijalnih (uzdržavanih) skupina, prije ili kasnije uništi svoju egzistencijalnu supstancu. Napomenemo li stalnu težnju za iseljavanjem, posrbljavanjem, genocidom i agresijom (prisvajanjem tuđeg teritorija) uviđamo strategiju rusko-srpske politike nametanjem krivnje osvajanja teritorija, logično je povezati politiku kriza (i nesposobnosti) s težnjom rusko-srpske klike.
SDP je zločinačka organizacija. Svi koji su zbog bilo kojeg razloga glasali SDP-u ili ga podržavaju time su podržali (pritajenu) agresiju na Hrvatsku.


Most se prvi sjetio. Neće osuditi SDP za pritajenu agresiju, upravljati će većinom (njihovim novcima) koja nije njihovo biračko tijelo, a dug ako vrati ...
Uistinu novina (na političkom nebu). Lideri (rođenjem). Vidi se da ih psihijatar vodi.





Oznake: politika, interesno organiziranje, demokracija, vlastiti narod, složeno, biračko pravo, političko pravo, krize, sutav kriza, partija, pritajena agresija

13

petak

studeni

2015

Hrvatski paradoks II



Sutra nas čeka mrak

U Republici Hrvatskoj političke stranke (partije) bez članstva i glasača imaju saborske zastupnike, partija koja je 45 godina održavala totalitarni (krvavi) sustav na predizbornim skupovima i vlastitim političkim tribinama okuplja stotinjak pobornika osvaja natpolovičnu ili relativnu većinu, platforme nezavisnih (bez političke promidžbe i djelovanja u javnosti) u petnaest dana osvajaju 19 mandata, ...

Politički sustavi (razvijenih demokracija) to smatraju paradoksom (nepotpune demokracije). Zašto bi postojale političke stranke i (profesionalni) političari (pa i nezavisni) ako je stupanj anomalije izrazit.
Odstupanje od demokratske prakse dugotrajnog i savjesnog rada u politici i među biračima, sticanja iskustva i povjerenja društvene zajednice, podrške birača na zajedničkim (političkim) projektima zajednice svojstven je samo nedemokratskim sustavima, despocijama, diktaturama.

Društvene pojave u RH ne ulijevaju nadu u izlazak iz teške krize društva. Srljamo u mračnu budućnost ....


Oznake: partija, političke stranke, totalitarizam, glasačko tijelo, nezavisne liste, paradoks nepotpune demokracije, povjerenje, kriza