05
nedjelja
veljača
2023
Ne zna se tko je gluplji
Vlast (zamisli, nekoga zvati vlašću uz Ustav koji vlast pridaje narodu, vlast proizlazi iz naroda i pripada narodu, ako narod potražuje vlast), oporba, narod.
Plenkovića smatrati dostojnom spominjanja je ogroman problem. On nije ni "vlast", ni oporba, ni narod.
Zato su svi glupi.
Pitanje je samo tko je gluplji.
Taj mamlaz zaj*baje marod, pravu vlast i oporbu. Jer su svi odreda glupi.
Zamisao o rastakanju nacionalnih država ne proizlazi iz globalizma, već iz stvaranja i sposobnosti stvaranja moći (normalno, ne političke ili ekonomske moći, već - vojne moći).
Plenkovićevo sustavno uništavanje bilo kakvog organiziranog oblika življenja graniči s ludošću.
Takvo rastakanje ustavnih odredbi upućuje na nužnu promjenu društva, s učinkovitim i brzim mehanizmima zaštite demokracije i vlasti naroda.
Vratiti dvodomni Sabor, vratiti odredbu o Saboru i narodu (a ne Sabor ili narod)
narod naoružati (legalizirati posjedovanje oružja, za zaštitu demokracije), sve suce (ustavne, vrhovne, i sve ostale) birati svake četiri godine na javnim izborima, policijske zapovjednike birati svake 4 godine na javnim izborima, ...
Sposobnost preživljavanja ne ovisi o talibanu koji je okupirao vlast, ovisi i sposobnosti svakog pojedinca braniti vlastite i opće interese (zbog čega smo i tkz. društvenim ugovorom pristali na državu, njeno financiranje i njeno funkcioniranje).
J* vas euro (jungoslavija, nesvrstani, nemačka, vUčić, i školovanje u tom smjeru).
Besplatno školovanje (koje nije besplatno, nego ga finaciraju poreznni obveznici), izvoz školovanih kadrova, uvoz neškolovanih i niže kvalitetne radne snage a cijene usluga ostaju iste zadnji je alarm za revoluciju. Ne komunjarsku, rusko-titoističku.
Samo me zanima tko je gluplji (takvi gube sve).
Oznake: vlast, narod, oporba, obrana demokracije, vlast naroda, naoružani narod, izbor sudaca, preživljavanje, vojna moć, besplatno školovanje, glupani
komentiraj (1) * ispiši * #
19
utorak
siječanj
2016
Socijalizam (jednog rektora)
Preporuka o vraćanju ćirilice u škole, kao sredstva smanjenja napetosti, koju je odaslao jedan jedini (obični) rektor odraz je socijalističkog mentaliteta (onog tko u normalnom društvu ne bi završio školu, a kamo li bio rektor).
U društvu u kojem država stvara javni dug, a besplatno preporuča učenje ćirilice (u ustanovama čije radnike prisiljava na smanjivanje primanja), samo (kvazi)socijalisti mogu biti toliko bezobrazni.
Učite engleski i njemački, kvantnu fiziku, usvajajte nanotehnologije ... ćirilicu pošaljite u 3 * materine. I plaćajte svoje škole, nemojte prisiljavati nastavnike i profesore da rade za sitniš (neće vas ništa naučiti).
Hrvatska je prepuna lažnih diploma (srednje stručne spreme, fakultetskih i znanstvenih zvanja). Svi se udome u državnim institucijama i stvaraju nove generacije lažnih kadrova.
Socijalizam je na tom ustrajavao od prvog dana. Na kadrovima kojima je diploma jedino što imaju, iako unatoč diplomi nemaju znanje i sposobnost koju diploma potvrđuje.
Referendumom protiv socijalizma ...
Oznake: preporuka o učenju ćirilice u školama, rektor, besplatno školovanje, kvalitetna znanja, ideologizacija obrazovnog procesa, kvantna fizika, nanotehnologije, engleski i njemački jezik, lažne diplome, generiranje lažnih diploma, referendum protiv socijalizma
komentiraj (1) * ispiši * #
08
petak
siječanj
2016
Skrivena priroda ...
