Sendepause
31.07.2020.



Uzivam vjerojatno stanku u bloganju. Depresivan sam, ne pamtim tako besmislen godišnji. Bit će još gore, najviše me strah za Jina, koji zbilja teško podnosi vrućine. Jučer su nas zvali da je auto popravljen, drugarica je odmah kao neka odlučila stopirati, pokušao sam je odgovoriti, ne ide stopiranje u korona vremenima, al nije htjela čekati, prijatelj je točno u podne imao sistematski. Bezuspješno se vratila, on je uspješno odradio sistematski i stigli su, šlepanje tih par kilometara od šuma do Vrata 500 kuna, novi alternator 300 i rad 200.
Juče pak ujutro izuzetno rano išli van, kaže Jin kad već šetaš noću, idemo šetati na zrak. U šumi sreli starijeg vitalnog vojnog zapovjednika, jednog od onih normalnih, kaže pas mu spava na dvorištu. Zapričali se mi u to nadrealno svitanje, u jednom momentu se ja trznem i počinjem galamiti: Jin, Jin!, veli kolega, što ga probudi, ležao ti je baš iza nogu.
Onda smo se razišli, trebalo je ići doma, on s ubranim biljem, ja sa svojim psom.
10:38 - Komentiraj ( 20 ) Print NF
E da mi je netko pričao...
29.07.2020.



Zbilja ništa od ovog godišnjeg, doma smo, od auta ni danas ništa. Noćas smo Jin i ja gluvarili po stanu, ja nisam u komadu odspavao više od sat vremena, on je tražio gdje su mu najugodnije pločica za spavati. Zato smo barem jako rano izašli u šetnju i on je između ostalog uspješno obavio sve potrebe. Neuobičajeno je išao jutros korak uz korak uz mene, mi ga nikad nismo ništa dresirali, u jednom momentu sam stao, stao je i on.
Na twitteru pratim berlinske vijesti, škole će uskoro proraditi i to je udarna tema, još ni kod njih nije jasno, kojim se modelom ide, bilo je već skoro odlučeno da se ide "normalno" uz pojačani higijenski nadzor, međutim za razliku od naših istraživanja, tamo je anketama većina protiv vraćanja u tu neku normalizaciju, a i pravnici tumače da je upitno jel roditelji moraju slati djecu na nastavu. Zanimljiva je odluka, ako se dijete zadrži u karanteni, jer je s roditeljima boravilo u "opasnim" područjima, pa nije u nastavi, to se tretira kao neopravdano, jer su se neodgovorno vratili u zadnji čas.
Drugo o čemu se priča, intervju sa šeficom mladeži stranke Zelenih, u kojem se ona decidirano izjasnila protiv kapitalizma. Zeleni su sad najjača njemačka stranka, netko je pokušao na fejsu polemizirati protiv te tvrdnje, jer se zaboravlja da su CDU i CSU dvije stranke, koje su doduše zasad uvijek zajedno. Inače Zelene ja baš ne volim, ali im je mladež izuzetna, bivši predsjednik kojeg i osobno znam je u europskom parlamentu.
12:01 - Komentiraj ( 10 ) Print NF
Dostavne pizze
28.07.2020.



Naravno ništa od auta ni godišnjeg još ni danas. Ništa ni ne javljaju, profesionalci kao i većina privatnika kod nas, da i ja malo okrenem pilu naopako.
Jučer naručili najskuplje pice preko neta, drugarica našla, 20% popusta pri dostavi, nakon skoro dva sata čekanja kažem dečku, naplatie, on meni daje račun s punom cijenom. Reklamiram, pa javljeno mi je da je prošao popust, da, ali vjerojatno to niste još jednom potvrdili. Zvali direktno firmu, opet ista priča.
Mnogo gore od cijene je bila kvaliteta dostavljenih pizza. Ja sam imao carpaccio, začinjena poplavljena salata, mesni dio se skoro ne osjeća, drugarica je imala isto primjedbe na svoju s tartufima, Maslina nas neće skoro vidjeti, razvikano, skupo i loše.
Razmišljam već na koji način doći do auta i još nešto stvari što je još u njemu, ako krene što po krivu, zaboravio sam da živimo u sustavu koji poznati blogopsovač obožava i među ljudima kojima su jedino važne velike ljetne procesije, u sustavu slobodne države u kojem te i privatnici i država mogu slobodno ucjenjivati i zajebavati.
Ružan mi postaje blog, na instagramu je ljepše (littlebugoflove):






13:52 - Komentiraj ( 10 ) Print NF
Noćomorni dan
27.07.2020.



Jučer je trebala biti jedna od onih roštiljskih idila na haciendi. Mi smo krenuli nešto ranije napuniti prazne kanistre s vodom. U jednom momentu nam je projurila crna mačka ispred auta, mi smo se nadali da je dovoljno pu, pu, pu. Ja sam napunio kanistre dok su drugarica, prijateljica i Jin bezbrižno šetali. Moram napomenuti da sam se čudno neugodno cijelo vrijeme osjećao.
Sjeli smo do auta za krenuti dalje do haciende, i vidi vraga, neće upaliti. Svijetli elektronika, jest da se sve resetiralo na nulu, znači nije ni akumulator. Drugarica zove Matiju koji još nije ni krenuo, čeka ekipu s Krka i Kastava. Kaže nek mi uzmemo iz auta meso i nužno iz auta, pa će oni vidjeti kad dođu, mi eto možemo odšetati i napraviti vatru.
Već vidim katastrofu, nedjelja, auto usred šume...Dečki su stigli, cure su već zadimile s vatrom pa su dečki išli isprobati neke ideje, koje su nam onako usput pale na pamet. Naravno nije se uspjelo, kontaktiralo se telefonski i s automehaničarem iz okolice Rijeke. Ništa od toga. Jelo se, roštilj je bio uobičajeno odličan.
Uspjeli smo doći do automehaničara iz obližnjih Vrata, iako je bila nedjelja, došli su i odšlepali auto do sebe, dogovor je bio da danas odvezu drugaricu po auto, naravno, ništa nije riješeno, još rade.
Kao i uvijek, moglo je gore, moglo nam se to dogoditi npr. na putu za Berlin. Nije utjeha. Dobro, ekipa nas je razvezla, pokupili dio stvari iz auta, moju masku npr. i sad iščekivanje, baš idealno za godišnji odmor...
13:16 - Komentiraj ( 14 ) Print NF
Idemo dalje!
26.07.2020.



