Zadnja teletina iz frižidera
31.01.2021.



Čitao jutros prije jutarnje šetnje, pljuštalo je, na nekom portalu, mislim da je večernji.hr intervju s Marijom Selak Raspudić. Svima je jasno da nisam politički poklonik ni nje ni njenog muža, al zabrinuo me, čini mi se da je bio prvi ili drugi komentar "Gade mi se žene koje otimaju tuđe muževe." To sa "svojinom" mi je oduvijek gadljivo, jedan od razloga zašto sam principjelni protivnik braka otkad znam za sebe, a uvijek živim u zajednici. Nedavno je mislim sueddeutsche.de u reprezentativnoj anketi da takozvani konzervativci mnogo češće "varaju" žene od tkz. liberala te ulaze u druge brakove čak i usprkos djeci što bi trebala biti temeljna vrijednost konzervativnog pogleda na svijet, dakle totalno licemjerje.
12:50 - Komentiraj ( 13 ) Print NF
Lübeckizam i hladetina
30.01.2021.



Kad sam išao u Lübeck, znao sam da je to rodno mjesto Thomasa Manna i grad marcipana. Na twitteru mi frendica napisala da je ravnatelj osnovne škole autentični punker šarene kose, pa sam odlučio i tu malo priviriti. Nisam se najavio ali sam ga odmah prepoznao u dvorištu s učenicima u razgovoru, svatko malo je netko dolazio s onim pozdravom "daj pet". To je bila godina kad su se prvi mobiteli tek pojavili, ja sam neposredno prije puta u Njemačku u Palmanovi kupio motorolu. Najveći mi je šok bio kad sam čisto iz dosade nazvao roditelje i dobio ih, oni su bili u panici koliko će me to koštati, no ja se nigdje nisam registrirao niti sam imao broj, pa sam ih smirivao, ni danas mi nije jasno kako je bio moguć taj besplatan poziv. Javio sam se i predstavio ravnatelju, nismo se složili tko je bolji, Clash ili Sex Pistolsi, on je tvrdio na u punku nije uopće bitno jel netko zna svirati.
Pita me drugarica jučer jel bi me smetao hladan ručak, ja automatski zašto ne i onda iznenađenje, hladetina i to zbilja majstorski napravljena, zato sam danas neispavan, jer sam nakon dužeg vremena bio noćojelac (Nachtfresser) i otprilike svaki sat ustajao i mezio.
09:46 - Komentiraj ( 13 ) Print NF
Hamburgizam
29.01.2021.

Evo neki me mole da maknem post o jelenima jer ih one vole, pa ću kratko objavit post o Springerovom leglu zla, gdje sam bio gost. Morali smo svi osmisliti neki projekt pa sam ja osmislio bez razmišljanja Bildovu upravljačku zgradu, te nakon što sam prespojen dobio čak i glavnog urednika, govorio mi je nekim čudnim jezikom, skužio da je postavio pitanje na koje treba odgovoriti da ili ne, ja automatski odgovorio da i dobio termin u 9 ujutro na prvom katu, pitanje je inače očito bilo, jesam li već najavljen, što naravno nisam bio. Drugi dan smo obavili intervju, poveo sam i jednu Dankinju koja je vodila glavnu riječ, rekao sam da ja ionako slabo čujem, ona je komentirala da ona ionako ne bi dobila priliku intervjuirati urednika najtiražnijeg njemačkog lista i kad smo to prezentirali pred stipendistima Goethe instituta dodala je da ona odavno nije čula gori njemački jezik...

21:49 - Komentiraj ( 12 ) Print NF
Berlinizam
29.01.2021.



Prokletstvo velikih gradova je što svi pišu o njima. Prokletstvo ideologija je da ona koja pobjedi nametne svoju propagandu na svim, pa i turističkom planu, koju oduševljeno puše horde turista. Naravno da se nama koji već tridesetak godina ljeta provodimo u Berlinu sve to gadi, jer je istina, da je bivši istočni dio grada mnogo zanimljiviji i životniji.
Al Zapad je pobijedio!
p.s.
Post je napisan spontano čim mi je jedna blogerica skrenula pozornost na drugi promoviran post, al eto, nikako objaviti, nemamo svi privilegiju dangubiti, ja sam još uvijek uvjeren da je tipu hakiran blog ili preuzet identitet, to je nekad bio ozbiljan bloger.

19:10 - Komentiraj ( 12 ) Print NF
Narcisi
28.01.2021.



Čitam danas na zeit.de, osnovna teza narcisi ne razlikuju priznanje od ljubavi, njima je samo priznanje bitno. Nisam se stigao ufurati, jer koristim tehniku brzog čitanja, u podne mi je online nastava, npr. nije mi jasno jesu li oni bolesni ili ne, sam autor članka je narcis, uglavnom zanimljiva tema. Sinoć sam imao zanimljiv chat sa sličnom temom, sad moram završiti, jer bih želio nekog komentirati prije nastave, ovaj put sam samo postavio problem umjesto nuđenja rješenja.
11:34 - Komentiraj ( 16 ) Print NF
Posljedično
27.01.2021.

