Pero i njegov bicikl

nedjelja, 25.02.2018.

Karolina II dio

Za povratak na prvi dio ove priče kliknite ovdje.

Sad slijedi duuugo, duuugo, dolje, dooolje dooolje.
Prvo smo došli do Zlobina.


Prema wikipediji Zlobin je naselje na području grada Bakra, smješteno 13 km sjeveroistočno od Bakra. Zemljopisno i klimatski mjesto naginje Gorskom kotaru, ali etnički, kulturno, tradicionalno i administrativno Zlobin je primorsko naselje. Godine 2011. imalo je 316 stanovnika, a 1857. godine čak njih 625. Nadmorska visina je 777 metara.


U Zlobinu prelazimo i prugu kojom smo jutros s vlakom putovali u suprotnom smjeru.

Nakon Zlobina cesta izlazi na područje sa kojeg puca pogled na more, no istovremeno dolazi do svog najstrmijeg dijela na cijeloj Karolini.

Koji kilometar prije ove strme nizbrdice, još i prije Zlobina, osjećala se neka promjena u zraku. Miris je postajao postupno drugačiji, nekako „mediteranski“, a i njegova temperatura je rasla. Rasla je ponajviše radi vjetra koji je od onog svježeg, osvježavajućeg, postajao topliji, teži, nekako „morskiji“.
Ova nizbrdica je bila krajnje zbunjujuća. S jedne strane pogled daleko, daleko. Rijetko, vrlo rijetko sam imao prilike ovoliki prostor ispred i ispod sebe promatrati. No, s druge strane, krajnje strma nizbrdica zahtijevala je popriličan rad ruku pri kočenju, a još je trebalo paziti i na krivine i promet. Da veselje bude još veće, to je i znak „Suženje puta slijeve strane“!
Pa ti sad vozi!


Rješenje, ono kompromisno, pronašao sam u čestom zaustavljanju na kratko, tek toliko da odmorim ruke od kočenja, pregledam situaciju ispred sebe, opalim po koji snimak . A imalo se što snimati.


Opet smo se sreli sa željeznicom koja je u blizini mjesta zvanog Plase za divno čudo pronašla malo ravnog tla i tu smjestila svoju postaju.

Tim ravnim tlom okoristila se naša cesta, mada ne previše, tek par stotina metara. Dovoljno da se ruke malo odmore od kočenja, a uspavane noge vrtnjom pedala malo probude. Sve je to, ipak, kratko trajalo, jer opet nizbrdica i opet pogled u daleko. To daleko bio je Hreljin, slijedeće mjesto u ovom našem spuštanju.


Prema wikipediji Hreljin je 2001. Godine imao čak 2206 stanovnika. Nalazi se na nadmorskoj visini od 307 metara. Zanimljivo da naselje nema imenovane ulice, ali stanovništvo prepoznaje dijelove naselja (zaseoke): Solnice (centar mjesta), Pod Solnice, Palentarovo, Biljin ….U centralnom dijelu naselja nalazi se crkva Sv. Jurja iz 1794.godine.
Na jednom od onih kratkih odmora pri spuštanju, ovog puta u Hreljin, snimio sam, uz pomoć zuma, Riječku obilaznicu i komadić Bakarskog zaljeva, kojemu stremimo.


Skrenuši svoj pogled ulijevo, prema jugu, kao na tacni, mi se ukazao Krčki most, onaj isti koji se nije dao zgurati u objektiv fotoaparata jutros kad sam ga promatrao iz vlaka.

A onda iznenađenje kao grom iz vedra neba. Naišli smo na – kocke!

Bile su na jednoj lakat krivini koja je i onako veliku strminu još više pojačala. Krivina, strmina, kocke, e to je već previše! Digao sam ruke od svega, sišao s bicikla, te mirno i dostojanstveno prepješačio ovu kaldrmu, obuzdavajući bicikl da sam ne nastavi putovanje prema Rijeci.
Nakon Hreljina, centar mjesta pod imenom Meja (namjerno imena mjesta govorim u nominativu jer nisam siguran kako to treba zvučati kad se provede kroz padeže, kao ono Plase na primjer), ostao je nekako iznad nas, tako da ga jedva snimih, obzirom na zelenilo.


