Duga noć, predug dan
29.02.2016.

Već jučer sam imao problema skulirati se zbog gustog današnjeg rasporeda koji završava nakon roditeljskog, koji nema dobru prognozu, navečer. I onda noćas Jin panično budi usred noći, vani pljušti. Moramo biti tihi, jer ni drugarica nije dobro ovih dana, sve lagano odlazi k vragu, al to baš i ne ide. Galamim i psujem nešto prije pet, ne bi li Jin postao svjestan da treba još malo odspavati, iz radnog dijela pekare izviruje prestrašena mlada zaposlenica, možda je i zvala i policiju jer vidim mobitel u ruci. Dolazimo potpuno mokri, brzinsko sušenje i liježem.
Dan poslije sjajno živčano počinje, žurim po peciva, usput razmišljam što je još nužno, a što nego slatko. Dobro barem nešto, na blagajni jedna od slađih blagajnica, dan može početi, neka igre krenu.


11:40 - Komentiraj ( 10 ) Print NF
Integriranja i ograde
28.02.2016.



Jučer smo odlazeći na pizzu prije Opatije osjetili užurbanost prije utakmice. Prvo dva navijača vani s pivama, baš kad sam opalio prvi snimak, za pet minuta bilo ih je desetak, na pizzu se neplanirano dugo čekalo. Opet sam malo zavidio ekipi na uživanju u navijačkom ritualu i forama oko plaćanja pića starim barem tridesetak godina. U Opatiji kišica, Jin i ja svejedno nismo odustali od šetnje, u "Kvarneru" priprema za večernju maturalnu zabavu, naslikavanja dok još ima dnevnog svjetla. Zaključani su prilazi hotelu s morske strane, i cure u svečanim haljinama preskaču ogradu, čudan sam, mučno mi i ne pada mi na pamet fotografirati.
Danas isto razmišljam o integracijskim kursevima koje je išla držati mlada kolegica u Berlin, te o pročitanom na twitteru, ide i vrlo uspješno peticija podrške kancelarki Merkel, pokrenuli ju politički protivnici, zanimljivo mi, građanska inicijativa nudi izbjeglicama da im se priključe u uobičajenim nedjeljnim biciklističkim vožnjama, začinjenim pauzama, čašćenjem i razgovorom, lijepo mada mi se čini da ljudi tako prvenstveno pomažu sebi, nacisti pak maskirani krinkom zabrinutih građana prijete daljnim paljenjima domova za azilante, danas već i linčem, primjećeno je da na demonstracijama protiv kancelarke sve češće dominiraju Putinove slike.
21:58 - Komentiraj ( 9 ) Print NF
Hvala za grrr!
27.02.2016.

Jutros me probudio jak grč u nozi, čak sam se i lagano oglasio, Jin je isti tren dojurio do kreveta i počeo skakati, iako mi je tijelo još vapilo za snom, znao sam da ću se morati lagano razbuditi i u šetnju, bilo je ravno šest sati. I zbilja, iskoristili smo jednu od rijetkih kišnih stanki i izašli u pusto naselje, ljudi su predvidivi, vikendom se naselje ne počne buditi prije negdje oko sedam, gašenja uličnih svjetiljki.
Jutros me napala zahvalnost, u stvari sama činjenica da dvanaest godina uglavnom svakodnevno vodim blog govori o tome da relativno dobro izdržavam u sustavu koji u krajnjoj instanci recimo blago ne cijenim previše. U suštini otkad se sustavno radi na uništenju školstva i u sklopu toga uništenja nastave drugog stranog jezika ja s malim brojem učenika i živim svoj Summerhille, neprežaljen ideal prave škole.
U sindikatu u kojem sam jedno vrijeme bio i u širem vodstvu nisam iznevjerio ni jedan svoj ideal, štoviše kad sam vidio da sam u manjini, povukao sam se, to se inače ne radi. Svoje ideje se nisam nikad trudio širiti na radnom mjestu, sjećam se kako se za vrijeme referenduma o braku jedna bivša učenica iznenadila kako dežuram na "njihovom" štandu, neću reklamirati organizaciju kojom ni spolom ne pripadam.
Zadnje vrijeme kad prebacim fotke na komp automatski ih brišem s kompa, cute-paste, prve dvije me iritiraju jer ne znam zašto su ostale u fotiću još od ljeta, a stalno mi se pokazuju pri prebacivanju, pa ih eto objavljujem prije brisanja, a treća, automatski sam otvorio srpanj, zanimalo me koje su bile zadnje hrvatske fotke aparata ukradenog odmah pri dolasku u Berlin.
U stvari želim reći da osjećam da će biti gore, i da nije ni u kom slučaju samo po sebi razumljivo to trajanje blogojavljanja. Kad red uspostavljaju nespretni vizionari, prvi stradaju oni što imaju što reći.



14:44 - Komentiraj ( 9 ) Print NF
Povrće i žižekovština
26.02.2016.



