Pero i njegov bicikl

četvrtak, 18.11.2021.

Una - Četvrti dan



Za povratak na prethodni dio ove priče kliknite ovdje.


Četvrti dan

Slike s trećeg dana ovog putovanja možete vidjeti ovdje.


Negdje u rano jutro, iza šest, probudila me tutnjava. Tek kad je počelo i sijevati shvatio sam da je tutnjava u stvari grmljavina. Zatim se prosuo pljusak, da bi se postupno smanjivao i prešao u "normalnu" kišu. Zadovoljan što sam na suhom, sigurnom i udobnom krevetu s posebnim guštom nastavio sam ploviti prostranstvima snova u mirisu ozona.
Probudio sam se ponovo oko 8. Kiša je stala, no oblaci se još nisu odlučili da li se trebaju razići ili nastaviti puštati kišu. Polako sam ustao te nakon jutarnje toalete krenuo s doručkom. Tek na kraju doručka sam primijetio da su se oblaci razišli i da sunce svijetli koliko god može. Podigavši pogled u nebo vidjeh beskonačno plavetnilo. Neočekivano dobih priliku za ostvarenje želje koja je tiho, stidljivo tinjala u meni - da posjetim stari grad na vrhu brda.
Koji minut poslije već sam bio u "centru" mjesta kraj one trgovine koju sam sinoć posjetio.



"Moja" samoposluga je ovo desno na gornjoj slici s plavom fasadom, a stari grad/tvrđava je lijevo gore. Kad ga privučem zoomom fotoaparata onda stari grad izgleda ovako


Da bih došao do njega prvo trebam proći mjestom. Wikipedija mi veli da je u velikom požaru 1903. veći dio Kulen Vakufa je stradao, tako da danas nisu vidljivi ostatci stare arhitekture, osim donekle u urbanističkoj organizaciji grada. No, da posjetioci koje to zanima, a ja sam jedan od njih, nekako steknu sliku, netko si dao truda te naslikao kako je ovo mjesto izgledalo prije tog zlosretnog požara.


Slika je smještena kao džambo plakat na zidu kuće preko puta samoposluge. Mene je odmah podsjetila na Kreševo, te s žaljenjem konstatirah da je stvarno šteta što je požar poharao mjesto. Bilo bi stvarno zanimljivo prošetati pored te stare Bosanske arhitekture.
"Glavna ulica", ona koja ide s mosta preko Une, me dovela do džamije.



Na web stranici nationalpark-una.ba našao sam da je Sultan Ahmedova džamija u Kulen Vakufu izgrađena u periodu od 1603-1613. godine u vrijeme sultan Ahmeda I po kojem je i dobila ime. Karakteristična je po tome što se ispod nje nalaze dućani i prolazi sa četiri strane, a ulazi u džamiju su preko kamenog stepeništa. Džamija je porušena u proteklom ratu i obnovljena je u drugoj polovini 90-tih godina prošlog stoljeća u originalnom obliku i dimenzijama (12x 17m), sa razlikom što je umjesto ranijeg tesanog kamena, za njenu ponovnu izgradnju korištena cigla.
Na istoj web stranici nađoh i sliku navedene džamije kako je nekad izgledala.



Netom što prođoh pored džamije na osunčanoj strani ulice snimih "najbolje čovjekove prijatelje" kako uživaju u sunčevim zrakama.


Na izlasku iz mjesta trebao sam proći željezničku prugu. Ona ovdje velikim/dugačkim čeličnim mostom preskače udolinu.


Nazvati ju cestom malo je pretjerano, a opet nazvati je stazom malo je preskromno, u svakom slučaju po tomu što god jest meni valja pješke do starog grada. Navedena prometnica se lijepo vidi desno na gornjem snimku, te sam po njoj došetao do pred, ispod i iza mosta, te ga snimio.




