Pero i njegov bicikl

ponedjeljak, 26.02.2018.

K potomstvu u metropolu 2017 II dio

Za povratak na prvi dio ove priče kliknite ovdje.

Konačno Petrinja!
U prvoj trgovini sam kupio hladnu, orošenu dvoguzu piva, otišao u hladovinu zgrade preko puta i s guštom spašenog u pustinji četvrtinu sadržaja popio, a ostalo smjestio u termosice.
Preživio sam!
Nakon što sam i dušom i tijelom postao svjestan gornje činjenice, smirenog duha i ohlađenog tijela, krenuo sam u kratki obilazak Petrinje. Puno puta sam autom prošao kroz ovaj grad, jednom čak i biciklom (koga zanima to može vidjeti na ovom blogu pod naslovom „K potomstvu u metropolu 2008), ali ovo je prvi put da smireno i smisleno odvajam vrijeme za samo razgledanje.
U nečemu što bi bio centar grada s lijeve strane ulice su stara zdanja, dok je s desne park.


Od tih starih zdanja pažnju mi je prvo privukla iako stara, ali lijepo obnovljena zgrada u koju se smjestio gradski javni bilježnik.


Tu sam svojedobno prije 13 godina ovjeravao kupoprodajni ugovor nakon kupovine (polovnog) auta. Navedena limuzina me još uvijek vjerno služi (tri puta kuc-kuc u drvo) a nadam se da će još neko vrijeme.
Odmah tu je i zgrada općinskog suda ( The Court Of The Crimson King – za one koju slušaju prog-rock 70-tih), jednako lijepo uređena kao i prethodna, možda i ljepše. Taj ugodan dojam malčice kvari oronula tabla na ulazu na kojoj jedvice pročitam o kojoj se instituciji radi.



Inače, prema wikipediji grad Petrinja je 2011-te godine imao 13801 stanovnika (da mi je znati koji je taj osamstoprvi!?), a prvi put u povijesti se spominje 1201 godine (opet taj broj jedan na kraju).
Sa www.petrinjaturizam.hr saznajem da se na današnjoj lokaciji grada, kontinuitet naseljenosti može pratiti od 1592. godine, kada je na samom ušću Petrinjčice u Kupu izgrađena turska utvrda koja je srušena 1728. godine. Izvan tvrđave već u prvoj polovici 18. st. postoje predgrađa Kaverlin, Majdanci i Kaniža. Druga polovica 18. st., obilježena je gospodarskim poletom i razvojem što je utjecalo na procvat graditeljskih aktivnosti i izgradnju grada u razdoblju od 1788. do 1793. godine. U tom periodu formirane su glavne ulice grada kakav poznajemo danas sa prepoznatljivim primjerima barokne i klasicističke izgradnje.
Sa web stranice www.kolekcionar. net evo jedna stara razglednica Petrinje.


Zatim sam ušao u park. Za razliku od onog u Kostajnici ovaj je lijepo uređen i dotjeran. Isto takav je bio i glazbeni paviljon.


Tu je i neka fontana, istina bez vode, ali s kipovima.

Na kraju parka je crkva sv Lovre Mučenika



Sa stranice petrinjaturizam,hr saznajem da je crkva, koja je planski postavljena kao dominantni objekt na glavnom trgu vojnog središta, podignuta 1780. godine pod patronatom austrijske carske kuće i Marije Terezije. Posvećena je zaštitniku grada Petrinje svetom Lovri. Izvorno spomenik nulte kategorije, crkva je do temelja srušena u vrijeme okupacije 1991.-1995., a na njezinim temeljima sagrađena je nova crkva koja do u detalje ponavlja oblikovanje i arhitektonsku dekoraciju negdašnje crkve.
I donja slika je sa navedene web stranice.


Toliko o Petrinji, valja krenuti dalje.
Na izlazu iz Petrinje ili nešto nakon izlaza, s lijeve strane prolazim tvornicu Gavrilović. Još za vrijeme“one“ države, praktično od kad znam za sebe, znam i za to ime, koje me uvijek asocira na nešto ukusno i fino za papati („Odlično je, od Gavrilovića je!“).