Opet nemam fotki jer još danas zbilja maratonski radim. Al eto, odlučio biti dva dana bez video konferencije na virtualnoj nastavi, samo chat i snimke izvornih dijaloga, brada raste. Idući tjedan su opet maturanti uživo, valja nam se opet brijati...


13:24 - Komentiraj ( 17 ) Print NF
Jbga instagrame moj
26.01.2021.

Evo ne stignem ni skinuti fotke s fotića jer danas i sutra radim prepuno radno vrijeme, sad imam pauzu do 14.00. Najpreče glede interneta mi je bilo prebaciti svoj instagram na privatno, što nisam mislio raditi, al vidim da su konzervativne drkadžije ili njihove polovice počele masovno skidati moje fotografije. Uskoro ću napraviti i reviziju pratitelja, posebno hrvatskih, nekad ih je bilo oko 1500, sad nešto ispod 900, što bi npr. meštar svih hulja mogao samo sanjati na mediju koji on ne vodi, problem mi je samo što imam i desetak istrankii nijedna mi nije sumnjiva. Vidio sam i na naslovnici smješno pitanje na anketi, tko vas još drži ovdje, otprilike, pa pizde, od početka bloga, osim ovih mladih pratiteljica, većina mojih pratitelja je bila na blogu od početaka za razliku od vas, a nažalost drugi blog servisi, oni hrvatski, su se ugasili, zbog kladioničara koji su ih spamali i sličnih razloga, ne zbog sposobnosti adminica ili admina ovog bloga. Ovo za instagram nerado radim, al moram, ne mislim odustati od dosadašnje politike, ali su se budalaste žene i njihovi pratitelji razgoropadili, a živimo u državi kakva jest, pametnom sve jasno.

13:47 - Komentiraj ( 13 ) Print NF
Hvala ekipi!
25.01.2021.



Nemam vremena za pisanje posta i neću još dva dana jer mi je ovaj radni tjedan prilično zahtjevan pa nemam vremena za ovdašnje seljanke i oberseljake. Želio bih se samo zahvaliti tim blogericama (4) i jednom blogeru koji su mi na mailu dali podršku, al nisam im stigao odgovoriti, ostali muški blogeri su se javno na postu izjasnili, hvala im.
Dosta sentimentalnosti mada me raznježilo da na blogu ima i više normalnih ljudi nego što sam mislio, i da baš nije potpuno fašistička bagra zavladala, Mek oprosti, ionako znaš da se to ne odnosi na tebe. Samo toliko, danas zbilja baš nemam vremena, a sutra ću vjerojatno imati i manje...





18:57 - Komentiraj ( 15 ) Print NF
Moralno dvojbeno
24.01.2021.



U Rijeci je održana večer posvećena prerano preminulom Igoru Večerini. Upoznao sam ga na večeri poezije mog prijatelja Izeta Medoševića, razmijenili par kurtoaznih riječi, rekao da i on zna za mene. Shvatio sam da je kozmopolitski tip i neopterećen svakidašnjim hrvatskim pizdarijama.
Svojevoljno je valjda napustio ovaj svijet, nisam to previše propitivao.
Njegova dugogodišnja djevojka je bila u organizaciji čitanja njegove poezije, glavna je bila jedna fašistoidna lokalna političarka, Izeta i većine njegovih prijatelja nije bilo, samo jedan je došao i komentirao, samo nek se čita.
Mislim cura mi je kolegica, fejs frendica, al jel to trebalo ići baš tako? Ja i kad bih bio pozvan, iako nije bilo razloga, ne bih došao, jer ne odlazim u prostore u kojima je psima zapriječen ulaz.

11:15 - Komentiraj ( 14 ) Print NF
U obranu trivijalne literature
23.01.2021.



Kao što se budale na ovom blogu interno zabavljaju svojim infantilnim forama, tako bih se i ja osvrnuo na nešto drugo. Po općeustaljenom mišljenju književnost bi trebala biti strašno ozbiljna.
Diplomirao sam kako stariji čitatelji znaju na dnevnicima Thomasa Manna, koje su kritičari mahom popljuvali, a mene su oduševili, po uzoru na njih vodim ovaj blog eto sedamnaestu godinu, rekao bih nažalost, jer nikad nije manjkalo budala ovdje, sad već mislim da je Mirko samo jadan, nikako ne i najgori.
Jedna od najboljih knjiga koje sam jako mlad pročitao je western "Nevada" od Zane Greya, isto popljuvan od kritičara, kao trivijalna literatura.
Dva čovjeka su su se srela, dogovorila za ranč i gajenje stoke. Jedan je bio malo zagonetan, rekao da ga svi znaju po nadimku Nevada. Naravno zaljubio se u kćer svog partnera i ona u njega. Usput saznajemo da su u to vrijeme postojala samo dva revolveraša vrijedna pažnje i balavi revolveraši željni slave su ih tražili, Billy Kid i Jim Lacy, koji je naglo nestao iz javnosti. Ljubav Hettie Ide i Nevade je cvjetala.
Dva su ključna momenta romana, prvi je kad je tip sreo Nevadu u gradu, navodno ga prepoznao i izazvao na dvoboj, ovaj se samo okrenuo i otišao, uz podsmijeh izazivača, netko je rekao, to je igra pravog revolveraša i nekog tko to eventualno može postati. Drugi moment je bio kad je Jim Lacy, koji je naravno bio Nevada, shvatio da ne može bježati od svoje prošlosti, naoružao se i otišao u grad, te u dvoboju bez problema likvidirao svog izazivača, Hettie je bila u gradu, vidjela i onesvjestila se, njen dragi je bio Jim Lacy. Dovoljno od mene, neću baš sve otkrivati, odličan roman.