Jako dugo sam kao dijete odbijao povrće, dosljedno poput svog psa danas, danas u smislu današnjeg vremena. Digao sam iz knjižnice i čitao, mislim da sam bez preskakanja pročitao negdje trećinu, taj preporučeni Radakovićev roman, pisao sam o tome na blogu, primamljen tim profom koji potajice fotografira. Neću ga secirati, s obzirom na konkurenciju kod nas, nije ni loš, zabavan mi je pokušaj pisanja romana u rimi i karikaturalni prikaz subkultura i manjina (e-Roma), mislim, ja sam to tak doživio, nisam se baš mogao ufurati iako sve prši od simbolike i laganog otključavanja što je pisac htio reći, posebno sa seksualnim zgodama glavne junakinje.
Na preskake sam dakle knjigu doveo do kraja i otišao u knjižnicu, ponukan čitanjem zadnjeg posta našeg blogera Babla, s jasnom namjerom, da u skladu s komentarom ostavljenom na njegovom blogu, uzmem nešto od Jacka Londona. Mislio sam, budući da je beletristika preselila u znatno veći prostor, da ću bez problema naći jednu od zamišljenih knjiga, koje su dugo bile na depou. Lijepo iznenađenje, u svijetu poznat, kod nas baš i ne, "Kralj alkohol" je slobodan, vidim na kompu, ali skuplja prašinu u knjižnici na Zametu, nema ni "Bijelog očnjaka", i on je slobodan al u knjižnici "Stribor", ponovo se pitam koja je funkcija središnje knjižnice. Poklonjen roman od naše blogerice babe Ljutice još uvijek nije ni na polici ni na kompjutoru.
Odšetao sam do bivše glavne zgrade gdje je sad stručna biblioteka i tu sam uzeo jako pitku Žižekovu "O vjerovanju", za razliku od Radakovića ovdje sam namah pročitao skoro pola knjige, čudna vremena kad su filozofi zanimljiviji od autora bestselera. Naravno "struka", da ne govorim o današnjim dominantnim ovdašnjim političarima i njihovim novinskim apologetima će reći da se radi o neozbiljnom autoru, usput promišljajući kako klincima ozbiljno i pristojno približiti rađanje djece.
A povrće, zbilja je i estetski lijepo kad ga netko drugi priprema, no mislim da mi nikad samom ne bi palo na pamet trošiti vrijeme i suđe za termalnu pripremu glavnog jela s njim u ravnopravnoj ulozi.
p.s.
U kvartovskoj birtiji se uglavnom raspravlja o odnosima na radnom mjestu, svugdje slično...
22:46 - Komentiraj ( 9 ) Print NF
Koferi, torbe, optike
25.02.2016.



Danas sam diskutirao s par bivših i jednom povremenom blogericom. Je, više ne objavljujem s nekadašnjom lakoćom svakodnevno. Ni ne iznosim tako otvoreno stavove, u principu sam mnogo radikalniji od svog bloga. Još osjećam nelagodu zbog jednog jučerašnjeg i jednog današnjeg komentara na fejsu, zašto se zamjerati desnim frendicama sad kad će rode ponovo biti "in", a nikakvo zadovoljstvo nije ustvrditi da sam bio u pravu da može i nestručnije po ministarstvima. Zbilja što netko reče, čak i da je Most bio, kao što nije, iskrena priča, ne bi išlo.
Bloganje mi je disciplina izdržavanja, podsjetnik na nekadašnji neiskorišteni potencijal u jednoj beznadežnoj priči o nemogućnosti kreativnog razvoja. Grace Slick, prvi glas rocka, radi super slike, jer su je na klinici za ovisnike naučili tehnikama slikanja., ideja je imala dovoljno. Sustav ima i rupa u svojoj nehumanosti.
p.s.
Žena zaposlena u Optici na zadnjoj slici je prije mjesec dana konstatirala da mi se ne može spasiti okvir naočala, žena u drugoj koju sam već pohvalio na blogu je obavila stvar za pet minuta i nije želila ni naplatiti, da.
21:15 - Komentiraj ( 9 ) Print NF
Oh my darling Pandora
24.02.2016.



Odlazi još jedna mlada kolegica, koja me tako dobro mijenjala dok sam jedini put u radnom vijeku pauzirao zbog loma ramena, da sam je bezecovao za sva buduća bolovanja. Nevjerojatno, pokazalo se da postoji netko, i uz to mlad, od kojeg sam još stroži u ocjenjivanju. Možda malo prekonzervativan svjetonazor za moj ukus, ali tu nisam mjerodavan, svi su konzervativniji sad kad su licemjerni bogomoljci "in".
Trebao bih zadovoljan jer u krajnjoj liniji sam joj i ja sugerirao taj rasplet, odlazak tamo gdje postoji nada u budućnost, odlazak u Berlin. Savjetujem svima prije nego što dođu u moje godine, ne zato što sam licemjeran, ne, otišao bih i ja da se takvi poput mene igdje više traže. Trebao bih biti sretan, raduje me to, ali sretan nisam, podsjetilo me da u zemlji beznađa valja izdržati još koju godinu do barem prijevremene mirovine.
Inače u ovom sustavu i za mene kao i za većinu vrijedi, borio se, ne borio se, zamjerao se nekome ili ti već uglavnom nešto puca za sve, uvijek će se naći netko kom si trn u oku i kome smetaš, te tko se ne sve načine trudi barem egzistencijalno te ugroziti. Otvorena je ona kutija i priglupost se razletila.
11:17 - Komentiraj ( 10 ) Print NF
Možda se kreće
23.02.2016.