Povijest firme datira iz 1690 godine, a za ostalo, ako vas zanima, potrudite se pa pročešljajte po internetu. Svašta se može naći.
Sa stranice http://petrinjaturizam.hr posuđujem ovu staru fotografiju. Nisam saznao gdje je i kad snimljena, no ipak mi je zanimljiva kao svjedok nekog prošlog vremena.


Do Siska imam 14 kilometara, uglavnom ravne ceste, no izuzetno prometne. Nakon one pustopoljine od Kostajnice, ova prometna gužva me je šokirala, pa mi je trebalo neko vrijeme da se na nju priviknem. No vremena za to baš i nije bilo, jer pored gustog prometa tu je i rekonstrukcija ceste. Izgleda da su postavili kanalizaciju, i to baš na ovoj traci kojom vozim (ili to pokušavam), pa smo ja i moji suputnici, koji zajedno sa mnom streme prema Sisk, imali tek polovicu asfaltiranog kolovoza, pa je uslijedila borba za komadić asfalta s onima iz suprotnog smjera. U toj borbi se nije baš puno pažnje obraćalo na mene, pa sam često bio primoran sa ravne asfaltne površine preći na tandrkavi makadam.

Nešto oko 4 km prije Siska dolazim na T raskrižje gdje ću, ako skrenem desno preko Sunje opet u Dubicu. Uz svo poštovanje prema njoj, odlučujem se za skretanje u lijevo prema Sisku, gdje ću dalje, uz pomoć željeznice, do metropole. Odmah preko ceste, nedaleko od navedenog raskrižja, svoje mirne staračke dane tiho provodi tik uz suvremenu prometnu gužvu jedna stara drvena kuć(ic)a.

Sad uz pravu gradsku mahnitu gužvu imam još i jedno (gradsko) brdo, nakon kojeg skrećem s glavne prometnice prema starom mostu. On mi je uvijek bio glavna značajka Siska. Ukrašen je crvenom opekom sa gracioznim lukovima, pa se još sa kopna, zaletava se radi preskoka preko Kupe.


Most je, za današnje pojmove, dosta uzak pa ima mjesta samo za jednu kolovoznu traku. No, što posebno pohvaljujem Sisak kao bike-frendly grad, uz tu jednu jedinu kolovoznu traku našlo se mjesta za još dvije biciklističke.

Prema wikipediji razdoblje između dva svjetska rata jedno je od najplodnijih razdoblja sisačkog gospodarstva. Zahvaljujući snažnom gospodarskom razvoju grada, ponovno se počinje ulagati u infrastrukturu. Tako je 1925. godine prema projektu inženjera Frkovića otpočela gradnja novog mosta preko rijeke Kupe. Novi kameni most izgrađen je tik do starog drvenog kupskog mosta, koji je nakon dovršenja novog mosta 1934. godine srušen.
Na stranici sisak-old.tumblr.com sam pronašao sliku ovog mosta. Ispod slike piše: „Stari Most, 1939. godine. Na slici se vide ploveće kućice koje su koristili radnici Vodoprivrede tj Direkcije za Savu koji su održavali tok rijeka i utvrđivali obalu.“


Zastao sam na sredini mosta i pogledao na Kupu, ovaj put sitnu i malu, mirnu i tihu.

Na ulaz u stari dio grada, koji je ujedno pješačka zona susreo sam katedralu sv. Križa.

Na moju žalost, vrata su joj bila zaključana, pa smo ovaj put i ja, a i vi koji ovo čitate, ostali prikraćeni za spoznaju kako joj izgleda unutrašnjost.
Prema wikipediji katedralom je proglašena u prosincu 2009. godine, a do tada je bila župna crkva. Izgrađena je u prvoj polovici 18. stoljeća. O tome postoje i zapisi u kanonskim vizitacijama od 1702. do 1760. godine kada je izgrađen zvonik. Posveta crkve bila je 1765. godine.
A onda sam ušao u „pravi“ Sisak.
Uvijek sam volio pri dolasku u bilo koji grad , posjetiti pješačku zonu. Iako bi to nekom izgledalo kao drskost, još dodatni gušt je što taj posjet činim laganom, mirnom i radoznalom vožnjom biciklom. Bicikl polako prema naprijed, a ja na njemu glavom lijevo-desno u upijanju znamenitosti, a za one koje vrijede trajno zapamtiti, zastajem i snimam fotićem.
Pa evo malo starog Siska.





