Pero i njegov bicikl

ponedjeljak, 01.08.2022.

Varaždin - Drugi dio


Za povratak na prvi dio ove priče kliknite ovdje.


Slijedeće je što sam snimio je glazbena škola u Varaždinu i biciklistička staza na cesti ispred nje.



Osim većih zgrada kružeći po gradu uočio sam da ima dosta manjih, a lijepih građevina. Ovo manjih treba shvatiti uvjetno, jer se radi zapravo o raskošnim vilama. Jedna od njih je Dvor Ratimir.


Na zgradu željezničkog kolodvora nisam slučajno naišao. Pretpostavljao sam, s pravom, da grad s ovako bogatom starom arhitekturom mora imati zanimljiv kolodvor. I bi tako!
Od strane grada kolodvor izgleda ovako…



…a od strane željeznice ovako


Sredinom 19. stoljeća Varaždin je bio uokviren željezničkim prugama sa sve četiri strane, ali je sam ostao bez ijedne veze koja bi ga željeznicom povezivala s ostatkom Hrvatske i sa svijetom. No, napori grada (udjelom dionica, besplatnom dodjelom zemljišta za kolodvor i trasu kroz Varaždin, osiguranjem opeke za gradnju) urodili su plodom i gradnja pruge Čakovec-Varaždin – Zaprešić-Zagreb započela je 1895.godine. Zgradu željezničkog kolodvora projektirao je arhitekt Valent Morandini. On je staroj prizemnoj historicističkoj zgradi iz 1886. godine dogradio 1908. dva bočna jednokatna rizalita monumentalnih dimenzija sa secesijskim stilskim oznakama, karakterističnim za njegov autorski opus. (izvor: tourism-varazdin.hr/povijesna-jezgra)
Prije nego sam došao do mjesta gdje ću provesti večerašnju noć prošao sam pored studentskog restorana i studentskog doma.



Zujajući internetom par dana ranije u potrazi za prenoćištem odabrao sam Bike-and-Bad instituciju. Razmišljam, ja sam biciklist, biciklom sam došao u grad koji ima dosta biciklističkih staza, dakle grad je bike-fiendly, pa neka sve bude u bike-štihu.
Malo mi je zbunilo što mi je domaćin, kojeg sam nazvao kad sam došao na središnji gradski trg, rekao da je u gužvi (!?) te me ne može dočekati, no karticu koja otvara vrata prenoćišta i moje sobe ostavio je iza saksije sa cvijećem ispred ulaza (!?).
I stvarno kad sam došao do ulaza iza navedene saksije me čekala magnetna kartica s mojim imenom.
Dakle, slijede snimci moga večerašnjeg svratišta.



Moja soba je bila gore desno, sa izlazom na balkon.


Soba je bila mala, jednokrevetna no uredna i čista. Na krevetu su me dočekali čisti ručnici. U sobi sam imao čak i televizor.

Televizor mi je dobro došao jer sam pogledao kraj dnevnika ponajviše radi vremenske prognoze. A ona me je uvjeravala da će vlažni talas do jutra proći naše krajeve te bi sutra trebalo biti suho, svježije i vjetrovitije. Dobro, zaključih, nije baš idealno, no bitno mi je da će biti bez kiše.
U sredini kuće bio je svojevrsni dnevni boravak. Pored udobnog dvosjeda tu je bila i kuhinja sa svim potrebnim suđem, hladnjakom i štednjakom. Eto, da sam znao kupio bih si vrećicu juha i sada s guštom srkao ju toplu. Uglavnom, ovo mi je škola za buduće ovakve vožnje.


Sanitarije su bile jedne, jedine, zajedničke, no bile su čiste i uredne.


Ovaj izvještaj o mjestu mog večerašnjeg noćenja završavam balkonom na koji sam izašao i snimio poglede s njega.



