Pero i njegov bicikl

petak, 19.11.2021.

Una - Peti dan, II dio


Za povratak na prvi dio petog dana kliknite ovdje.

Ajmo krenuti od smještaja.
Bio je ogroman, prostor za čak 5 (slovima: pet) ljudi. A ja sam!
Nadalje, bio je izveden na dvije etaže



Desna polovica polukatnice na gornjoj slici ovaj dan i noć iz njega je samo moja.
U donjem dijelu je bio dnevni boravak sa kuhinjom u koji se ulazi odmah kroz vanjska vrata. Prema preporuci domaćice bicikl sam parkirao u tom dnevnom boravku, odmah do izlaznih vrata.




U donjem dijelu je bio veliki dnevni boravak sa malom, ali dovoljno dobro opremljenom kuhinjom. Bio je tu hladnjak, sudoper, rešo a u elementu i suđe. Čak su i ovdje bili papirni ubrusi kao i neko sredstvo i spužvica za pranje suđa.
Spiralnim stepenicama se išlo u gornji dio koji je bio neka vrst polu potkrovlja. Odmah do tih stepenica gore je bilo kupatilo s WC-om. I ovdje je bilo obilje tople vode za tuširanje.



Čim sam prošao pored kupatila našao sam se u velikoj sobi sa čak 5 kreveta.



Izabrao sam onaj najbliži, uz ventilator mada mi nije bilo potrebe za njegovim radom. U sobi je bilo dovoljno svježe i dovoljno prozračno. Ona otvorena vrata na gornjem snimku su vrata od kupatila.
Nisam se dugo zadržao u mome novom prebivalištu. Još nije bilo ni 4 sata, pa sam uzeo novčanik, mobitel i fotoaparat i krenuo u obilazak. Ne grada nego nečega što je bilo izvan grada - Titova pećina. U onom kratkom razgovoru sa ženom koja me je pustila u ovo prebivalište saznao sam da do te pećine nema mnogo, tek petnaestak minuta laganog hoda.
Vratio sam se cestom kojom sam i došao u Drvar do mosta preko Unca. Jedan uz drugi tu su bila dva mosta, stari, uski, s rešetkastom konstrukcijom, i novi, širi, betonski. Po ovom novom su išla vozila, a po ovom starom pješaci.




Dok sam snimao Unac sa starog mosta ostala mi je dilema da li ga nazvati rijekom ili malo većim potokom. Istina, mora se priznati, ma što god bio, ovdje su ga lijepo kultivirali betonskim koritom.
Odmah desno iza mosta je baraka koja igra ulogu recepcije i/ili blagajne gdje sam platio 5 KM-a za ulaz u ... u nešto...spomen park, muzej... ili što već.
U stvari je sve to izgledalo kao park sa šetnicom uz Unac.



Sve tu je bilo vezano za doba kad je "sin naroda i narodnosti socijalističke i nesvrstane" države koje više nema boravio ovdje za vrijeme II svjetskog rata.
Kroz Drvar je prolazila i željeznica, koje odavno više nema. Istina, ona je bila uskotračna, i sagradili su je Austro-Ugari do pred sam početak I svjetskog rata - 1914 godine, da bi ju u toj bivšoj Jugoslaviji ukinuli 1975 godine. Valjda zato je tu bio komad tračnica i jadni, ogoljeni ostaci nekakvog vagona. Kao (još uvijek) ljubitelj željeznice bilo mi je žao promatrati te jadne ostatke, mogli su ga bar malčice restaurirati.



Na stranici photogalerija.com našao sam sliku vagona za kojeg pretpostavljam da je i ovaj jadni kostur na gornjem snimku nekad tako izgledao.