Zanimljivo, Jin me nije forsirao jutros za ustajanje, osjetio koliko je sati. Forsiranje vitamina me ipak održalo na nogama, a drugarica je priredila patku, Jinovo omiljeno, a ni meni mrsko jelo. Uspio održati sat razrednika bez podizanja glasa, morao sam ga čuvati. Svi današnji pljuskovi su me pri odlasku na posao i natrag mimoišli, i ja ponekad imam sreće. Bivša učenica koju sam spominjao u postu od valjda prije bar tjedan dana me danas konačno dodala na fejsu. Sadašnja učenica me pita zašto preporučujem da pomognu svojim glasom kolegicama koje se natječu u plesu, ne da mi se mudrovati, pa zato što su zamolile.
22:11 - Komentiraj ( 7 ) Print NF
Zaostaci, danas je samo ponedjeljak
22.02.2016.



Par fotografija od jučer. Danas sam se krcao vitaminima pa bolovao na radnom mjestu, jednostavno nemam ni živce ni snage za čekanje u ambulanti kod liječnice. Držim se ralativno dobro.
22:18 - Komentiraj ( 10 ) Print NF
Oboliti uz bolesne
21.02.2016.



I tako jučer bez pitanja sjede uz mene na klupu jedan očito bolestan stariji par i sve sam znao, i jutros me grlo probudilo. Danas uobičajeno hodam, uzimam pojačanu dozu čajeva i vitamina, ne bih rado bio bolestan, posebno mi se ne da baviti papirologijom od bolovanja, odnosno odlaskom liječnici. Planirao sam post posvetiti razgovoru jednog mladog para koji sam slučajno čuo, no eto, morao bih razmisliti što smijem i kako napisati, a centar za prilagodbu u mozgu mi ne radi, nije se lako nama, koji smo odrastali kad se sve o seksu znalo i pričalo, prilagođavati diktaturi morala vladajućih djecepravitelja i antimasturbacijskih križara. Tako nastaje bastard post.
20:59 - Komentiraj ( 8 ) Print NF
Opatijska priča
20.02.2016.



Gledam današnje fotke, i odmah mi sinu, vidi ove tri, šteta ih miješati s ostalima, pravi minimalistički foto roman...
21:19 - Komentiraj ( 7 ) Print NF
Juha bez slamke
19.02.2016.



Lijepo proveden dan, naravno ne baš po planu, vrijeme je bilo na našoj strani. Malo ga je kvarila komunikacija oko školskog izleta. Ponovo se potvrđuje da unošenje reda u ovoj državi uglavnom donosi sranje. Netko se bunio da razrednici zarađuju od školskih izleta, država je uvela transparentnost i red, i gle vraga, izleti su odjednom za učenike i roditelje znatno skuplji, razrednici dobivaju zakonsku dnevnicu kao i uvijek i nitko se ne pita kako to, zanimljivi su ljudi za promatranje.
Na odličnoj i pristupačnoj marendi gdje zalazim, uz glavno jelo gost može birati juhu, salatu ili slatko. Koliko primjećujem juhu uglavnom bira dio studentica, salatu radnici, a slatko drugi dio studenata i ja, koji uzgred uz vodu dobijem i slamku, filozofija vjerojatno ne drži vodu al eto, neki dojam.
Rasprodaja je, skužio sam odlične tenisice, naravno nema broja, najčešći brojevi brzo nestanu, proguglao gdje još ima željena firma i potražio, nevjerojatno, imaju broj ali ljubičaste, od desetog mjeseca, kad su ih dobili tu boju, nitko nije ni probao. Kaže kolegica, sliči na tebe da si ih uzeo, ljubičasto je boja avangarde, avangarda je pala s petsto na tristo kuna.


22:52 - Komentiraj ( 10 ) Print NF
Čekanje Sutra
18.02.2016.



Glupo izgubljena partija šaha koja me trebala opustiti prije posta i spavanja, dama je jednostavno "ispala" na putu do polja do kojeg je trebala stići, iako je ja nisam pustio, i pojedena je. Zna biti zanimljiva ta kompjutorizacija društva i tekuće greške kod iste.
Dan je inače obilježilo besmisleno dugo čekanje u pošti i isti takav neuspjeli sastanak u kontrasmjeni od radnog vremena. Sutra će biti bolje jer ću imati vremena za vlastito osmišljavanje dana, još da nas kiša par sati poštedi, sasvim dovoljno.


23:06 - Komentiraj ( 7 ) Print NF
Ne razmišljaj!
17.02.2016.



