24

nedjelja

rujan

2023

Ko j* pLenkovića




Svi smatraju (drže, ali dalje od sebe) politiku pokvarenom.

Upravljanje masama ima smisla u zaustavljanju ratnih sukoba, koji se zaustavljaju jedino ako su plod nastojanja nekontroliranih masa.


U tom svjetlu (kutu gledanja) pLenković je kreten/pajac kojm nam daju do znanja da smo nebitni (u izazivanju i kontroli ratnih događanja).
Ali nije pLenković moderator samo ratnih okvira. Osiguravajući politiku ograničenog rata, instaliranje krkana na mjesto nelegalne prekomjerne ovlasti, pajac razara i sve ostale (neratne) segmente društva.

Ukratko, pLenkovićevo antiustaštvo (nekakva komisija o podobnosti i uporabi tkz ustaških (a ne partizanskih) obilježja, micanje ploče HOSa iz Jasenovca, ukinuće kune, ...) nije produkt antifašizma već četničke orjentacije krkana iz pripi*dine (donje).

Jugoslavenstvo na četničkim osnovama (integralno jugoslavenstvo (nekada jedan narod tri plemena, sada šest/sedam/osam država jedan narod) jest uzrokovalo ratove, pa je i pLenkovićeva (krkan k`o krkan) verzija jugoslavenstva put u novi rat.

Napomena: komunisti/komunjare su se (perfidno) proglasili jedinim antifašistima ( jer su fašizam i nacionalsocijalizam-nacizam oblici socijalizma i puta u komunizam s kojima se ratoborni marksizam nije slagao) iako su istinski antifašisti (antikomunisti) oni koje su pobili po jamama i Križnom putu jer su bili antikomunisti (znači i antifašisti), a ti (komunisti/komunjare) nisu bili integralni jUgoslaveni već unitarni jUgoslavenčići).
Integralno i unitarno jugoslavenstvo su prouzročilo ratove koje nastoje prikriti kretenskim spodobama ala pLenković (tog tipa treba nabiti na k*).
Dakle, tko toleritra pLenkovića nadvija mi nad glavu novi rat i smatram ga smrtnim neprijateljem,

Uz pLenkovića. neki oblik amorfnog jUgoslavena je i miLanović.
I pLenkovič (debilče), i miLanović (kretenče) su oblici "političara" koji iskakanjem o svjetskim žarištima svrstavaju Hrvatsku u švercere oružjem (što je nesvrstani, mirovljubivi, humani antifašist Tito radi do daske).

Politiziranje, a ne rješavanje osnove društva (ekonomija, iz koje se razvija društvena nadogradnja), prokazuje debile kao švercere oružjem.
Zbog toga stalno društvo dovode do ruba iako nitko ne može vidjeti razloge takvim postupcima.
Ustaše i partizani se ne moraju miriti niti sukobljavati jer su živjeli u vrijeme kad su zajednički krenuli protiv integralnog jugoslavenstva, a razišli se kad je svjetska politika dovela ruse/sovjete pa vratila amerikance u ove krajeve.
Ni ustaše ni partizani nisu na to mogli utjecati, ali su se razdjelili i dočekali pobjenike koji ne ustrajavaju na jednom narodu.

Otkud onda (kreten) pLenković koji vraća četništvo, osim kao vražje kopile (nedoje*ano i neuko) koje služi pomutiiti bilo kakav razuman plan (sređenie društvo)!?
Hdz se može sramiti, sdp se može sramiti, oporba se može sramiti. Jer bez njihovih poltronskih gU*ica društvo bi samo pronašlo izlaz iz problema-
Njihova je zadaća stvarati nered (uvjete za rat), a i to će jednom izroditi ratom u kojem će oni () platiti cijenu.

Pitate se zašto (kreteni) stvaraju uvjete za rat? Vanjske silnice (svjetske sile) nemaju planove držati utjecaj stvaranjem boljeg društva, već ratom uspostaviti društvo koje žele. pLenković provodi politiku izbijanja novog rata u kojem bi četnici vratili svoje pozicije - jugoslaviju bez jugoslavena (pokolj širih razmjera).