Namjerno sam legao ranije, prije pola 9, da smirim duh i odmorim tijelo. Danas sam prešao zanimljivih 94 km, od kojih su neki bili i teški. Sutra imama nešto manje kilometara i nešto manje uzbrdica, ali i današnji dan iza sebe.
Stoga sam sutradan prošao kroz usnuli Varaždin bez nakane za nekim dodatnim obilaskom grada. Ako bih nešto usput uočio zanimljivo, za trenutak sam zastao, snimio, te nastavio dalje. Grad je bio jednako pust kao i jučer kad sam došao u njega. Jedina razlika u odnosu na prošli dan je bilo obilje sunca koje je ovom gradu, mada još uvijek pustom, davalo posebnu notu simpatičnosti.


Iz grada sam izašao istom ulicom kojom sam i sinoć ušao. Tako sam prošao pored stadiona nogometnog kluba „Varteks“. Mada nisam neki nogometnu fan, ipak sam snimio ulaz u stadion. Zanimljiva mi je bila mala crkva koja se čudnim putovima Gospodnjim našla preko puta stadiona.

Na izlasku iz grada napustio sam cestu kojom sam jučer došao iz Novog Marofa i krenuo prema Varaždinskim toplicama. Prije uzbrdice prošao sam pored zanimljivih prizora, te ih snimivši ovdje i vama prikazujem.



Negdje pred usponom netko je došao na zanimljivu ideju kojom upozorava svekoliko pučanstvo da pravi manje smeća a više cvijeća.

Brdo ispred mene je Varaždinsko-Topličko gorje, koje sam i jučer prešao. No ovaj put je cesta više lokalnog karaktera i, čini mi se prijevoj na njoj je nešto više nadmorske visine.
Sama uzbrdica na svom početku izgleda ovako (pogled unazad)


Moram priznati da me ova uzbrdica dojmila više od očekivanja. Razlog tomu je umjereni, no dosta svježi vjetar u leđa, kao i okolni prizori.
Što se vjetra tiče, on je još najavljen u sinoćnoj vremenskoj prognozi i bio mi je neki garant da je kiša prošla i da je ispred mene suh dan.
A što se okolnih prizora tiče, bili su smjena šumaraka, livada i vinograda, sve nekako u smjesi s većim ili manjim strminama.





Na samom prijevoju naišao sam na, skoro bih mogao reći, pravu pravcatu rezidenciju s perivojem.


Nedaleko od te rezidencije bila je simpatična, mala kapelica, a iza nje i skromna vikendica. Bio je tu i crveni auto, a bolje da nije. Samo mi je kvario koncepciju.

Po izlasku iz sela nastala je nizbrdica kroz zelenilo. Neočekivano, pojavila se i tabla o mjestu u koje ulazim, mada od silnog zelenila nisam vidio ni m od mjesta.

Kad se zelenilo maknulo ugledao sam dolinu ispred sebe sa ogromnim kompleksom lječilišta u Varaždinskim toplicama. Iza lječilišta nadzirala se cesta kojom ću nastaviti ovo putovanje nakon što prođem kroz mjesto.


Grad(ić) je smješten na južnoj padini pa sam se pri spuštanju zaustavio samo jedanput radi snimanja stare zgrade, pretpostavljam neke vrst lječilišta, jer je preko puta nje bilo novije lječilište.
Iako mi je prvobitno bila nakana svratiti u grad(ić) to nisam učinio jer sam – promašio ulaz. Cesta kojom sam došao nastavila je vijugati popriličnom nizbrdicom, pa je sve bilo kasno kad sam shvatio da sam (već) na izlazu.
Dakle, od cijelih Varaždinskih Toplica snimio sam, pretpostavljam starije i novije lječilište.