Jučer je bio dan velikih nabavki, nije da smo prijatelji takvog načina kupovanja, ja sam svaki dan, do obaveze nošenja maski, kupovao svježe. Obišli smo dva trgovačka centra, odnosno Jin i ja smo ostajali vani, sad smo opet par dana mirni, a za neke artikle i znatno duže. Na inicijativu ekipe opet danas radimo roštilj gore na našoj haciendi.
Dobio sam informaciju da je broj novoprijavljenih "Nijemaca" iznad prosjeka, samo još da u ponedjeljak i utorak potvrde upis i ja sam još jednu godinu, kakva god bila, na punoj normi. Barem nešto da ide kako treba.
Matija će ipak izgleda odvažno za Berlin, ja dobio još jedan argument, čitam, čak i čuveni Pride održan online. Nema baš nekog smisla Berlin pod maskom i bez događanja po ulicama, u klubove ne idem. U Italiji pak, relativno blizu, ide Pink Floyd koncert, pozvan, međutim nisu mi nikad bili u top10 bendova.
11:04 - Komentiraj ( 12 ) Print NF
Prelomljeno
25.07.2020.



Definitivno nećemo u Berlin, previše je rizika u ovo suludo vrijeme, najvjerojatnije ćemo ko svi Turci koji to mogu, par dana na svoje na otok, s tim da Turci uživaju u onome što skupo plaćaju, ja uopće ne, iako imam smještaj. Sad što je tu je, probat ćemo izvući iz onog što imamo najbolje, al rekuperirati se za novu školsku godinu ovaj put očito neću.
Kasno popodne jučer i noćas smo imali nevrijeme, očito nešto slabije nego u Zagrebu, al svejedno je i sijevalo, te je Jin bio izuzetno uznemiren.
A ništa, ponijet ću neku od Mecinih knjiga, mada će po prognozama biti velike vrućine i tad mi se ni čitati ne da.
13:35 - Komentiraj ( 10 ) Print NF
Dresiranje u doba korone
24.07.2020.



Nemam običaj veličati dobra stara vremena, znam da su meni takva bila, al to je moj osobni stav, kao i da sam se bolje osjećao kao stipendist u DDR-u, nego u Jugoslaviji, stav koji ne pokušavam nikome nametnuti i tvrdoglavo plivati poput struje.
Gledam uspomene koje fejs svakodnevno objavljuje, definitivno mi je ovo najgori godišnji ikad. 2009. smo danas vidim, išli u Berlin vlakom, svejedno je bilo super uz presjedanja i teglenje stvari. 2015. smo bili i u Pragu kod prijatelja Luke. Stanovao je blizu jako lijepog glavnog kolodvora, Jin i ja bismo za jutarnje šetnje redovito svratili tamo u gužvu putočasnika, ja bih u Billi na kolodvoru, koja isto valjda više ne postoji, nabavljao dnevno potrebne namirnice, prva fotka je od tamo.
Žao mi je mladih koji odrastaju u kulturi distance, posebno onih koji sve vjeruju stožerima i drže se distance i u svojim užim društvima, i toga kako čujem ima, shvatio sam na chatovima, koliko je nekima ta nametnuta ilozacija teško pala.
Korisna strana fejsa, podsjetnik da su postojala bolja vremena, eto ja te vlakove već zaboravio, bojim se kolektivne amnezije, ipak su postojala zanimljivija vremena...


12:46 - Komentiraj ( 12 ) Print NF
Pseća plaža
23.07.2020.



Evo okupasmo se mi na moru, iako to nije bio primarni razlog našeg dolaska u Krk. Išli smo najprije na pseću plažu, bilo nam važno da i Jin malo pliva. Osim što na plaži nije bilo hlada, sve drugo je bilo super, čak su i ljudi držali distancu s ručnicima i prostirkama. Jin je bio u svom elementu i sve je djelovalo idilično dok se nije spustila veća skupina mladih Slovenaca i dok sam ja bio u moru, jednostavno bacili svoje stvari uz moje, Jin se parkirao odmah tik uz njih iako su i oni imali psa, a ja sam požurio vani. Tamo se već čula muzika, drugarica mi poslije rekla da je čula kako se dogovaraju, ono pusti muziku da dobijemo više prostora na plaži. Sve nacije imaju svoje seljačine, isto kao što su svi nacisti svigdje isti. Jedino su psi dosljedni, brane distancu prostora na kojem trenutno borave.
Onda smo išli osvježeni do našeg boravišta u Krku, tamo trenutno borave dvije prijateljice sa svojim psima Jinovim prijateljima, meni je prisjela i pomisao na neko novo kupanje, pa sam ostao paziti na tri psa dok su njih troje bili na obližnjoj plaži.
Inače donijeli smo pitu od svježe ubranih gorskokotarskih kopriva, drugarica je dan prije napravila, al je to stvorilo problem, čim bi išao malo pojesti, skakala bi ova dva psa, zaboravio sam da za razliku od Jina, koji je mnogo krupniji od njih, postoje i psi koji su uglavnom vegeterijanci.
12:41 - Komentiraj ( 11 ) Print NF
Kasnovečernji oproštaj
22.07.2020.



Jutros me zatekla vijest o smrti kolege blogera Sempera contre, jako me pogodilo, al već smo kasnili na put, samo sam komentirao kod naše Lastavice. Mi smo svojevremeno imali okršaj oko ulaska Hrvatske u Europsku uniju, nismo se složili, al nikad nismo prekidali kontakt, eno ga kod mene u favoritima. Jednom je napisao da je njemu baš dobro kad napišem post ono kao bez veze, samo da dan ne prođe bez posta, nažalost takav će post biti i danas jer sam preumoran, sad smo stigli s Krka, o tome sutra. Imam u svojim dokumentima i njegovu skoru fotku, kad mi se pohvalio da me konačno slijedi i u frizuri, uvijek je imao poseban smisao za humor.
Dragi prijatelju, putuj mirno, malo je kvalitetnih blogera, ti si svakako bio jedan od ponajboljih, saučešće obitelji!
22:54 - Komentiraj ( 10 ) Print NF
Sekundarne sirovine
21.07.2020.