Meni je krajnje impresivna ova velika, masivna građevina u ovom malom mjestu, te se isto tako nadam da po tome nisam usamljen. Opet mi se u duši javilo žaljenje što zbog političara čudnog mentalnog sklopa ova ljepotica od Unske pruge čami prazna i napuštena. A toliko bi se toga lijepog moglo vidjeti i doživjeti putujući njome.
Moja je staza/cesta zapala u zeleni gustiš i dobro me oznojila svojom strmom uzbrdicom.



Jedna Lada Niva, s kojom sam se mimoišao, donekle mi je riješila tu dilemom idem li cestom ili stazom. Donekle velim, jer je taj auto terenac. Ipak se ne bih usudio ovuda provozati svoj auto, naviknut na ravni asfalt.
Pješačenje je trajalo duže, puno duže nego što mi je izgledalo gledajući utvrdu iz mjesta. Počeo sam se dobrano znojiti pa sam se skinuo u kratke hlače. Znojenje ni tada nije prestalo pa sam znoj brisao pamučnom maramicom (sreća da sam ju ponio). Uzbrdica je bila krajnje uporna i tvrdoglava, pa je trajala do same utvrde.



No, svemu dođe kraj, pa i ovoj oštroj uzbrdici. Došao sam, ipak do starog grada.



Prema wikipediji stara utvrda Ostrovica izgrađena je najvjerojatnije tijekom 15. stoljeća na temeljima starije građevine iz rimskog ili još ranijeg vremena. Tim područjem gornjeg toka Une išao je važan prometni pravac u smjeru sjever-jug još iz vremena starih Rimljana, a strmo brdo bilo je idealno za izgradnju utvrde koja ga je nadzirala, tim više što je ispod nje bio razmjerno plitak dio rijeke koji je jahač na konju mogao pregaziti. Pada pod Osmansku vlast u prosincu 1523., i takvo se stanje održalo sve do 1878. Za vrijeme vladavine Turaka fortifikacija je proširena i ojačana, a služila je za smještaj vojne posade.
Tek kad sam smirio dah i otkucaje srca primijetio sam da iznad mene više nema plavetnila neba. Prekrili su ga oblaci, niski, tmurni, tamni, tako da je bilo samo pitanje vremena kad će svoj vodeni teret ispustiti na tlo, a s njim i na mene. A ja ko pravi naivni Češki turista koji u japankama krene na Biokovo, bez ikakve jakne protiv vjetra, ni kabanice protiv kiše. Zato sam odmah prekrižio bilo kakav pokušaj ulaska u tvrđavu, već sam se zadovoljio snimanjem vidokruga. Da budem pošten i da skrušeno priznam više sam radi toga došao ovdje nego radi same tvrđave.
A pogled je bio fantastičan! Vrijedio je svake kapi prolivenog znoja.
Prvo pogled na dolinu nizvodno od Kulen Vakufa



Ona cesta uz šumovito brdo s druge strane Une je cesta kojom sam jučer došao do Kulen Vakufa. Kad gornji prizor zumiram dobivam ovo



Kad objektiv maknem malčice u desno, uz pomoć zooma uspijem si približiti onaj mali, ali strmi kanjon (u sredini donje slike) kroz koji se Una provlači, a zbog kojeg je moja cesta, kojom sam jučer dolazio, morala uzbrdicom zaobići.


Priznajem, i meni, ovako gledajući, to ne izgleda kao neka strašna uzbrdica. No, uzmemo li u obzir jučerašnji umor i iznenađenje što umjesto mjesta naiđoh na tu uzbrdicu valjda uspijevam objasniti taj moj subjektivno osjećaj o "strašnoj" uzbrdici.
A sada, sam Kulen Vakuf!