Oznake: Plenković, antifašizam, jugoslavenstva, ratovi, šverc oružjem, društvena osnova, vražje kopile, pokolj

06

petak

svibanj

2016

Židovsko pitanje, titoizam i ustaše



Židovsko pitanje u RH je nedvojbeno pitanje odnosa većinskog stanovništva (Hrvata) prema svima, ali i političkog odnosa ...

Kriza (proistekla iz orjunaško-titoističke napuhanosti) koja potresa Hrvatsku, odrazila se i na materijalne prilike (napominjem, kriza je nesposobnost donošenja odluka). Materijalna neimaština (produkt društvene osnove) ukazuje na bezidejnost (i bespotrebnost ) društvene nadgradnje (svojstveno komunističko-titoističkim lamentiranjima o humanom sustavu i najvećem (Titu) humanisti).
Borba za pravo (birača i stanovništva) na bolji život dovela je do otpora (titoističke) bande koja svakodnevno poseže za titoističkim metodama.
Ničim izazvan, predstavnik (titoista, a ne) židovske zajednice spomenuo je ustašku vlast u protekloj godini ...

Niti su židovi zastupani (pravovaljano), niti su u Hrvatskoj fašisti ili ustaše na vlasti. U Hrvatskoj je titoizam (mali smradovi) na djelu koji se bori za vlastita prava (prava na vlast). Titoizam je oduvijek nametao zastupnike (manjinskih zajednica, interesnih skupina, većinskog stanovništva, ...) na neadekvatan, sebi (titoistima) svrsishodan način. Više su štete titoisti uradili u svojoj kratkotrajnoj vladavini nego osmanlije i Huni zajedno ...

Primjer židovskog pitanja (plastično) ukazuje na promašenost i štetnost titoizma. Nepovratno narušavanje međuljudskih odnosa posredstvom udbaško-titoističkih kadrova. (Onog tko se usudio Hrvatskoj spočitavati ustaško-fašistički karakter u protekloj godini dana treba osuditi i kazniti kao udbaško-titoistički kadar (potplaćen i u službi zla), a ne kao predstavnika židovske zajednice.) Židovska zajednica bespotrebno (nepružanjem otpora banditskim načelima (titoizma)) gubi i ono malo izgleda na boljitak (kao i svi mi, bez obzira na pripadnost).
Titoizam je zlo koje treba iskorijeniti (demokratizacijom).

Hrvatska je katolička (fašistička nije mogla, niti može biti), ustaška kad treba ... (ustaštvo je dio hrvatskog povijesnog identiteta). Protivnici ustaštva iz doba Kraljevine Jugoslavije stvorili su ustaše i u titovoj Jugoslaviji (koji se, opet, razlikuju, od pavelićevih). Odnos prema ustašama je odnos prema istini ...
Osporavanje povijesnom narodu pravo na državu (bez obzira na ime naroda) mora stvarati bunt.



Oznake: židovsko pitanje, kriza, materijalna neimaština, bezidejnost, društvena osnova, društvena nadgradnja, zastupanje, borba za pravo na vlast, teta?, demokratizacija, ustaštvo kroz povijest, odnos prema ustašama

05

četvrtak

svibanj

2016

Sto godina vlasti



Sto dana nove vlade obilježila je spoznaja o razlici oblika vlasti.
Komunjarsko-orjunaška titoistička vladavina obilježena je bezobzirnom pljačkom prikrivanom svim (opasnim) instrumentima kojima raspolaže propagandna mašinerija (poduprta sigurnosnim (tajnim) službama). Specijalni rat (iskorišten za pljačkanje).

Bez uporišta u narodu, izdajnička, omražena partija poigrala se svim izvorima nestabilnosti društva kako bi neometano (u jednom mandatu) prigrabila milijarde kuna (za daljnje opstajanje u društvu koje ne želi takvu nakupinu gmizavaca).

Iskorištavanje vukovarske tragedije, materijalne nestabilnosti i siromaštva (blokiranih), poigravanje vojnom spremnošću (koju su uništili), ...
Sve u cilju neometanog pribavljanja milijardi kuna (iz državnih sredstava) kao zalog daljnjeg ometanja hrvatskog razvoja.

