Halo policija hehe..

13.02.2019.



U 7h ujutru muz dolazi kuci i vidi uznemirenu suprugu.
-Nesto si okasnio Supermen?
-Mogu ti objasniti znas bio sam sa klijentima...
-I onda ste cijelu noc diskutovali jel ..Supermen?
-Ma pusti sad to, dobio sam novog klijenta pa sam ga poveo na veceru..
-I to do 7h ujutru aa pa koliko me to glupom smatras..a Supermen?
-ma poslije smo otisli nesto popiti u bar pored..
-Sve je u redu Supermen znaci samo posao i tako to..
mislis li da ti vjerujem a Supermen?
-ma pusti me izgovorima nego..zasto me sve vrijeme zoves Supermen?
-Samo Supermen nosi gace preko pantalona !!!



Kaze doktor frajeru: "zivjeces jos pola godine!"
"A doktore, ako ostavim cigare, drogu, alkohol, hoce bit sta bolje ?"
"Nece, al ce ti makar vrijeme sporije prolazit"



Pakuje se Fata i izlazi iz kuće, a Mujo viče s kauča:
Dje ćeš, bona?!
Idem na ulicu! Ono što tebi dajem džaba tamo se plaća 100 dolara!
'Ajde baš da vidim kako ćeš živjet' sa 200 dolara godišnje!.



Mama: “Sine zasto places?”
–Sin: “Sanjao sam ruzan san!“
-Mama: “Sta si sanjao?”
–Sin: “Sanjao sam kako gori skola.”
-Mama: “U redu je sine, to je bio samo san.”
-Sin: “Pa zato i placem!



Kako se zove ciganin bilder?
Gromada.



- Halo?
- Da?
- Sine, tata ovdje. Sta radi mama?
- Eno, ljubi se tamo u sobi sa jednim cikom.
- Sine, uzmi pistolj iz moje ladice i ubij ih oboje.
- Dobro, tata!
(BUM-BUM!)
- Alo, tata, ubio sam ih.
- Bravo, Perice, a sada...
- Ali, ja nisam Perica, ja sam Ivica.
- Pa koji je to broj, je li to stan Petrovic?!
- Nije, nego Peric!
- Izvinite..



Kako se zove ciganin koji vozi motor?
Kaciga.




<< Arhiva >>