Zanimljiv dugačak dan s dosta preokreta. Rana šetnja po kiši. Veseli da ima budnih, dvije fotke, objavljujem naravno znatno lošiju, takva pravila. Razgibavam mozak dopuštenim i nedopuštenim. Među prvima u trgovačkom centru. Udarnički se šminkaju dućani. Nema ničega zbog čega sam došao, pješačio par desetaka metara duže. Na poslu vidim da i mlade danas sve masovno boli, nekoliko glava i jedan želudac, od onog što priznaju. Kod starijih izbjegavam koliko je moguće otrovne jezike, ne želim si priuštiti taj luksuz. Dobre kožne tenisice od prekjučer na akciji, tri stotke kuna, prekjučer nisam odmah kupio odlične plave, najbolja plava boja, jučer nije više bilo broja, bile crvene, al ne ona crvena koju najviše volim, treba malo razmisliti, danas odlučio, probam i kupujem, piše da ima broj, trgovkinja traži, nestalo. Ne mogu ja s ovim kapitalizmom na zelenu granu, prvi put stvarni popust od 40 posto i eto. Platio kućne račune, fina svota. Sladio se. Za kraj dana predvečer Jinovo šišanje. Barem nešto očekivano ispalo super, pohvaljen za ponašanje.
Zaboravio par desetina nikako manje važnih stvari, razmišljajući logično, no s druge strane, zanimljivo, naveo sam na prvu sve stvari, na određeni način društveno problematične, a izostavio ono što se kao podrazumijeva, laku noć.
22:58 - Komentiraj ( 5 ) Print NF
Antijunaci
16.02.2016.



"Pomirio" se s bivšom učenicom, bila je jedna od 106 osoba koje sam pobrisao prije par godina na fejsu, nakon što mi je u delikatnom razgovoru stavljen pod nos citat otrgnut iz konteksta koji nisam objavio pod oznakom javno, nego vidljivo samo prijateljima (ne i prijateljima prijatelja). Danas u ugodnom društvu pola u šali iznosim logiku kojom sam brisao i navodim da sam izgleda imao samo jednu bitnu grešku. Kaže da će me dodati, malo prije gledao, još nije.
Drugi bivši me pita, jel se dobro sjeća da sam hvalio književnika Radakovića, potvrđujem, al to je bilo nekad, nisam pratio razvoj, kaže da čita najnovije, glavni junak mu profesor koji potajice fotografira. Kažem kako glupa ideja za roman ili što već je, smijemo se, kažem veliki ljudi se vole podsmjehivati slabostima malih, a Radaković je kad sam ga čitao bio i veliki jebač, doduše i onda mi je pijanac Bukowski bio neusporedivo zanimljiviji. Bez brige, kaže mi učenik, ne čita Vaš blog, ovaj junak je neugledan i ne zna sa ženama.
Makovnjača je događaj dana, jednostavno izvrsna, drugarica ju je ugodila kako treba. Već drugi put u zadnji mjesec dana donekle neprijatno iznenađen političkim tekstovima filozofa Sloterdijka, zanimljivo kako suvereno piše o guzicama, a ovdje nekako "muca".
22:39 - Komentiraj ( 9 ) Print NF
Skriti se u sivo
15.02.2016.



ne volim ništa u svom gradu
u dane kada kiši
a kiši neprestano
onda se sjetim svih neprijatelja
i živciraju me
i gade mi se
kad je sunčano
potpuno sam ravnodušan
i mogu pričati i o
ministrima kulture i obrazovanja.

danas sam bio u kričavo zelenom
kiša mi djeluje blatnjavo
pa da potrošim omražene hlače
glupo je biti tako odjeven
ne možeš promatrati a kamoli fotkati
ni sive žene živčane
jer one promatraju tebe
koji ti je vrag tako se odjenuti
u bolesno vrijeme otkaza
i gripa s glupom temperaturom do 37,5
bježanja iz vidnog polja
nitko ne jebe šmrcave.

a kiša ne misli prestati
ni budale ne misle prestati
a ni sladoleda baš nema po gradu
skriti se u sivo
u dane kad i crno vrišti.

22:55 - Komentiraj ( 10 ) Print NF
Pljušti nebitnost
14.02.2016.



Težak kišni dan za metereopate sam tratio čitajući filozofske časopise po netu, po pravilu jedino što nisam preskakao bili su intervjui. Shvatio sam da su baš svi uvjereni da su jedinstveni i vrlo važni, nezaobilazni na svojim područjima pa sam se u jednom momentu zapitao, gdje je i kad nestala moja prepoznatljiva drskost i kad sam u stvari počeo odrađivati život. Patka je bila odlična iako se vjerojatno primjeti da mi se nije dalo fotografirati.


22:43 - Komentiraj ( 11 ) Print NF
Dan je bio lijep, tekst irelevantan
13.02.2016.