Ako je društvo sastavljeno od društvene osnove i društvene nadgradnje, titoisti su društvenu nadgradnju zamišljali kao revoluciju pravno-civilizacijskih postavki (u korist nepoznate civilizacije). Zlouporaba društvene vrijednosti u korist mijenjanja civilizacijske pripadnosti osobina je orjunaško-titoističke vlasti (kojoj potpuno uništenje postojeće civilizacije nije strano). Krvnici. Koji predobro poznaju efekte svoje vladavine i mogućnosti ponovnog vraćanja na vlast.
Od prvog dana vladavine pljačkali su i prikrivali (izazivajući nacionalnu netrpeljivost, obrazovne napetosti, nastojali izazvati promjenu poimanja obitelji, ... udarali su na tradicionalne vrijednosti znajući kako će društvo reagirati.) Nitko nije ukazao na nužnost obrane općeg dobra (u koje spada i materijalna i duhovna vrijednost).
Zapanjuje srpska naivnost (vjerovati hrvatima koji upropaštavaju Hrvate ukazuje na još okrutniji odnos prema Srbima (osim prema Pupovcu i Staziću, oni su ionako upropašteni na drukčiji način)).

Nova (Oreškovićeva) vlada bitno drukčije (svjesna spoznaje kako uvijek može biti izabrana; a ako nije izabrana pružila bi podršku novoj istovrsnoj vladavini u korist općeg dobra) vlada. Ne mijenja civilizacijske odrednice društva (pa je manje opterećena novcima kao sredstva postizanja društvene suglasnosti sa svojim/narodnim ciljevima).

Titoisti (prenapuhani vlastitom bezobraštinom i nemjerljivom glupošću) čekaju osudu društva. I konačno rješenje. Nestanak s političke scene, neopaženo (kako su i došli) ili u krvi (što bi bilo za društvo korisnije).
U stoljeću hrvatske patnje, titoisti su centralna politička snaga nametanja te patnje ...



Oznake: Sto dana nove vlade, bezobzirna pljačka, prikrivanje, propagandna mašinerija, specijalni rat, sigurnosne službe, izdajnička, omražena, milijarde kuna, društvena osnova, društvena nadgradnja, promjena civilizacije (u korist nepoznate civiliza, obrana općeg dobra, srpsla naivnost, vjerojatnost reizbora, podrška istovrsnoj vladi, osuda društva, konačno rješenje, titoisti su centrana politička snaga nametanja pat

14

četvrtak

travanj

2016

Sociologija ustaške gluposti



O jednoumlju


https://blog.dnevnik.hr/goto/2014/01/index.html

Sociologija razaznaje slijedeće stupnjeve društvenog razvoja: primitivna zajednica, robovlasništvo, feudalizam, kapitalizam, (komunizam/socijalizam).

Po Marksu je društvo uvijek podijeljeno u dvije suprotstavljene društvene grupe (razlikuje 4 razvojna stupnja društva i odgovarajućih društvenih odnosa).
Primitivna zajednica (primitivni komunizam) je oblik pretpovijesnoga besklasnog društva do pojave privatne imovine.
Robovlasničko društvo je satkano od robovlasnika i robova, feudalizam (feudalci i kmetovi), kapitalizam (kapitalisti i najamni radnici).



U primitivnoj zajednici nije postojalo privatno vlasništvo, u robovlasništvu se društvo temeljilo na robovskoj radnoj snazi, u feudalizmu kmetstvo (dualnost vlasništva, kmet i feudalac su bili vlasnici imetka koji je kmet obrađivao), a u kapitalizmu kapitalistički odnos (proistekao iz vlasništva nad sredstvima za proizvodnju, najamne radne snage). ("Društvena osnova ima ekonomsko obilježje ...")