Prema nationapark-una.ba u vrijeme Rimskog carstva ovuda je prolazila cesta koja je od Zadra povezivala rimske provincije Dalmaciju i Panoniju.
Kasaba (naselje) Džisr-i-kebir (tur. Veliki most) na rijeci Uni, kako se prvobitno nazivao današnji Kulen Vakuf, osnovana je podizanjem džamije sultana Ahmeda I (1603-1617). Mjesto neslužbeno mijenja ime u XVIII stoljeću od kada se prema vakufu (zakladi) naziva Palanka Mahmut paše Kulenovića, a u XIX stoljeću mjesto dobiva današnji naziv Kulen Vakuf.
Poslije Karlovačkog mirovnog ugovora 1699. godine, bosanski valija (guverner) Halil-paša je proširio i utvrdio ovo mjesto. Grad je nastao na umjetno stvorenom otoku uz lijevu obalu rijeke Une, tako da je uz same gradske bedeme tekla rijeka Una i njen umjetno prokopani rukavac koji i danas postoji. Pored čvrstih bedema, ovaj grad je imao i vodeni obrambeni pojas. Na gradskim bedemima su bila četvora vrata i dvije tabije (utvrde za smještaj vojske).
Okrenuo sam se na drugu stranu i snimio Liku negdje daleko na horizontu.



I na gornjem snimku su uočljivi tamni, tmurni oblaci koji su meni izgledali bitno tamniji i tmurniji.
Pomaknuo sam objektiv malo udesno i malo dolje i snimio par kuća koji čine selo istog naziva kao i utvrda - Ostrovica.




Sa zapada, iz Like, zapuhnuo me je hladan, zlokobni povjetarac, kao zadnje upozorenje pred početak kiše. Vrag je odnio šalu, zaključih, te sam krenuo nazad ubacivši u petu (brzinu). Pješačio sam brzo, hitro, na granici trka, pogledajući u nebo nadajući da ću ovu utrku s kišom ipak ja dobiti.
Negdje od prilike na pola puta zastao sam na tren i još jedanput snimio mjesto.




Očigledno je istinita konstatacija da se mjesto formiralo oko džamije.
Od prilike s istog mjesta snimio sam i Unu prije Kulen Vakufa kao i onaj željeznički željezni most.




Počela je padati kad sam stigao u mjesto tako da sam požurio koliko god sam mogao. Nije bio neki silni pljusak pa mogu reći da sam u svoju sobu došao manje-više suh. Manje-više velim jer to što sam bio malčice mokar više je bilo zbog znoja nego zbog kiše.
Nakon tuširanja i presvlačenja primijetio sam da je kiša prestala i prije nego se razbuktala, valjda razočarana što sam joj umakao. No pola sata kasnije nije izdržala pa je ponovo počela padati. Padala je tiho, dugo i uporno, prava jesenja. Vrijeme sam provodio odmarajući i gledajući nekakve filmove na youtube-u uživajući u mirisu ozona koji mi je dolazio kroz otvoreni prozor.
Bio sam zadovoljan što sam na ugodnom, suhom mjestu i zahvalan Onomu gore što je uskladio ovu kišu s mojim danom odmora od vožnje, pogotovo što mi je dao priliku obilaska tvrđave.
Kad je došlo vrijeme ručku, obzirom na obilje raspoloživog vremena, potrudio sam se napraviti pažnje i poštovanja vrijedan objed. Barem u skladu sa mogućnostima.



Kako se već da naslutiti na osnovu gornjeg snimka na meniu sam imao "pjetlovu" juhu te gulaš s tjesteninom. Da to sve lijepo klizi zalijevao sam Union pivom iz politrene limenke koja je na nekakvoj akciji koštala samo 0,85 Km (3,4 HRK)!!!
U neko doba, kasno poslijepodne, kiša je stala, oblaci se povukli i zasjalo je sunce. Kao da je htjelo, sad na kraju dana, popraviti neki opći dojam o njemu. Prošetao sam malo po mjestu i po mostu kojeg sam jučer, od prilike u ovo doba prešao.
Odmah tik uz most smješten je jedan od dva restorana koliko ih Kulen Vakuf ima. Ovaj je bio ukrašen raskošnim cvijećem koje je okupano obilatim sunčevim zrakama izgledalo još raskošnije.