Iako su ulice popločane, što daje stari, rustikalni štih koji prosto vuče čovjeka da, barem malčice, prošeta po tim pločama, nedostaje mi zelenila.
Skrenuo sam u ulicu, još uvijek u pješačkoj zoni, koja me vodi ravno do željezničkog kolodvora

Ako krenem ravno…

…stići ću do Željezničkog kolodvora

U toj ulici, negdje između gornje dvije slike, smjestila se gradska vijećnica grada Siska.


Toliko o Sisku, idemo na vlak.
Obzirom da je Sisački željeznički kolodvor u fazi silne restauracije, valja mi otići skroz na njegov kraj gdje, privremeno, dolaze, staju i odlaze vlakovi. Dok sam se polako vozuckao prema tom privremenom kolodvoru, prošao sam pored, barem za ljubitelje željeznice, prave ljepotice, mada je u godinama. Radi se o parnoj lokomotivi serije 22.


Sa stranice vlakovi.hr saznajem da je sagrađena 1911 godine u firmi MAVAG (Mađarska kraljevska tvornica željezničkih lokomotiva) iz Budimpešte.
Dakle trebao sam odbiciklirati skroz do skretnica na ulazu u Sisački kolodvor, gdje jedna od ulica prelazi prugu.


Prešavši na drugu stranu, došao sam do male, male, male trafike koja trenutno igra ulogu blagajne za prodaju karata.

Nakon kupnje karata uputih se, zajedno s biciklom, do improviziranog, privremenog kolodvora sačinjenog od drvenih dasaka. Čak je imao i malu nadstrešnicu, valjda da za vrijeme kiša ljudi ne pokisnu u očekivanju vlaka.

Iako bi netko u ovom mom opisu možda osjetio prikriveni sarkazam, ne bi bio u pravu. Sve mi je to izgledalo slatko i simpatično. Možda i zato što ovako ne putujem svaki dan, nego u okviru biciklijade. Ne znam, pretpostavljam da mi to ne bi bilo tako slatko i idilično kad bi svaki dan morao ovako putovati.
Bilo kao bilo, opet sam u vlaku, na sliku i priliku istom kao jutros do Novske
.

Vožnja traje 50-tak minuta i protekla je glatko, udobno i mirno. Još jedanput pohvaljujem HŽ i ovaj njihov vlak. Čak sam uspio i nešto fotićem zabilježiti, što je bio dodatno problematično zatvorenim prozorom. Konstruktor vlaka smatrao je da je klima uređaj dostatan, te je prozore ostavio trajno zatvorenim.
Kolodvor u…

Rijeka Sava u Zagrebu

Na Glavnom kolodvoru (Hauptbanhof) naše nam metropole našao sam se nešto iza 6.

Slijedi napol šetnja, a napol vožnja od kolodvora preko Zrinjevca do trga (Bana Jelačića).
Preko puta velike i lijepo uređene kolodvorske zgrade je isto takav park – velik i lijepo uređen. Iz parka kad se pogleda prema kolodvorskoj zgradi prvo se ugleda rep i (da prostite) guza konja na kojemu je kralj Tomislav. Jasno, radi se o mramornom, a ne živom konju.
U sredini parka je i neka fontana.



Nakon parka, samo s druge strane ulice je stari, dostojanstveni hotel Palace.

Najljepši park, barem po mojemu mišljenju, u našoj nam metropoli je Zrinjevac. Čini mi se da je i najposjećeniji, jer bilo koje da je doba dana, mjeseca ili godine uvijek u njemu ima ljudi. Ljudi a ne pokoji čovjek. Tako je i ovaj put.


Ako sam ga sreo u Kostajnici, ako sam ga sreo i u Petrinji, pa mora biti i ovdje – glazbeni paviljon.

Stisnuo sam fotić uz njega i snimio jedan od prilaza centru parka u kojemu je on – glazbeni paviljon.