Radilo se o vagonu kojim sam u svoje rano djetinjstvo (prije 1968 godine) često putovao od Bosanskog Broda do Dervente. Dok stojim ispred ovog jadnog kostura u sjećanju sam se munjevito vratio 50 i kusur godina ranije osjećajući miris dima parnjače i čuvši zvuk kloparanja vlaka. Za trenutak mi je ta slika bila jasna kao da se sada događa. I sam sam se iznenadio koliko mogu slike iz sjećanja, ma koliko davno se to dogodilo, biti jasne i efektne samo ako ih prava asocijacija pobudi.
Inače cijeli ovaj park-muzej, je u znaku Titovog imena. Sada izgleda nekako jadno i pusto, možda zbog malo posjetilaca, osim mene još su se dva tipa dokono muvala uokolo. No, dojma sam da je u doba bivše države u kojoj se i te kako gajio kult Titove ličnosti, ovdje je sigurno bila gužva ljudi, a ponajviše učenika koji su u organiziranim ekskurzijama dolazile u ovaj zabiti grad, a koji ih je dočekivao široke ruke.
Ovaj vlak mi je bio usputni, neočekivani eksponat. Cilj mi je bila kuća u pećini čiju sam sliku, još od djetinjstva mnogo puta vidio.
A do te pećine prošao sam pored zgrade u kojoj su bili neki zanimljivi eksponati.



Zgrada je bila totalno bezlična, čini mi se sagrađena davno nakon rata za potrebe muzeja. Pored koje kakvih velikih fotografija sa opisima „Tito ovo“, Tito ono“, bilo je nekoliko eksponata koji su mi bili zanimljivi, a nisu imali politički prizvuk.
Posebno zanimljivo mi je bilo odijevanje ljudi u ovom kraju u vrijeme i iza II svjetskog rata, dakle prije 80-tak godina
.


Nama iz doba potrošačkog raja gdje se sve kupuje, teško je pojmiti da su onda ljudi sve sami radili kod kuće. Tako je ovdje bio izložen tkalački stan na kojemu se izrađivala tkanina za odjeću sa gornje slike


Osim što su tada ljudi sve izrađivali sami, slijedeća osobina tog vremena je da su rijetko, jako, jako rijetko putovali (još nešto što je nama, iz ovog današnjeg vremena, neshvatljivo). A i prometnice su se često svodile na uske planinske staze, pa se često putovalo sa i na konjima. Da to putovanje bude koliko-toliko podnošljivo izrađivala se posebna vrsta sedla zvanog samar.


Jedan od znakova da sam ostario bio bi i nailazak na eksponate u muzeju za koje se sjećam njihove upotrebe, makar i u mome djetinjstvu.


Peglu od sivog lijeva, u narodu poznatog kao gus ili tuč, imala je moja tetka na selu. Sjećam se, dok sam za vrijeme školskih praznika u osnovnoj školi bio kod nje, da je stavljala žar iz peći (onda zvanog kao šporet) čekala koji minut da toplina sa žara pređe na peglu, te potom peglala rublje.
Lijevo gore od pegle na gornjoj slici je karabituša, lampa za osvjetljavanje koja je radila sa karabitom. Bez nekog dubljeg zalaženja u kemiju samo ću napomenuti da je karabit (kalcijev karbid CaC2) bijelo-žućkasti kamen. Kad se polije vodom nastaje kemijska reakcija čiji je produkt (proizvod) acetilen ili etin i kalcijev hidroksid. Od ovog zadnjeg nikakve koristi no acetilen je glavni subjekt priče o lampi karabiruši. Taj se plin propušta kroz mlaznicu na lampi i kad se zapali gori svijetlim plamenom i zbog te svoje svjetline koristi se za, je li, osvjetljavanje.
Sjećam se (opet) svoje osnovne škole kad sam navedenu karabitušu viđao kod svog oca koji je radio na željeznici.
Ovaj okrugli predmet sa duuugačkom ručkom koja ide dijagonalno preko police je uređaj za prženje sirove kave, kojeg je moja mati zvala - šiš. Na sebi je imao klizna vratašca potrebna da se unutra uspe sirova kava. zatim se otvore vrata peći (odnosno šporeta ili šparheta) i taj se valjkasti dio s kavom stavi u vatru i s dugačkom ručkom i stalno vrti lijevo-desno. Povremeno se vadi van s mašama (maše - neka vrst žarača) otvori ona klizna vratašca i pogledom se provjerava stanje prženosti kave prema njenoj boji. Moja mati je živjela u uvjerenju da je ta kava najbolja jer, pod a, je svježe pečena i to na najbolji način jer ju je ONA pekla, i pod b, jer je jeftinija od kupovne pržene kave. A možda je ovaj drugi razlog, proizašao iz opće i sveprisutne štednje zbog kroničnog nedostatka novca bio glavniji od onog prvog.
Ovaj četvrti predmet mi je ostao nepoznanica jer ga nisam pronašao u svom sjećanju.
A sad glavni razlog posjeti ove lokacije - Titova pećina.
Da bi se shvatila logika odabira njene lokacije treba imati na umu sveprisutnu paranoju kod militarističkog razmišljanja ("neprijatelj nikad ne spava i uvijek može napasti"). To sam primijetio idući stazom prema navedenoj pećini iako ju još nisam vidio. Ali primijetio sam visoku, skoro okomitu stijenu iznad nje, kao prirodnu garanciju teške pristupačnosti "s leđa".