Zanimljivo, u Opatiji nas danas pratilo lijepo vrijeme, bilo je i sunca. Jedino što opet naplaćuju i vikendom parkiranje po centru nam je malo zagorčalo raspoloženje.
Stigao sam jutros i do knjižnice, listao jednu od izloženih knjiga, leksikon nacističkih američkih književnika, nisam odmah skužio da se radi o fikciji. Izloženi su atraktivni naslovi, nacizam uvijek zanimljiv i atraktivan.
S druge strane mladi političar mi prije par dana pričao i o njemačkom RAF-u, frakciji Crvene armije ili kod nas poznatoj kao Baader Meinhof grupi, ono što je i Bora Čorba pjevao dok je još bio normalan, "samoubica se ubio s leđa."
Dečko ima informacije o njima preko knjige Bandićevog suradnika Kalinića. Ne poučavam više o tome niti diskutiram, one i oni su izgubili rat koji su vodili, što je nobelovac Böll pisao, rat pet protiv pedeset milijuna, efektno ali ne baš točno.
Imao sam priliku u Berlinu slušati jednu od njih koja je dva dana ranije izašla iz zatvora nakon punih 20 godina, u jednoj od alternativnih knjižnica tamo, ekipa je skupljala priloge za pomoć preostalim, još zatvorenim. Ništa se ne kaje, eto pogrešno su procijenili povijesnu situaciju kao pogodnu za borbu, ali misli da im je društvena analiza bila uglavnom točna. Mene je zanimalo jesu li imali kontakte sa službama iz socijalističkih država, kaže ne, odvjetnici su pokušavali pregovarati oko eventualnih razmjena, ali svi su ih uključujući i Tita glatko odbili.
Život u zatvoru, kao da ga nije bilo, filozofija ljudi koji su uvijek prvo mislili na druge. "Za ideale ginu budale", pjevao je onaj isto. I onda mi se posloži Selimovićev Ahmed Nurudin s onim "smrt je besmisao, kao uostalom i život".
Većina se svejedno trudi ostaviti trag.
21:49 - Komentiraj ( 13 ) Print NF
Poremećen petak
12.02.2016.



Jaka kiša mi poremetila sve jutarnje planove, ništa, u prvom redu, od šetnje do grada i knjižnice. Obavljeni neki školski razgovori, zatim smo se Jin i ja prešaltali, budući da je kiša malo popustila, pa smo išli s drugaricom na redoviti remont auta, plan je bio u tih par sati koliko traje ručati u blizini, a zatim čekati u obližnjem kafiću u kojem su dopušteni pušenje i psi. To eto išlo planski, sem što su promijenjene i kočnice, pa se stvar s autom malo odužila. Poluprazna birtija usprkos mladoj konobarici me podsjetila u kakvim godinama sam ja odrastao, al ništa neobično, nove generacije si ne mogu ni predočiti, ne samo kod nas, kako su nekad izgledali npr. vagon restauranti vlakova i kakve su se avanture događale. Naručio sam čaj što je isto nekad bilo nezamislivo, na pitanje s limunom i medom ili bez, odgovorio sam bez meda poučen iskustvom iz Đurđevca, gdje mi je mali med zaračunat dvije kune, a nisam ga ni naručio. Nezgodno čovjeku u birtiji i sjediti, zna da su i konobarice po pravilu egzistencijalno ugrožene.
Na povratku u Rijeku Jin odmah inzistira na večernjoj šetnji, pokazalo se s pravom, jer nakon što smo je uspješno obavili, znate valjda kad je takva šetnja uspješna, počelo je opet kišiti. U parku smo napravili uobičajenu pauzu, nekako prilično čudno i neobično umorno sam se osjećao, pa sam napravio selfie, čisto da vidim jel se to i vidi toliko na meni, pa ne baš. Rekoh idem odigrati jednu partiju šaha, prije dnevnog posta, na schacharena.de, izgubio sam je bez prave borbe, nekako očekivano, iskustvo i znanje su ponekad nemoćni bez svježine.
22:08 - Komentiraj ( 8 ) Print NF
Mrežno plovim
11.02.2016.



Praktično je najgore, naravno predvidivo, ovog tjedna prošlo, sutra čak i laganu šetnju do gradske knjižnice planiram. Ima jedna dobra stvar koju sam primjetio, sve me je teže isprovocirati, loše je što je to iz razloga što je sve sve širi krug onih koji mi ništa više ne predstavljaju. No trudim se sve pristojno pozdravljati, kako su to radili Earpovi i Clantonovi međusobno na Divljem Zapadu prije nego što su prvi likvidirali druge, ova zemlja je sve samo ne pitoma. Ipak tješi da mlade frendice čije kretanje pratim po društvenim mrežama žive, jedna noćas spava u Moskvi, druga u Münchenu, fotka iz moskovskog hotela je zbilja lijepa, frendica ne razumije primjedbu jednog od nas starijih vječnih kvaritelja igre, pazi, mogli bi doći noćaš oko tri po tebe i odvesti te u Sibir, jebe se mlade, koji žive na Zapadu, za finese prošlosti i crnohumorne mudrosti, vodka je doduše vjerojatno neće mašiti, ovu drugu mutni Paulaner ili Erdinger, ako ne i neki mutni pratilac.
Opuštam se na netu, preskačem kulturu.

21:33 - Komentiraj ( 11 ) Print NF
Asocijacija, dan ljubezni
10.02.2016.