Inače dio stvari koje koristimo u Gorskom kotaru smo jednostavno pokupili s ulice. Tako smo prekjučer pokupili kvalitetan sanduk za npr. čuvanje drva, kod paljenja roštilja često nam proces traje jer je drvo vlažno. Prvi dan je Jin pazio na to, drugi dan je shvatio da mu je važnije paziti na mene. Ta kultura ostavljanja ispravnih stvari, koje ti više ne trebaju ili s malim falingama, razvijena je u Berlinu. Tamo i sve u principu brzo nestaje.Tako sam pokupio i jednu od danas dražih majica, odnosno drugarica je, jer sam ja uvijek nešto skeptičan i oklijevam.
Dobio sam i par pitanja zašto nisam baš dobro. Korona mi je razbila nužno potrebu rutinu. Za školu bih se redovito brijao, birao najbolju odjeću, pješačio tih nešto oko 3km i nazad ili poslije nastave u grad, te posljedično bio u odličnoj kondiciji, sad bih uglavnom neobrijan držao nastavu, osim onih rijetkih video obraćanja, iscrpljivalo me jer sam sve radio po satnici i morao razrađivati zadaće, u realnoj nastavi najčešće ne dajem one pisane.
Uglavnom samo sam čekao godišnji, a sad se razbacujem tim dragocjenim slobodnim danima. Izbora pak ni nema, na more i vrućine mi se ne da, otići ne gdje po Hrvatskoj po ovim cijenama isto tako, pogotovo kad to imam sve i u sad već prilično nevoljenom rodnom mjestu na otoku.
Jučer nas je posjetio i prijatelj koji je trebao obaviti sistematski pregled. Mjerio je prije, jer je to obavezno, temperaturu, uobičajenih 36,5, vraćen je kući, jer je taj toplomjer što ga imaju u zdravstvenoj ustanovi konstatirao da ima temperaturu, nije to prvi slučaj za koji znamo, neki su izgleda dobro zaradili u javnoj nabavi tih toplomjera na daljinu, koji su vjerojatno negdje bili za otpis.
11:30 - Komentiraj ( 10 ) Print NF
Hajdučka trava
20.07.2020.



Sve fotografije u današnjem postu snimila je drugarica...

Zadnje dvije noći loše spavam i ustajem po noći. Zadnje vrijeme nemam ideja, niti mogu čitati, Mecine knjige mi leže ispred nosa. Drugarica ima ideja i ne mogu je pratiti.
Fuchs je izabran za ministra, navijao sam za njega iako smo suprotnih svjetonazora, prvo što je najavio je povratak djece u školu, super, ne gine mi korona, al ne znam što je gore, niti rad kod ove "reformske" ministrice nije baš imao nekog smisla, nadam se da će ih udaljiti iz ministarstva i prognati u nastavu.
Jučer se brala hajdučka trava, a čak i kod nas su počele maline, ove ne najspretnije ubrane je drugarica stavila u vodu i preko noći su se i nezrele počele crveniti, to nismo očekivali.
Bio u dućanu po pijaču, kupujem sad po tri boce kad odem, jer se baš loše osjećam pod maskom. Danas me u dućanu koji inače samo pretrčim u ova ružna vremena, zatekla drugaričina poruka da potražim neki sir. Trajalo je dok sam našao naočale u torbi, pročitao, tražio ga, nije ga bilo, već mi bilo dosta maske pa sam požurio po piće, tamo sam primjetio da sam negdje ostavio naočale, natrag pod maskom u potragu, trajalo je, naravno da ću ja naočale ostaviti na najnelogičnije mjesto.
Napokon vani bez maske, jurim doma, kaže drugarica nisi dobro s upitnikom u zraku, već duže nisam dobro...




13:57 - Komentiraj ( 10 ) Print NF
Subotnji piknik
19.07.2020.



Jučer smo imali relativno veliko druženje u Gorskom kotaru, uz roštilj i druženje naravno, s druženjem doduše imamo Jin i ja problema, jer Jinu dim smeta pa bježi, uzeo sam zdravo za gotovo, što je i logično, da psima to smeta, no kujica od prijatelja je cijelo vrijeme disciplinirano ležala u blizini roštilja.
Jedan od gostiju je bio i unuk Maka Dizdara, inače suprug moje bivše učenice, od njih smo dobili zadnje i konačno izdanje "Kamenog spavača", koje je isti taj unuk likovno oblikovao i sad skuplja nagrade za isto, jednu hrvatsku prvu i američku drugu.
Poznato je da sam ljubitelj kobasica i da uglavnom kritiziram naše, no eto, jučer su malom sinu gostiju i meni bile odlične neke "Andro", najjeftinije od svega, ali nigdje nisam mogao saznati sastojke i porijeklo.
Na kraju je pljusnulo, dio gostiju s djecom pobjegao, dok su druge/i račišćavali stol, na kraju plusak prestao kako je i došao i mi smo nastavili sjediti. Inače baš zbog Gorskog kotara su nam u autu uvijek zimske jakne, imamo ih i za goste, nisu bile viška nakon pljuska i rashlađenja.
12:04 - Komentiraj ( 9 ) Print NF
Adlon u mislima
18.07.2020.