11:02 - Komentiraj ( 16 ) Print NF
Klub "mrtvih" blogera
22.01.2021.



U pauzi rada od kuće išao sam brojati na fejsu ljude koji su napustili ovaj portal i sad su tamo u kontaktu samnom, na 30 sam stao jer sam morao dalje raditi, ima tu djelatnika ministarstva, pjevačica s više objavljenih albuma, međunarodno nagrađivanih umjetnika, kao npr. moja dizajnerica u SF području,tu je i, tko se ne sjeća npr. Xiole, Skaske,Mante...
S jednom sam se jučer čuo, kaže da je većina tu prestala objavljivati zbog uvijek loših admina koji su na sve primjedbe imali uvijek isti odgovor, otprilike, stoko, ali ovo vam je besplatno, no dodala, ak si do sad izdržao, ja te čitam, izdrži, admini se brzo mijenjaju.
Asociraloo me, ne znam baš zašto na film "Klub mrtvih pjesnika", zato ovaj naslov koji me prvenstveno asocira na budaletine koje orgijaju naslovnicom.

12:48 - Komentiraj ( 19 ) Print NF
Dama bez gambita
21.01.2021.



Meni najdraža šahistica, Ruskinja koja živi u Italiji i tamo se profesionalno bavi šahom. Zašto mi je draga, pa zbog načina upoznavanja. Rijeka ima najjači ženski turnir u šahu na Mediteranu "Cvijet Mediterana". I ja sam na počecima tamo fotografirao, postoji u arhivi link i na moje ime. Sad sporadično svratim i tako je to bilo i te godine kad je ona zauzela drugo mjesto iako je bila najbolja. Sreo sam je u polumraku hodnika, prilično nespretno pristupio, već sam odlazio, a ona je šetala vani, upoznali smo se i pozirala mi za fotku za blog, neka druga bi panično reagirala, od tada smo fejs prijatelji i komuniciramo, ona putuje od turnira do turnira, sad doduše manje i sve dijeli, i ova fotka je npr. s fejsa.
Nisam gledao toliko hvaljen film "Damin gambit", al kad mi je pričano o čemu se radi, prva asocijacija je bila ona.
11:50 - Komentiraj ( 15 ) Print NF
Mi nasilnici
20.01.2021.

NF, ti nisi tip silovatelja, i jedna je stvar kad netko kaže da, a druga ne...ti nikada ni u kojem slučaju nisi meni ništa nametao i sl. Mi smo uvijek imali super odnos. Uvijek. Ti si toootalno spaljen lik, i zato te volim d

Prvo na fejsu u uspomenama primjetio da sam 2010. bio baš na današnji dan stavljen na cool listu, priopćila frendica, kaže usput, jbga, nekim ljudima treba dugo da im dođe iz dupeta u glavu. Od jučer izgleda nemam više problema s Bugom, ako ne izmisle nekog novog, ništa me od ove ekipe ne može iznenaditi.
Uvodni komentar je ilustracija rasprave koje vodimo danas na jednom drugom mediju, autorica je jedna od ponajboljih blogerica ikad, koja je naravno napustila blog.hr, diskusija je o seksualnom nasilju, koja je eto, čak i u Srbiji, počela prije nego kod nas, al eto, i kod nas je krenulo. Na blog.hr vjerojatno neće skoro, jer big boss ima specijalan psihološki profil.


15:11 - Komentiraj ( 16 ) Print NF
Informacija
19.01.2021.

Evo javljeno mi, da me admin, inače posilni od vašeg top blogera, maknuo na fresh listu, ajd dobro, sad me barem Bug neće valjda više neće gnjaviti, bio je valjda u pelenama kad sam ja imao blog, nadam se da neće u ludilu sjetiti obrisati mojih 5652 postova, ubrzano sejvam, tko će s budalama znati.

20:40 - Komentiraj ( 20 ) Print NF
Epizoda iz šatora
19.01.2021.