Tek tren, trenutak samo, razmišljao sam da li se vratiti uzbrdicom u grad ili nastaviti dalje, da bih tren poslije riješio tu dilemu odlukom da idem dalje. Prije dosta godina bio sam ovdje kao učesnik nekakvog kolektivnog putovanja, pa ću se poslužiti kojim snimkom iz moje arhive.
Prema wikipediji najstariji tragovi Varaždinskih Toplica sežu do III. st. p.n.e. kada je na ovom području živjelo je ilirsko pleme Jasi, po čijem su imenu Rimljani kasnije ovo mjesto prozvali Aquae Iasae. Već za vrijeme Jasa naselje je zbog izvora termalne vode, izraslo u značajno zdravstveno, obredno, kulturno pa i gospodarsko središte Gornje Panonije. Najveći procvat naselje je doživjelo za Rimljana, od I.- IV.st. kada je to bio poznato liječilište Aquae Iasae. Naselje je potpuno propalo i opustošeno u IV. st. za vrijeme provale naroda.
Pa evo ostataka tih Rimskih toplica




Iako se na osnovu pogleda na dolinu prije ulaska u grad moglo zaključiti da, zbog okolnih brda, slijede uzbrdice, u stvarnosti nije tako. Zapravo cesta od Varaždinskih toplica pa do Novog Marofa prolazi dolinom rijeke Bednje, mada njenim uzvodnim tokom. Pri vožnji tom dolinom smjenjivala su mi se manja ili veća naselja.


Ime jednog od njih sam čak sam i snimio ponajviše pod dojmom okolnih brda sa mješavinom naselja i guste šume na njima.


Nakon kraće pauze i opskrbe tekućinom u nekoj maloj, ali meni posve zadovoljavajućoj trgovini ostavio sam ulaz u Novi Marof s desne strane, te krenuo uzbrdicom. Ovo „uzbrdicom“ znači na napuštam Bednju i njenu dolinu i krećem u osvajanje zadnjeg prijevoja na ovom putovanju. Ovaj sjeverni dio prijevoja je manje-više naseljen razbacanim kućama i išaran je smjenama proplanaka i šuma.


Da li zanimljivošću okoliša, ili možda zbog još uvijek jutarnje svježine (mada je bilo prošlo 11 sati), ne znam, uglavnom našao sam se na prijevoju prije očekivanog.

Prema nekoj karti koju sam našao na internetu, ovaj se prijevoj nalazi na 248 metara nadmorske visine. Dakle nije neka vrtoglava visina, no ipak izgleda kao pravi prijevoj.
A ako je prijevoj to znači da slijedi nešto najbolje, najljepše i najimpresivnije od svega pri vožnji biciklom, a to je vožnja nizbrdicom.
Nevjerojatno mi je bilo kako me, uz pomoć nekih dodatnih „sitnica“, spuštanje s ovog relativno niskog prijevoja može dojmiti u tolikom stupnju.
Prvo, cesta je bila široka, šiiiiroka, a promet nikakav, tako reći nula.
Drugo, nizbrdica je bila minimalna, taman tolika da klizim 25 do 30 km/sat bez okretanja pedala
Treće, cesta je vijugavo prolazila kroz šumu, šumu i jedino šumu.
Četvrto, zakašnjela jutarnja svježina zbog obilja šume oko mene je bila višestruko pojačana.
Dakle, sve ovo rečeno spojeno u Jedno znači veliki, ogromni i teško obuzdavajući užitak. Kao da sam na nekoj Rajskoj planeti gdje je bilo kakvo razmišljanje, nebitno i suvišno, i gdje se „samo“ trebam prepustiti dušom i tijelom guštanju uz nadu da će trajati barem sto godina.


To moje oduševljenje ovim Rajskim ambijentom na neki način je za mrvicu bilo povećano nailaskom na tablu na kojoj je pisalo Paka. Razlog tomu je činjenica da mjesto istog imena imam i u svome kraju i da je, isto kao i ovo ovdje, negdje „Bogu iza nogu“. No, za razliku od „moje“ Pake ova ovdje je bukvalno imala samo tri kuće. Barem sam ja toliko vidio.

Suprotno mojemu očekivanju da je onaj Rajski ambijent spuštanja nestao i otišao iz ovog svijeta u moje sjećanje, on se nakon ovih triju kuća ponovo pojavio. Mojoj sreći kraja nije bilo!

