Veliki tajni plan s velikim ciljem

nedjelja, 05.06.2016.

38. Oslobođenje - Zrakoplov

"U redu, u redu... Stani..." kaže Pero, "Znam da me ne želiš udariti i imam dobro rješenje za obojicu. Vidi... ja ću glasno vikati kao da me udaraš, a ti lupaj o onaj paket wc papira. Svi će povjerovati da me kažnjavaš."
Normanovo lice ostane bez reakcije.
"Ali... ja te ne kažnjavam. Purifikacija se izvodi da postaneš bolji čovjek."
Pero promijeni boju glasa u modro-pokajničku i pokuša posljednju opciju, "U pravu si i slažem se sa svime što si rekao. Smatram se krivim što sam pobjegao i pogrešno se opravdavam. Nisam trebao izaći, trebao sam pomoći. Priznajem krivnju i popravit ću se... Stvarno ću se popraviti..."
"Siguran sam da hoćeš...", mirno kaže Norman zadovoljan priznanjem pa ga s velikim guštom snažno potegne batinom po stražnjici.
Bam! Pero vrisne, a Norman doda, "...nakon purifikacije."
"Toliko sam učinio, a ovo mi je zahvala... Ignorantni gadovi..." bijesno zaviče Pero.
Norman se smrkne i ponovno duboko udahne na nos.
"Zahvala...gadovi...mmm...zanimljiv stav."
Bam! Vrisak.
"Biraš samo najgore riječi za ljude koji te vole..." prokomentira Norman. Otkopča košulju i obriše čelo, "Nije li to tužno..." U njegovom oku zablista suza pa iz dubine svog vlastitog bola ponovno opali Peru.
Bam!
"Stoko sadistička", zaurla Pero i stisne zube da mu suze ne bi potekle.
"Poštujemo pravila i preuzimamo odgovornost, zar ne?" mirno će Norman.
Pero očekuje sljedeći udarac, ali umjesto udarca Norman se prigne, zabrinuto se zagleda žrtvi u lice i upita nježnim glasom, "Jesi li pročišćen, prijatelju moj?"
"Nosi se..." procijedi Pero. Inkvizitor zaklima glavom u nevjerici.
"Aaa, šteta... Baš kad sam povjerovao da pobjeđuješ samoga sebe."
Bam! Vrisak.
Pričeka da Pero dođe k sebi pa ga ponovno upita, "Jesi li sada pročišćen?"
"Jesam, jesam, skroz sam čist i osjećam kako postajem bolji čovjek. U meni je velika zahvalnost prema tebi, Glavni inkvizitore." Perin glas uvjerljivo drhti. Glumi iz dubine, majstorski proživljava laž koju Normanu prodaje za istinu, trudi se kao ambiciozni glumac-početnik koji je igrom sudbine dobio veliku ulogu u skupom filmu.
Normanovo se lice opusti, a oči postanu blage. Zadovoljan je ishodom svog mukotrpnog rada. Da nije prestao pušiti, sada bi zapalio klasiku.
"U redu, u redu. To je dobro, moj prijatelju, i ja osjećam kako zlo istječe iz tebe. Protjerivanje je uspješno."
Pero odahne i opusti napeto tijelo, a Norman zamahne i divljački ga opali kao da je čekao baš taj trenutak.
Bam!
Pero očajno vrisne, a suze mu poteku niz obraze.
Norman ne pričeka na Perine riječi, "Ti dobro znaš da je temeljitost majka uspjeha... zato moramo dodatno raditi da bismo bili sasvim sigurni jer..." zastane, "...zlo je varljivo."
Bam!
Još jedan vrisak...

05.06.2016. u 08:24 • 8 KomentaraPrint#


O velikom tajnom planu

Veliki tajni plan s velikim ciljem je zbirka blog romana dinamičnog cross-žanra u nastavcima. Pred vama je prvi roman "Oslobođenje" u kojem se avanturistički pristup životu isprepliće s magijskom realnošću, njenim metafizičkim elementima, indirektinim humorom i simbolizmom koji čitatelj postepeno otkriva kroz samu ideju Velikog tajnog plana i Energije koja ga usmjerava prema ostvarenju.



____OSLOBOĐENJE____

1. Cesta pred nama (1-8)
Prvi dio
Drugi dio
Treći dio
Četvrti dio
Peti dio
Šesti dio
Sedmi dio
Osmi dio

2. Konferencija (9-13)
Prvi dio
Drugi dio
Treći dio
Četvrti dio
Peti dio

3. Odvojena stvarnost (14-22)
Prvi dio
Drugi dio
Treći dio
Četvrti dio
Peti dio
Šesti dio
Sedmi dio
Osmi dio
Deveti dio

4. Performans (23-32)
Prvi dio
Drugi dio
Treći dio
Četvrti dio
Peti dio
Šesti dio
Sedmi dio
Osmi dio
Deveti dio
Deseti dio

5. Zrakoplov (33-42)
Prvi dio
Drugi dio
Treći dio
Četvrti dio
Peti dio
Šesti dio
Sedmi dio
Osmi dio
Deveti dio
Deseti dio

6. Alpe (43-52)
Prvi dio
Drugi dio
Treći dio
Četvrti dio
Peti dio
Šesti dio
Sedmi dio
Osmi dio
Deveti dio
Deseti dio

7. Cloweinija (53-63)
Prvi dio
Drugi dio
Treći dio
Četvrti dio
Peti dio
Šesti dio
Sedmi dio
Osmi dio
Deveti dio
Deseti dio
Jedanaesti dio

8. Restoran u predgrađu (64-76)
Prvi dio
Drugi dio
Treći dio
Četvrti dio
Peti dio
Šesti dio
Sedmi dio
Osmi dio
Deveti dio
Deseti dio
Jedanaesti dio
Dvanaesti dio
Trinaesti dio

9. Granica (77-85)
Prvi dio
Drugi dio
Treći dio
Četvrti dio
Peti dio
Šesti dio
Sedmi dio
Osmi dio
Deveti dio

10. Vilinski Svijet (86-91)
Prvi dio
Drugi dio
Treći dio
Četvrti dio
Peti dio
Šesti dio

11. Lovačka večera (92-97)
Prvi dio
Drugi dio
Treći dio
Četvrti dio
Peti dio
Šesti dio

12. Rižina Polja (98-111)
Prvi dio
Drugi dio
Treći dio
Četvrti dio
Peti dio
Šesti dio
Sedmi dio
Osmi dio
Deveti dio
Deseti dio
Jedanaesti dio
Dvanaesti dio
Trinaesti dio
Četrnaesti dio

13. Dvojedina Cravatia (112-118)
Prvi dio
Drugi dio
Treći dio
Četvrti dio
Peti dio
Šesti dio
Sedmi dio

14. Obrnute strane važnog (119-125)
Prvi dio
Drugi dio
Treći dio
Četvrti dio
Peti dio
Šesti dio
Sedmi dio


Kontakt lista:
velimirkovacic@outlook.com





Veliki tajni plan s velikim ciljem
© Velimir Kovačić 2016

www.velimirkovacic.com








38. Oslobođenje - Zrakoplov - Veliki tajni plan s velikim ciljem - Blog.hr