Slijedila je dvojba, srećom kratkotrajna. S jedne strane te dvojbe bio je pravac preko Krasice i Škriljeva do Vitoševa (što jest dio Karolinske ceste) – crvene točkice na donjoj karti. Pravac malo dulji, ali s bitno manje gore-dolikanja.
Suprotno njemu postavio se pravac spuštanja do Jadranske magistrale, pa po njoj blago, ali dugo gore do tog Vitoševa (što je izgrađeno poslije Karoline) – plave točkice na donjoj karti.
Prvi je lakši (pretpostavljam), no drugi je daleko egzotičniji zbog tog Bakarskog zaljeva.
I bi izabran drugi!


I tako skrenusmo desno i ne bi dugo a već se oduševismo zbog te odluke (biće vremena kasnije, pa ćemo i proklinjati istu tu odluku – a što ćeš, tako je to u životu "Čašu meda ni'ko ne popi, a da je čašom žući ne začini!"). Pogled na zaljev je bio fantastičan. Do te spoznaje došli su graditelji ceste još davno, pa su izgradili svojevrsni vidikovac uz cestu.



Gledajući dolje desno na donjoj slici vidi se Jadranska magistrala prema jugu čiji obilazak ovaj put ostavljamo za neka druga vremena.


Maknuvši pogled malo prema sjeveru osim magistrale, ispod nje je bila lokalna cesta za Bakar i(li) za tvornicu koksa, čuvenu Koksaru. I dan-danas mi je dilema da li tom cestom i mi, obični smrtnici, možemo do Bakra.

Podignuvši pogled malčice u smjeru sjevera, vidi se navedena koksara i grad Bakar iza nje. Dobro sad, vidi se tu još što-šta, i spoj naše ceste s magistralom, i magistrala i Riječka obilaznica… Tu je negdje i željeznica. Sve u svemu gužva na kvadrat! A sve sami strmi teren.




Dok smo se mi tako znojeći uživali u pogledu na zaljev s visine, netko se po njemu rashlađivao sa gasom do daske na "morskom skuteru".

Gledajući s ovog vidikovca, s druge strane zaljeva je luka za tankere riječke rafinerije pa i oni učestvuju u ovoj općoj gužvi u ovom zaljevu i oko njega.


A sad sam grad Bakar.

Prema wikipediji u13.st. se spominju imena Bukar i Bkri te talijanski naziv Buccari. Ime grada se po prvi puta susreće u Vinodolskom zakoniku (1288.), a postoje pretpostavke kako je nastalo zbog blizine obližnjeg rudnika bakarske rude ili od riječi bukara koja označava drveni vrč oblikom sličan Bakarskom zaljevu. Povijesna jezgra grada (proglašena spomenikom kulture 1968.), podijeljena je na dva dijela: stariji, gornji, tzv. „Grad“ u kojem se razvilo naselje opasano gradskim zidinama i donji dio koji se sastoji od predjela „Zagrad“ i „Primorje“.
Godine1849. je osnovana pomorska škola, a 1875. Hrvatsko brodarsko društvo.
Godine 1883. izgradnjom željezničke pruge Karlovac – Rijeka, Bakar počinje gubiti važnost zbog preusmjeravanja lučkog prometa na Rijeku. U 20.st. započinje njegova industrijalizacija izgradnjom koksare koja umjesto razvoja donosi ekološku devastaciju cjelokupnog zaljeva (zatvorena 1995.), a današnje malo brodogradilište još služi za gradnju i popravke, uglavnom, ribarskih brodova
.


U staroj zgradi, uz samu obalu mora, smjestio se hotel Jadran, sagrađen još u doba Austro-Ugarske.