Imam pauzu između dva online sata, odmah isprika jer neću posjetiti sve vaše blogove odmah. Ostalo jučer nejasno, zašto naši mediji lažu, dodao bih, ne samo naši, al naivci svugdje nasjedaju, kod nas doduše, za razliku od Njemačke i tog jednog iz Austrije, nema serioznih medija.
Srbiju vidim na twitteru trese #meetoo groznica, a evo počinju i naši, mislim da je po običaju barem godinu dana nakon europske premijere, tu nisam siguran, nisam guglao. Uvijek se sjetim, prva asocijacija mi je bila čitajući neka dvojbena iskustva, naravno da su to uglavnom ozbiljni problemi, kad mi se jedne godine kad sam spavao u ogromnom berlinskom šatoru u kojem su nas ujutro budili kravljim zvonima, u vreću mi se uvukla potpuno nepoznata cura i privila uz mene, nisam se bunio, samo sam pazio ne pomaknuti se i probudit je, zanimljivo kako takve gluposti ostaju trajno u sjećanju.
Nisam stigao post objaviti prije nastave, sad imam još pola sata vremena dok učenici rješavaju zadatke, do sljedećeg sata, možda i stignem posjetiti druge drage blogove.
13:18 - Komentiraj ( 14 ) Print NF
Tko laže, koza i(li) rogonja
18.01.2021.

Ignorirajte post, samo kao dokaz što se događalo u Beču jer naši neonacisti naravno negiraju, fotke s nacističkim simbolima mi se nije dalo prebacivati:
Neonazis, Strache und die FPÖ
Die rechtsextreme Szene betätigte sich nicht nur im Hintergrund bei der Organisation, wie sie das laut Verfassungsschutz seit den ersten Demos tat, sie trat auch auf. Das Innenministerium bestätigte dem STANDARD, dass der bekennende und mehrfach wegen NS-Wiederbetätigung verurteilte Neonazi Gottfried Küssel "mit zwei Bussen voll mit Gefolgsleuten aus Oberwart" angereist war. Mit dabei alte Kameraden "aus dem Kreis der Vapo" (Volkstreue außerparlamentarische Opposition). Küssel gründete die Vapo 1986, veranstaltete mit ihr Wehrsportübungen und Kundgebungen und trat für die Wiedereinführung er NSDAP als Wahlpartei ein.

Auch der Chef der österreichischen Identitären und ihrer rechtsextremen Nachfolgeorganistation Martin Sellner nahm mit einer Gruppe aus zirka 20 Gleichgesinnten an der Demonstration teil. Bei ihrer Ankunft spannten sie ein "Kurz muss weg"-Banner auf, woraufhin sie vom Publikum und dem Redner auf der Bühne mit Applaus begrüßt wurden. Daneben spannten sie – in Anspielung auf das unter Rechtsextremen gängige Narrativ eines vermeintlichen "Bevölkerungsaustausches" – ein zweites Banner mit der Aufschrift "Großer Austausch, great Reset" auf.

19:31 - Komentiraj ( 9 ) Print NF
"Demokratska" tolerancija
18.01.2021.



Vjerojatno ne znate jer se nigdje ne objavljuje, jučer su u Beču održane najveće fašističke demonstracije od 1945. pa vi minorizirajte domaće istomišljenike. Nitko ih nije dirao iako uglavnom nije bilo ni maski ni razmaka.
Ponavljam još jednom poantu jednog od prethodnih postova, ipak je ovo zadnje vrijeme gastro blog, špek, a ne precijenjena vegeta, oplemenjuje većinu jela, mi vegetu uopće više ni ne koristimo.

11:09 - Komentiraj ( 18 ) Print NF
Frauenminister
17.01.2021.



Nedjelja je i ljudima se baš i ne da pisati, jer je statistički, barem kod mene gledano, najmanji posjet. Lastavica najpametnije radi relaksirajući sa svojim humorom.
Inače moje berlinske cure su duhovito reagirale predloživši na twitteru Merkelici da ovog stalnog konzervativnog izbornog gubitnika, koji silno želi nekakvu funkciju, imenuje za Frauenministra, ministra za žene, ispada da su ipak i tu Nijemci duhovitiji od Amerikanaca koji Trumpa još uvijek ozbiljno shvaćaju.
Meni prva asocijacija bila da bi na blog.hr mogao formirati slično ministarstvo kako bi big boss lakše mogao kontrolirati svoje marionete ovdje.
Inače kategorija je gastro, svi osim vegana moraju priznati da su nama barem večerice perfektne :P
13:39 - Komentiraj ( 14 ) Print NF
Malo politike u hladne dane
16.01.2021.



Dobre vijesti, nakon Trumpa još jedan krajnji desničar poražen, ovaj put na izborima u njemačkoj vladajućih stranci CDU. Što reče moja berlinska frendica, zanimljivo, Merz je dva put gubio protiv žena (Merkel i njena nasljednica), sad se pokazalo da ne može pobjediti čak ni muškarce. Za Merza je navijalo moje tamošnje lijevo društvo, kao priglup, primitivan, ženomrzac, kao njega bi bilo lakše pobijediti na izborima, upozoravao sam ih, zar im nije dosta bio jedan Trump, al eto, ispalo je dobro, nastavak politike Angele Merkel izgleda zajamčen.
Novi predsjedavajući ponudio suradnju svim suparnicima, a taj Merz se odmah ponudio kao ministar gospodarstva, mislim da neće ići, Merkel je još predsjednica vlade ;).
Eto malo za promjenu politike, naravno ne naše predosadne pune fraza, kakve inače prosipaju i blog favoriti...
p.s.
Prva poslanica novog šefa, žene i djecu migrante koja čekaju na hladnoći pred granicom EU, treba što hitnije primiti i smjestiti.