Faza živčanih reagiranja, trenutno ne bi smjelo biti objektivnog razloga, ali tko zna. Suzdržavam se, inače na poslu svi pepel in kri, to je ponovo in. Imam osjećaj kao da sam pokrenuo u sebi neki po organizam loš proces, valjda nekoliko dana bio previše opušten. Već neko vrijeme ni ne sjedim na pilates lopti, danas otkrio rupu na pumpi zbog koje je ne mogu napumpati. Ispričavam se na slikama kolača, sad mi je palo na pamet da vas je dosta na dijeti u ove velike dane, ja eto, konzumiram. Sutra će biti bolje, kako ne bi, približava se, već miriše, vikend. Znam odgovor na sigurnosno ili kakvo već pitanje, mogu završiti pa na spavanje, neće grom u koprive zubo
22:47 - Komentiraj ( 10 ) Print NF
Zaledit će kiša
09.02.2016.



Ozbiljna su vremena, ljudi jako paze s kim komuniciraju na javnim mjestima. Iako baš nemam nikakve volje promatrati vječno jadna ista nadigravanja, ne pauziram s blogom. Čuvam pričuvne pozicije. Danas sam prestrašio bivšeg učenika, sad uspješnog mladog političara, prognozom da će se ovog proljeća demonstracije po Europi oteti kontroli i zadati udarac postojećim dvjema opcijama. Kaže dečko koji je prije par godina bio radikalan, ne sad kad sam u usponu. Mislim u sebi, on se stvarno prestrašio, kao da su moje prognoze iole relevantne. Otkako ne grizem, vjeruje mi se, bez veze. Neka cvjeta tisuće palačinki!
22:53 - Komentiraj ( 14 ) Print NF
Prokisnusmo
08.02.2016.

odoh spavati
bez komunikacije
dan prošišao.


23:33 - Komentiraj ( 9 ) Print NF
Par minuta na Riječkom karnevalu 2016.
07.02.2016.



Skoknuh malo tradicije radi, skoro sve što sam ufotkao je na blogu. Nisu mi više zabavne političke dosjetke koje prevladavaju, nestaju polako ali sigurno crvene petokrake, na svjetlu dana su kukasti križevi. Nepun sat sam se zadržao, nabacio osmijeh za više bivših učenica i učenika koji su mi se javili, pišem li još blog, pa ako ne pratiš onda valjda ne pišem, gdje mi je fotić, ma neispravan je, i pokazujem zbilja neispravan razbijen ekran, šteta, ne da mi se fotkati poznate jer nemam vremena za razvrstavati fotke, sve u svemu, nisam ni ja više za to, umjesto noge ljepoticama lovim noseve.

Oznake: Karneval u Rijeci


18:06 - Komentiraj ( 16 ) Print NF
Krk umjesto Trsta
06.02.2016.



Krenuli smo u Trst, i Jinova putovnica je bila u torbici. Onda smo neznatno skrenuli s puta zbog sitne trgovine koju nismo obavili jer nije bilo traženog, malo smo razgovarali i došlo je do zaokreta, tako to ide kod nas, bez bitnog razloga. Problem je meni samo bio jer sam Jinu obećao jazavčarke, Trst je pun te pasmine, na kraju se u Krku poigrao s jednom i to Mađaricom. Naišli smo i na gradilište, kako sam nedavno pročitao na jednom portalu, najveće investicije u najveću ovogodišnju atrakciju ovog dijela Jadrana, naravno tamo je samo idejni začetnik s kojim se zezamo, ideja je za pet, čak i ekološka, al skoči pa reci hop, ipak se radi o hrvatskoj priči. Sve u svemu, iako je puhalo znatno jače nego na kopnu lijep i ispunjen dan, začinjen na kraju s neizbježnom krčkom kneginjom.
22:00 - Komentiraj ( 7 ) Print NF
Nije bit u zelenom na semaforu
05.02.2016.



Obrisao sam zbog patetike planirani post, umoran sam, a sad me još dekoncentrira moron s tevea, inače se uspješno isključim, al u ovakvim situacijama mi to ne polazi za rukom, drugarica gleda, to je ona emisija s Mandićem i Zidićem, tko je spomenuti lik pojma nemam. Zadnje što sam na fejsu čitao uspavljujući se su komentari ispod nekrologa na stranici omiljenog benda, iako nisu ni u kakvoj vezi su u roku par sati umrli, neovisno jedno od drugog, osnivač i prva pjevačica benda, osnivač je inače otac djeteta druge pjevačice, koja je na moju radost još živa. Što reći, ako su se sinhronizirali, valjda znaju zašto su to napravili. Laku noć, primjetio sam da lijepi dani poput današnjeg pojačavaju moju asocijalnost.



22:32 - Komentiraj ( 11 ) Print NF
Šansa
04.02.2016.

poraženi smo
ajd sad pak odjebite
i stvorite raj.


22:43 - Komentiraj ( 10 ) Print NF
Mutan dan
03.02.2016.