Prošetao sam polako, onako s noge na nogu do sredine mosta te snimio Unu uzvodno i nizvodno od njega.



Dolje ispod mosta patke su opet pravile svoj šou neobazirući se na svijet oko sebe kao ni na moju malenkost u njemu.



Eto, to bi bilo sve za ovaj četvrti dan. Bio sam prezadovoljan s njim, usprkos promjenjivom vremenu i ponosan na sebe što sam, potpuno neočekivano, iz dana od kojeg ama baš ništa nisam očekivao, odlaskom do utvrde postao prebogat prekrasnim vidicima.

Za nastavak ove priče kliknite ovdje.

18.11.2021. u 09:51 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.




Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari

Komentare bilo koje vrste, molim pošaljite na
pero.dupcek@gmail.com

Neke od ovih putopisa na Engleskom jeziku možete vidjeti ovdje.

Retro

Priča Prva: The First Time Ever My Bike Saw The Camera
O prvom biciklu i prvoj slici prvog bicikla (godina 1982)

Priča Druga: Dan kad se rodila ideja
O mjestu, okolnostima i duhovnom stanju naratora pri rađanju ideje o vožnji bicikom na more (godina 1983)

Priča Treća: Prvi put na more biciklom
O ostvarenju ideja rođene u Priči Drugoj i zašto najbolje ali i najbolnije učimo na svojim greškama (godina 1984)

Priča Četvrta: Tara i most na njoj
Pod kojim okolnostima je vaš narator doživio jedan od dva naj trenutka života svog (godina 1985)

Priča Peta: Prvi put s curom na more
Kako je izgledala romantika oko mene, oko nje i oko bicikla 1986 godine

Priča šesta: Medeni mjesec 1987
Najmedeniji od svih Medenih mjeseca, jer je začinjen posebnim začinom - biciklom

Priča Sedma : Vršič 1990
Biciklom na 1611 metara nad morem

Priča Osma : Sa sinom preko Velebita 2000
Kako je pokušaj. da tata i mama sina uvedu u ljepote biciklizma, počeo kao u raju a završio kao u paklu

Vožnj(ic)e dnevne

Vožnja prva s ljetovanja 2009
O obilaskuTrogira i o požaru na Čiovu

Vožnja druga s ljetovanja 2009
O vezi između onog odlaska na more prije 42 godine i ovog danas, te kakve veze ima željeznica s tim

Vožnja treća s ljetovanja 2009
Kako sam krenuo na izvor rijeke Jadro, a završio na ćevapima u Splitu, vozeći preko Klisa i Kliške utvrde

Vožnja prva oko Otočca
Preko Vrhovina i Korenice, pa poreko Krbave prtenim putem (uz strah od medvjeda) do Čanka i povratka u Otočac (07/2009)

Vožnja druga oko Otočca
Zašt je Krasno polje krasno, po čemu su posebni putari ovog kraja, zašto sam hladio točkove, kako sam se popeo na Vratnik i zbog čega/koga sam se žurio u Zagreb (07/2009)

Petak Trinaesti
Kako sam iz skupine biciklista koji ĆE pasti, prešao u skupinu biciklista koji SU pali

Imotski Omiš 2010
Kako sam prije 28 godina krenuo, a sada završio putovanje i kako sam ispucao preko 300 snimaka foto-aparatom i to u jednom danu


Una 2009
Zašto su je stari Rimljani zvali Jedna i Jedina - Una

Priča iz Požeškog kraja
Kako izgleda grad u kojem živim i kako treniram duh i tijelo za vožnje po bijelom svijetu


Jankovac 2011
Obilazak Papuka sa posebnim osvrtom na Jankovački slap

Ružica Grad 2011
Rutinska vožnja Kutjevo - Orahovica - Kutjevo sa nerutinskim dodatkom grada iz naslova

Derventski vašar
Priča o sretnom djetinjstvu sa neočekivanim završetkom

Buško Blato 2008
Obilazak najvećeg Bosanskohercegovačkog jezera

Okolo Psunja 2012
Obavezna vožnja po Požeškom kraju (i okolici), barem jedanput u sezoni