Kad sam došao do podnožja te stijene naišao sam na natpis "Titova pećina", ali ne i na pećinu.


Tek kad sam prošao kroz otvorenu željeznu kapiju ugledao sam tamo negdje gore prizor kojeg sam viđao sa slika još u osnovnoj školi.


U prvi mah sam zastao zbunjen pokušavajući pronaći kakav-takav suvisli prilaz. Ono što mi je željezna ograda sugerirala da bi mogla biti to, zdrav razum mi je jednostavno odbacivao s komentarom da mora biti neka "normalna" staza.



Nakon nekog vremena beskorisno potrošenog u uzaludnu potragu morao sam svoj zdrav razum razočarati - ovo je bio jedini pristup pećini. Slegnuvši rezignirano ramenima krenuo sam se penjati, i rukama i nogama po stjenovitoj stazi. Baš me zanima da li je za vrijeme rata, Tito hitro, u maniru divokoze, skakutao ovom stjenovitom "stazom" bez ove željezne ograde!?



Ovim što bi tek najoptimističniji optimisti nazvali stazom stigao sam do kolibe dobrano zadihan i vidno oznojen. Možda je razlog tomu i moja (fizička) iscrpljenost zbog današnje vožnje, no prije će biti da sam podcijenio dužinu staze i težinu penjanja po njoj. Dok sam, stojeći pored barake prikazane na gornjoj slici smirivao dah, utišavao srce i dušu s nosa vraćao na mjesto, pomislio sam koja bi se od pripadnica ljepšeg spola, pa i od onih maksimalno sklonim avanturama, usudila "prošetati" ovom "stazom". I sa kojom visinom potpetica!?
Dok sam odmarao na trijemu ispred kolibe zavirivši kroz prozor vidio sam da u kolibi nema ništa! Ama baš ništa! Samo goli drveni zidovi! Da li je prije bilo nešto, ili ne, nisam saznao.
Razočarano sam okrenuo leđa prozoru i posvetio se pogledu na dolinu i grad u njemu. To je već bilo malo bolje!




Gledajući na grad i na planine s druge strane doline još jednom sam se uvjerio u vrijednost strateškog položaja ove barake. Stvarno je smještena na mjesto koje bi bilo teško osvojivo.
Prije povratka uputio sam se uskom stazom od dasaka iza barake prema pećini.



Staza nije bila duga, tek petnaestak metara, no išla je do kraja pećine.



Kad sam došao do kraja staze, odnosno do kraja dasaka, okrenuo sam se i snimio ulaz u pećinu.


Vratio sam se u grad, svratio u samoposlugu i obnovio rezerve hrane i pića. Došavši ispred kuće u kojoj obitavam danas i noćas, snimio sam ju zajedno sa tablom na kojoj je pisalo "Roštiljnica Pahuljica".


Očigledno da se u prostoru u kome ću malo kasnije pripremati sebi večeru nekad dobro jelo. Međutim, pretpostavljam da biznis nije dobro išao pa je prostor prenamijenjen u prenoćište.
Inače, to moje prenoćište je na glavnoj cesti. Stoga, evo pogled odakle sam došao prije koji sat.



Dolje desno, odmah iza semafora je famozna pekoteka "Oaza".
Evo i snimka ceste prema Bosanskom Grahovu, kojom mi valja gurati bicikl sutra ujutro. Gurati velim, jer već odmah iza semafora cesta kreće s uzbrdicom.



Nakon tuširanja slijedila je večera. Meni za današnju večeru je krem juha od gljiva, te tjestenina sa hrenovkama i sa trapistom. No, prvo kuhanje juhe...