Danas smo imali roštilj u većem društvu, o tome sutra. Samo ću očuvati koliko je moguće kontinuitet dosadnog al stalnog bloga. Mnoštvo smo tema imali, Matija ne odustaje od Berlina ni ove godine, zasad čeka nas, o temama ću vjerojatno sutra, sigurno neću, dugo smo se prisjećali kako se zove hotel baš uz Brandenburger Tor, koji i sad dobro posluje dok drugi propadaju, drugarica na kraju Adlon, svi smo znali da je na a, inače ispred tog hotela Jin uvijek popije vodu, uz osmijeh uniformiranog lika koji je uz ulaz. Tamo inače i noće slavne osobe i političari iz cijelog svijeta. Matijina teza da je lokacija sve, to je zbilja strogi centar i sve političke institucije je na kraju pobjedila.
20:51 - Komentiraj ( 8 ) Print NF
Carpaccio i rukola
17.07.2020.



Lubenice ne valjaju ove godine i sad da ja napišem da su uvijek bolje bile one makedonske ispao bih neki nostalgičar i antihercegovac. Uostalom već odrastaju generacije što neće znati kojeg je okusa prava rajčica. Objektivnosti radi, ni u Berlinu nije mnogo bolje, počeli su i Turci varati.
S druge strane mi smo opet jučer imali savršeni ljetni ručak, nisam odmah snimio pa se malo spustilo, dok sam obavljao druge poslove jer se ovo ionako jede hladno. Ne da mi se baš ništa dok nekako ne osmislimo ovo ljeto nakon godine coronske. Danas čak nisam ni fotkao odličan ručak, jeli smo ražnjiće vani.
Pregovaramo o raznim mogućnostima provođenja odmora, užasnut sam jer sam malo istraživao cijene ljetovanja u domovinskom raju, za rata su cijene padale po 50 posto, znam po onom ljetu kad sam pušten s tim da me se neće uznemiravati, sad mi se čini i skuplje nego obično, a objekti poluprazni.
Budalasta raja, što bi u Sarajevu rekli...

17:05 - Komentiraj ( 10 ) Print NF
Malo krvavo
16.07.2020.



Jučer nisam pisao, išao na radno mjesto podijeliti svjedodžbe onima koji ih trebaju za stipendije i provjeriti koliko "Nijemaca" ima za iduću godinu, ne znamo koliko će ih upasti, ali ima nade, najviše ima Senjana, moje prvo radno mjesto je bilo u Jablancu, krug se zatvara.
Inače glede razreda, svi koji su najavili doći, osim jedne koja uvijek kasni stigli 15 minuta prije zakazanog termina. Raduju se susretu, ipak je neprirodna bila ta asocijalna nastava na daljinu, mada meni, rizičnoj osobi glede starosti, bi trebala i odgovarati.
Jučer smo opet odlično jeli, štono kažu medium, a navečer kombinacija sireva, idealno za ovo doba godine.
Špekulacije oko budućeg ministra, po meni nam ne trebaju mladi ljudi s puno ideja i želja za dokazivanjem, tako da kad bih morao birati između sokola i lisice (Fuchs), svakako bih birao ovog drugog.

13:44 - Komentiraj ( 10 ) Print NF
Ludilo i pad eura u Hrvatskoj
14.07.2020.



Ovako, glede zadnjeg komentara jučer, od hrvatskih portala pratim telegram, index i najviše iz navika i prognoze vremena novilist, i nigdje nisam našao, tek jutros na indexu, slučaj tog njemačkog golmana. Sad na "našim" portalima vidim kao da mu se ispričavaju njemački mediji, jer su kao nasjeli informacijama hrvatskih novinara, ne vidim naravno to na njemačkim portalima koje pratim ni na twitteru, nebitno, znamo kome treba vjerovati, a sad kad je Rakitić uzeo kolegu u obranu su već svi sigurni.
Imamo problem s odlaskom u dućan, nikom se ne da stavljati masku za par minuta, a moja i ima flek koji se ne da skinuti, al jebe mi se, glavno da je čista, sva sreća da je nedavno Konzum imao akciju deset posto za penziće pa smo se opskrbili, umjesto kruha tost, pa i zdraviji je valjda.
Bit će teško ljeto i teško će ga biti osmisliti. Cijela Europa je poludila, a do Berlina valja proći dvije države, prevelik rizik, a i tamo je dužnost nošenja maski pa ni to nema smisla, platiti toliki put i smještaj, a onda npr. radno vrijeme muzeja koji me zanima od 14-18, to mi isto kao da odeš na Krk i deru strance, za 1 euro 6 kuna po mjenjačnicama.
Nema nade, a kod nas neće biti ni pobune osim današnje u Zagrebu, raduje me jer sam vidio i onu za koju sam glasao, a taj Boras je u velikoj konkurenciji zbilja jedna od najgorih faca.

14:53 - Komentiraj ( 10 ) Print NF
Ljupčac
13.07.2020.



U Njemačkoj velika frka, pratim jutros na twitteru, golman njemačke nogometne reprezentacije na ljetovanju u Hrvatskoj pjevao pjesme poznatog fašističkog pjevača. Iako svi pišu o tome, a i na slici se vidi da je društvo popilo, moji twitteraši žestoko osuđuju, dugo nisam mogao naći, gdje je on to pjevao i koju pjesmu. I vidi vraga, saznao od berlinske frendice, poslala mi i link na prijevod pjesme, ono da provjerim jel dobro prevedena na njemački, gledam, bez greške, radi se o Thomsonovoj "Lipa li si". Čitam komentar jednog hrvatskog Gastarbeitera, pjesma govori o ljepoti domovine, mi smo nekad učili o patriotizmu od vas, sad bi mogli vi od nas, u najmanju ruku budalasto. Odmah odgovara žena, što bi se dogodilo, da neki Nijemac spominje u tom kontekstu ljepotu Austrije ili Južnog Tirola, međunarodni skandali, al ovaj "naš" ništa ne konta.
Inače mi smo još na mesu od one fešte, spominjao sam da smo išli po domaća jaja, dobili smo od gazdarice i za probati mirisnu biljku koju ona naziva ljupčac, danas ju je drugarica, osim prije za juhu, upotrijebila i u izuzetno ukusnom prilogu, jako dobro, neću opisivati što je sve osim jaja bilo unutra.




15:21 - Komentiraj ( 13 ) Print NF
Nova profilna
12.07.2020.



