Veliki tajni plan s velikim ciljem

utorak, 12.04.2016.

15. Oslobođenje - Odvojena stvarnost

Primam se za rubni kamen ravnog platoa. Stigao sam na vrh, pobijedio planinu. Oluja je prestala, zrak je savršeno čist. Crno odijelo potpuno je blatno.
Ispred mene nalazi se kameno selo. Šećem između kuća, tražim trag koji će mi dati ključ za razumjeti lekciju. Zavirujem unutra, ali ne nalazim nikoga.
Oluja ne čeka moje zaključke, ispusti vodu s neba i poklopi planinu. Potop se mijenja u široku i snažnu riječnu silu. Ispere me dolje, na drugu stranu, zajedno sa selom.
Borim se za dah u hladnoj vodi. Mrav sam, ali me taj osjećaj ne brine jer rijeka mora voditi nekamo, do nekog odgovora. Odgovora čije mi pitanje još nije poznato. Magija je odlučila tijek odvojene stvarnosti, a na meni je da otkrijem, saznam, povežem, shvatim...izrastem.
Struja me vuče na dno. Udahnem i pustim neka se poigrava sa mnom u dubini. Ponovno me izbacuje na površinu. Drvena paleta pluta pored mene. Skupljam snagu, hvatam je, uspinjem se na nju.
Rijeka je sve brža, a obale su sivi, oblačni krajolici. Ne znam koliko je proteklo vremena. Ono je nebitno, ali situacija traje, što me iscrpljuje. Iako sam mokar, mislim da osjećam znoj koji mi izbija iz tijela.
Noć preuzima. Borba ne prestaje. Mnogo je lakše plutati na paleti.
Tražim, spoznajem. Osjećaj je definitivan, ali odnos prema njemu nije. Čeka li me dobar ili loš ishod? Ima li razlike? Volio bih preživjeti. U nedostatku dobrog ili lošeg, preživljavanje kvalificiram za povoljno.
Zora.
Rijeka ispod mene postaje mirnija, njeno se gibanje usporava. Nepoznati krajolici dobivaju jasnije obrise, ali ipak ne mogu razabrati gdje sam.
Sunce me zaslijepi. Zatvorim oči. Čujem glasni šum koji kao da se približuje.
Kukasti štap kači me za ovratnik, povlači prema obali rijeke. Ne vidim čovjeka koji me spašava, ali mašem.
Dvije me ruke čvrsto prime i snažno povuku na isprženu travu.
"Ja sam čarobnjak", izgovorim uz napor, kao da je to sada bitno. Umjesto odgovora, Aboridžin se nasmije.
Crno odijelo je uništeno, ali više nije blatno.

12.04.2016. u 15:17 • 5 KomentaraPrint#


O velikom tajnom planu

Veliki tajni plan s velikim ciljem je zbirka blog romana dinamičnog cross-žanra u nastavcima. Pred vama je prvi roman "Oslobođenje" u kojem se avanturistički pristup životu isprepliće s magijskom realnošću, njenim metafizičkim elementima, indirektinim humorom i simbolizmom koji čitatelj postepeno otkriva kroz samu ideju Velikog tajnog plana i Energije koja ga usmjerava prema ostvarenju.



____OSLOBOĐENJE____

1. Cesta pred nama (1-8)
Prvi dio
Drugi dio
Treći dio
Četvrti dio
Peti dio
Šesti dio
Sedmi dio
Osmi dio

2. Konferencija (9-13)
Prvi dio
Drugi dio
Treći dio
Četvrti dio
Peti dio

3. Odvojena stvarnost (14-22)
Prvi dio
Drugi dio
Treći dio
Četvrti dio
Peti dio
Šesti dio
Sedmi dio
Osmi dio
Deveti dio

4. Performans (23-32)
Prvi dio
Drugi dio
Treći dio
Četvrti dio
Peti dio
Šesti dio
Sedmi dio
Osmi dio
Deveti dio
Deseti dio

5. Zrakoplov (33-42)
Prvi dio
Drugi dio
Treći dio
Četvrti dio
Peti dio
Šesti dio
Sedmi dio
Osmi dio
Deveti dio
Deseti dio

6. Alpe (43-52)
Prvi dio
Drugi dio
Treći dio
Četvrti dio
Peti dio
Šesti dio
Sedmi dio
Osmi dio
Deveti dio
Deseti dio

7. Cloweinija (53-63)
Prvi dio
Drugi dio
Treći dio
Četvrti dio
Peti dio
Šesti dio
Sedmi dio
Osmi dio
Deveti dio
Deseti dio
Jedanaesti dio

8. Restoran u predgrađu (64-76)
Prvi dio
Drugi dio
Treći dio
Četvrti dio
Peti dio
Šesti dio
Sedmi dio
Osmi dio
Deveti dio
Deseti dio
Jedanaesti dio
Dvanaesti dio
Trinaesti dio

9. Granica (77-85)
Prvi dio
Drugi dio
Treći dio
Četvrti dio
Peti dio
Šesti dio
Sedmi dio
Osmi dio
Deveti dio

10. Vilinski Svijet (86-91)
Prvi dio
Drugi dio
Treći dio
Četvrti dio
Peti dio
Šesti dio

11. Lovačka večera (92-97)
Prvi dio
Drugi dio
Treći dio
Četvrti dio
Peti dio
Šesti dio

12. Rižina Polja (98-111)
Prvi dio
Drugi dio
Treći dio
Četvrti dio
Peti dio
Šesti dio
Sedmi dio
Osmi dio
Deveti dio
Deseti dio
Jedanaesti dio
Dvanaesti dio
Trinaesti dio
Četrnaesti dio

13. Dvojedina Cravatia (112-118)
Prvi dio
Drugi dio
Treći dio
Četvrti dio
Peti dio
Šesti dio
Sedmi dio

14. Obrnute strane važnog (119-125)
Prvi dio
Drugi dio
Treći dio
Četvrti dio
Peti dio
Šesti dio
Sedmi dio


Kontakt lista:
velimirkovacic@outlook.com





Veliki tajni plan s velikim ciljem
© Velimir Kovačić 2016

www.velimirkovacic.com








15. Oslobođenje - Odvojena stvarnost - Veliki tajni plan s velikim ciljem - Blog.hr