I na kraju trg. Prvo On, po kome je trg dobio ime – Ban Jelačić.

Zatim opća panorama trga.

Pa pogled na zapadni kraj trga i na početak Ilice.

I na kraju, što se trga tiče – sat. Poznat mi je još od studentskih dana jer je bio osnovni orijentir pri dogovoru mjesta gdje ćemo se naći („Vidimo se večeras u 8 ispod sata!“)

Kao točki na i ovog dana sa sinom sam otišao u Tkalčićevu na vanjsku terasu pivnice „Mali medo“ da uz primjerenu tekućinu proanaliziramo situaciju. Kao neki skriveni snimak, probao sam navedenu ulicu snimiti s našeg stola.

I to je to!
Nakana mi je bila sutradan ujutro vlakom do Virovitice, te nastaviti biciklom kući, no ljubazna teta na blagajni HŽ-a mi je umiljatim, ali meni ipak razočaravajućim, glasom rekla da se pruga od Dugog Sela do Vrbovca renovira, te voze busevi u koje ne može bicikl.
Eto!
„Čovjek snuje,a Bog određuje!“, pomislih, slegnuh ramenima te uzeh kartu do Nove Kapele, pa znanim, domaćim i već višestruko puta prijeđenim putem vratih se kući.

26.02.2018. u 16:31 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.




Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari

Komentare bilo koje vrste, molim pošaljite na
pero.dupcek@gmail.com

Neke od ovih putopisa na Engleskom jeziku možete vidjeti ovdje.

Retro

Priča Prva: The First Time Ever My Bike Saw The Camera
O prvom biciklu i prvoj slici prvog bicikla (godina 1982)

Priča Druga: Dan kad se rodila ideja
O mjestu, okolnostima i duhovnom stanju naratora pri rađanju ideje o vožnji bicikom na more (godina 1983)

Priča Treća: Prvi put na more biciklom
O ostvarenju ideja rođene u Priči Drugoj i zašto najbolje ali i najbolnije učimo na svojim greškama (godina 1984)

Priča Četvrta: Tara i most na njoj
Pod kojim okolnostima je vaš narator doživio jedan od dva naj trenutka života svog (godina 1985)

Priča Peta: Prvi put s curom na more
Kako je izgledala romantika oko mene, oko nje i oko bicikla 1986 godine

Priča šesta: Medeni mjesec 1987
Najmedeniji od svih Medenih mjeseca, jer je začinjen posebnim začinom - biciklom

Priča Sedma : Vršič 1990
Biciklom na 1611 metara nad morem

Priča Osma : Sa sinom preko Velebita 2000
Kako je pokušaj. da tata i mama sina uvedu u ljepote biciklizma, počeo kao u raju a završio kao u paklu

Vožnj(ic)e dnevne

Vožnja prva s ljetovanja 2009
O obilaskuTrogira i o požaru na Čiovu

Vožnja druga s ljetovanja 2009
O vezi između onog odlaska na more prije 42 godine i ovog danas, te kakve veze ima željeznica s tim

Vožnja treća s ljetovanja 2009
Kako sam krenuo na izvor rijeke Jadro, a završio na ćevapima u Splitu, vozeći preko Klisa i Kliške utvrde

Vožnja prva oko Otočca
Preko Vrhovina i Korenice, pa poreko Krbave prtenim putem (uz strah od medvjeda) do Čanka i povratka u Otočac (07/2009)

Vožnja druga oko Otočca
Zašt je Krasno polje krasno, po čemu su posebni putari ovog kraja, zašto sam hladio točkove, kako sam se popeo na Vratnik i zbog čega/koga sam se žurio u Zagreb (07/2009)

Petak Trinaesti
Kako sam iz skupine biciklista koji ĆE pasti, prešao u skupinu biciklista koji SU pali

Imotski Omiš 2010
Kako sam prije 28 godina krenuo, a sada završio putovanje i kako sam ispucao preko 300 snimaka foto-aparatom i to u jednom danu


Una 2009
Zašto su je stari Rimljani zvali Jedna i Jedina - Una

Priča iz Požeškog kraja
Kako izgleda grad u kojem živim i kako treniram duh i tijelo za vožnje po bijelom svijetu