...a zatim uživanje u glavnom jelu


Poslije večere pranje suđa, odmaranje, meditiranje, razmišljanje...
U krevetu sam bio prije osam. Vani je još bio dan. Držao sam oči zatvorene, pustio da misli lete kud-koja. Htio sam dobro odmoriti i duh i tijelo. Sutra jest zadnji dan ovog putovanja, no ujedno je sa najviše kilometara u dužinu i sa najviše metara u visinu, a to opet znači i najveću šetnju. Pribrojim tomu i pomalo prisutnu klonulost zbog svega u prošlim danima, zaključih da bi bilo dobro se naspavati.
Čovjek snuje, a Bog određuje!
U neko doba noći, a koje je to doba bilo ne znam jer sam tvrdoglavo odbijao otvoriti oči, a kamoli se pokrenuti i pogledati na sat, probudila me je glazba. Živa! Negdje u komšiluku "umetnica" je imala pravi, pravcati koncert. Repertoar joj je bio u skladu s vremenom i mjestom gdje sam se našao, dakle pravi turbo-folk. Bila je dovoljno daleka da je ne razumijem, a opet dovoljno blizu da je čujem. Nastavio sam tvrdoglavo držati oči zatvorene i mirovati ne bi li, uz pomoć lutanja misli, navikao na akustično društvo, te u konačnici zaspao. I stvarno, znao sam se prenuti iz sna, ponovo slušati ritam "duma, duma, duma, duma", da bi potom ponovo utonuo u san, pa se opet prenuo, pa opet u san ...

Za nastavak ove priče kliknite ovdje.

19.11.2021. u 15:57 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.




Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari

Komentare bilo koje vrste, molim pošaljite na
pero.dupcek@gmail.com

Neke od ovih putopisa na Engleskom jeziku možete vidjeti ovdje.

Retro

Priča Prva: The First Time Ever My Bike Saw The Camera
O prvom biciklu i prvoj slici prvog bicikla (godina 1982)

Priča Druga: Dan kad se rodila ideja
O mjestu, okolnostima i duhovnom stanju naratora pri rađanju ideje o vožnji bicikom na more (godina 1983)

Priča Treća: Prvi put na more biciklom
O ostvarenju ideja rođene u Priči Drugoj i zašto najbolje ali i najbolnije učimo na svojim greškama (godina 1984)

Priča Četvrta: Tara i most na njoj
Pod kojim okolnostima je vaš narator doživio jedan od dva naj trenutka života svog (godina 1985)

Priča Peta: Prvi put s curom na more
Kako je izgledala romantika oko mene, oko nje i oko bicikla 1986 godine

Priča šesta: Medeni mjesec 1987
Najmedeniji od svih Medenih mjeseca, jer je začinjen posebnim začinom - biciklom

Priča Sedma : Vršič 1990
Biciklom na 1611 metara nad morem

Priča Osma : Sa sinom preko Velebita 2000
Kako je pokušaj. da tata i mama sina uvedu u ljepote biciklizma, počeo kao u raju a završio kao u paklu

Vožnj(ic)e dnevne

Vožnja prva s ljetovanja 2009
O obilaskuTrogira i o požaru na Čiovu

Vožnja druga s ljetovanja 2009
O vezi između onog odlaska na more prije 42 godine i ovog danas, te kakve veze ima željeznica s tim

Vožnja treća s ljetovanja 2009
Kako sam krenuo na izvor rijeke Jadro, a završio na ćevapima u Splitu, vozeći preko Klisa i Kliške utvrde

Vožnja prva oko Otočca
Preko Vrhovina i Korenice, pa poreko Krbave prtenim putem (uz strah od medvjeda) do Čanka i povratka u Otočac (07/2009)

Vožnja druga oko Otočca
Zašt je Krasno polje krasno, po čemu su posebni putari ovog kraja, zašto sam hladio točkove, kako sam se popeo na Vratnik i zbog čega/koga sam se žurio u Zagreb (07/2009)

Petak Trinaesti
Kako sam iz skupine biciklista koji ĆE pasti, prešao u skupinu biciklista koji SU pali