Skriveno vlasništvo. Skriveni način donošenja odluka.
Hrvatska je padom u ralje boljševičko-orjunaške klike izgubila nositelje vlasništva (racija). Intelektualno-poduzetna elita je načeta u Kraljevini SHS/Jugoslaviji, početnom denominacijom krune u odnosu na denar ...(kada je financijska moć Hrvatske pretočena u financijsku moć Srbije).
Drugo slabljenje vlasništva odigrao se završetkom Drugog svjetskog rata, kada je konfiskacijom, pa nacionalizacijom izvršen veliki udar na nositelje vlasničkog prava (nositelje društva). U razmaku od 27 godina potpuno su izbrisani stoljeća izgradnje (hrvatskog) društva.
Hrvatska je opustjela (duhovno i materijalno).
Danas, unatoč nastojanju izgraditi društvo pravednosti, stalni repovi (genetske smetnje) prošlosti proizvode nepravde budućnosti.
Društvo uništava svoju budućnosti (stalnim promoviranjem nesposbnih odlučivati). Hrvatska nema kriterija donošenja odluka, Hrvatska nema sposobnih donositi (ispravne) odluke.
Najezda titovih seljobera ...
Hrvatska je prepuna ispodprosječnih (umreženih u tajne službe), nesposobni odlučivati pa svoje pozicije temelje na (sveprisutnom) prisluškivanju i praćenju.
Kad bi Hrvatska imala snage razvlastiti službe i ostaviti stotine tisuća umreženih čuvara sustava na milost vlastitim radnim navikama ... Hrvatska bi procvala (s njima ili bez njih).
Pozicioniranje i repozicioniranje (na vlasti) prati Hrvatsku 100 godina. Sto godina gladi, rata, progona, neimaštine, ...
Nitko ne radi.
Besplatno školovanje (pri čemu svi zaposleni moraju pristajati na smanjenja primanja) bitna je (nereformirana) boljka hrvatskog društva. Škole (neracionalno) proizvode nezaposlene i beskorisne (jer nitko ne razmatra potrebe za određenim kadrovima, što stvara nesposobne i višak, time nastaje manjak sposobnih u potrebnim strukama). Obrazovno osoblje čuva svoje radno mjesto, oni koji se obrazuju nemaju potrebe razmatrati potrebe jer je obrazovanje besplatno ...
Ministarstvo rada i umirovljenika, ministarstvo zdravstva (čekamo da se promjeni ime) troši pola državnog proračuna??
Rad, mirovine, zdravstvo treba privatizirati odmah (...)
Sve ostalo je priča titovih pionira o Hrvatskoj koja (bez privatnog vlasništva) nije sposobna donositi odluke (a nesposobnost donošenja odluke je kriza).
Novu vlast je trebao osvojiti onaj tko je ponudio rješenje vraćanja državnog duga (nitko), onaj tko je pri tom ukazao tko je dug stvorio (nitko), onaj tko je predložio što uraditi s onima koji su dug neopravdano stvorili (ništa). (Zauzvrat su mandate dobili oni koji su obećali riješiti dugove pojedinaca (blokiranih, kreditnih dužnika, ...), kao da biramo miss cvijeća a ne državnu vlast ...)
Želja mi je samo ukazati kako je svijet bez osobnog vlasništva karikaturalno nakaradan, kako miši skakuću po mrtvoj prirodi (u želji profitirati od mirisa slanine ...).
Maurice de Vlaminck (French 1876-1958): Still-life with bacon (1927)
Oznake: skriveno vlasništvo, bošljevičko-orjunaške ralje, društvo pravednosti, ispodrosječni, pozicioniranje i repozicioniranje, nerad, besplatno školovanje, privatizacija
komentiraj (1) * ispiši * #