Budući da ove godine nisam slavio rođendan, jučer se feštalo u najužem krugu. Bilo je izuzetno ukusno, a pokloni su bili sve što trebam, nadasve praktični. Ima samo par problemčića, jučer mi je dva put uspjelo, al jutros ne ide, zatvaranje izuzetno kvaltetnog prijenosnog nožića, ja sam odrastao na "skakavcima" i s ovim novotarijama se baš ne snalazim, dobio sam i šator za Gorski kotar s kojim već vidim da niš ne kužim oko instaliranja, torbicu koja mi je baš po mjeri, ako slučajno bude normalna nastava na jesen, u njoj usput par slatkiša za svog najboljeg prijatelja, dobio sam i onaj hladni jeger, za kojeg sam se usput jutros čudio da se nije smrznuo u zamrzivaču, volim praktične poklone, no lijen sam do pakla, tako da npr. od tvrtki mrzim Ikeu, ne volim razmišljati ako ne moram.
O jučerašnjoj hrani ne bih, svi su bili zadovoljni, jedino nas je ta kupovna zaherica malo razočarala.
Jutros rasprava s prijateljicom oko Katarine Peović, novinari sad već više od top blogera divljaju i lažu, al eto, vidjet će se kad se konstituira taj sabor tko je tko, jedan zanimljiv prijedlog je prikazan kao pljačka.
Promijenio naslovnu na fejsu, prvi koji su skužili detalje su bili blogeri ;)

15:00 - Komentiraj ( 13 ) Print NF
Telac i Pajo Patak
11.07.2020.



Automatski ustajući otvorio Teams, zaboravio da bi subota trebala biti neradan dan, izvrsno nas dresirali. Učenici mog razreda isto tako uglavnom subotom i nedjeljom dođu lajkati zadnju objavu sa sata razrednika, naravno osim desetak lojalnih koji to uvijek obave odmah.
Danas nam dolaze prijatelji, nismo feštali za moj rođendan, pa eto, sad pečem ono s prve fotke, popodne će biti zakašnjeli ručak. Život nam se zbilja poremetio s ovom coronom, sjećam se da sam na blogu davno pisao o opasnosti gubljenja rutine, a netko je komentirao da je rutina dosadna, tom nekom, bujrum.
Jaja jučer nabavljena su odlična, poneko malo, poneko veliko, možda kako je koja koka taj dan bila volje, zanimljivo kako ih ovo bezglavo društvo svrstava i po dućanima i tržnicama rangira samo po veličini, no sve se, uključujući ljude, mora standardizirati.
Što se mene tiče, kak se ono veli, mogu poljubiti patku u guzicu slatku...


11:17 - Komentiraj ( 10 ) Print NF
Treba imat jaja
10.07.2020.



Jučer je nekoliko ekipa u Srbiji prosvjedovalo sjedeći, tradicionalni način za zbuniti policiju koja ima dopuštenja za brutalnost svake vrste, tu su i novinari i malo je teže pred njima mlatiti ljude koji ništa ne rade, samo prosvjeduju na stari način. Pratim diskusije na twitteru onih koji ništa ne razumiju : "Vrijeme je da se država digne, a ne sjedi." Pa idi budalo pred specijalce nek te lijepo premlate.
S druge strane je lijepo bilo vidjeti studente koji brane dostojanstvo zagrebačkog filozofskog. Sjećam se onih čuvenih plenuma, mene bivša učenica nazvala kad su čitane podrške, nakon Žižeka sam pročitan ja, tad županijski sindikalni povjerenik, i moja studentska ekipa je bila jako glasna u reagiranju, šteta je samo bila što ta podrška nije bila zvanični stav sindikalnih središnjica.
Mi se sve više izoliramo, dosta smo bili u prvim redovima. Jučer smo skrenuli s glavnog puta po jaja i usput Jina upoznati s kokošima, nema ih baš priliku često vidjeti. Nemaju ni one pse, zalajao je i dobro ih isprepadao.
12:36 - Komentiraj ( 12 ) Print NF
Šišanje šefa
09.07.2020.



Događaj tjedna je svakako bio Jinovo šišanje. Nakon dužeg vremena smo povodom toga bili u centru grada uz rituale, sladoled i ostalo. Zara je puna, čuju se strani jezici i sve izgleda kao da živimo u normalnim vremenima. Naravno, daleko je to od realnosti.
Restorani su uglavnom više nego poluprazni, to nikad u ovo vrijeme nije bilo.
Jin je kao i uvijek bio ljut nakon šišanja, al shvatit će, bit će mu lakše.
Razgovarao o smislenosti uličnih demonstracija u današnje vrijeme, kad sama policija ubacuje provokatore među demonstrante, da bi ih mogli nasilno obuzdati. Meni smeta što demonstracije u Srbiji nisu ideološki određene, nemaju jasni cilj, kao što npr. u Njemačkoj uvijek imaju, ali nikad se ne bih odrekao prava na demonstracije. Oponenti mi ne znaju odgovoriti koja je alternativa, osim fraza o pametnijem biranju na izborima.
Ljeto će očito biti upropašteno, jesen još gora, po prvi put mislim da smo svi ugroženi, jedino donekle tješi da nakon Slovenaca i mi konačno imamo lijevu opoziciju u parlamentu.
11:01 - Komentiraj ( 12 ) Print NF
Trump kontra Harvarda
08.07.2020.



Poznato američko sveučilište Harvard je najavilo da će na jesen vjerojatno nastaviti s online predavanjima i izazvalo bijes američkog predsjednika, koji ponavlja tezu, život mora normalno, valjda kao i smrt, funkcionirati.
Ovaj put nisam siguran na čijoj sam strani. Ne tješi me što umire više njihovih nego naših, čak i u postocima. Trump se u svom stilu bahati, poručuje im da se trebaju sramiti s tim prakticiranjem svoje autonomije.
S druge strane svi smo svjesni da ovakva nastava kakva je bila ova godine, ne može se nazivati novom normalnošću. Nitko nije birao ovaj poziv da bi online predavao.
Inače bila je penzija, pa smo se malo bahatili s hranom, tko zna što će biti sutra...