Sad smo sišli s Jadranske magistrale i, skrenuvši desno, i dalje uzbrdo, nastavili prema putokazu koji pokazuje smjer za Zagreb. Sunce se, izgleda, malčice naljutilo na nas jer smo se drznuli veći dio ovog dana provesti u ugodnoj svježini Gorskog Kotara, pa je u ovo rano poslijepodne (oko 3 sata) odlučilo nadoknaditi zračenje topline koje nam je „izostalo“ ranije. Stoga je, barem se meni tako čini, grijalo nemilice kao da će svaki čas eksplodirati.
A mi još uvijek guramo bicikle uzbrdicom koja nema nakanu skoro prestati.
Da si malo tu paklenu atmosferu ublažimo, počesto smo stajali i pri tome se okretali ka Bakarskom zaljevu koji je bio iza nas.


Gore desno je Hreljin, a od njega se spušta cesta kojom smo došli na magistralu


Pri tome smo imali pogled i na Bakar, ovog puta iz drugog ugla.



Iz ove pozicije, na kojoj trenutno odmaramo, imali smo, kao na dlanu, stari dio Bakra, znanog pod imenom „Grad“ opasan zidinama.

Malo dalje, točnije malo niže, prema moru je donji dio Bakra „Zagrad“ i „Primorje“.

Cesta kojom idemo beskonačnom uzbrdicom, sa koje snimih gornje snimke, izgleda ovako,

a gore desno, skoro nebu pod oblake, je Riječka obilaznica


I konačno, ah konačno, došli smo do kraja ove uzbrdice, te na semaforu skrenuli lijevo sa ove široke, ali prometne prometnice. Već mi je bilo dosta te mješavine prometa, uzbrdice i gužve. Da je barem jedan od ta tri učesnika izostao, ovo penjanje bi bilo barem duplo lakše.
U stvari smo ponovo izašli na Karolinu, kojom smo napustili spuštajući se na Jadransku magistralu.
To znači da je cesta (opet) uska, da je podzid kameni, a ne betonski, da je gore iznad podzida željeznica. Spuštamo se (ah, konačno spuštamo) prema nekud što će u konačnici biti Rijeka, iako to trenutno tako ne izgleda.



Tu je ona „prkos kuća“ čiji vlasnik se, u vrijeme gradnje željeznice, nije dao nagovoriti na preseljenje, pa su je građevinci morali nekako „zaobići“ . Navedena željeznica tu ima krivinu pa ja nekako nagnuta nad kućom što djeluje nekako psihodelično naročito kada, u slučaju crvenog signala, vlak stane nagnut prema, i nad, kućom.


Čuvena Karolina, pregažena vremenom, ovdje dobiva krajnje lokalni karakter, i količinom prometala, i svojom širinom. Ima to i neke prednosti, barem za nas bicikliste, jer nam, kao takva, postaje idealna za vožnju.

Da bi ušli u grad trebamo preskočiti auto-cestu, ovdje nazvanu Riječkom obilaznicom. Ili se provući ispod nje za koju su se varijantu odlučili građevinari. Debelu, ali deeebelu hladovinu betonskih vijadukta održavali su iznenađujuću svježinu u kojoj smo malo poduže odmarali, dolazeći do daha.


Praktično već u samoj Rijeci, mada u njenim gornjim predgrađima, valjalo nam je prijeći željeznicu ne pretjerano dugim mostom. No zato je ta željeznica bila duuuuboko ispod nas u kanjonu.

Na već ranije spomenutom članku sa zeljeznice.net autor navodi da je „Most povijesno poznat i po tome što su curice koje bi nepažnjom postale "roba-s-greškom" ovdje znale okončavati svoje nesretne živote (ili se tako bar priča). Ja sam poznavao gospođu kojoj je otac kad je (s njegovim dopuštenjem) išla u posjet zaručniku, očinski brižno rekao: "I ako se ne vratiš kakva si otišla, tamo ti je most na svetoj Ani!"
Sjurivši se nizbrdicom kroz izuzetno živi promet stigli smo u Rijeku na mjesto odakle smo jutros krenuli.