Jankovac 2011
Obilazak Papuka sa posebnim osvrtom na Jankovački slap

Ružica Grad 2011
Rutinska vožnja Kutjevo - Orahovica - Kutjevo sa nerutinskim dodatkom grada iz naslova

Derventski vašar
Priča o sretnom djetinjstvu sa neočekivanim završetkom

Buško Blato 2008
Obilazak najvećeg Bosanskohercegovačkog jezera

Okolo Psunja 2012
Obavezna vožnja po Požeškom kraju (i okolici), barem jedanput u sezoni

Okolo Splita 2012
Turistički obilazak Splita i okolice, posebno zanimljiv nama, kontinetalcima

Bjelolasica - Kapela 2008
Od Ogulina preko Bjelolasice, Drežnice, Jezerana i Kapele u Ogulin

Slovenija 2007
Putovanje po Sloveniji na kojemu sve što je moglo zabrljati zabrljalo je

Viseći most
Povratak na viseći most preko rijeke Ukrine nakon 45 godina

Okolo Vučjaka 2013
Obilazak brda za kojeg sam čuo još u osnovnoj školi

Marija Bistrica 2009
Preko Sljemena do velikog Marijinog svetišta

Manje o biciklu, a više o strahu
Priča o jednom strahu, pobijeđenom na kraju

Žumberak - Plešivica 2015 I dio
Prvi dio - po Žumberku i do Jastrebarskog

Žumberak - Plešivica 2015 II dio
Drugi dio - po Plešivici

Graditelj svratišta I dio
Svratište je nekad bilo na Turiji a sad je samo prijevoj, a zašto je tako interesantno pogledajte ovdje

Graditelj svratišta II dio
Nastavak priče o prijevoju Turija

Karolina I dio
O jednoj od cesta kroz Gorski kotar

Karolina II dio
Drugi dio priče o cesti Karolinom nazvanoj

K potomstvu u metropolu 2017 I dio
Prvi dio priče o jednodnevnom putovanju u metropolu uz pomoć vlaka

K potomstvu u metropolu 2017 II dio
Drugi dio priče o jednodnevnom putovanju u metropolu uz pomoć vlaka

Arizona 2017
Obilazak biciklom tržnice Arizona u Bosni

Jankovac 2019
Preko Planine Papuk prašnjavom cestom do Jankovca, a potom od Orahovice opet preko Papuka

Istra 2020 - I dio
Prvi dio priče o Istri kakvu do sada nisam znao

Istra 2020 - II dio
Drugi dio priče o Istri kakvu do sada nisam znao

Vožnje višednevne

Jajce 2010
Zašto me to mjesto zove k sebi više od 40 godina, kako ipak nisam išao sam, i zašto ljeti po žarkomu suncu Bosna izgleda tako lijepa

Krk-Delnice 2007
Što se dobije kad se kombiniraju bicikl i vlak

K potomstvu u metropolu 2008
Prvo u nizu putovanja do svog potomstva, koje je na fakultetu, iz Požege u Zagreb

K potomstvu u metropolu 2009
Drugo putovanje do potomstva u Zagreb, i kako sam pokisnuo i duhom i tijelom

K potomstvu u metropolu 2010
Treće putovanje do potomstva u Zagreb i prvo samostalno noćenje u životu

K potomstvu u metropolu 2011 I dio
Četvrto putovanje do potomstva u Zagreb I dio

K potomstvu u metropolu 2011 II dio
Četvrto putovanje do potomstva u Zagreb II dio

Međugorje 2005 I dio
Biciklirati hodočašće ili hodočastiti bicikliranjem - prva četiri dana

Međugorje 2005 II dio
Biciklirati hodočašće ili hodočastiti bicikliranjem - peti šesti dan


Međugorje 2005 III dio
Biciklirati hodočašće ili hodočastiti bicikliranjem - zadnja četiri dana