15:20 - Komentiraj ( 11 ) Print NF
Aščinica hotela Europa
07.07.2020.



Jučer je drugarica ispekla odličnu zeljanicu. Naravno da je to izazvalo mnoštvo uspomena, asocijacija i sjećanje na jedno od većih razočarenja za vrijeme prošlogodišnja dva boravka u Sarajevu.
Naime ja sam studirao u glavnom gradu susjedne države i prošle godine sam, nakon 35 godina, najprije turistički, pa onda i s razredom boravio u balkanskoj gurmanskoj prijestolnici.
Nekad je u sklopu hotela Evropa djelovala i aščinica s tradicionalnim bosanskim jelima i prihvatljivim cijenama čak i za nas studente. U njoj se za svojih boravaka u Sarajevu redovito hranio i legendarni Zuko Džumhur.
Sad je hotel temeljito renoviran, ne sliči više na sebe, mislim da ima 5 zvjezdica, naravno ni a od aščinice, hotel kakve imaju svi europski gradovi, bez imalo šarma. Meni je jedino bilo simpatično kad se jedan od mnogobrojnih avlijanera, pasa lutalica, popišao direktno kod ulaza, baš kad je nailazio ulickani par engleskog jezičnog područja.

13:04 - Komentiraj ( 12 ) Print NF
Ušla je
06.07.2020.



Jučer smo nakon meni jednog od dražih ručkova odšetali do birališta, Jinu nije bilo jasno koje smo mi budale šetati po tom suncu, pa sam ga ja na kritičnim čistinama jednostavno nosio. Drugarica se uvijek kako tako dotjera za biralište, ja sam glasovao opet kao zadnji klošar, mada sam se osjećao pomalo svečano, znao sam da valjda po prvi put neću baciti svoj glas, kao što se vidjelo ni nisam.
Gore u brdima me najprije ulovila sjeta, sve je izvjesnije da ništa od Berlina ove godine. Mladu kolegicu zvala isto tako mlada korisnica socijalne pomoći, ja joj velim, to su najsigurnije kategorije tamo, ne mogu propasti, kaže da, al 18 kvadrata je malo pretijesno, a i tko zna hoće li grad uopće ove godine živjeti, a i rizik je letjeti sa svim tim procedurama. Tko ne zna, letjeti je zadnjih godina bilo s niskobudžetnim kompanijama jeftinije od drugih vidova prijevoza.
Uvijek se sjetim pitanja profesorice gospodarstva ljevičarke Wagenknecht na ispitima, kako to da je avionska karta Berlin Frankfurt skuplja od avionske karte Berlin New York i pokušaj obrazložiti zašto, kaže cura na twitteru, znam da joj je to omiljeno pitanje, al koji god razlog navedem, ne znam ga braniti...
Inače dok sam prebacivao fotke bila je na teve emiisija o anarhističkoj knjižari u Gundulićevoj, prepoznao sam glas vlasnika jer televiziju ne vidim, moram napisati, tip je izuzetno susretljiv, mi smo tražili jedan alternativni restoran koji smo našli na netu, perfektno nas je usmjerio i usput dodao svoje mišljenje.

11:28 - Komentiraj ( 11 ) Print NF
Naša viksa
05.07.2020.



Najprije konačno jedna dobra vijest, kad smo sinoć izlazili iz auta netko je žestoko zalajao na Jina, nađen je mali pas. Netko je očito pakosno samo otvorio dvorište i malac je izjurio, nađen je izbezumljen kod prilično udaljenog lokalnog dućana, očito se nije znao vratiti, vlasnici su sinoć imali veliku feštu.
Budući da ni ove godine ništa od naše kućice u cvijeću, drugarica je nastavila improvizirati i uređivati vikendicu među drvećem, u svakom slučaju mislim da je to jučer bio najbolji hlad u široj okolici.
Prije toga smo imali burek, neću naglašavati s mesom, jer mi koji smo studirali u Sarajevu znamo da je burek samo s mesom.
Svratili na kraju do Lidla, Jin i ja, on tamo ima omiljena mjesta za kakanje, a i ja sam prilično neuspjelo opalio jednu fotku maskiranih cura, još uvijek imam traume od blicanja prethodnog aparata, koji je kod mene sad samo u mirovini, inače je potpuno ispravan. Strankinje, vjerojatno Njemice, što netko reče, korone turista na granici...

11:36 - Komentiraj ( 12 ) Print NF
I pse kradu, zar ne?
04.07.2020.



Jučer ujutro se probudio u znoju, poslije se praktično smrzavali u Gorskom kotaru. Nije organizmu lako. Vidim da će ljeto biti upropašteno, ništa od, kako moderno vele, rekuperacije ili kako ja velim, Berlina.
Morat će se smisliti neki plan be, al eto, razmišljanje nam zadnje vrijeme baš ni ne ide.
Susjedi ukrali psića, ima kuću i kapiju koju zatvara kad pušta psića u šetnju, kaže zatekla otvorenu kapiju, psića, koji je u stvari vlasništvo njene odsutne kćerke nigdje.
Zanimljivo da su joj savjetovali traženje savjeta od mene, jer mene se s psom najviše viđa vani.
Naravno da sam bespomoćan, kao i kod mnogo stvari u ovoj državi, sad mi se npr. traži plaćanje režija za davno ukraden stan, nova gnjavaža i ponovno angažiranje odvjetnika, zbilja država slučaj.
Ipak obećao sam ženi da ću ako slučajno naletim na njenog psića, postupiti kao i prije par godina kod jednog drugog , odvezati Jina i stavit drugog na povodac, Jin nije vezan zato što me ne sluša, nego je agresivan prema većim psima.
Bio u školi, potpisao i pečatirao svjedodžbe, do ravnatelja nisam uspio doći, treba i on potpisati, no eto, inspekcija je tamo, moraju i oni zarađivati plaće...
11:43 - Komentiraj ( 10 ) Print NF
Bijele kobasice
03.07.2020.