Sin mi je, na kraju svega ovdje opisanog, dao kompliment u obliku komentara da nisam mogao bolju vožnju smisliti za popularizaciju ovakve vrsti biciklizma. Pa eto narode, ako u sebi imate iskricu želje za biciklom, a htjeli bi provjeriti da li će se rasplamsati ili ugasiti, evo vam prijedloga za vožnju pa probajte.
Kod mog suputnika iskra se rasplamsala pa smo nedugo od ove napravili još jednu vožnju po povratku kući.

25.02.2018. u 21:48 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.




Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari

Komentare bilo koje vrste, molim pošaljite na
pero.dupcek@gmail.com

Neke od ovih putopisa na Engleskom jeziku možete vidjeti ovdje.

Retro

Priča Prva: The First Time Ever My Bike Saw The Camera
O prvom biciklu i prvoj slici prvog bicikla (godina 1982)

Priča Druga: Dan kad se rodila ideja
O mjestu, okolnostima i duhovnom stanju naratora pri rađanju ideje o vožnji bicikom na more (godina 1983)

Priča Treća: Prvi put na more biciklom
O ostvarenju ideja rođene u Priči Drugoj i zašto najbolje ali i najbolnije učimo na svojim greškama (godina 1984)

Priča Četvrta: Tara i most na njoj
Pod kojim okolnostima je vaš narator doživio jedan od dva naj trenutka života svog (godina 1985)

Priča Peta: Prvi put s curom na more
Kako je izgledala romantika oko mene, oko nje i oko bicikla 1986 godine

Priča šesta: Medeni mjesec 1987
Najmedeniji od svih Medenih mjeseca, jer je začinjen posebnim začinom - biciklom

Priča Sedma : Vršič 1990
Biciklom na 1611 metara nad morem

Priča Osma : Sa sinom preko Velebita 2000
Kako je pokušaj. da tata i mama sina uvedu u ljepote biciklizma, počeo kao u raju a završio kao u paklu

Vožnj(ic)e dnevne

Vožnja prva s ljetovanja 2009
O obilaskuTrogira i o požaru na Čiovu

Vožnja druga s ljetovanja 2009
O vezi između onog odlaska na more prije 42 godine i ovog danas, te kakve veze ima željeznica s tim

Vožnja treća s ljetovanja 2009
Kako sam krenuo na izvor rijeke Jadro, a završio na ćevapima u Splitu, vozeći preko Klisa i Kliške utvrde

Vožnja prva oko Otočca
Preko Vrhovina i Korenice, pa poreko Krbave prtenim putem (uz strah od medvjeda) do Čanka i povratka u Otočac (07/2009)

Vožnja druga oko Otočca
Zašt je Krasno polje krasno, po čemu su posebni putari ovog kraja, zašto sam hladio točkove, kako sam se popeo na Vratnik i zbog čega/koga sam se žurio u Zagreb (07/2009)

Petak Trinaesti
Kako sam iz skupine biciklista koji ĆE pasti, prešao u skupinu biciklista koji SU pali

Imotski Omiš 2010
Kako sam prije 28 godina krenuo, a sada završio putovanje i kako sam ispucao preko 300 snimaka foto-aparatom i to u jednom danu


Una 2009
Zašto su je stari Rimljani zvali Jedna i Jedina - Una

Priča iz Požeškog kraja
Kako izgleda grad u kojem živim i kako treniram duh i tijelo za vožnje po bijelom svijetu


Jankovac 2011
Obilazak Papuka sa posebnim osvrtom na Jankovački slap

Ružica Grad 2011
Rutinska vožnja Kutjevo - Orahovica - Kutjevo sa nerutinskim dodatkom grada iz naslova

Derventski vašar
Priča o sretnom djetinjstvu sa neočekivanim završetkom

Buško Blato 2008
Obilazak najvećeg Bosanskohercegovačkog jezera

Okolo Psunja 2012
Obavezna vožnja po Požeškom kraju (i okolici), barem jedanput u sezoni