Oštro oko upornog promatrača na gornjem snimku će negdje u sredini njega uočiti nešto kao most, vijadukt. I bit će u pravu. To se ovom mom blagom spuštanju pridružila auto-cesta Varaždin-Zagreb te će dosta dugo u nastavku biti moj suputnik.
Svemu dođe kraj pa i ovom mojemu neočekivano Rajskom spuštanju. Ušao sam u široku dolinu i njome vozio prema jugu manje-više vodoravno ili tek s neznatnom nizbrdicom. Prvo veće mjesto u toj širokoj dolini bio je Breznički Hum.


Obzirom da je bila nedjelja i nešto prije podneva, zaključio sam da je na parkiralištu ispred lokalne crkve bilo dosta auto radi nedjeljne mise.

Kako je dolina bila dosta široka, više nije bio potrebe da se „moja“ cesta gužva s auto-cestom, pa je ova potonja skrenula lijevo prema svojoj ruti.

Nekih 5-6 km iza Brezničkog Huma došao sam u mjesto Komin gdje sam napravio podužu pauzu.

Iako je bilo „obično“ selo ipak se mjesto dičilo lijepom zgradom osnovne škole.


Odmarajući ispred osnovne škole malo sam analizirao situaciju ispred sebe. Ispred sebe nemam neke veće egzotike, a umor me, koji se počeo javljati i u tijelu i u duši, nekako uvjeravao da što brže i što bezbolnije završim ovo putovanje i stignem do tog Dugog Sela. Nadalje, promatrajući karte zaključih da me, ako nastavim ovom „glavnom„ cestom, čeka nekakva uzbrdica do Svetog Ivana Zeline.
Zato sam odabrao neku vrst obilaznice lokalnom, no ipak asfaltiranom cestom kojom sam izbjegao navedenu uzbrdicu ali i obilazak navedenog grada.
Nisam, dakle, saznao kako izgleda Sveti Ivan Zelina, ali sam kao kompenzaciju tog propusta, dobio opuštenu vožnju zanimljivog lokalnog okoliša.
Prvo, sama ta „lokalna“ cesta izgledala je ovako


U seoskoj idili ravničarskog kraja nekako je logično da se uklapaju i rode.


U skoro svakom selu uvijek se nađe barem jedan ekscentrik koji ne zna što će s viškom novaca pa se pokušava raznim egzotičnim građevinama prikazati kao „prvi u selu“. Kod nas, slučajnih polaznika koji ne poznamo pozadinu situacije u lokalnoj zajednici, ovakva zdanja uglavnom izazivaju zbunjenost i nevjericu gdje bi ih u svom mentalnom sklopu stavili, da li u grupu impresivnih zdanja vrijednih pažnje i poštovanja ili u grupu kiča pod podnaslovom „Svašta majka rodi!“

Inače, vožnja ovom lokalnom cestom bila je iznenađujuće ugodna i opuštajuća. Promet nikakav, a cesta vrluda lijevo-desno, ali i blago gore-dolje.


Zastao sam za trenutak na jednom mjestu da snimim Sveti Ivan Zelinu koji se nalazio preko puta doline na drugoj strani, s obećanjem danom samom sebi da ću navedeni grad obići u nekoj budućoj vožnji.


Prije nego sam se maknuo s ove lokalne ceste, koja mi se na kraju pokazala iznad svih (pozitivnih) očekivanja, snimio sam neku kuću napravljenu u retro stilu. Obilje parkiranih auta mi govori da je u toku neka fešta (ipak je nedjelja poslijepodne).

Prije dolaska do krajnje odrednice prošao sam kroz selo zanimljivog imena.

