DJECA SA CNN-A FILM

19.04.2018.

Ovome već duže vremena želim posvetiti tekst,ali jebiga nikako da ulovim vremena.Ipak sad ga imam pa da i to objavim ovdje na svom blogu.Snimanje gore navedenog filma je u punom jeku a pretraživajući portale u traženju informacija sam našao odgovor kako film izlazi sljedeće godine.Za one koji neznaju film je svojevrsni nastavak istoimene predstave koju nažalost nisam imao priliku pogledat ali sudeći prema njenom sadržaju sigurno nemože biti loša.Prema svom sadržaju radnja je sljedeća:glavni likovi su Dora i Dino koji su kao djeca preživjeli rat u BIH i Hrvatskoj.Dora i Dino sreću se igrom slučaja u Zagrebu deset godina nakon toga i postju prijatelji.Prema informacijama kojima trenutno raspolažem,radnja filma smještana je u sadašnjost,deset godina kasnije i kako danas vode život.

Uopće ne sumnjam u kvalitetu filma kao u kvalitetu nijednog filma do sad koji je naš.Inače film je sniman na atraktivnim lokacijama u Zagrebu a park Grič je jedna od njih.
Da se imam vremena sad s time zamarat postavio bi i koju sliku uglavnom ono što me najviše zanima kolika će biti poveznica između filma i predstave.Jer predstavu nažalost nisam
gledao pa shodno tome nemogu donositi zaključke.Ako je ko možda pogledao neka slobodno iznese svoje dojmove u komentarima.
Jedan od primjera kad smo već kod usporedbi filma i kazališta,je i predstava metastaze(pogledao sam i film i predstavu) i osobno predstava mi je bila puno bolja nekako mi je bolji dojam ostavila.Film je pun brutalnosti i psovačine dok recimo u predstavi ima dosta humora što sa filmom nije slučaj.
Ipak svidjelo mi se oboje ali predstavi ipak dajem laganu prednost.Što se navedenog filma tiče sigurno ću ga pogledat iako mi fali podloga s obzirom na to da nisam pogledao predstavu.
Evo i mi izbacujemo dosta filmova samo se ne diže tolika prašina oko njih nego kad izađu onda su hit kao što je to bio slučaj sa našim novim filmovima.Navest ću samo neke.The show must go on,fleke,hitac,nije sve u lovi,goran,cvjetni trg,ljudožder vegetarijanac,metastaze,zg 80,8.povjerenik i slični.
Jedini problem kod nas kako sam već i ranije naveo je to da imamo mali kapital i nije rijedak slučaj,kao što je primjer sa gore navedenim 8.povjerenikom da treba proć period
od dvije godine da film napokon krene u distribuciju.Samo mi još nije jasno iz kojih to razloga distributeri, koji god izdavači bili nakon redovne kino distribucije ne obajvljuju te
filmove ne dvd-u u slobodnu prodaju.U par situacija sam i kontaktirao određene distributere putem maila(neću ih sad navodit da ne ispadne da nekog promoviram) i postavio im pitanje
vezano za određeni film.Jedini odgovor koji me je usljedio je bio kako nemaju nikakvu informaciju.E jebiga..stvarno mi nije jasno kako oni nemaju informaciju,mislim ako oni nemaju tko bi
onda trebao imat?.
Ovim putem bi još postavio pitanje svojim komentatorima,ako netko slučajno zna za kakvu kvalitetnu i sigurnu stranicu za besplatno gledanje filmova.

TO BI BILO SVE ZASAD.

život je pozornica,dramska umjetnost je njegova projekcija

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.