16:57 - Komentiraj ( 13 ) Print NF
Pohanci
15.01.2021.



Što je Vlad naveo u opširnom komentaru prošlog posta, volim opširne komentare, prije ih je Grunf imao, ni ja nisam u djetinjstvu volio špek, poslije sam ga kao student lagano počeo prihvaćati, ponajviše jer ga je jedna studentica donosila od kuće i tad sam shvatio da sasvim dobro ide uz vecchiu koju smo tada pili, nemam pojma jel se to još kod nas prodaje ili je postojala samo u trulom socijalizmu.
Jedina u stvari konstanta od hrane, koju sam baš oduvijek jeo su pohanci, mada mi danas ne bi vjerojatno ni bili ni među top pet jela, kao djetetu su mi bili prvi favorit.
Inače danas sam shvatio da je kraj praznika, koji u stvari nisu to ni bili, jer smo svaki dan online bili trpani različitim materijalima, i to je bio prvi zimski kaop odmor, koji sam u potpunosti proveo kod kuće, moš mislit odmora. Barem je drugarica nešto bolje, eto ona je sad nakon ručka sama izvela Jina vani. Inače ona je nakon operacije bila dobro, da bi joj na fizikalnoj terapiji skoro potpuno zeznuli nogu, tipična hrvatska priča, koju smo onda odlučili prekinuti.
p.s.
Ne mogu vjerovati, i ovdje se priznaje odgovor da godina ima 365 dana ;)
15:33 - Komentiraj ( 15 ) Print NF
Slanina i idijoti
14.01.2021.



Ništa bez prave slanine bio mi je stav i za vrijeme kad su svi tumačili da su piletina i puretina jedino pravo meso. Ljudi jako brzo nasjednu na propagandu.
Tako i sad i ovdje, smiješno je kako većina ne shvaća da većina favoriziranih blogera uopće nije vrijedna za čitati i da su favorizirani samo zbog međusobnih prijateljstava, tako je doduše od početka bloga.hr, al eto, sad se još zaoštrilo.
Nema veze, nebitno, slanina je u ovom postu jedina bitna.
20:07 - Komentiraj ( 18 ) Print NF
Kako hraniti jelene?
13.01.2021.



Iako mi se malo gadi, zbog novog admina ili možda samo starog iz sjene po rukopisu, moram konstatirati da je na ovom blogu bila od početka jedna prepotentna ekipa, potpuno nesposobna, osim što je Darius genijalno registrirao domenu blog.hr šaljem novi post čisto zbog druženja s ekipom.
Ova dva dana sam se bavio s fejsom i komunikacijom s najboljom šahisticom bivše Jugoslavije, koja sad živi u Njemačkoj, u prirodi, i dolaze joj jeleni u dvorište, najbolje fotke koje sam zadnje vrijeme vidio, njen pas se druži, al susjedni laju i reže.
Ostaje pitanje iz naslova mada danas vidim fotku da joj jelen jede iz ruke, ako netko ima neki savjet, bujrum, ne samo divljač ne treba hraniti, dosadno.

19:15 - Komentiraj ( 17 ) Print NF
O snovima i još nečemu
10.01.2021.



Baš mi je nešto zanimljivo, ponovo su fejs preplavile izjave Tuđmana iz Partizanovih dana u kojima se vidi da je on žestoki antifašist, pristaša partizana i kontra ustaša, izvor je u svakom slučaju autentičan. Baš me i zanima koja bi od mojih fotki s 5644 postova meni presudila kad bih bio relevantan bloger, mislim da ni relevantne puritanske zvijezde ne bi lako znale izabrati.
Inače nakon uglavnom neispavane noći, izašao sam s Jinom i imao filozofske rasprave s vlasnikom psice, Jinove simpatije. Zanimljiva mi je bila interpretacija o snovima, posebno jer je izvan svih aktualnih tumačenja i sanjarica, doduše mene se ne dotiče, jer izuzetno rijetko sanjam.
Sreo i jednog trenutno neaktivnog blogera, inače bio izuzetno popularan, kaže da ga jako iritira što sve rjeđe zbog te male zatucane vladajuće grupe na blogu.hr, tako je on to protumačio, ne objavljujem fotografije privlačnih žena što mi je bio zaštitni znak.
Eto zato danas influencerica s kojom se na instagramu znam dopisivati, a jednom je bilo otprilike, nisam s engleskim baš na ti, jesil primjetio kako mi ružnije imamo više pratitelja od svih tih napumpanih ljepotica.

18:00 - Komentiraj ( 15 ) Print NF
Kako ne vrijeđati?
09.01.2021.