I konačno, Dugo Selo

Dobro sad, ovo „i konačno“ shvatite s rezervom. Nije mi sad tijelo „krepalo“ i duh ispunjen malodušnošću na minus beskonačno, no bilo mi je pomalo dosta vožnje. Napunio sam baterije posebnim doživljajima, vidio zanimljive krajolike. Sve to mi je zauzelo dosta memorije i trebalo je to srediti, analizirati i staviti „sve na svoje mjesto“.
A tu je još vožnja vlakom do Nove Gradiške, pa vožnja do Požege. Dakle, još nije sve gotovo.
Da je bolje biti sretan nego pametan uočio sam, ne po prvi put, kada sam došao do željezničkog kolodvora i saznao da za dvadesetak minuta imama vlak.
Uz točku na i ove dvodnevne vožnje prilažem podatak o danas prijeđenih 85 km i snimak smještaja bicikla u vlaku.

01.08.2022. u 18:49 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.




Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari

Komentare bilo koje vrste, molim pošaljite na
pero.dupcek@gmail.com

Neke od ovih putopisa na Engleskom jeziku možete vidjeti ovdje.

Retro

Priča Prva: The First Time Ever My Bike Saw The Camera
O prvom biciklu i prvoj slici prvog bicikla (godina 1982)

Priča Druga: Dan kad se rodila ideja
O mjestu, okolnostima i duhovnom stanju naratora pri rađanju ideje o vožnji bicikom na more (godina 1983)

Priča Treća: Prvi put na more biciklom
O ostvarenju ideja rođene u Priči Drugoj i zašto najbolje ali i najbolnije učimo na svojim greškama (godina 1984)

Priča Četvrta: Tara i most na njoj
Pod kojim okolnostima je vaš narator doživio jedan od dva naj trenutka života svog (godina 1985)

Priča Peta: Prvi put s curom na more
Kako je izgledala romantika oko mene, oko nje i oko bicikla 1986 godine

Priča šesta: Medeni mjesec 1987
Najmedeniji od svih Medenih mjeseca, jer je začinjen posebnim začinom - biciklom

Priča Sedma : Vršič 1990
Biciklom na 1611 metara nad morem

Priča Osma : Sa sinom preko Velebita 2000
Kako je pokušaj. da tata i mama sina uvedu u ljepote biciklizma, počeo kao u raju a završio kao u paklu

Vožnj(ic)e dnevne

Vožnja prva s ljetovanja 2009
O obilaskuTrogira i o požaru na Čiovu

Vožnja druga s ljetovanja 2009
O vezi između onog odlaska na more prije 42 godine i ovog danas, te kakve veze ima željeznica s tim

Vožnja treća s ljetovanja 2009
Kako sam krenuo na izvor rijeke Jadro, a završio na ćevapima u Splitu, vozeći preko Klisa i Kliške utvrde

Vožnja prva oko Otočca
Preko Vrhovina i Korenice, pa poreko Krbave prtenim putem (uz strah od medvjeda) do Čanka i povratka u Otočac (07/2009)

Vožnja druga oko Otočca
Zašt je Krasno polje krasno, po čemu su posebni putari ovog kraja, zašto sam hladio točkove, kako sam se popeo na Vratnik i zbog čega/koga sam se žurio u Zagreb (07/2009)

Petak Trinaesti
Kako sam iz skupine biciklista koji ĆE pasti, prešao u skupinu biciklista koji SU pali

Imotski Omiš 2010
Kako sam prije 28 godina krenuo, a sada završio putovanje i kako sam ispucao preko 300 snimaka foto-aparatom i to u jednom danu


Una 2009
Zašto su je stari Rimljani zvali Jedna i Jedina - Una

Priča iz Požeškog kraja
Kako izgleda grad u kojem živim i kako treniram duh i tijelo za vožnje po bijelom svijetu


Jankovac 2011
Obilazak Papuka sa posebnim osvrtom na Jankovački slap

Ružica Grad 2011
Rutinska vožnja Kutjevo - Orahovica - Kutjevo sa nerutinskim dodatkom grada iz naslova

Derventski vašar
Priča o sretnom djetinjstvu sa neočekivanim završetkom

Buško Blato 2008
Obilazak najvećeg Bosanskohercegovačkog jezera

Okolo Psunja 2012
Obavezna vožnja po Požeškom kraju (i okolici), barem jedanput u sezoni

