Sa dana otvorenog trga(30.9.2018)

01.09.2019.

Danas rekapitulacija događaja od prošle godine sa dana otvorenog trga. Prošle godine sam pisao post o navedenom događaju.
Da ga ne podižem evo link na njega Neću sad nabrajat sve stavke koje su bile uključene u program jer sam to
napravio u prvom postu, samo ću spomenut program "kava s glumcima" na kojem se moglo postavljat pitanja vezano za
sezonu i sve što ide uz to.O očekivanjima od nove sezone,najdražim ulogama itd. Trebao sam ovo objavit onda ali nisam zbog tehničkih problema, ovako će biti svojevrsna nadopuna
i uvod u novu sezonu. Evo kako je to izgledalo iz prve ruke.Kreativna ideja za druženje i postavljanje pitanja, od kompletnog
programa kave sa glumcima ovo je tek jedan mali dio. Idemo kronološkim redom, prvi video je o samom konceptu glume
i najboljim stranama tog posla. Iva,odgovara na pitanja.Ps nerazrađen sistem akcije mi je stvarno zajebao koncepciju
loša priprema i u jednm trenutku mi je mobitel skliznuo iz ruke,uspio sam ulovit svega 12 sekundi. Ipak i u tako kratki
vremenski raspon je stalo par važnih rečenica.


I drugi dio kao odgovori na gore navedena pitanja






Ps, zajebo sam video jer je snimano iz kuta kako se snimaju fotke,najbolja je rezolucija opcija "kino mod" snimka se na njemu
najbolje vidi. Ove sezone su na repertoaru "Antigona" i "Glumica "tko pjeva zlo ne misli i "kralj Lear" u repriznom programu.
Reprizni program mi je specifično zanimljiv isti scenarij sa novim kreacijama u interpretaciji uloga, i to je na listi prioriteta. Jubilarni
89.post, ovim putem zahvaljujem Isabel Teuti , Shadow , Unusual suspectu, trenutno odsutnoj
Locco i svima koji prate ovaj blog a zaboravio sam ih navest.

život je pozornica,dramska umjetnost je njegova projekcija

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.