Kao i u SAD-u prije par godina i na blogu.hr nametnule su se budaletine, koje ponavljaju prežvakane laži. Zadnji put govorim, nikad nisam snimao ni bio na nudističkoj plaži, osim Koversade gdje sam ljetovao 1992. godine, nakon što sam godinu dana oslobođen vojne obveze, i nije mi padalo na pamet ikoga snimati.. Na takvim plažama sam bio za stipendije u DDR-u gdje se nitko nije sramio svog tijela i gdje mi nije ni padalo na pamet snimati ikoga jer se nitko nije čudio svugdje prisutnim golim tijelima, niti sramio ih se, kao što je danas uobičajeno ovdje među katoličkim talibankama i talibanima ovdje danas. Sve snimke koje imam na instagramu snimljene su na javnim površinama, po ondašnjim zakonima, jedna ili dvije na plažama, al po ondašnjim zakonima i osobe nisu obnažene odnosno nage. Inače pišu mi neki da iza jednog od blentavih ženskih nickova stoji Lionica, mislim da ne, s njom se dalo komunicirati...
12:37 - Komentiraj ( 24 ) Print NF
Nered (o stoci drugi put)
08.01.2021.



Mislim mi stvarno živimo u zemlji slučaju, baš danas napisah na fejsu, nisu mi nikakva utjeha SAD koje još uvijek imaju predsjednika budalu, ne tješi me ni koliko je budala glasalo nekad kod nas za sličnog, ovi u Srbiji me više ni ne zanimaju. Pazi ovo, za učeničkih praznika koji kod nas traju do 18. obavještavaju nas da je školsko natjecanje iz mog jezika 20.., skužio sam odmah, birokrati prepisali od prošle godine, koga briga što su okolnosti promijenjene i epidemiološka situacija, oni su vječni i nedodirljivi. Taj tjedan moji imaju online nastavu daleko od Rijeke tako da se sigurno neće moći ništa organizirati. Nema veze, za nas jedna obaveza manje, ionako ništa osim pohvalnice nisam dobio za učenicu koja je na županijskom natjecanju osvojila treće mjesto.
13:36 - Komentiraj ( 15 ) Print NF
O aktualnom blog sukobu
07.01.2021.



Nisam na vrijeme čuo ništa o aktualnom sukobu na blogu, jučer se nisam ni javljao, jer mi pas ima zdravstvenih problema, a on mi je svakako ispred ovih drkadžija. Molio bih da mi se ubuduće javi na vrijeme kad dođe do tih nazovi sukoba, odnosno sraza između normalnih i primitivaca.
Inače još prije par dana sam komentirao, koja se ovo ludača ponovo pojavila na blogu, sad vidim da je blesača instalirana zbog napada na mene i to u sporu u koji se ne miješam jer mi se gadi tip koji potiče govor mržnje, a i njegova nekad bliska osoba tvrdi da on nije loš čovjek, vjerojatno je dobra bila i ova Trumpovica upucana u akciji suludosti.
Mislio sam da ne može gore biti ovdje nego u Dariusovo vrijeme, ipak može. Potpuna podrška Draženu i isprika što zadnjih godina izbjegavam srazove s prolupanim budalama, tu naravno mislim i na eventualne cure.
14:05 - Komentiraj ( 18 ) Print NF
Ipak se čita ;)
05.01.2021.

Najprije ispravak netočnog navoda iz prethodnog posta, ona Kleinova fotka je snimljena u Städel muzeju na odjelu suvremene umjetnosti u Frankfurtu, postoji naime tamo i muzej moderne umjetnosti za koji ja nisam znao, i oni imaju Kleina. Za razliku od nekih ja imam dosta ili komentatora poput npr. Vlada ili samo pratitelja koji mi se jave porukom i koji imaju široko znanje.
Izbjegavam odlaziti u trgovačke centre koliko ja to moguće, ali s Jinom šetam uz jednog od njih. Danas sam sreo čovjeka koji me oslovljava s prijatelj, nismo se nikad zvanično upoznali mada znam sve o njemu, pita me, pogodi što ću danas kuhati, rastavljen je, samac, ima simpa psa i zečeve, eto, ispalo sarma s odojkom iznutra.
Na fejsu sam u popularnoj grupi objavio još jedan post o petardama i zašto se donose zakoni koji se očito ne misle poštovati, odmah je bilo preko stotinu lajkova, ali i tridesetak hejtera u komentarima koji najgrublje vrijeđaju, naravno nikom od njih nisam odgovorio, imam već tog blog iskustva s primitivcima.


11:16 - Komentiraj ( 15 ) Print NF
Kleinova plava
04.01.2021.



