2 posta u jednom-"slučaj žutog tulipana i "Antigona"

23.10.2020.

Ovo je kod mene lagano svojevrsna rutina, draže mi je tako objavit post o 2 stvari u jednom nego svaki dan tipkati drugi. Idemo
redom. Prvo o novom filmu kratke forme iz A produkcije nešto specifično, triler ali koji odskače samim konceptom. Radnja se
odigrava krajem 20-ih godina prošlog stoljeća, iako je mračan meni je vrhunski.


"Ovo je lik što leži polumrtav u svojoj krvi na prljavom podu od nekog podruma. To sam ja. Čekam da završi što je počeo. Nakon
svega što sam prošao, dali je to to? ovako ću umrijeti..kao neka životinja. Kako sam se uopće našao u ovoj jebenoj situaciji?
Došao sam u ovaj grad u potrazi za ubojicom žrtva je ovdje ubijena na sličan način kao i one u drugim gradovima već ga godinama pokušavam uhvatiti ali bezuspješno"


(DIO NARACIJE IZ FILMA)

"Slučaj žutog tulipana žuti tulipan je simbolika neki svojevrsni
"potpis" psihopatskog serijskog ubojice. Prvi triler kratke forme koji sam uspio pogledat. U 14 minuta su posložene sve kompleksne situacije, ne samo oko slučaja nego i na osobnoj razini glavnog protagonista u filmu. A sad druga stvar.

Kad smo već kog vrhunskih stvari, da se malo vratim na Žižekovu modernističku Antigonu o kojoj je bilo postova i rasprave, o intrigantnosti nje same i kako se projicira na društvo, pitanja koja su i sad aktualna. Uspio sam sa jednog portala presnimit dijelić
izjava glumačke ekipe i Žižeka o samoj predstavi i scenskom nastupu što daje kvalitetan i kristalno jasan uvid u samu predstavu
za razliku od onog što su natrkeljale novine.


Antigona 20201007_194626 from Lucid Theatral on Vimeo.



Usput, u ovoj sezoni nažalost ista nije na repriznom repertoaru bar ne zasad, a po svemu viđenom zaslužuje biti. Ovakvi klasik projekti kojima su napravljene nove verzije na relaciji sa davnim likovima i događajima i današnjim modernim vremenom treba dati prostora. Iako nisam gledao onu klasik verziju, to zapravo i nije neki problem kad su konteksti slični a modernistička verzija
izgleda i daleko zanimljivije. Dio scenografije u kadru, i izjave ekipe su mi dodatno potencirale interes za gledanje.

Nažalost više prostora imaju kojekakva kritičarska piskarala koji jedino znaju pljuvat a i to rade loše (link na taj tekst neću stavljat
da dotičnog ne promoviram) Moderna Antigona uključuje 3 završetka 1 orginalni i 2 alternativna a na dotičnoj stranici su kao što
je kod inferiornih piskarala običaj sve popljuvano kojekakvim etiketiranjem i pseudoargumentima. Zemlja apsurda, najveća ironija
je da oni koji ne rade ništa drugima "savjetuju" kako bi nešto trebalo specijalno u stvarima o kojima ne znaju ništa! Na sreću ne
sudim ništa po kritikama piskarala, svoje dojmove skupljam sam,. nažalost kad se nešto ciljano traži na guglu ovakve stranice
su najčešći ishod pretrage, što je zapravo i razlog zašto takve vijesti nađu put do mene, a onda uslijedi reakcija. Uglavnom...bilo
bi svakako potrebno da se ova drama u ovoj sezoni još nađe na repriznom repertoaru.




život je pozornica,dramska umjetnost je njegova projekcija

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.