Okolo Splita 2012
Turistički obilazak Splita i okolice, posebno zanimljiv nama, kontinetalcima

Bjelolasica - Kapela 2008
Od Ogulina preko Bjelolasice, Drežnice, Jezerana i Kapele u Ogulin

Slovenija 2007
Putovanje po Sloveniji na kojemu sve što je moglo zabrljati zabrljalo je

Viseći most
Povratak na viseći most preko rijeke Ukrine nakon 45 godina

Okolo Vučjaka 2013
Obilazak brda za kojeg sam čuo još u osnovnoj školi

Marija Bistrica 2009
Preko Sljemena do velikog Marijinog svetišta

Manje o biciklu, a više o strahu
Priča o jednom strahu, pobijeđenom na kraju

Žumberak - Plešivica 2015 I dio
Prvi dio - po Žumberku i do Jastrebarskog

Žumberak - Plešivica 2015 II dio
Drugi dio - po Plešivici

Graditelj svratišta I dio
Svratište je nekad bilo na Turiji a sad je samo prijevoj, a zašto je tako interesantno pogledajte ovdje

Graditelj svratišta II dio
Nastavak priče o prijevoju Turija

Karolina I dio
O jednoj od cesta kroz Gorski kotar

Karolina II dio
Drugi dio priče o cesti Karolinom nazvanoj

K potomstvu u metropolu 2017 I dio
Prvi dio priče o jednodnevnom putovanju u metropolu uz pomoć vlaka

K potomstvu u metropolu 2017 II dio
Drugi dio priče o jednodnevnom putovanju u metropolu uz pomoć vlaka

Arizona 2017
Obilazak biciklom tržnice Arizona u Bosni

Jankovac 2019
Preko Planine Papuk prašnjavom cestom do Jankovca, a potom od Orahovice opet preko Papuka

Istra 2020 - I dio
Prvi dio priče o Istri kakvu do sada nisam znao

Istra 2020 - II dio
Drugi dio priče o Istri kakvu do sada nisam znao

Vožnje višednevne

Jajce 2010
Zašto me to mjesto zove k sebi više od 40 godina, kako ipak nisam išao sam, i zašto ljeti po žarkomu suncu Bosna izgleda tako lijepa

Krk-Delnice 2007
Što se dobije kad se kombiniraju bicikl i vlak

K potomstvu u metropolu 2008
Prvo u nizu putovanja do svog potomstva, koje je na fakultetu, iz Požege u Zagreb

K potomstvu u metropolu 2009
Drugo putovanje do potomstva u Zagreb, i kako sam pokisnuo i duhom i tijelom

K potomstvu u metropolu 2010
Treće putovanje do potomstva u Zagreb i prvo samostalno noćenje u životu

K potomstvu u metropolu 2011 I dio
Četvrto putovanje do potomstva u Zagreb I dio

K potomstvu u metropolu 2011 II dio
Četvrto putovanje do potomstva u Zagreb II dio

Međugorje 2005 I dio
Biciklirati hodočašće ili hodočastiti bicikliranjem - prva četiri dana

Međugorje 2005 II dio
Biciklirati hodočašće ili hodočastiti bicikliranjem - peti šesti dan


Međugorje 2005 III dio
Biciklirati hodočašće ili hodočastiti bicikliranjem - zadnja četiri dana

Vukovar 2007
Posjet gradu heroju uz malu pomoć prijatelja vlaka


Ivankovo 2012
Od Požege preko jezera Borovik do Ivankova i nazad

Virovitica 2012 prvi dan
Od Virovitice do Požege

Virovitica 2012 drugi dan
Od Požege do Virovitice

Očevija 2013 I dio
Prvi dan Brod - Posavski Podgajci i drugi dan Posavski Podgajci - Modračko jezero