Imotski Omiš 2010
Kako sam prije 28 godina krenuo, a sada završio putovanje i kako sam ispucao preko 300 snimaka foto-aparatom i to u jednom danu


Una 2009
Zašto su je stari Rimljani zvali Jedna i Jedina - Una

Priča iz Požeškog kraja
Kako izgleda grad u kojem živim i kako treniram duh i tijelo za vožnje po bijelom svijetu


Jankovac 2011
Obilazak Papuka sa posebnim osvrtom na Jankovački slap

Ružica Grad 2011
Rutinska vožnja Kutjevo - Orahovica - Kutjevo sa nerutinskim dodatkom grada iz naslova

Derventski vašar
Priča o sretnom djetinjstvu sa neočekivanim završetkom

Buško Blato 2008
Obilazak najvećeg Bosanskohercegovačkog jezera

Okolo Psunja 2012
Obavezna vožnja po Požeškom kraju (i okolici), barem jedanput u sezoni

Okolo Splita 2012
Turistički obilazak Splita i okolice, posebno zanimljiv nama, kontinetalcima

Bjelolasica - Kapela 2008
Od Ogulina preko Bjelolasice, Drežnice, Jezerana i Kapele u Ogulin

Slovenija 2007
Putovanje po Sloveniji na kojemu sve što je moglo zabrljati zabrljalo je

Viseći most
Povratak na viseći most preko rijeke Ukrine nakon 45 godina

Okolo Vučjaka 2013
Obilazak brda za kojeg sam čuo još u osnovnoj školi

Marija Bistrica 2009
Preko Sljemena do velikog Marijinog svetišta

Manje o biciklu, a više o strahu
Priča o jednom strahu, pobijeđenom na kraju

Žumberak - Plešivica 2015 I dio
Prvi dio - po Žumberku i do Jastrebarskog

Žumberak - Plešivica 2015 II dio
Drugi dio - po Plešivici

Graditelj svratišta I dio
Svratište je nekad bilo na Turiji a sad je samo prijevoj, a zašto je tako interesantno pogledajte ovdje

Graditelj svratišta II dio
Nastavak priče o prijevoju Turija

Karolina I dio
O jednoj od cesta kroz Gorski kotar

Karolina II dio
Drugi dio priče o cesti Karolinom nazvanoj

K potomstvu u metropolu 2017 I dio
Prvi dio priče o jednodnevnom putovanju u metropolu uz pomoć vlaka

K potomstvu u metropolu 2017 II dio
Drugi dio priče o jednodnevnom putovanju u metropolu uz pomoć vlaka

Arizona 2017
Obilazak biciklom tržnice Arizona u Bosni

Jankovac 2019
Preko Planine Papuk prašnjavom cestom do Jankovca, a potom od Orahovice opet preko Papuka

Istra 2020 - I dio
Prvi dio priče o Istri kakvu do sada nisam znao

Istra 2020 - II dio
Drugi dio priče o Istri kakvu do sada nisam znao

Vožnje višednevne

Jajce 2010
Zašto me to mjesto zove k sebi više od 40 godina, kako ipak nisam išao sam, i zašto ljeti po žarkomu suncu Bosna izgleda tako lijepa

Krk-Delnice 2007
Što se dobije kad se kombiniraju bicikl i vlak

K potomstvu u metropolu 2008
Prvo u nizu putovanja do svog potomstva, koje je na fakultetu, iz Požege u Zagreb

K potomstvu u metropolu 2009
Drugo putovanje do potomstva u Zagreb, i kako sam pokisnuo i duhom i tijelom

K potomstvu u metropolu 2010
Treće putovanje do potomstva u Zagreb i prvo samostalno noćenje u životu

K potomstvu u metropolu 2011 I dio
Četvrto putovanje do potomstva u Zagreb I dio

K potomstvu u metropolu 2011 II dio
Četvrto putovanje do potomstva u Zagreb II dio

Međugorje 2005 I dio
Biciklirati hodočašće ili hodočastiti bicikliranjem - prva četiri dana

Međugorje 2005 II dio
Biciklirati hodočašće ili hodočastiti bicikliranjem - peti šesti dan


Međugorje 2005 III dio
Biciklirati hodočašće ili hodočastiti bicikliranjem - zadnja četiri dana

