Slobodna interpretacija filma (suradnja Isabel i mene)

17.01.2020.

Ovaj post ću početi sa jednim pitanjem jer je praktično,prije pitanja jedna kratka digresija. Nadam se da ste pogledali film
na prethodnom postu. Oke sad možemo na pitanje. Jeste li ikad,na mom blogu recimo probali interpretirati radnju nekog filma
koji niste gledali, samo gledanjem fotki? izmišljat razne scenarije samim gledanjem fotki. Gluma je daleko više od biflanja teksta
karakterizaciju nekog lika treba i mimički prenijeti, a to uključuje i uživljenost u ulogu. E sad ako ste pogledali film onda znate o
čemu se radi,i koja je situacija u njemu. Isto tako na prethodnom postu smo kroz rekapitulaciju filma u komentarima Isabel i ja došli na ideju da složimo neki isto tako humorističan
tekst na osnovu fotki iz filma.

Ovaj post se nadovezuje na prethodni i ovo je samo naša interpretacija radnje na osnovu fotki iz filma.

Ok sad idemo na fotke:

BITI ILI NE BITI SLOBODNA INTERPRETACIJA





Nazvao ju je frend po zanimanju programer (inače ubi bože dosadan tip) ide ovako;
ON(programer)
halo kaži mi da znam da sam odabrao pravo zanimanje.
ONA
otiđi u Afriku,i ulovi slona,s tim da počneš od rta dobre Nade idi s kraja na kraj kontinenata (ljevo i desno)
krećuči se postepeno ka sjeveru i u svakom prolasku s kraja na kraj kontinenata uhvati svaku životinju koju
ugledaš usporedi njene osobine s osobinama nekog poznatog slona,zaustavi se kad detektiraš podudaranje
u protivnom slon si bio,slon ostao produži dalje!


Ruke u vis! zatvaraj prtljažnik i gibaj u auto.




E,sad situaciju iz filma znate,evo kako to izgleda u našoj interpretaciji




ONA:čuj bolje ti je da nečasno pobjegneš, nego da časno budeš pobijeđen, jer zahvaljujući mojem autu,ako ga nekakav kvar
prisili da stane stići ćeš pobjeći otprilike za dva tjedna!

ON:kradem od siromašnihda bih dao bogatima
ONA:ma nemoj u što onda buljiš u moj dekolte?
ON:tvoj de-kolt? Tajvih sam u stanju u tri minute rastaviti i sastaviti tisuću ! ma što barem stotinu!
barem tucet! ma što to govorim? No dobro sćepat ću bar tvoj!
ONA:Bogami na njemu se nebi obogatio,sacond-hand shop nego sve nešto računam:
jedan metak košta 3,99kn jedan pištolj košta 7.999kn, pa ti si bogat čovječe! Moja plaća je
do jučer bila aktivna, danas prohujala s potopom, pa kud si se za mene objesio majke ti?!
Još da izračunam koliko u beretu stane novaca dakle:13 do 20 metaka puta 3,99 (iznos)
i "pucaljka " od 8.tisuća kuna -)))
dakle objesio pa izvisio ........-)))





ON:nemam majku, nemam oca, brata nemam a nit žene što izgibo što pobjeglo,oštra kritika me gurnula preko ruba
pa sam se od bogatog no neuspješnog umjetnika pretvorio u bogatog i uspješnog pljačkaša ,naravno do trenutka kad me
suskok vođen gramzivošću njegove visosti nije poslao u buksu, gdje sam zbog težine svojih djela proveo devet i pol tjedana
i kojima me država nagradila za zasluge. Ipak je moj rad nečemu poslužio! čuo sam da su mnogi kritičari promijenili zanimanje
te su postali čistači,konobari, vozači, lopovi, taksisti i ostali radni ljudi korisni okolini.

ONA: Žao mi je što ti se sve to izdogađalo, ali gledaj ovo ti nije način,kao lopov definitivno nemaš šanse a nema šanse da si
ikad ranije pljačkao ne bojim te se čovječe,još si mi i simpatičan još malo i počet ću se smijat,pomislit ću da je skrivena kamera.
Idemo mi lijepo u prvi birc,jjer ti je bolje nešto od nečega, nego ništa od ničega uostalom tko pije vrijedi tko vrijedi leti, tko ne leti
ne vrijedi dakle padaaaa :-)))

I tek da znaš ulaz u moj auto je slobodan a izlaz se naplaćuje

ON:jesam budala ali nisam baš tolika!
ONA:bolje ti je da ispadneš budala nego da ispadneš iz auta, dakle ili idemo u birc ili se naoružaj i bježi!

PONOVO ZOVE ONAJ NJEN PROGRAMER




ON: halo vjerujem da sam se rodio u pogrešno vrijeme,kako se to moglo dogodit?
ONA:Evo ovako, tvoji tata i mama su napravili jedan copy/paste na jednom chatu na MNS-u.Tata je
onda dao mami sastanak preko e maila u wc-u jednom cybercafeu. Onda je mama napravila nekoliko
downlouda s tatinim memory-stickom. Kad je tata bio spreman za upload, primijetili su da nisu stavili firewall
Kako je bilo kasno da se koristi undo, a ni delete više nije pomogao 9 mjeseci kasnije stigao je zajebani virus....




ON (pljačkaš):a što se ti praviš pametna? Vidiš ja bih rado da imam novaca studirao ETF kada bih znao kakav je to
faks i dali je težak.
ONA;NIJe uopće izvade ti mozak, spoje ga na komp I on se tobom puni podacima 4 do 5 godina . Nakon toga ti
dođeš po svoj mozak I spreman si kao dipl,ing.
ON:A što ja da radim tih pet godina bez svog mozga?
ONA:studiraj ekonomiju!


Evo ovo je naša amaterska interpretacija samih fotki iz ovog izvanrednog filma. Tekstove složila Isabel uz moju vrijednu
asistenciju.





život je pozornica,dramska umjetnost je njegova projekcija

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.