Očevija 2013 II dio
Treći dan Modračko jezero - Očevija i četvrti dan Očevija

K potomstvu u metropolu 2014 I dan
Prvi dan puta u Zagreb 2014

K potomstvu u metropolu 2014 II i III dan
Drugi i treći dan puta u Zagreb 2014

Krk - Gorski Kotar 2014 I dan
Prvi dan vožnje po otoku Krku

Krk - Gorski Kotar 2014 II dan
Drugi dan vožnje po otoku Krku

Krk - Gorski Kotar 2014 III dan
Treći dan vožnje umjesto na otoku Krku, bio je po Gorskom Kotaru

Đakovo - Aljmaš 2014 I dan
Prvi dan hodočašća Požega - Aljmaš

Đakovo - Aljmaš 2014 II dio
Drugi dan hodočašća Požega - Aljmaš

Međugorje 2014 dan 02-08
Prvi dan velikog putovanja

Međugorje 2014 dan 03-08
Drugi dan velikog putovanja

Međugorje 2014 dan 04-08 i dan 05-08
Treći i četvrti dan velikog putovanja

Međugorje 2014 dan 06-08
Peti dan velikog putovanja

Međugorje 2014 dan 07-08
Šesti dan velikog putovanja

Međugorje 2014 dan 08-08
Sedmi dan velikog putovanja

Međugorje 2014 dan 09-08 i dan 10-08
Osmi i deveti dan velikog putovanja

Međugorje 2014 dan 13-08
Nakon dva dana odmora, slijedi priča o dvanaestom danu velikog putovanja

Međugorje 2014 dan 14-08 i dan 15-08
Trinaesti i četrnaesti dan velikog putovanja

Međugorje 2014 dan 16-08 i dan 17-08
Zadnja dva dana velikog putovanja

Sombor Subotica 2015 I dan
Prvi dan putovanja Vojvodinom

Sombor Subotica 2015 II dan
Drugi dan putovanja Vojvodinom

Sombor Subotica 2015 III dan I dio
Prvi dio trećeg dana putovanja po Vojvodini

Sombor Subotica 2015 III dan II dio
Drugi dio trećeg dana putovanja po Vojvodini

Sombor Subotica 2015 IV dan
Četvrti dan putovanja Vojvodinom

Sombor Subotica 2015 V dan
Peti dan putovanja Vojvodinom

Sam u ljeto 2015-to I dio
Prvi dio samotnog putovanja ljeta 2015-e

Sam u ljeto 2015-to II dio
Drugi dio samotnog putovanja ljeta 2015-e

Sam u ljeto 2015-to III dio
Treći dio samotnog putovanja ljeta 2015-e

Sam u ljeto 2015-to IV dio
Četvrti dio samotnog putovanja ljeta 2015-e

Sam u ljeto 2015-to V dio
Peti dio samotnog putovanja ljeta 2015-e

Od Kravice do Hvara I dio
Prvi dio putovanja od slapa Kravica na Trebižatu do Sućuraja na otoku Hvaru

Od Kravice do Hvara II dio
Drugi dio putovanja od slapa Kravica na Trebižatu do Sućuraja na otoku Hvaru

Od Kravice do Hvara III dio
Treći dio putovanja od slapa Kravica na Trebižatu do Sućuraja na otoku Hvaru

Krasno između 20 godina I dio
Prvi dio priče o dvije vožnje istim putem sa vremenskim razmakom od 20 godina

Krasno između 20 godina II dio
Drugi dio priče o dvije vožnje istim putem sa vremenskim razmakom od 20 godina

Otok Hvar, drugi pokušaj - I dio
Prvi dio priče o drugom pokušaju vožnje preko otoka Hvara

Otok Hvar, drugi pokušaj - II dio
Drugi dio priče o drugom pokušaju vožnje preko otoka Hvara

Otok Hvar, drugi pokušaj - III dio
Treći dio priče o drugom pokušaju vožnje preko otoka Hvara