Onda su došle Ustaše i mrzili Srbe, otvorili logore smrti, činili zločine i pokolje, divljali dok ih nije sutigla zalužena kazna ... ruka pravde.
Ustaše nisu htjeli državu (kao rezultat potrebe za zaštitom opstanka društva i njenih članova ...). Stoga su osnovali marionetsku tkz. NDH (koja je dozvolila teritorijalne ustupke i okupaciju (fašističko-nacističkim silama) (jer nisu mogli ponudiztti samo okupaciju kad Hrvatima nije dopušteno imati državu) koja nije htjela uspostaviti društvo na ekonomskim obilježjima. Ustaška načela u 17 točaka (dopunjena Domobranska načela u 15 točaka o Hrvatima kao samosvojnom narodu koji ima pravo na neovisnu državu) je odraz nezastupanja narodne volje i interesa hrvatskog naroda.
U isto vrijeme komunistička partija organizira revoluciju kojoj je cilj ubrzanim postupkom (uklanjanjem neprijatelja revolucije) preobraziti društvo utemeljeno na nekom od oblika privatnog vlasništva u besklasno društvo bez privatnog vlasništva (čemu su se protivi skoro svi članovi društva)(zbog čega se nekolicina proglasila avangardom i predvodnicima revolucije). Ta revolucija je bitno različita od ustaške revolucije (koja je zagovarala oružanu borbu (revoluciju) u skidanju srpske (kraljevske) vlasti i uspostavu hrvatske države (republike, ...).
Komunistička doktrina ukidanja privatnog vlasništva, osporavanja nacije i države na nacionalnoj osnovi (kao i sve komunističke postavke) izvitoperile su se u stvaranje jugoslavenske nacije i jugoslavenske države (zašto se Tito suprotstavljao Staljinu??).

Prikaz Ustaša kao nesociološki, nedržavotvorno i negospodarski nastrojenih (negirajući ideološki ustaške smjernice) izrodio je proglašavanja Ustaša zločinačkom skupinom ...
Prikrivajući totalitarnost i komunističke zločine uputno je bilo sotonizirati sve ostale, čime ste isključili mogućnost novih rasprava o (novom) sustavu (orjunaško-boljševičkom četničko-komunističkom boljševičko-titoističkom (marionetskom) nakaznom omalovažavanju razuma).
Proklamirani sukob na liniji ukidanja Jugoslavije i uspostave nezavisne hrvatske države, nasuprot ukidanju privatnog vlasništva i uspostavi antidržave (države koja odumire) jasno ukazuje na protivnike i razmjere stradanja kao posljedica revolucionarne oštrice.

"Unatrag nekoliko godina došli su ljudi koji su govorili da hrvatski narod nije sposoban sobom upravljati. Neprijateljske novine i ljudi propovijedali su da hrvatski narod treba tutora, a ja kažem: je li moguće da ti ljudi nemaju pravo, kad vele da su Hrvati nesposobni za život? Hajde da vidimo je li ti ljudi imaju pravo. Oni pišu i govore da je Hrvatska malena da bi mogla sama za se postojati, da je presiromašna da bi se mogla sama uzdržavati, da je hrvatski narod bedast da bi mogao sam sobom upravljati: Hajde da vidimo je li Hrvatska tako malena da ne bi mogla biti mala i slobodna. Pogledajmo Švicarsku, zemlju manju od Hrvatske, stisnuta među velebnim gorama između velikih naroda i država, a ipak tako dobro uređenu i bogatu, da nitko iz nje ne želi otići, jer je narod zadovoljan i pripravan svagda ju braniti i obraniti. Pa kad može biti slobodna i mala Švicarska, zašto ne bi bila slobodna i Hrvatska koja je od nje veća i prirodno bogatija?"
14. kolovoza 1927. (A. Pavelić)


A onda je došao zeko i preskočio potok ... (tema je neiscrpna u sociološkoj usporedbi dva (suprotstavljena) sustava, s aspekta nauke vjerodostojno se može dati tumačenje tog sukoba i naravi svakog sustava zasebno). Današnje (inertno) proklamiranje supremacije boljševičkih "antifašističkih" floskula nije u domeni razumno prihvatljivog ponašanja ...


Oznake: sociologija, primitivna zajednica, robovlasništvo, feudalizam, kapitalizam, komunizam, socijalizam, Marks, društvena osnova, ekonomsko obilježje, oblici društvenog života, nacija, Drava, ustaše, ustašjka načela, domobranska načela

13

srijeda

travanj

2016

UN



Društvo je složena pojava (koje proučava sociologija).

Društvo se može definirati kao cjelokupnost odnosa ljudi prema prirodi i međusobnih odnosa ljudi.


