Dan otvorenog trga-SEZONA 7

04.10.2020.

Iako ove godine nisam bio (zajebala me visoka temperatura u petak) red je da ipak objavim post o događaju na kom sam redovito
svake godine. Tim više što je dio repertoara bio repriziran, zapravo u kompletan program je uključena drama "tko pjeva zlo ne
misli" kao i prošle godine. Iako sa dosta manje pjesmi i scenarija
nego prošle godine kad su snimljeni videi razni.








U svakom slučaju bilo bi mi draže da imam snimke od ove godine iako mi po samim fotkama na stranici izgleda dosta slabije nego
prošle i pretprošle godine. Usput, video sa prošlogodišnjeg dana, nakon pjesmi i scenarija iz vrhunske predstave interpretiran je i
dio scenarija iz drame "tri sestre" jedan mali djelić koji sam prošle godine izostavio iz posta:


01 02 20190928_113746 from Lucid Theatral on Vimeo.






život je pozornica,dramska umjetnost je njegova projekcija

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.