Okolo Splita 2012
Turistički obilazak Splita i okolice, posebno zanimljiv nama, kontinetalcima

Bjelolasica - Kapela 2008
Od Ogulina preko Bjelolasice, Drežnice, Jezerana i Kapele u Ogulin

Slovenija 2007
Putovanje po Sloveniji na kojemu sve što je moglo zabrljati zabrljalo je

Viseći most
Povratak na viseći most preko rijeke Ukrine nakon 45 godina

Okolo Vučjaka 2013
Obilazak brda za kojeg sam čuo još u osnovnoj školi

Marija Bistrica 2009
Preko Sljemena do velikog Marijinog svetišta

Manje o biciklu, a više o strahu
Priča o jednom strahu, pobijeđenom na kraju

Žumberak - Plešivica 2015 I dio
Prvi dio - po Žumberku i do Jastrebarskog

Žumberak - Plešivica 2015 II dio
Drugi dio - po Plešivici

Graditelj svratišta I dio
Svratište je nekad bilo na Turiji a sad je samo prijevoj, a zašto je tako interesantno pogledajte ovdje

Graditelj svratišta II dio
Nastavak priče o prijevoju Turija

Karolina I dio
O jednoj od cesta kroz Gorski kotar

Karolina II dio
Drugi dio priče o cesti Karolinom nazvanoj

K potomstvu u metropolu 2017 I dio
Prvi dio priče o jednodnevnom putovanju u metropolu uz pomoć vlaka

K potomstvu u metropolu 2017 II dio
Drugi dio priče o jednodnevnom putovanju u metropolu uz pomoć vlaka

Arizona 2017
Obilazak biciklom tržnice Arizona u Bosni

Jankovac 2019
Preko Planine Papuk prašnjavom cestom do Jankovca, a potom od Orahovice opet preko Papuka

Istra 2020 - I dio
Prvi dio priče o Istri kakvu do sada nisam znao

Istra 2020 - II dio
Drugi dio priče o Istri kakvu do sada nisam znao

Vožnje višednevne

Jajce 2010
Zašto me to mjesto zove k sebi više od 40 godina, kako ipak nisam išao sam, i zašto ljeti po žarkomu suncu Bosna izgleda tako lijepa

Krk-Delnice 2007
Što se dobije kad se kombiniraju bicikl i vlak

K potomstvu u metropolu 2008
Prvo u nizu putovanja do svog potomstva, koje je na fakultetu, iz Požege u Zagreb

K potomstvu u metropolu 2009
Drugo putovanje do potomstva u Zagreb, i kako sam pokisnuo i duhom i tijelom

K potomstvu u metropolu 2010
Treće putovanje do potomstva u Zagreb i prvo samostalno noćenje u životu

K potomstvu u metropolu 2011 I dio
Četvrto putovanje do potomstva u Zagreb I dio

K potomstvu u metropolu 2011 II dio
Četvrto putovanje do potomstva u Zagreb II dio

Međugorje 2005 I dio
Biciklirati hodočašće ili hodočastiti bicikliranjem - prva četiri dana

Međugorje 2005 II dio
Biciklirati hodočašće ili hodočastiti bicikliranjem - peti šesti dan


Međugorje 2005 III dio
Biciklirati hodočašće ili hodočastiti bicikliranjem - zadnja četiri dana

Vukovar 2007
Posjet gradu heroju uz malu pomoć prijatelja vlaka


Ivankovo 2012
Od Požege preko jezera Borovik do Ivankova i nazad

Virovitica 2012 prvi dan
Od Virovitice do Požege

Virovitica 2012 drugi dan
Od Požege do Virovitice

Očevija 2013 I dio
Prvi dan Brod - Posavski Podgajci i drugi dan Posavski Podgajci - Modračko jezero