Belišće 2018 - I dio
Prvi dio dio priče iz Slavonskog kraja

Belišće 2018 - II dio
Drugi dio dio priče iz Slavonskog kraja

Knin - Split I dio
Prvi dio priče o posebnom putovanju godine 2020-te

Knin - Split II dio
Drugi dio priče o posebnom putovanju godine 2020-te

Knin - Split III dio
Treći dio priče o posebnom putovanju godine 2020-te

Knin - Split IV dio
Četvrti dio priče o posebnom putovanju godine 2020-te

Una - Uvod i prvi dan 2019
Priča o rijeci Uni, jednoj i jedinoj

Una - Drugi dan, povratak i nakon povratka, 2019
Priča o rijeci Uni, jednoj i jedinoj

Una - Opet prvi dan 2021
Priča o rijeci Uni, jednoj i jedinoj

Una - Opet drugi dan 2021
Priča o rijeci Uni, jednoj i jedinoj

Una - Treći dan
Priča o rijeci Uni, jednoj i jedinoj

Una - Četvrti dan
Priča o rijeci Uni, jednoj i jedinoj

Una - Peti dan, I dio
Priča o rijeci Uni, peti dan I dio

Una - Peti dan, II dio
Priča o rijeci Uni, peti dan II dio

Una - Šesti dan, I dio
Priča o rijeci Uni, šesti dan I dio

Una - Šesti dan, II dio
Priča o rijeci Uni, šesti dan II dio

Gorski Kotar - Prvi dio
Prvi dio trodnevne vožnje po Goskom Kotaru 2021 godine

Gorski Kotar - Drugi dio
Drugi dio trodnevne vožnje po Goskom Kotaru 2021 godine

Gorski Kotar - Treći dio
Treći dio trodnevne vožnje po Goskom Kotaru 2021 godine

Gorski Kotar - Četvrti dio
Četvrti dio trodnevne vožnje po Goskom Kotaru 2021 godine

Varaždin - Prvi dio
Prvi dio priče o vožnji kroz Mariju Bistricu, Varaždin i Varaždinske Toplice

Varaždin - Drugi dio
Drugii dio priče o vožnji kroz Mariju Bistricu, Varaždin i Varaždinske Toplice

Ljubljana 2022 - Prvi dio
Prvi dio priče o trodnevnom putovanju po Sloveniji

Ljubljana 2022 - Drugi dio
Drugi dio priče o trodnevnom putovanju po Sloveniji

Ljubjana 2022 - Treći dio
Treći dio priče o trodnevnom putovanju po Sloveniji

K potomstvu u metropolu 2022 - Prvi dio
Prvi dio priče o putovanju do potomstva

K potomstvu u metropolu 2022 - Drugi dio
Drugi dio priče o putovanju do potomstva

Ilok - Prvi dio
Prvi dio priče o putovanju od Vinkovaca do Iloka i nazad

Ilok - Drugi dio
Drugi dio priče o putovanju od Vinkovaca do Iloka i nazad

Gradačac, Gračanica I dio
Prvi dio priče vožnje oko brda Trebova(c)

Gradačac, Gračanica II dio
Drugi dio priče vožnje oko brda Trebova(c)

Blidinje I dio
Prvi dio priče o najvećem putovanju u 2023. godini

Blidinje II dio
Drugi dio priče o najvećem putovanju u 2013. godini

Blidinje III dio
Treći dio priče o najvećem putovanju u 2023. godini

Blidinje IV dio
Četvrti dio priče o najvećem putovanju u 2023. godini

Blidinje V dio
Peti dio priče o najvećem putovanju u 2023. godini

Blidinje VI dio
Šesti dio priče o najvećem putovanju u 2023. godini

Blidinje VII dio
Sedmi dio priče o najvećem putovanju u 2023. godini

Blidinje VIII dio
Zadnji dio priče o najvećem putovanju u 2023. godini

Novo Mesto I dio
Prvi dio dvodnevne vožnje po Sloveniji

Novo Mesto II dio
Drugi dio dvodnevne vožnje po Sloveniji