Kazališna večer

17.03.2022.

Tko pjeva zlo ne misli...





Lagano popravljam prosjek sa predstavama nadoknađujem prošlu i pretprošlu godinu. Taman se sve svodilo i na reprizni repertoar
ovo vrijedi gledati u u reprizi više puta. Večerašnja predstava je pogledana više puta samo jedanput uživo-do večeras, a gledanje
online za vrijeme prvog vala pandemije se ionako ne računa. Iako mi je ukidanje kazališta online bio drastičan pad raspoloženja jer
se spominjalo da se to uvede kao alternativna ideja na snimci je falilo par malih (ali izuzetno ključnih) kadrova, pozicija snimanja je
bila loša, što sam u komentarima konstatirao sa Isabelči to je na
određeni način "ubilo" užitak gledanja, iako kao alternativna ideja zamjene za kazalište uživo kad se iz određenog razloga ne može
pogledati po ps-u uživo je bila sasvim u redu i opće prihvaćena. Da sad ne ulazim u pitanje gledanosti više se ne sjećam konkretno ali brojevi su prelazili 10 000 pregleda.

Na stranu sad to, iako bi mi bilo drago da se ideja online kazališta održala na duže staze živu scenu ništa ne može zamijeniti. Efekti predstave se najintenzivnije dožive iz prve ruke kao i atmosfera kazališta . Neću sad o samoj predstavi koja je apslovirana u jednom nedavnom postu Trebala je to biti večer kad bi pogledao drugi put ispalo je kako već je jebiga, prije skoro 5 godina gledao sam prvi put, onda još nisam bio dio blogosfere kao bloger pa je dotični post objavljen s određenim vremenskim odmakom tako da za seciranjem same predstave nema potrebe. Ovim putem samo prenosim dijelić kazališne atmosfere u kratkim snimkama.
Sinoć sam bio u kreativnoj kulminaciji pa je jedan dio posta natipkan sinoć a sad mi se ne mijenja (kon)tekst pa ću prvo ubaciti fotke s predstave video ostavljam kao šećer na kraju.



Dolazak pred kazalište i ravno na noć svijetla, izvrsna nadopuna ili uvod u kazališnu večer. Ima još vremena za takve večeri ipak
je predstava na mojoj listi prioriteta a imalo se i što vidjet već na hnk i Mimari, nisam ispucavao fotke jer i bez toga ih ima već
poprilično ovo je više zbog atrakcije.




Balkon, nije najidelanija pozicija iako je daleko bolji izbor od loža, nisu mi se svidjele jer se te pozicije u principu ne vidi scena kako treba, najbolji izbor (meni osobno ) je parket, jebiga nije više bilo ulaznica a kad je tako balkon mi je alternativa.



Jedan mali dijelić scene, fotka nije najbolje kvalitete zbog rasvjete pozornice ali što je tu je, nisam htio forsirati više da ne radim distrakciju ovo je onako za neki uvid sasvim dovoljno. Nadopuna (20.3) rondao sam malo po mobitelu i uspio iskopat još jednu fotku, još jedan kadar koji sam zbog poprilične količine fotki izostavio pa ju sad naknadno dodajem čisto
da post ima više vizualnog sadržaja.





I zaključno jedan mali dio scene i naklon na kraju u 2 videa.







Scensko osvjetljenje je ovdje jače od onog na drugim predstavama što je utjecalo i na kvalitetu slika i videa a nisam htio čekat
dok se slika ne izoštri jer osim distrakcija (zapravo do kojih bi došlo uslijed dužeg snimanja) i koncentracija odlazi na sasvim drugu stvar od one koja je glavni razlog-gledanje predstave. Četvrtak 17.3.2022 kvalitetno i konstruktivno iskorištena večer!

život je pozornica,dramska umjetnost je njegova projekcija

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.