KOJA JE OVO DRŽAVA

08.01.2019.

Moj prvi ovogodišnji post počinjem sa filmom. Prije nego pređem na bit samo par informacija. Navedeni sam pogledao u kaptol butique cinema. Jučer sam podigao ulaznice i kad sam vidio cijenu skoro sam doživio moždani udar. 64 kune po ulaznici jebote, ali isplatilo se. Na danjašnjoj projekciji je bio uključen neki njihov specijalizirani paket koji uključuje besplatno piće na dan projekcije. Iako na koji je način besplatan kad sam sve platio? Apsurd kojeg ima samo kod nas. Ipak se isplatilo jer je film bio vrhunski. Nisam niti očekivao manje ipak je Brešan u pitanju, a ja ne znam niti jedan film koji je režirao a da je loš.

Radnja filma je interpretirana pomalo u Tarantinovom stilu, klasika završava sa prvom scenom sa kojom je počelo. Prvo je u kadru ministar obrane puca si
u glavu. Pa se budi, opet se ubija na način da se objesi, ponovo se budi, skače kroz prozor leži na pruzi. Sanja svoje samoubojstvo. Već sam početak filma je tragi komičan. A posebno su zabavne scene u Lepoglavi.



Kad se ministar zatvori u čeliju. Film je snimljen tako da se poveznice otkrivaju radnjom a počinje sasvim nepovezano. U filmu je realnost daleko gora nego u stvarnosti, tako su govorili za ovaj film a sad mi je jasno i zašto. Iskopavanje Tuđmana iz groba i problemi koji su rezultirali zbog toga slični su srpskom filmu mrtav ladan. Film je pogledalo već cca 25 tisuća ljudi i drago mi je da je ostvario dobru gledanost, morat ću ga pogledati ponovo, jer ima dosta preokreta u radnji. 2 sata, humora neizvijesnosti preokreta. Film je skorz u mom stilu, sviđa mi se koncept sa nepovezanim početkom do sredine a radnjom se otkriva kopletna priča. Nakon 8.povjerenika jedna od najboljih novih komedija koje su snimljene. Nemogu sad otkrivat kompletnu radnju još mi se sve nije posložilo, pa je kompleksno kad ponovo pogledam bolje ću obznaniti svoje dojmove sve u svemu, vrijedi pogledati iako su određeni kadrovi i scene monotoni. U sljedećem postu drugarski izvještaj sa predstave..

život je pozornica,dramska umjetnost je njegova projekcija

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.