Vukovar 2007
Posjet gradu heroju uz malu pomoć prijatelja vlaka


Ivankovo 2012
Od Požege preko jezera Borovik do Ivankova i nazad

Virovitica 2012 prvi dan
Od Virovitice do Požege

Virovitica 2012 drugi dan
Od Požege do Virovitice

Očevija 2013 I dio
Prvi dan Brod - Posavski Podgajci i drugi dan Posavski Podgajci - Modračko jezero

Očevija 2013 II dio
Treći dan Modračko jezero - Očevija i četvrti dan Očevija

K potomstvu u metropolu 2014 I dan
Prvi dan puta u Zagreb 2014

K potomstvu u metropolu 2014 II i III dan
Drugi i treći dan puta u Zagreb 2014

Krk - Gorski Kotar 2014 I dan
Prvi dan vožnje po otoku Krku

Krk - Gorski Kotar 2014 II dan
Drugi dan vožnje po otoku Krku

Krk - Gorski Kotar 2014 III dan
Treći dan vožnje umjesto na otoku Krku, bio je po Gorskom Kotaru

Đakovo - Aljmaš 2014 I dan
Prvi dan hodočašća Požega - Aljmaš

Đakovo - Aljmaš 2014 II dio
Drugi dan hodočašća Požega - Aljmaš

Međugorje 2014 dan 02-08
Prvi dan velikog putovanja

Međugorje 2014 dan 03-08
Drugi dan velikog putovanja

Međugorje 2014 dan 04-08 i dan 05-08
Treći i četvrti dan velikog putovanja

Međugorje 2014 dan 06-08
Peti dan velikog putovanja

Međugorje 2014 dan 07-08
Šesti dan velikog putovanja

Međugorje 2014 dan 08-08
Sedmi dan velikog putovanja

Međugorje 2014 dan 09-08 i dan 10-08
Osmi i deveti dan velikog putovanja

Međugorje 2014 dan 13-08
Nakon dva dana odmora, slijedi priča o dvanaestom danu velikog putovanja

Međugorje 2014 dan 14-08 i dan 15-08
Trinaesti i četrnaesti dan velikog putovanja

Međugorje 2014 dan 16-08 i dan 17-08
Zadnja dva dana velikog putovanja

Sombor Subotica 2015 I dan
Prvi dan putovanja Vojvodinom

Sombor Subotica 2015 II dan
Drugi dan putovanja Vojvodinom

Sombor Subotica 2015 III dan I dio
Prvi dio trećeg dana putovanja po Vojvodini

Sombor Subotica 2015 III dan II dio
Drugi dio trećeg dana putovanja po Vojvodini

Sombor Subotica 2015 IV dan
Četvrti dan putovanja Vojvodinom

Sombor Subotica 2015 V dan
Peti dan putovanja Vojvodinom

Sam u ljeto 2015-to I dio
Prvi dio samotnog putovanja ljeta 2015-e

Sam u ljeto 2015-to II dio
Drugi dio samotnog putovanja ljeta 2015-e

Sam u ljeto 2015-to III dio
Treći dio samotnog putovanja ljeta 2015-e

Sam u ljeto 2015-to IV dio
Četvrti dio samotnog putovanja ljeta 2015-e

Sam u ljeto 2015-to V dio
Peti dio samotnog putovanja ljeta 2015-e

Od Kravice do Hvara I dio
Prvi dio putovanja od slapa Kravica na Trebižatu do Sućuraja na otoku Hvaru

Od Kravice do Hvara II dio
Drugi dio putovanja od slapa Kravica na Trebižatu do Sućuraja na otoku Hvaru

Od Kravice do Hvara III dio
Treći dio putovanja od slapa Kravica na Trebižatu do Sućuraja na otoku Hvaru

Krasno između 20 godina I dio
Prvi dio priče o dvije vožnje istim putem sa vremenskim razmakom od 20 godina

Krasno između 20 godina II dio
Drugi dio priče o dvije vožnje istim putem sa vremenskim razmakom od 20 godina

Otok Hvar, drugi pokušaj - I dio
Prvi dio priče o drugom pokušaju vožnje preko otoka Hvara

Otok Hvar, drugi pokušaj - II dio
Drugi dio priče o drugom pokušaju vožnje preko otoka Hvara

