Mali oglasi hehe.....

18.02.2019.



Pitalo Cigu koliko zna stranih jezika.
Kaže cigo :šest
Ok haj reci nešto na talijanskom
Bonžur
Pa to je francuski.
Onda sedam



Izlazi čovek iz lekarske ordinacije i sretne svog prijatelja koji muca:
Š...tta tebi fffali?
Imam zapaljenje prostate.
Aaaaha! A š..štta je tto?
Pa vidiš, ja pišam tako kako ti govoriš



Došao Mujo iz kafane u sitne sate i navali na Fatu.
Ona hladna ko špricer.
- "Koji ti je kurac večeras?"- bijesno je upita Mujo.
- "Treći!"- iskreno će Fata.



Razgovaraju dva ucenika:
Pero:
- "Cuj, miki, vi u školi ucite to seksualni odgoj?"
Miki:
- "Pa naravno i to vec dugo!"
Pero:
- "I dokle ste došli?"
Miki:
- "Sad ucimo erogene zone. A vi?"
Pera:
- "Mi vec dva sata pomalo jebuckamo!!



Prijateljstvo među ženama:
Jednu noć supruga nije došla kući i suprug ju je upitao gdje je spavala,
a ona mu odgovori da je spavala kod jedne svoje prijateljice.
Suprug je nazvao deset njenih najboljih prijateljica
ali niko od njih to nije potvrdio....
Prijateljstvo među muškarcima:
Jednu noć suprug nije došao kući i supruga ga je upitala gdje je spavao
a on joj odgovori da je spavao kod jednog prijatelja.
Supruga je nazvala deset njegovih najboljih prijatelja,
8-orica su potvrdila da je spavao kod njih, a 2 da je još uvijek tamo.



Zali se djevojcica od 14 godina mami kako je svrbi dole.
Mama, kako bi je smirila, kaze da je to usla muha i da
se ne brine jer ce ona sama izaci.
Otisla djevojcica u skolu, a ono svrbiii...
Pozali se ona drugaru kako joj je usla muha u pisu i
on joj kaze da ce je izlijeciti, ali samo ako ode sa njim iza skole.
Djevojcica pristade. Kad su dosli iza skole i kad su bili potpuno
sami djecak joj rece da podigne suknjicu, skine gacice i rasiri noge.
Kad je to uradila, djecak otkopca kajis,
skide farmerice do koljena, pridje djevojcici i... cucnu, pokaki se i rece:
- "E, ako je ovo ne izmami napolje nista nece!"



Došla slobodoumna cura u popa na ispovijed.
-Oče, griješila sam.
-A što si zgriješila kćeri?
- Griješila sam bludno.
- A koliko puta kćeri ?
- Zgriješila sam 7 puta.
- Ccc, veliki grijeh. Izmoli 9 očenaša i idi s mirom.
Došla poslije druga slobodoumna cura u popa.
- Oče, griješila sam.
- A što si zgriješila kćeri ?
- Griješila sam bludno.
- A koliko puta kćeri ?
- Zgriješila sam 6 puta.
Misli se pop, ona prva je zgriješila 7 puta i "dobila" 9 očenaša.
Kako će s ovom drugom ?
- Kćeri moja, idi zgriješi još jednom, pa izmoli 9 očenaša.




<< Arhiva >>