USPJEH GLUMCI O ULOGAMA

25.03.2019.



Kako sam naveo u prethonom postu, u ovom nešto o ovoj izvanrednoj seriji. Na zadovoljstvo Shadow i moje i zapravo svih koji prate ovaj izvanredan projekt. Iako još u vezi druge sezone još nemam nikakvih informacija to nije razlog da ne objavim post. Jedna od najboljih domaćih novih serija koje su snimljene što niti nije čudo kad je režiser oskarovac Tanović a i glumačka ekipa je izvrsna. Jedino u čemu sam bio skeptik je lokacija jer novi Zagreb mi nije najatraktivnija u gradu. ( samo me vi koji ste iz novog Zagreba nemojte ubit :) ) I pored toga sve je izvanredno odrađeno, eksterijer je savršeno poslužio za radnju same serije, sad sam zapravo siguran da je sa dobrim razlogom ta lokacija korištena za snimanje. Posebno je vrhunski odrađena montaža vožnje u autu napravljeno skoro do savršenstva tek kad se bolje gleda i analizira kao što to ja radim vidljivo je da je riječ o montaži. O doticaju radnje sa stvarnim životom da i ne govorim a ostalo je poprilično prostora za sljedeću sezonu. U prvoj je bilo sve i svašta, od običnih malih ljudi do visoke politike kriminala i kapitalista. Posebno je zanimljivo kako je jedna situacija spojila četvero ljudi koji se nisu poznavali a komplet serija se svodi na njih četvoro u borbi protiv istog tog kriminala a svakom epizodom stvari su sve osobnije. Ubojstvo glavnog negativca je ostavilo prostora za drugu sezonu e, jebiga sad mogu samo nagađati što će biti dalje. Da se vratim na poantu , u ovom postu zapravo prenosim jednu zanimljivost, o sljedećoj sezoni kako sam već naveo zasad nema još ništa ali zato ima par videa. Izjave glumačke ekipe o svojim ulogama. Dosta njih sam interpretirao na sličan način kao i oni sami sa malim izmjenama u detaljima ali suština ostaje ista. Evo videa, prva 3 su izjave mlade ekipe pa nakon njih oni stariji.


Uspjeh Vinka BTS from Istvan Illes on Vimeo.




Uspjeh Kiki BTS from Istvan Illes on Vimeo.




Uspjeh Blanka BTS from Istvan Illes on Vimeo.



I jedan predstavnik "starije generacije" posebno zanimljiv lik


Uspjeh Haris BTS from Istvan Illes on Vimeo.



U sljedećoj sezoni pretpostavljam da će sama karakterizacija njihovih uloga dobiti i neku nadopunu, živo me zanima kroz što će sve prolaziti. Naime iza glavnog negativca koji je ubijen stoji puno veća mafija. Kompletna prva sezona dostupna je na stranici koju ću ubaciti u komentar i veselim se sljedećoj. Osim Hrvatske i regije emitirana je po još nekim zemljama Europe, da sad ne nabrajam nemogu se svih sjetiti. Sve u svemu izvanredan projekt i uspjeh.. hahaha ime serije nije slučajno. U sljedećem postu o lokacijama.

život je pozornica,dramska umjetnost je njegova projekcija

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.