Odnos ljudi prema prirodi uglavnom je jedinstven. Njegova suština je u kontinuiranom nastojanju ljudi za podčinjavanjem prirode sebi. Odnos među ljudima je mnogo složeniji i obuhvaća sve vrste odnosa od onih manje složenih i manje važnih, do vrlo složenih i najvažnijih. Među njima su i najsloženiji i najbitniji za razumijevanje društva proizvodni odnosi. Pojedinačne, emocionalne i intelektualne veze među ljudima rezultat su njihovih pojedinačnih volja, ali odnosi u koje stupaju živeći u narodu, naselju ili obitelji su nužni s obzirom na objektivnost ovih dijelova društvene stvarnosti.

Društvena struktura
Društvena struktura sastoji se iz dva osnovna načela: ekonomske osnove i društvene nadgradnje, s tim što se društvena nadgradnja diferencira na društveno-političku organizaciju društva i oblike društvene svijesti.
Ekonomska osnova predstavlja područje društvene proizvodnje materijalnih dobara koja omogućuje društvenu i individualnu egzistenciju čovjeka.
Društvenu nadgradnju čine sva ostala područja društvene stvarnosti koja su u konačnici uvjetovana ekonomskom osnovom društva. To su grubo diferencirano društveno-politička organizacija društva (država, pravne institucije, političke organizacije) i društvena svijest koja se sastoji iz pravno-političke nadgradnje i viših oblika svijesti (religija, moral, filozofija, znanost i umjetnost).

Društvena osnova
Društvena osnova ima ekonomsko obilježje i sastoji se iz proizvodnih snaga i proizvodnih odnosa, koji se zajedničkim imenom zovu način proizvodnje
U širem smislu, društvena osnova obuhvaća i proizvodnju ljudi, Zemljopisne čimbenike i ostatke prethodnog načina proizvodnje.


Oblici društvenog života
Horda, rod, pleme, narod, nacija, (klase, kaste, staleži), država, političke stranke, obitelj

Država je nastala kao rezultat potrebe za zaštitom opstanka društva i njenih članova, koji su bili ugroženi klasnim sukobom kada je izbio između prve dvije antagonistički međusobno suprotstavljene klase. Prema organizaciji vlasti država se dijeli po
Obliku vladavine na monarhije i republike.
Kriteriju političkog režima na autokracije i demokracije
Kriteriju državnog uređenja na jednostavne i složene države, pri čemu složene države mogu biti federacije i konfederacije.

https://hr.wikipedia.org/wiki/Dru%C5%A1tvo


Političko ponašanje dijela političkog saziva Sabora, proistekao iz titoističkog nasljeđa, sustavno iskazuje nebrigu za osnovne društvene probleme (društvenu osnovu).
Ustrajni na svom konceptu političke nadogradnje (kao osnove njihova društva), voljni sastančiti i polemizirati (protivno nakani društva ostvarivati i ekonomsku stranu društva), s namjerom podvesti većinu u političko (time i ekonomsko) ropstvo.
Energija koju (dodvoravajući se svima samo ne glasačima) iskazuju u ispraznim i ispirućim javljanjima ukazuju na potrebu javnog, aktivnog i djelotvornog uređivanja društvenih odnosa (na koje glasači imaju ustavno pravo).
Treba organizirati referendum i zabraniti socijaldemokratsku partiju, antihrvatsku (veleizdajničku, kako god da je u hrvatskom zakonodavstvu veleizdaja definirana), razjuriti sve one koji se ne ponašaju u skladu s preuzetim obavezama prema žitelji proisteklih iz dokumenata UN-a.
Hrvatska ima pravo na djelotvornu i prosperitetnu državu.
Socijaldemokratsku (titoističku) (izdajničku)(šarlatansku) svojtu treba politički obespraviti.

(Jednom ću citirati i obaveze koje proizlaze iz članstva u UN-u (na čije je čelo Hrvatska kandidirala (??) Vesnu Pusić (koja s poveljom UN-a ima koliko tuka sa školskom kredom ... (guske u magli, tuka u magli))).)

Hrvatska za sva vremena!



Oznake: društvo, sociologija, društvena struktura, društvena osnova, oblici društvenog života, titoisti, političko ropstvo, referendum o političkim odnosima, izdajnici, šarlatani