NOVINE IZ 1935.

13.02.2019.

Ako ste pomislili da je riječ o pravim novinama iz tog vremena...zajeb novine su ipak iz 2017. u reizdanju. navedene novine su izdane u povodu premijere predstave tko pjeva zlo ne misli napravljene po istoimenom filmu. U novinama su sve aktualne vijesti iz tog vremena jer se radnja predstave ( kao i filma) odigrava u tom vremenu.



Ideja je poprilično kreativna, bolja nije mogla biti neki od događaja iz tih vijesti stavljeni su i u samu radnju predstave. Iako u scenariju ima dosta sličnosti kao i u filmu , predstava ima neki svojevrsni koncept u odnosu na film. U odnosu na film predstava mi je imala više humoristične forme, a sam scenarij koji je pisan za predstavu bi super poslužio kad bi se snimala neka nova verzija filma. Nažalost odigrane predstave se još ne snimaju i nisu dostupne na dvd-u iako se to već spominje kao ideja. Nakon premijere 30.9. bila je na repertoaru 11,19,26 i 30.10. ja sam pogledao 11.10.2017. što se samog scenarija tiče ostala je ona antologijska rečenica: ja u crkvu neidem! u novinama ima vijesti o Titu Strozziu, Hitchokoku i sličnom. O samoj predstavi ne previše ali koncept i ideja napraviti reizdanje starih novina je kreativna i originalna u skladu sa vremenom u kojem se odigrava radnja. Pred samu premijeru sam pokupio desetke primjeraka novina ali jebiga nestalo je, sreća da imam još bar jedan. Stranica sa fotkama iz same predstave.









život je pozornica,dramska umjetnost je njegova projekcija

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.