Otok Hvar, drugi pokušaj - III dio
Treći dio priče o drugom pokušaju vožnje preko otoka Hvara

Belišće 2018 - I dio
Prvi dio dio priče iz Slavonskog kraja

Belišće 2018 - II dio
Drugi dio dio priče iz Slavonskog kraja

Knin - Split I dio
Prvi dio priče o posebnom putovanju godine 2020-te

Knin - Split II dio
Drugi dio priče o posebnom putovanju godine 2020-te

Knin - Split III dio
Treći dio priče o posebnom putovanju godine 2020-te

Knin - Split IV dio
Četvrti dio priče o posebnom putovanju godine 2020-te

Una - Uvod i prvi dan 2019
Priča o rijeci Uni, jednoj i jedinoj

Una - Drugi dan, povratak i nakon povratka, 2019
Priča o rijeci Uni, jednoj i jedinoj

Una - Opet prvi dan 2021
Priča o rijeci Uni, jednoj i jedinoj

Una - Opet drugi dan 2021
Priča o rijeci Uni, jednoj i jedinoj

Una - Treći dan
Priča o rijeci Uni, jednoj i jedinoj

Una - Četvrti dan
Priča o rijeci Uni, jednoj i jedinoj

Una - Peti dan, I dio
Priča o rijeci Uni, peti dan I dio

Una - Peti dan, II dio
Priča o rijeci Uni, peti dan II dio

Una - Šesti dan, I dio
Priča o rijeci Uni, šesti dan I dio

Una - Šesti dan, II dio
Priča o rijeci Uni, šesti dan II dio

Gorski Kotar - Prvi dio
Prvi dio trodnevne vožnje po Goskom Kotaru 2021 godine

Gorski Kotar - Drugi dio
Drugi dio trodnevne vožnje po Goskom Kotaru 2021 godine

Gorski Kotar - Treći dio
Treći dio trodnevne vožnje po Goskom Kotaru 2021 godine

Gorski Kotar - Četvrti dio
Četvrti dio trodnevne vožnje po Goskom Kotaru 2021 godine

Varaždin - Prvi dio
Prvi dio priče o vožnji kroz Mariju Bistricu, Varaždin i Varaždinske Toplice

Varaždin - Drugi dio
Drugii dio priče o vožnji kroz Mariju Bistricu, Varaždin i Varaždinske Toplice

Ljubljana 2022 - Prvi dio
Prvi dio priče o trodnevnom putovanju po Sloveniji

Ljubljana 2022 - Drugi dio
Drugi dio priče o trodnevnom putovanju po Sloveniji

Ljubjana 2022 - Treći dio
Treći dio priče o trodnevnom putovanju po Sloveniji

K potomstvu u metropolu 2022 - Prvi dio
Prvi dio priče o putovanju do potomstva

K potomstvu u metropolu 2022 - Drugi dio
Drugi dio priče o putovanju do potomstva

Ilok - Prvi dio
Prvi dio priče o putovanju od Vinkovaca do Iloka i nazad

Ilok - Drugi dio
Drugi dio priče o putovanju od Vinkovaca do Iloka i nazad

Gradačac, Gračanica I dio
Prvi dio priče vožnje oko brda Trebova(c)

Gradačac, Gračanica II dio
Drugi dio priče vožnje oko brda Trebova(c)

Blidinje I dio
Prvi dio priče o najvećem putovanju u 2023. godini

Blidinje II dio
Drugi dio priče o najvećem putovanju u 2013. godini

Blidinje III dio
Treći dio priče o najvećem putovanju u 2023. godini

Blidinje IV dio
Četvrti dio priče o najvećem putovanju u 2023. godini

Blidinje V dio
Peti dio priče o najvećem putovanju u 2023. godini

Blidinje VI dio
Šesti dio priče o najvećem putovanju u 2023. godini

Blidinje VII dio
Sedmi dio priče o najvećem putovanju u 2023. godini

Blidinje VIII dio
Zadnji dio priče o najvećem putovanju u 2023. godini

Novo Mesto I dio
Prvi dio dvodnevne vožnje po Sloveniji

Novo Mesto II dio
Drugi dio dvodnevne vožnje po Sloveniji