8.Povjerenik kompletna recenzija

12.05.2018.

Evo da napišem post i na tu temu.Ovdje ću iznjeti više toga vezano uz navedeni film.Za sve one koji neznaju film je snimljen po istoimenom romanu,radi se o političaru bahatom kojeg vlada upućuje na Trečić-najudaljeniji Hrvatski otok.Na istom otoku nema formirane vlasti pa ga oni šalju da neku vlast oformi.Isto tako ima dvije crkve a ni jednog svećenika no o tome ću malo kasnije.Taj političar bi znači trebao organizirati izbore i oformiti vlast ali naravno tu dolazi do niza problema,a prvi je taj specifičan dijalekt kojim govore ljudi na Trečiću.
I još dosta toga,od ljudskih odnosa,povezanosti,svađa i slično.
Ono što je bit filma da je kompletan film imaginaran da imaginaran u pravom smislu te riječi jer pokazuje jednu specifičnu situaciju koja nikako nije moguća u reali
a to je da su svi politički dužnosnici,pošteni,časni na strani malih ljudi i njihovih potreba.
U neku ruku je to i provokacija za takve da su ih baš pokazali onakvima kakvi nisu,i zato im svaka čast.
Sve je to interpretirano kroz dozu ironije,tragedije i humora jednom riječju pravi dramski film.
Po meni je najjači film koji je napravljen ove godine samo da se još može pogledati online ili kupit u dučanima.
E sad da se vratim na crkvu o kojoj sam gore govorio,jedina stvar koju nisu napravili a trebali su da na isti taj
način prikažu i popove kakvi nisu a trebali bi biti.Malo moram skrenut sa teme kad sam već kod toga zapravo taj dio u filmu sam najviše zbog toga i spomenuo.
Ovaj je blog od ovog trenutka zabranjen za anonimce,nakon što mi se jedan klerikalac-inkvizitor obratio salvom uvreda a koje mu ja nisam ostao dužan.Neka se on i njemu slični ulogiraju pa neka onda ostavljaju komentare.Dakle,svi anonimci koji su dosad komentirali(tu računam normalne komentatore koji nemaju blog) ulogirajte se.Anonimno komentiranje je od ovog trenutka zabranjeno da mi raznorazni,franje,lenoni i ostali anonimni idioti koji znaju samo vrijeđati nebi uništavali blog prostor svojim idiotarijama.
Baš zbog takvih držim da su u 8.povjereniku se trebali više fokusirat i na crkvu kao instituciju i njene "zaposlenike",sve u svemu film ne gubi na kvaliteti i moja je apsolutna preporuka.
Za kraj evo i trailer iz filma



život je pozornica,dramska umjetnost je njegova projekcija

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.