CENZURA NA FILMU ??

07.02.2019.

Danas se vraćam na film koja je ovo država. Ne mislim sada baljezgati o radnji niti davati svoje dojmove jer sam to već napravio početkom godine u jednom postu. Za one koji nekim slučajem ovdje nalete, da bi im bilo jasno o čemu se zapravo radi neka kliknu ovdje ako nisu pogledali navedeni film. Naravno ja kakav sam filmoholičar, nije prošlo niti mjesec dana od redovne kino distribucije a navedeni film već tražim po netu. Osim trailera u više varijacija i nema ništa drugo bar zasad. Ono što sam iskopao je poprilično zanimljivo cenzura. U kojoj mi to demokraciji živimo kad se sve živo cenzurira meni stvarno nije jasno. Iako film nije totalni humor više je ozbiljan sa elementima satire i komedije. Sve u svemu meni jedan od najboljih novih domaćih filmova, koji bi bio još i bolji da nisu izrezali, cenzurirali scenu koja bi još dodatno dala filmu dozu humora, provokativnosti, a sigurno i apsurda jer film se zapravo vodi apsurdima u državi koji su u ovom filmu i daleko gori.
Scena je vrhunska iako nemogu niti pretpostavit u kojem dijelu priče je trebala biti montirana. Uglavnom da se sami uvjerite.



Sa mog stajališta, da ova scena nije cenzurirana/ izrezana iz filma to bi sigurno dalo na konceptu apsurda kojim se ovaj film vodi.

život je pozornica,dramska umjetnost je njegova projekcija

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.