Na twitteru je jutros bila velika polemika, smije li jesti oštar senf uz bijele kobasice. Naime tradicionalno, što znaju i oni kod nas koji kupuju u Lidlu, se uz njih dijeli i slatki senf. Ja sam komentirao da nije bitno kakav senf, bitno da se ne kuhaju nego budu u vreloj vodi, na što mi je tip, komentar mu je ipak bio brzo brisan, da zašto se Slaveni miješaju u diskusije o bavarskoj kulturi, kao da igdje primitivci išta znaju o kulturi...
Šetali jučer, Katarinina ekipa aktivna, inače po zadnjim anketama ona kod nas prolazi, neka, imao jučer usputnu raspravu o dopuštenoj radikalnosti, pa sad i ona budala koja je prošli put dobila dijasporski glas nije ništa naškodila saboru, ne mogu se sjetiti kako se zove, mislim da je i on jedan od onih generala...
p.s.
Na fotki naravno nisu bijele kobasice jer ih nažalost kod nas trenutno nema za kupiti!
11:24 - Komentiraj ( 11 ) Print NF
Glup na kvadrat
02.07.2020.



Nisam imao ideja za današnji post, previše vremena proveo na radnom mjestu. Onda vidio, onaj super top bloger opalio i ostao živ, desničarke su zgodnije, pa mogu, ako je nekom to nužno, objaviti fotke njemačkih antifašticica, koje sam ja fotkao i desničarki u Njemačkoj, meni se fizički čak ne sviđa ni ovdje ta vaša ikona, Selakica oke. Dopizdili ste mi s tim sranjima koje ponavljate pa ću i ja, ako slučajno budem imao vremena, objaviti usporedni seksistički post, marš fašizmu, sloboda narodu. Al kod nas je sve moguće, i referendum za škoru kao trenutno za putina, to je već manje smiješno....

p.s.
Dvije slike su ponovljene i ostat će, ja baš vremena za postove i nemam kao i ni pitanja koliko je dvanaest kuna minus šest kuna......
19:39 - Komentiraj ( 9 ) Print NF
Renoviranje Kvarnera
01.07.2020.



Vidio jučer, nema baš previše turista u Opatiji, pa se eto sad dogovorili i s Česima. Rijetko tko se drži predloženih mjerama, izležavaju se po kafićima uz more, to fora, a sad će biti još i veća. Na i s Krka koliko čujem, otkako je ukinuta mostarina, par sati čekanja po suncu u kolonama, hvala lijepo. Radije ću ovaj vikend ostati ovdje gdje ne grije sunce našeg neba i baciti glas za crveno-zelene, evo čujem da je i meni nedraga Rudanica uz srednje dragog Urbana podržala Katy, prvu na listi u osmoj jedinici.
Jutros potrošio puno vremena na brijanje nakon par dana, namjeravao ići rješavati stvari u školi nakon što mi je javljeno da su svjedodžbe isprintane, krenuo da ću printati iz e-dnevnika tablicu s ocjenama, ne bih li odmah provjerio svjedodžbe, ispečatirao ih, potpisao i dao na potpis, zaboravio da se ništa ne rješava brzo kako želiš, printer neće, štrajka. Odustao, ipak ću sutra, na kraju spremio dokument u PDF formatu, možda je u tome bila caka, popodne ću probati printati, ako ide ide.
Dobio poruku da naš Semper nije dobro, drž se junačino, trebaš nam!
p.s.
Hotel "Kvarner" se još renovira, ili najbolje razumiju situaciju ili samo za razliku od drugih imaju uštede na svojim računima i ne kalkuliraju od danas do sutra.


13:00 - Komentiraj ( 11 ) Print NF

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Opis bloga
Nikakav, užasan, histeričan, drzak, bezobrazan, poučan, programiran za rušenje granica hm, hm, hm... Sredstvo za trošenje vremena, kojeg ionako ima previše, also uopće nema...


Važno zbog budaletina koje ne znam zašto posjete ovaj blog: "ovo djelo je plod fikcije. svaka sličnost sa stvarnim osobama i događajima slučajna je." Rečenica ima pravnu valjanost!

copyright©blog.dnevnik.hr/nachtfresser 2004.-..., sva prava pridržana. Zabranjeno kopiranje, umnožavanje, objavljivanje ili bilo koja druga uporaba teksta i fotografija s bloga u bilo koje svrhe bez dozvole autora.
Alter ego foto blog