Obustavljam trenutno objavljivanja na drugom blogu, jer sam ostao bez fotića, kako su mi na torbi svi patenti redovito otvoreni, vjerojatno je negdje ispao, pa ću fotke objavljivati iz arhive te nije šteta ako nestanu.
Dobio sam dopis da su mi fotke vidljive od 2011, ja ih ovdje nisam vidio, zato sam i selio, provjerit ću kad nađem vremena. Danas sam kao ilustraciju odabrao sliku Kleina iz frankfurtskog muzeja moderne umjetnosti, jedan od njegovih deklariranih ciljeva je bio stvoriti boju koja ne postoji u prirodi i tako nadmašiti "stvaratelja", uspio je i nedugo zatim se ubio.
Stala konačno kiša, pas želi van, komentiram kad se vratimo...
10:28 - Komentiraj ( 16 ) Print NF
Sarma od...?
03.01.2021.

Objavljen post na nachtfresser.blogspot.com. Ovdje možete eventualno pogađati od čega je jučerašnja sarma ;)


11:09 - Komentiraj ( 14 ) Print NF
Čobani
02.01.2021.

Objavljen je novi post "Budale i čobani" na nachtfresser.blogspot.com, arhiva se ovdje stvarno može otvoriti, ali pogledajte gdje su fotografije, ispada da sam ih objavljivao samo zadnjih četiri godine.


11:35 - Komentiraj ( 9 ) Print NF
Kapitulacija nakon petardaškog rata
01.01.2021.

Objavljen još jedan post na nachtfresser.blogspot.com. Lucida molim ako zna kako prečicom doći do starije arhive ovdje nek mi javi. Još jednom sretna nova svima koji nisu bacali petarde!


11:26 - Komentiraj ( 19 ) Print NF

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Opis bloga
Nikakav, užasan, histeričan, drzak, bezobrazan, poučan, programiran za rušenje granica hm, hm, hm... Sredstvo za trošenje vremena, kojeg ionako ima previše, also uopće nema...


Važno zbog budaletina koje ne znam zašto posjete ovaj blog: "ovo djelo je plod fikcije. svaka sličnost sa stvarnim osobama i događajima slučajna je." Rečenica ima pravnu valjanost!

copyright©blog.dnevnik.hr/nachtfresser 2004.-..., sva prava pridržana. Zabranjeno kopiranje, umnožavanje, objavljivanje ili bilo koja druga uporaba teksta i fotografija s bloga u bilo koje svrhe bez dozvole autora.
Alter ego foto blog