Vukovar 2007
Posjet gradu heroju uz malu pomoć prijatelja vlaka


Ivankovo 2012
Od Požege preko jezera Borovik do Ivankova i nazad

Virovitica 2012 prvi dan
Od Virovitice do Požege

Virovitica 2012 drugi dan
Od Požege do Virovitice

Očevija 2013 I dio
Prvi dan Brod - Posavski Podgajci i drugi dan Posavski Podgajci - Modračko jezero

Očevija 2013 II dio
Treći dan Modračko jezero - Očevija i četvrti dan Očevija

K potomstvu u metropolu 2014 I dan
Prvi dan puta u Zagreb 2014

K potomstvu u metropolu 2014 II i III dan
Drugi i treći dan puta u Zagreb 2014

Krk - Gorski Kotar 2014 I dan
Prvi dan vožnje po otoku Krku

Krk - Gorski Kotar 2014 II dan
Drugi dan vožnje po otoku Krku

Krk - Gorski Kotar 2014 III dan
Treći dan vožnje umjesto na otoku Krku, bio je po Gorskom Kotaru

Đakovo - Aljmaš 2014 I dan
Prvi dan hodočašća Požega - Aljmaš

Đakovo - Aljmaš 2014 II dio
Drugi dan hodočašća Požega - Aljmaš

Međugorje 2014 dan 02-08
Prvi dan velikog putovanja

Međugorje 2014 dan 03-08
Drugi dan velikog putovanja

Međugorje 2014 dan 04-08 i dan 05-08
Treći i četvrti dan velikog putovanja

Međugorje 2014 dan 06-08
Peti dan velikog putovanja

Međugorje 2014 dan 07-08
Šesti dan velikog putovanja

Međugorje 2014 dan 08-08
Sedmi dan velikog putovanja

Međugorje 2014 dan 09-08 i dan 10-08
Osmi i deveti dan velikog putovanja

Međugorje 2014 dan 13-08
Nakon dva dana odmora, slijedi priča o dvanaestom danu velikog putovanja

Međugorje 2014 dan 14-08 i dan 15-08
Trinaesti i četrnaesti dan velikog putovanja

Međugorje 2014 dan 16-08 i dan 17-08
Zadnja dva dana velikog putovanja

Sombor Subotica 2015 I dan
Prvi dan putovanja Vojvodinom

Sombor Subotica 2015 II dan
Drugi dan putovanja Vojvodinom

Sombor Subotica 2015 III dan I dio
Prvi dio trećeg dana putovanja po Vojvodini

Sombor Subotica 2015 III dan II dio
Drugi dio trećeg dana putovanja po Vojvodini

Sombor Subotica 2015 IV dan
Četvrti dan putovanja Vojvodinom

Sombor Subotica 2015 V dan
Peti dan putovanja Vojvodinom

Sam u ljeto 2015-to I dio
Prvi dio samotnog putovanja ljeta 2015-e

Sam u ljeto 2015-to II dio
Drugi dio samotnog putovanja ljeta 2015-e

Sam u ljeto 2015-to III dio
Treći dio samotnog putovanja ljeta 2015-e

Sam u ljeto 2015-to IV dio
Četvrti dio samotnog putovanja ljeta 2015-e

Sam u ljeto 2015-to V dio
Peti dio samotnog putovanja ljeta 2015-e

Od Kravice do Hvara I dio
Prvi dio putovanja od slapa Kravica na Trebižatu do Sućuraja na otoku Hvaru

Od Kravice do Hvara II dio
Drugi dio putovanja od slapa Kravica na Trebižatu do Sućuraja na otoku Hvaru

Od Kravice do Hvara III dio
Treći dio putovanja od slapa Kravica na Trebižatu do Sućuraja na otoku Hvaru

Krasno između 20 godina I dio
Prvi dio priče o dvije vožnje istim putem sa vremenskim razmakom od 20 godina

Krasno između 20 godina II dio
Drugi dio priče o dvije vožnje istim putem sa vremenskim razmakom od 20 godina

Otok Hvar, drugi pokušaj - I dio
Prvi dio priče o drugom pokušaju vožnje preko otoka Hvara

Otok Hvar, drugi pokušaj - II dio
Drugi dio priče o drugom pokušaju vožnje preko otoka Hvara