Instagram

nachtfresser@gmail.com

Pirat urednik na fejsu :P
Web Nachtfresser

IZBOR POSTOVA 06.2004. - ?
od najstarijih do danas, barem po jedan mjesečno, odozdo prema gore
2023
Deleted
6000.post, treći dio
6000.post, drugi dio
Wasserdicht, 6000.post prvi dio
Tri blog gracije
2019
Institucija slobodnog blogera (ogled o Böllu)
Aktivizam Grete Thunberg
Odakle ocean u pjesmi?
Vrelo Bosne i Jajce
Sarajevski ćevapi, dame i uspomene
Snježni Benkovac na brdu
Pulski zalasci
Kosa i sram
2018
Sa Sloterdijkom u Puli
Uzoran učenički dom
Tko otvara vrata Bukowom mačku
Djevojčica iza žice
Starac i (r)evolucija
Neotuđena crtica
Trešnjevački teatar
Intimni otvori depresivnih ljudi
Modna osvježenja
Kupac ružnog limuna
Međupost
2017
Pao stoljetni park
Budimo na mi
Poderane čarape
Pijača bez leda
Ostaj mi dobro Berlinu moj
Iskustvo i stil
Sedacija, odlasci, promatračica života
Nitko ne vrijedi više od dvije minute
Kud plovi ovaj put
Srcamo se
Vareš, imenovanje prošlosti
Popravljač
2016
Božić kod Dolores
Blog arhiva, genijalno
Varešarije
Obrobljeni plimom
Nestanak Wagnerovog psa
Poezija koja to nije s teletinom na pratećoj slici
Preko crte
Djevojka sa sajma u Opicini
Predvečerje u Trstu
Labinski bijenale industrijske umjetnosti
Dresirani i slobodni
Projekt bicikl
2015
4000. post
Forever Lolita
Vječno vraćanje dupeta
O potrebi za bloganjem
Blogerska subota
U pokretu
Gromovi love golotinju
Nisam mislio na Pariz
New York, Jack i ostali mitovi
Sipa i čokolada
Čudnovati su putevi Googleovi
Svakodnevni samoslici
Nachtfresser, 3700.post
2014
Pljeskavica i čaj
Istup Anne Helm
Ravnateljice über alles
O fotografiranju i svinjama
Život
Večer s berlinskim piratima
Posljednja marenda
Fuck the System!
Izlet u Opatiju
Kandidat broj 5 liste 16 za EUP
Nek nam živi bezuvjetni temeljni dohodak
Nagnuće berlinskog piratskog broda
Tišina hotelskih soba
S visina Svetog Križa
Avionska dijagnoza obrazovnog sustava
2013
Dame i gospodo, Astrid Kuljanić
Dekadencija
Odjeb ljetu gospodnjem dvijetisućetrinaestom
Naš mali šareni štand
Anonymous MMM u Rijeci
Profesor budala
Roštilj bez jahte
Krivo mi je zbog mog starog
Što radi piratska stranka ?
Bloger za EU parlament
Izbor postova
Shitstorm
2012
Sanjam knjige u Puli
Taštine
Sjećanje
Proteze Auschwitza danas
Blogeri 2004-2011
Prošao još jedan...
Prelijep dan u Zagrebu
Blogersko pušenje privatnosti
Napad Svetle Yordanove
Čitajte "Bolju polovnjaču"
Ostajte tamo, stižemo
2011
2500. post
Čestitka vjetrom raspršena
Predsjedniku ima tko da piše
Isšljivan
A meni se popodne spava
Smrt u Opatiji
Povratak u Ništa
Dijalog jednog blogera i Igora Mandića
Hrana naša svagdanja
Jučerašnji prosvjed u Rijeci
Civilizacija baterija
Hotel Montree
2010
Snijeg u Rijeci
Obzor
Vodice, bajka s pogledom na more
Cambridge i karavane
Otočna opuštanja
Berlin : balkanska galerija
Repovi rata
Dan divljanja maturanata
Abrutissement, načelo zatupljenja
Igramo se okvirima
Nacisti u Dresdenu
Boje budimpeštanskog Ludwiga
2009
Sa(n)jam knjige Pula 6.12.2009
Prođe još jedna fešta
a je još uvijek u krugu
U najjačem sastavu
Muzej, multikulturalnost, beskućnici...
Poučak o golom
Divlji Balkan
Gorski Kotar devetog svibnja
Londonerica u palanci
O bocama i maslinovom ulju
Prozori
Ha,ha, Amy je zakon
2008
Tako je zborila Gudrun Ensslin
Priznanje
Onako usput
Blog i grob
Govor mržnje na blogu.hr
Razgovor studentica pred Humbolt univerzitetom
Nogometno bratstvo Španjolske, Hrvatske i Koreje
Prosvjed, turisti i sunčani Korzo
Rasaditi
Dobro se žega
Politička korienitost
Osamstoprvi post, mali osvrt
2007
Ekološki fašizam
Masturbacijo, sretan rođendan !
Van Goghova zvjezdana noć
Radni dan jedne Berlinerice
Dani bez neta
Petak trinaesti
Razredni izlet u vodni centar Atlantis-Ljubljana
Guščija pašteta
FBK u Rijeci, jel se kome štucalo :P
Rasulo
Izletila zbog marihuane
Moja Paris gola u novinama
2006
Manta, vraaaaaaaaaati se
O blogu "Pjesmarije" (autora NF)
Igra revolveraša
Idealisti s oružjem
Ceremonija oproštaja s praznicima
Jedna Ljudmila
Zadaća (dječja bolnica)
Irokez u školi
Moji prijatelji
Coool
Prva klasa
O ovcama i nadi
2005
Kenningari i druge učenosti
Uvijek iznova, deja vu
Moj Uerige
Ostavština
Pred maturalac
Moj Raščupanko
Sjećanje na Radovića
Pišanje u Harteri
Samoubojstvo u štali
Montaža tv stolića i sretnije budućnosti
Pivo
Nekad smo znali veselo polemizirati...
2004
Inventura 2004.
Sjećanje na vrt (Paul Klee)
Razrednik
Isplazit jezik
Kamere oko nas
O fašistima, Sloterdijku, Walseru i meni
Skins&Teacher


















































SUPERCOOL ;P
















































< srpanj, 2020 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Ožujak 2024 (14)
Veljača 2024 (25)
Siječanj 2024 (18)
Prosinac 2023 (13)
Studeni 2023 (18)
Listopad 2023 (6)
Rujan 2023 (7)
Kolovoz 2023 (2)
Srpanj 2023 (18)
Lipanj 2023 (16)
Svibanj 2023 (22)
Travanj 2023 (16)
Ožujak 2023 (17)
Veljača 2023 (14)
Siječanj 2023 (13)
Prosinac 2022 (12)
Studeni 2022 (11)
Listopad 2022 (11)
Rujan 2022 (11)
Kolovoz 2022 (7)
Srpanj 2022 (4)
Lipanj 2022 (1)
Travanj 2022 (6)
Ožujak 2022 (1)
Prosinac 2021 (1)
Listopad 2021 (1)
Rujan 2021 (1)
Kolovoz 2021 (11)
Srpanj 2021 (9)
Lipanj 2021 (11)
Svibanj 2021 (22)
Travanj 2021 (26)
Ožujak 2021 (21)
Veljača 2021 (24)
Siječanj 2021 (31)
Prosinac 2020 (20)
Studeni 2020 (12)
Listopad 2020 (6)
Rujan 2020 (5)
Srpanj 2020 (29)
Lipanj 2020 (26)
Svibanj 2020 (31)
Travanj 2020 (29)
Ožujak 2020 (32)
Veljača 2020 (28)
Siječanj 2020 (26)
Prosinac 2019 (24)
Studeni 2019 (22)