Instagram

nachtfresser@gmail.com

Pirat urednik na fejsu :P
Web Nachtfresser

IZBOR POSTOVA 06.2004. - ?
od najstarijih do danas, barem po jedan mjesečno, odozdo prema gore
2023
Deleted
6000.post, treći dio
6000.post, drugi dio
Wasserdicht, 6000.post prvi dio
Tri blog gracije
2019
Institucija slobodnog blogera (ogled o Böllu)
Aktivizam Grete Thunberg
Odakle ocean u pjesmi?
Vrelo Bosne i Jajce
Sarajevski ćevapi, dame i uspomene
Snježni Benkovac na brdu
Pulski zalasci
Kosa i sram
2018
Sa Sloterdijkom u Puli
Uzoran učenički dom
Tko otvara vrata Bukowom mačku
Djevojčica iza žice
Starac i (r)evolucija
Neotuđena crtica
Trešnjevački teatar
Intimni otvori depresivnih ljudi
Modna osvježenja
Kupac ružnog limuna
Međupost
2017
Pao stoljetni park
Budimo na mi
Poderane čarape
Pijača bez leda
Ostaj mi dobro Berlinu moj
Iskustvo i stil
Sedacija, odlasci, promatračica života
Nitko ne vrijedi više od dvije minute
Kud plovi ovaj put
Srcamo se
Vareš, imenovanje prošlosti
Popravljač
2016
Božić kod Dolores
Blog arhiva, genijalno
Varešarije
Obrobljeni plimom
Nestanak Wagnerovog psa
Poezija koja to nije s teletinom na pratećoj slici
Preko crte
Djevojka sa sajma u Opicini
Predvečerje u Trstu
Labinski bijenale industrijske umjetnosti
Dresirani i slobodni
Projekt bicikl
2015
4000. post
Forever Lolita
Vječno vraćanje dupeta
O potrebi za bloganjem
Blogerska subota
U pokretu
Gromovi love golotinju
Nisam mislio na Pariz
New York, Jack i ostali mitovi
Sipa i čokolada
Čudnovati su putevi Googleovi
Svakodnevni samoslici
Nachtfresser, 3700.post
2014
Pljeskavica i čaj
Istup Anne Helm
Ravnateljice über alles
O fotografiranju i svinjama
Život
Večer s berlinskim piratima
Posljednja marenda
Fuck the System!
Izlet u Opatiju
Kandidat broj 5 liste 16 za EUP
Nek nam živi bezuvjetni temeljni dohodak
Nagnuće berlinskog piratskog broda
Tišina hotelskih soba
S visina Svetog Križa
Avionska dijagnoza obrazovnog sustava
2013
Dame i gospodo, Astrid Kuljanić
Dekadencija
Odjeb ljetu gospodnjem dvijetisućetrinaestom
Naš mali šareni štand
Anonymous MMM u Rijeci
Profesor budala
Roštilj bez jahte
Krivo mi je zbog mog starog
Što radi piratska stranka ?
Bloger za EU parlament
Izbor postova
Shitstorm
2012
Sanjam knjige u Puli
Taštine
Sjećanje
Proteze Auschwitza danas
Blogeri 2004-2011
Prošao još jedan...
Prelijep dan u Zagrebu
Blogersko pušenje privatnosti
Napad Svetle Yordanove
Čitajte "Bolju polovnjaču"
Ostajte tamo, stižemo
2011
2500. post
Čestitka vjetrom raspršena
Predsjedniku ima tko da piše
Isšljivan
A meni se popodne spava
Smrt u Opatiji
Povratak u Ništa
Dijalog jednog blogera i Igora Mandića
Hrana naša svagdanja
Jučerašnji prosvjed u Rijeci
Civilizacija baterija
Hotel Montree
2010
Snijeg u Rijeci
Obzor
Vodice, bajka s pogledom na more
Cambridge i karavane
Otočna opuštanja
Berlin : balkanska galerija
Repovi rata
Dan divljanja maturanata
Abrutissement, načelo zatupljenja
Igramo se okvirima
Nacisti u Dresdenu
Boje budimpeštanskog Ludwiga
2009
Sa(n)jam knjige Pula 6.12.2009
Prođe još jedna fešta
a je još uvijek u krugu
U najjačem sastavu
Muzej, multikulturalnost, beskućnici...
Poučak o golom
Divlji Balkan
Gorski Kotar devetog svibnja
Londonerica u palanci
O bocama i maslinovom ulju
Prozori
Ha,ha, Amy je zakon
2008
Tako je zborila Gudrun Ensslin
Priznanje
Onako usput
Blog i grob
Govor mržnje na blogu.hr
Razgovor studentica pred Humbolt univerzitetom
Nogometno bratstvo Španjolske, Hrvatske i Koreje
Prosvjed, turisti i sunčani Korzo
Rasaditi
Dobro se žega
Politička korienitost
Osamstoprvi post, mali osvrt
2007
Ekološki fašizam
Masturbacijo, sretan rođendan !
Van Goghova zvjezdana noć
Radni dan jedne Berlinerice
Dani bez neta
Petak trinaesti
Razredni izlet u vodni centar Atlantis-Ljubljana
Guščija pašteta
FBK u Rijeci, jel se kome štucalo :P
Rasulo
Izletila zbog marihuane
Moja Paris gola u novinama
2006
Manta, vraaaaaaaaaati se
O blogu "Pjesmarije" (autora NF)
Igra revolveraša
Idealisti s oružjem
Ceremonija oproštaja s praznicima
Jedna Ljudmila
Zadaća (dječja bolnica)
Irokez u školi
Moji prijatelji
Coool
Prva klasa
O ovcama i nadi
2005
Kenningari i druge učenosti
Uvijek iznova, deja vu
Moj Uerige
Ostavština
Pred maturalac
Moj Raščupanko
Sjećanje na Radovića
Pišanje u Harteri
Samoubojstvo u štali
Montaža tv stolića i sretnije budućnosti
Pivo
Nekad smo znali veselo polemizirati...
2004
Inventura 2004.
Sjećanje na vrt (Paul Klee)
Razrednik
Isplazit jezik
Kamere oko nas
O fašistima, Sloterdijku, Walseru i meni
Skins&Teacher


















































SUPERCOOL ;P
















































< siječanj, 2021 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Ožujak 2024 (14)
Veljača 2024 (25)
Siječanj 2024 (18)
Prosinac 2023 (13)
Studeni 2023 (18)
Listopad 2023 (6)
Rujan 2023 (7)
Kolovoz 2023 (2)
Srpanj 2023 (18)
Lipanj 2023 (16)
Svibanj 2023 (22)
Travanj 2023 (16)
Ožujak 2023 (17)
Veljača 2023 (14)
Siječanj 2023 (13)
Prosinac 2022 (12)
Studeni 2022 (11)
Listopad 2022 (11)
Rujan 2022 (11)
Kolovoz 2022 (7)
Srpanj 2022 (4)
Lipanj 2022 (1)
Travanj 2022 (6)
Ožujak 2022 (1)
Prosinac 2021 (1)
Listopad 2021 (1)
Rujan 2021 (1)
Kolovoz 2021 (11)
Srpanj 2021 (9)
Lipanj 2021 (11)
Svibanj 2021 (22)
Travanj 2021 (26)
Ožujak 2021 (21)
Veljača 2021 (24)
Siječanj 2021 (31)
Prosinac 2020 (20)
Studeni 2020 (12)
Listopad 2020 (6)
Rujan 2020 (5)
Srpanj 2020 (29)
Lipanj 2020 (26)
Svibanj 2020 (31)
Travanj 2020 (29)
Ožujak 2020 (32)
Veljača 2020 (28)
Siječanj 2020 (26)
Prosinac 2019 (24)
Studeni 2019 (22)