Okolo Splita 2012
Turistički obilazak Splita i okolice, posebno zanimljiv nama, kontinetalcima

Bjelolasica - Kapela 2008
Od Ogulina preko Bjelolasice, Drežnice, Jezerana i Kapele u Ogulin

Slovenija 2007
Putovanje po Sloveniji na kojemu sve što je moglo zabrljati zabrljalo je

Viseći most
Povratak na viseći most preko rijeke Ukrine nakon 45 godina

Okolo Vučjaka 2013
Obilazak brda za kojeg sam čuo još u osnovnoj školi

Marija Bistrica 2009
Preko Sljemena do velikog Marijinog svetišta

Manje o biciklu, a više o strahu
Priča o jednom strahu, pobijeđenom na kraju

Žumberak - Plešivica 2015 I dio
Prvi dio - po Žumberku i do Jastrebarskog

Žumberak - Plešivica 2015 II dio
Drugi dio - po Plešivici

Graditelj svratišta I dio
Svratište je nekad bilo na Turiji a sad je samo prijevoj, a zašto je tako interesantno pogledajte ovdje

Graditelj svratišta II dio
Nastavak priče o prijevoju Turija

Karolina I dio
O jednoj od cesta kroz Gorski kotar

Karolina II dio
Drugi dio priče o cesti Karolinom nazvanoj

K potomstvu u metropolu 2017 I dio
Prvi dio priče o jednodnevnom putovanju u metropolu uz pomoć vlaka

K potomstvu u metropolu 2017 II dio
Drugi dio priče o jednodnevnom putovanju u metropolu uz pomoć vlaka

Arizona 2017
Obilazak biciklom tržnice Arizona u Bosni

Jankovac 2019
Preko Planine Papuk prašnjavom cestom do Jankovca, a potom od Orahovice opet preko Papuka

Istra 2020 - I dio
Prvi dio priče o Istri kakvu do sada nisam znao

Istra 2020 - II dio
Drugi dio priče o Istri kakvu do sada nisam znao

Vožnje višednevne

Jajce 2010
Zašto me to mjesto zove k sebi više od 40 godina, kako ipak nisam išao sam, i zašto ljeti po žarkomu suncu Bosna izgleda tako lijepa

Krk-Delnice 2007
Što se dobije kad se kombiniraju bicikl i vlak

K potomstvu u metropolu 2008
Prvo u nizu putovanja do svog potomstva, koje je na fakultetu, iz Požege u Zagreb

K potomstvu u metropolu 2009
Drugo putovanje do potomstva u Zagreb, i kako sam pokisnuo i duhom i tijelom

K potomstvu u metropolu 2010
Treće putovanje do potomstva u Zagreb i prvo samostalno noćenje u životu

K potomstvu u metropolu 2011 I dio
Četvrto putovanje do potomstva u Zagreb I dio

K potomstvu u metropolu 2011 II dio
Četvrto putovanje do potomstva u Zagreb II dio

Međugorje 2005 I dio
Biciklirati hodočašće ili hodočastiti bicikliranjem - prva četiri dana

Međugorje 2005 II dio
Biciklirati hodočašće ili hodočastiti bicikliranjem - peti šesti dan


Međugorje 2005 III dio
Biciklirati hodočašće ili hodočastiti bicikliranjem - zadnja četiri dana

Vukovar 2007
Posjet gradu heroju uz malu pomoć prijatelja vlaka


Ivankovo 2012
Od Požege preko jezera Borovik do Ivankova i nazad

Virovitica 2012 prvi dan
Od Virovitice do Požege

Virovitica 2012 drugi dan
Od Požege do Virovitice

Očevija 2013 I dio
Prvi dan Brod - Posavski Podgajci i drugi dan Posavski Podgajci - Modračko jezero