Otok Hvar, drugi pokušaj - III dio
Treći dio priče o drugom pokušaju vožnje preko otoka Hvara

Belišće 2018 - I dio
Prvi dio dio priče iz Slavonskog kraja

Belišće 2018 - II dio
Drugi dio dio priče iz Slavonskog kraja

Knin - Split I dio
Prvi dio priče o posebnom putovanju godine 2020-te

Knin - Split II dio
Drugi dio priče o posebnom putovanju godine 2020-te

Knin - Split III dio
Treći dio priče o posebnom putovanju godine 2020-te

Knin - Split IV dio
Četvrti dio priče o posebnom putovanju godine 2020-te

Una - Uvod i prvi dan 2019
Priča o rijeci Uni, jednoj i jedinoj

Una - Drugi dan, povratak i nakon povratka, 2019
Priča o rijeci Uni, jednoj i jedinoj

Una - Opet prvi dan 2021
Priča o rijeci Uni, jednoj i jedinoj

Una - Opet drugi dan 2021
Priča o rijeci Uni, jednoj i jedinoj

Una - Treći dan
Priča o rijeci Uni, jednoj i jedinoj

Una - Četvrti dan
Priča o rijeci Uni, jednoj i jedinoj

Una - Peti dan, I dio
Priča o rijeci Uni, peti dan I dio

Una - Peti dan, II dio
Priča o rijeci Uni, peti dan II dio

Una - Šesti dan, I dio
Priča o rijeci Uni, šesti dan I dio

Una - Šesti dan, II dio
Priča o rijeci Uni, šesti dan II dio

Gorski Kotar - Prvi dio
Prvi dio trodnevne vožnje po Goskom Kotaru 2021 godine

Gorski Kotar - Drugi dio
Drugi dio trodnevne vožnje po Goskom Kotaru 2021 godine

Gorski Kotar - Treći dio
Treći dio trodnevne vožnje po Goskom Kotaru 2021 godine

Gorski Kotar - Četvrti dio
Četvrti dio trodnevne vožnje po Goskom Kotaru 2021 godine

Varaždin - Prvi dio
Prvi dio priče o vožnji kroz Mariju Bistricu, Varaždin i Varaždinske Toplice

Varaždin - Drugi dio
Drugii dio priče o vožnji kroz Mariju Bistricu, Varaždin i Varaždinske Toplice

Ljubljana 2022 - Prvi dio
Prvi dio priče o trodnevnom putovanju po Sloveniji

Ljubljana 2022 - Drugi dio
Drugi dio priče o trodnevnom putovanju po Sloveniji

Ljubjana 2022 - Treći dio
Treći dio priče o trodnevnom putovanju po Sloveniji

K potomstvu u metropolu 2022 - Prvi dio
Prvi dio priče o putovanju do potomstva

K potomstvu u metropolu 2022 - Drugi dio
Drugi dio priče o putovanju do potomstva

Ilok - Prvi dio
Prvi dio priče o putovanju od Vinkovaca do Iloka i nazad

Ilok - Drugi dio
Drugi dio priče o putovanju od Vinkovaca do Iloka i nazad

Gradačac, Gračanica I dio
Prvi dio priče vožnje oko brda Trebova(c)

Gradačac, Gračanica II dio
Drugi dio priče vožnje oko brda Trebova(c)

Blidinje I dio
Prvi dio priče o najvećem putovanju u 2023. godini

Blidinje II dio
Drugi dio priče o najvećem putovanju u 2013. godini

Blidinje III dio
Treći dio priče o najvećem putovanju u 2023. godini

Blidinje IV dio
Četvrti dio priče o najvećem putovanju u 2023. godini

Blidinje V dio
Peti dio priče o najvećem putovanju u 2023. godini

Blidinje VI dio
Šesti dio priče o najvećem putovanju u 2023. godini

Blidinje VII dio
Sedmi dio priče o najvećem putovanju u 2023. godini

Blidinje VIII dio
Zadnji dio priče o najvećem putovanju u 2023. godini

Novo Mesto I dio
Prvi dio dvodnevne vožnje po Sloveniji

Novo Mesto II dio
Drugi dio dvodnevne vožnje po Sloveniji