Očevija 2013 II dio
Treći dan Modračko jezero - Očevija i četvrti dan Očevija

K potomstvu u metropolu 2014 I dan
Prvi dan puta u Zagreb 2014

K potomstvu u metropolu 2014 II i III dan
Drugi i treći dan puta u Zagreb 2014

Krk - Gorski Kotar 2014 I dan
Prvi dan vožnje po otoku Krku

Krk - Gorski Kotar 2014 II dan
Drugi dan vožnje po otoku Krku

Krk - Gorski Kotar 2014 III dan
Treći dan vožnje umjesto na otoku Krku, bio je po Gorskom Kotaru

Đakovo - Aljmaš 2014 I dan
Prvi dan hodočašća Požega - Aljmaš

Đakovo - Aljmaš 2014 II dio
Drugi dan hodočašća Požega - Aljmaš

Međugorje 2014 dan 02-08
Prvi dan velikog putovanja

Međugorje 2014 dan 03-08
Drugi dan velikog putovanja

Međugorje 2014 dan 04-08 i dan 05-08
Treći i četvrti dan velikog putovanja

Međugorje 2014 dan 06-08
Peti dan velikog putovanja

Međugorje 2014 dan 07-08
Šesti dan velikog putovanja

Međugorje 2014 dan 08-08
Sedmi dan velikog putovanja

Međugorje 2014 dan 09-08 i dan 10-08
Osmi i deveti dan velikog putovanja

Međugorje 2014 dan 13-08
Nakon dva dana odmora, slijedi priča o dvanaestom danu velikog putovanja

Međugorje 2014 dan 14-08 i dan 15-08
Trinaesti i četrnaesti dan velikog putovanja

Međugorje 2014 dan 16-08 i dan 17-08
Zadnja dva dana velikog putovanja

Sombor Subotica 2015 I dan
Prvi dan putovanja Vojvodinom

Sombor Subotica 2015 II dan
Drugi dan putovanja Vojvodinom

Sombor Subotica 2015 III dan I dio
Prvi dio trećeg dana putovanja po Vojvodini

Sombor Subotica 2015 III dan II dio
Drugi dio trećeg dana putovanja po Vojvodini

Sombor Subotica 2015 IV dan
Četvrti dan putovanja Vojvodinom

Sombor Subotica 2015 V dan
Peti dan putovanja Vojvodinom

Sam u ljeto 2015-to I dio
Prvi dio samotnog putovanja ljeta 2015-e

Sam u ljeto 2015-to II dio
Drugi dio samotnog putovanja ljeta 2015-e

Sam u ljeto 2015-to III dio
Treći dio samotnog putovanja ljeta 2015-e

Sam u ljeto 2015-to IV dio
Četvrti dio samotnog putovanja ljeta 2015-e

Sam u ljeto 2015-to V dio
Peti dio samotnog putovanja ljeta 2015-e

Od Kravice do Hvara I dio
Prvi dio putovanja od slapa Kravica na Trebižatu do Sućuraja na otoku Hvaru

Od Kravice do Hvara II dio
Drugi dio putovanja od slapa Kravica na Trebižatu do Sućuraja na otoku Hvaru

Od Kravice do Hvara III dio
Treći dio putovanja od slapa Kravica na Trebižatu do Sućuraja na otoku Hvaru

Krasno između 20 godina I dio
Prvi dio priče o dvije vožnje istim putem sa vremenskim razmakom od 20 godina

Krasno između 20 godina II dio
Drugi dio priče o dvije vožnje istim putem sa vremenskim razmakom od 20 godina

Otok Hvar, drugi pokušaj - I dio
Prvi dio priče o drugom pokušaju vožnje preko otoka Hvara

Otok Hvar, drugi pokušaj - II dio
Drugi dio priče o drugom pokušaju vožnje preko otoka Hvara

Otok Hvar, drugi pokušaj - III dio
Treći dio priče o drugom pokušaju vožnje preko otoka Hvara