Očevija 2013 II dio
Treći dan Modračko jezero - Očevija i četvrti dan Očevija

K potomstvu u metropolu 2014 I dan
Prvi dan puta u Zagreb 2014

K potomstvu u metropolu 2014 II i III dan
Drugi i treći dan puta u Zagreb 2014

Krk - Gorski Kotar 2014 I dan
Prvi dan vožnje po otoku Krku

Krk - Gorski Kotar 2014 II dan
Drugi dan vožnje po otoku Krku

Krk - Gorski Kotar 2014 III dan
Treći dan vožnje umjesto na otoku Krku, bio je po Gorskom Kotaru

Đakovo - Aljmaš 2014 I dan
Prvi dan hodočašća Požega - Aljmaš

Đakovo - Aljmaš 2014 II dio
Drugi dan hodočašća Požega - Aljmaš

Međugorje 2014 dan 02-08
Prvi dan velikog putovanja

Međugorje 2014 dan 03-08
Drugi dan velikog putovanja

Međugorje 2014 dan 04-08 i dan 05-08
Treći i četvrti dan velikog putovanja

Međugorje 2014 dan 06-08
Peti dan velikog putovanja

Međugorje 2014 dan 07-08
Šesti dan velikog putovanja

Međugorje 2014 dan 08-08
Sedmi dan velikog putovanja

Međugorje 2014 dan 09-08 i dan 10-08
Osmi i deveti dan velikog putovanja

Međugorje 2014 dan 13-08
Nakon dva dana odmora, slijedi priča o dvanaestom danu velikog putovanja

Međugorje 2014 dan 14-08 i dan 15-08
Trinaesti i četrnaesti dan velikog putovanja

Međugorje 2014 dan 16-08 i dan 17-08
Zadnja dva dana velikog putovanja

Sombor Subotica 2015 I dan
Prvi dan putovanja Vojvodinom

Sombor Subotica 2015 II dan
Drugi dan putovanja Vojvodinom

Sombor Subotica 2015 III dan I dio
Prvi dio trećeg dana putovanja po Vojvodini

Sombor Subotica 2015 III dan II dio
Drugi dio trećeg dana putovanja po Vojvodini

Sombor Subotica 2015 IV dan
Četvrti dan putovanja Vojvodinom

Sombor Subotica 2015 V dan
Peti dan putovanja Vojvodinom

Sam u ljeto 2015-to I dio
Prvi dio samotnog putovanja ljeta 2015-e

Sam u ljeto 2015-to II dio
Drugi dio samotnog putovanja ljeta 2015-e

Sam u ljeto 2015-to III dio
Treći dio samotnog putovanja ljeta 2015-e

Sam u ljeto 2015-to IV dio
Četvrti dio samotnog putovanja ljeta 2015-e

Sam u ljeto 2015-to V dio
Peti dio samotnog putovanja ljeta 2015-e

Od Kravice do Hvara I dio
Prvi dio putovanja od slapa Kravica na Trebižatu do Sućuraja na otoku Hvaru

Od Kravice do Hvara II dio
Drugi dio putovanja od slapa Kravica na Trebižatu do Sućuraja na otoku Hvaru

Od Kravice do Hvara III dio
Treći dio putovanja od slapa Kravica na Trebižatu do Sućuraja na otoku Hvaru

Krasno između 20 godina I dio
Prvi dio priče o dvije vožnje istim putem sa vremenskim razmakom od 20 godina

Krasno između 20 godina II dio
Drugi dio priče o dvije vožnje istim putem sa vremenskim razmakom od 20 godina

Otok Hvar, drugi pokušaj - I dio
Prvi dio priče o drugom pokušaju vožnje preko otoka Hvara

Otok Hvar, drugi pokušaj - II dio
Drugi dio priče o drugom pokušaju vožnje preko otoka Hvara

Otok Hvar, drugi pokušaj - III dio
Treći dio priče o drugom pokušaju vožnje preko otoka Hvara