Kad sam večeras išao prebaciti fotke na komp prvo što sam pomislio je bilo da je fotić konačno otišao k vragu, pažljiviji pratitelji znaju da već duže ne vidim što fotkam, ali su slike ipak podnošljive oštrine, danas pet mutnih. Odmah sam napravio za provjeru aparata selfie, i previše je oštar, neću ga objaviti, ajd dobro, ne treba žuriti s kupovinom novog. Zatim sam krenuo da ću poništavati fotke i nekako na drugi pogled, po principu današnje aktualno prije svega, ostavih tri. Nije nikako bio dobar dan i sve pogrešno što se moglo događati se događalo. Sad povrh svega vrijeme divlja, pljušti, grmi, sijeva i plaši mi psa. Moram pousisavati kad stignem te zabite kuteve.




22:16 - Komentiraj ( 11 ) Print NF
Odbjegli baloni
02.02.2016.



Danas su se po Rijeci lovili baloni, navodno se otvara novi kiosk brze prehrane i stavili su u balone bonove za besplatni obrok. Po centru su se baloni dijelili i razbijali, no neki su odletili i do relativne periferije, neke je vjetar otpuhao, ostali neispunjene misije, neulovljeni. Meni ta čežnja za balonima i strka i nije bila baš zabavna. S druge strane ja sam ipak danas imao osiguran normalan ručak.

22:20 - Komentiraj ( 8 ) Print NF
Odjava dana
01.02.2016.



radim ludosti
dok čizme odzvanjaju
to je opasno.







23:14 - Komentiraj ( 9 ) Print NF

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Opis bloga
Nikakav, užasan, histeričan, drzak, bezobrazan, poučan, programiran za rušenje granica hm, hm, hm... Sredstvo za trošenje vremena, kojeg ionako ima previše, also uopće nema...


Važno zbog budaletina koje ne znam zašto posjete ovaj blog: "ovo djelo je plod fikcije. svaka sličnost sa stvarnim osobama i događajima slučajna je." Rečenica ima pravnu valjanost!

copyright©blog.dnevnik.hr/nachtfresser 2004.-..., sva prava pridržana. Zabranjeno kopiranje, umnožavanje, objavljivanje ili bilo koja druga uporaba teksta i fotografija s bloga u bilo koje svrhe bez dozvole autora.
Alter ego foto blog