Belišće 2018 - I dio
Prvi dio dio priče iz Slavonskog kraja

Belišće 2018 - II dio
Drugi dio dio priče iz Slavonskog kraja

Knin - Split I dio
Prvi dio priče o posebnom putovanju godine 2020-te

Knin - Split II dio
Drugi dio priče o posebnom putovanju godine 2020-te

Knin - Split III dio
Treći dio priče o posebnom putovanju godine 2020-te

Knin - Split IV dio
Četvrti dio priče o posebnom putovanju godine 2020-te

Una - Uvod i prvi dan 2019
Priča o rijeci Uni, jednoj i jedinoj

Una - Drugi dan, povratak i nakon povratka, 2019
Priča o rijeci Uni, jednoj i jedinoj

Una - Opet prvi dan 2021
Priča o rijeci Uni, jednoj i jedinoj

Una - Opet drugi dan 2021
Priča o rijeci Uni, jednoj i jedinoj

Una - Treći dan
Priča o rijeci Uni, jednoj i jedinoj

Una - Četvrti dan
Priča o rijeci Uni, jednoj i jedinoj

Una - Peti dan, I dio
Priča o rijeci Uni, peti dan I dio

Una - Peti dan, II dio
Priča o rijeci Uni, peti dan II dio

Una - Šesti dan, I dio
Priča o rijeci Uni, šesti dan I dio

Una - Šesti dan, II dio
Priča o rijeci Uni, šesti dan II dio

Gorski Kotar - Prvi dio
Prvi dio trodnevne vožnje po Goskom Kotaru 2021 godine

Gorski Kotar - Drugi dio
Drugi dio trodnevne vožnje po Goskom Kotaru 2021 godine

Gorski Kotar - Treći dio
Treći dio trodnevne vožnje po Goskom Kotaru 2021 godine

Gorski Kotar - Četvrti dio
Četvrti dio trodnevne vožnje po Goskom Kotaru 2021 godine

Varaždin - Prvi dio
Prvi dio priče o vožnji kroz Mariju Bistricu, Varaždin i Varaždinske Toplice

Varaždin - Drugi dio
Drugii dio priče o vožnji kroz Mariju Bistricu, Varaždin i Varaždinske Toplice

Ljubljana 2022 - Prvi dio
Prvi dio priče o trodnevnom putovanju po Sloveniji

Ljubljana 2022 - Drugi dio
Drugi dio priče o trodnevnom putovanju po Sloveniji

Ljubjana 2022 - Treći dio
Treći dio priče o trodnevnom putovanju po Sloveniji

K potomstvu u metropolu 2022 - Prvi dio
Prvi dio priče o putovanju do potomstva

K potomstvu u metropolu 2022 - Drugi dio
Drugi dio priče o putovanju do potomstva

Ilok - Prvi dio
Prvi dio priče o putovanju od Vinkovaca do Iloka i nazad

Ilok - Drugi dio
Drugi dio priče o putovanju od Vinkovaca do Iloka i nazad

Gradačac, Gračanica I dio
Prvi dio priče vožnje oko brda Trebova(c)

Gradačac, Gračanica II dio
Drugi dio priče vožnje oko brda Trebova(c)

Blidinje I dio
Prvi dio priče o najvećem putovanju u 2023. godini

Blidinje II dio
Drugi dio priče o najvećem putovanju u 2013. godini

Blidinje III dio
Treći dio priče o najvećem putovanju u 2023. godini

Blidinje IV dio
Četvrti dio priče o najvećem putovanju u 2023. godini

Blidinje V dio
Peti dio priče o najvećem putovanju u 2023. godini

Blidinje VI dio
Šesti dio priče o najvećem putovanju u 2023. godini

Blidinje VII dio
Sedmi dio priče o najvećem putovanju u 2023. godini

Blidinje VIII dio
Zadnji dio priče o najvećem putovanju u 2023. godini

Novo Mesto I dio
Prvi dio dvodnevne vožnje po Sloveniji

Novo Mesto II dio
Drugi dio dvodnevne vožnje po Sloveniji