Belišće 2018 - I dio
Prvi dio dio priče iz Slavonskog kraja

Belišće 2018 - II dio
Drugi dio dio priče iz Slavonskog kraja

Knin - Split I dio
Prvi dio priče o posebnom putovanju godine 2020-te

Knin - Split II dio
Drugi dio priče o posebnom putovanju godine 2020-te

Knin - Split III dio
Treći dio priče o posebnom putovanju godine 2020-te

Knin - Split IV dio
Četvrti dio priče o posebnom putovanju godine 2020-te

Una - Uvod i prvi dan 2019
Priča o rijeci Uni, jednoj i jedinoj

Una - Drugi dan, povratak i nakon povratka, 2019
Priča o rijeci Uni, jednoj i jedinoj

Una - Opet prvi dan 2021
Priča o rijeci Uni, jednoj i jedinoj

Una - Opet drugi dan 2021
Priča o rijeci Uni, jednoj i jedinoj

Una - Treći dan
Priča o rijeci Uni, jednoj i jedinoj

Una - Četvrti dan
Priča o rijeci Uni, jednoj i jedinoj

Una - Peti dan, I dio
Priča o rijeci Uni, peti dan I dio

Una - Peti dan, II dio
Priča o rijeci Uni, peti dan II dio

Una - Šesti dan, I dio
Priča o rijeci Uni, šesti dan I dio

Una - Šesti dan, II dio
Priča o rijeci Uni, šesti dan II dio

Gorski Kotar - Prvi dio
Prvi dio trodnevne vožnje po Goskom Kotaru 2021 godine

Gorski Kotar - Drugi dio
Drugi dio trodnevne vožnje po Goskom Kotaru 2021 godine

Gorski Kotar - Treći dio
Treći dio trodnevne vožnje po Goskom Kotaru 2021 godine

Gorski Kotar - Četvrti dio
Četvrti dio trodnevne vožnje po Goskom Kotaru 2021 godine

Varaždin - Prvi dio
Prvi dio priče o vožnji kroz Mariju Bistricu, Varaždin i Varaždinske Toplice

Varaždin - Drugi dio
Drugii dio priče o vožnji kroz Mariju Bistricu, Varaždin i Varaždinske Toplice

Ljubljana 2022 - Prvi dio
Prvi dio priče o trodnevnom putovanju po Sloveniji

Ljubljana 2022 - Drugi dio
Drugi dio priče o trodnevnom putovanju po Sloveniji

Ljubjana 2022 - Treći dio
Treći dio priče o trodnevnom putovanju po Sloveniji

K potomstvu u metropolu 2022 - Prvi dio
Prvi dio priče o putovanju do potomstva

K potomstvu u metropolu 2022 - Drugi dio
Drugi dio priče o putovanju do potomstva

Ilok - Prvi dio
Prvi dio priče o putovanju od Vinkovaca do Iloka i nazad

Ilok - Drugi dio
Drugi dio priče o putovanju od Vinkovaca do Iloka i nazad

Gradačac, Gračanica I dio
Prvi dio priče vožnje oko brda Trebova(c)

Gradačac, Gračanica II dio
Drugi dio priče vožnje oko brda Trebova(c)

Blidinje I dio
Prvi dio priče o najvećem putovanju u 2023. godini

Blidinje II dio
Drugi dio priče o najvećem putovanju u 2013. godini

Blidinje III dio
Treći dio priče o najvećem putovanju u 2023. godini

Blidinje IV dio
Četvrti dio priče o najvećem putovanju u 2023. godini

Blidinje V dio
Peti dio priče o najvećem putovanju u 2023. godini

Blidinje VI dio
Šesti dio priče o najvećem putovanju u 2023. godini

Blidinje VII dio
Sedmi dio priče o najvećem putovanju u 2023. godini

Blidinje VIII dio
Zadnji dio priče o najvećem putovanju u 2023. godini

Novo Mesto I dio
Prvi dio dvodnevne vožnje po Sloveniji

Novo Mesto II dio
Drugi dio dvodnevne vožnje po Sloveniji