Instagram

nachtfresser@gmail.com

Pirat urednik na fejsu :P
Web Nachtfresser

IZBOR POSTOVA 06.2004. - ?
od najstarijih do danas, barem po jedan mjesečno, odozdo prema gore
2023
Deleted
6000.post, treći dio
6000.post, drugi dio
Wasserdicht, 6000.post prvi dio
Tri blog gracije
2019
Institucija slobodnog blogera (ogled o Böllu)
Aktivizam Grete Thunberg
Odakle ocean u pjesmi?
Vrelo Bosne i Jajce
Sarajevski ćevapi, dame i uspomene
Snježni Benkovac na brdu
Pulski zalasci
Kosa i sram
2018
Sa Sloterdijkom u Puli
Uzoran učenički dom
Tko otvara vrata Bukowom mačku
Djevojčica iza žice
Starac i (r)evolucija
Neotuđena crtica
Trešnjevački teatar
Intimni otvori depresivnih ljudi
Modna osvježenja
Kupac ružnog limuna
Međupost
2017
Pao stoljetni park
Budimo na mi
Poderane čarape
Pijača bez leda
Ostaj mi dobro Berlinu moj
Iskustvo i stil
Sedacija, odlasci, promatračica života
Nitko ne vrijedi više od dvije minute
Kud plovi ovaj put
Srcamo se
Vareš, imenovanje prošlosti
Popravljač
2016
Božić kod Dolores
Blog arhiva, genijalno
Varešarije
Obrobljeni plimom
Nestanak Wagnerovog psa
Poezija koja to nije s teletinom na pratećoj slici
Preko crte
Djevojka sa sajma u Opicini
Predvečerje u Trstu
Labinski bijenale industrijske umjetnosti
Dresirani i slobodni
Projekt bicikl
2015
4000. post
Forever Lolita
Vječno vraćanje dupeta
O potrebi za bloganjem
Blogerska subota
U pokretu
Gromovi love golotinju
Nisam mislio na Pariz
New York, Jack i ostali mitovi
Sipa i čokolada
Čudnovati su putevi Googleovi
Svakodnevni samoslici
Nachtfresser, 3700.post
2014
Pljeskavica i čaj
Istup Anne Helm
Ravnateljice über alles
O fotografiranju i svinjama
Život
Večer s berlinskim piratima
Posljednja marenda
Fuck the System!
Izlet u Opatiju
Kandidat broj 5 liste 16 za EUP
Nek nam živi bezuvjetni temeljni dohodak
Nagnuće berlinskog piratskog broda
Tišina hotelskih soba
S visina Svetog Križa
Avionska dijagnoza obrazovnog sustava
2013
Dame i gospodo, Astrid Kuljanić
Dekadencija
Odjeb ljetu gospodnjem dvijetisućetrinaestom
Naš mali šareni štand
Anonymous MMM u Rijeci
Profesor budala
Roštilj bez jahte
Krivo mi je zbog mog starog
Što radi piratska stranka ?
Bloger za EU parlament
Izbor postova
Shitstorm
2012
Sanjam knjige u Puli
Taštine
Sjećanje
Proteze Auschwitza danas
Blogeri 2004-2011
Prošao još jedan...
Prelijep dan u Zagrebu
Blogersko pušenje privatnosti
Napad Svetle Yordanove
Čitajte "Bolju polovnjaču"
Ostajte tamo, stižemo
2011
2500. post
Čestitka vjetrom raspršena
Predsjedniku ima tko da piše
Isšljivan
A meni se popodne spava
Smrt u Opatiji
Povratak u Ništa
Dijalog jednog blogera i Igora Mandića
Hrana naša svagdanja
Jučerašnji prosvjed u Rijeci
Civilizacija baterija
Hotel Montree
2010
Snijeg u Rijeci
Obzor
Vodice, bajka s pogledom na more
Cambridge i karavane
Otočna opuštanja
Berlin : balkanska galerija
Repovi rata
Dan divljanja maturanata
Abrutissement, načelo zatupljenja
Igramo se okvirima
Nacisti u Dresdenu
Boje budimpeštanskog Ludwiga
2009
Sa(n)jam knjige Pula 6.12.2009
Prođe još jedna fešta
a je još uvijek u krugu
U najjačem sastavu
Muzej, multikulturalnost, beskućnici...
Poučak o golom
Divlji Balkan
Gorski Kotar devetog svibnja
Londonerica u palanci
O bocama i maslinovom ulju
Prozori
Ha,ha, Amy je zakon
2008
Tako je zborila Gudrun Ensslin
Priznanje
Onako usput
Blog i grob
Govor mržnje na blogu.hr
Razgovor studentica pred Humbolt univerzitetom
Nogometno bratstvo Španjolske, Hrvatske i Koreje
Prosvjed, turisti i sunčani Korzo
Rasaditi
Dobro se žega
Politička korienitost
Osamstoprvi post, mali osvrt
2007
Ekološki fašizam
Masturbacijo, sretan rođendan !
Van Goghova zvjezdana noć
Radni dan jedne Berlinerice
Dani bez neta
Petak trinaesti
Razredni izlet u vodni centar Atlantis-Ljubljana
Guščija pašteta
FBK u Rijeci, jel se kome štucalo :P
Rasulo
Izletila zbog marihuane
Moja Paris gola u novinama
2006
Manta, vraaaaaaaaaati se
O blogu "Pjesmarije" (autora NF)
Igra revolveraša
Idealisti s oružjem
Ceremonija oproštaja s praznicima
Jedna Ljudmila
Zadaća (dječja bolnica)
Irokez u školi
Moji prijatelji
Coool
Prva klasa
O ovcama i nadi
2005
Kenningari i druge učenosti
Uvijek iznova, deja vu
Moj Uerige
Ostavština
Pred maturalac
Moj Raščupanko
Sjećanje na Radovića
Pišanje u Harteri
Samoubojstvo u štali
Montaža tv stolića i sretnije budućnosti
Pivo
Nekad smo znali veselo polemizirati...
2004
Inventura 2004.
Sjećanje na vrt (Paul Klee)
Razrednik
Isplazit jezik
Kamere oko nas
O fašistima, Sloterdijku, Walseru i meni
Skins&Teacher


















































SUPERCOOL ;P
















































< veljača, 2016 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29            

Ožujak 2024 (23)
Veljača 2024 (25)
Siječanj 2024 (18)
Prosinac 2023 (13)
Studeni 2023 (18)
Listopad 2023 (6)
Rujan 2023 (7)
Kolovoz 2023 (2)
Srpanj 2023 (18)
Lipanj 2023 (16)
Svibanj 2023 (22)
Travanj 2023 (16)
Ožujak 2023 (17)
Veljača 2023 (14)
Siječanj 2023 (13)
Prosinac 2022 (12)
Studeni 2022 (11)
Listopad 2022 (11)
Rujan 2022 (11)
Kolovoz 2022 (7)
Srpanj 2022 (4)
Lipanj 2022 (1)
Travanj 2022 (6)
Ožujak 2022 (1)
Prosinac 2021 (1)
Listopad 2021 (1)
Rujan 2021 (1)
Kolovoz 2021 (11)
Srpanj 2021 (9)
Lipanj 2021 (11)
Svibanj 2021 (22)
Travanj 2021 (26)
Ožujak 2021 (21)
Veljača 2021 (24)
Siječanj 2021 (31)
Prosinac 2020 (20)
Studeni 2020 (12)
Listopad 2020 (6)
Rujan 2020 (5)
Srpanj 2020 (29)
Lipanj 2020 (26)
Svibanj 2020 (31)
Travanj 2020 (29)
Ožujak 2020 (32)
Veljača 2020 (28)
Siječanj 2020 (26)
Prosinac 2019 (24)
Studeni 2019 (22)