Bakice hehe..

05.02.2019.



Zasto je opozicija izgubila u Crnoj Gori?
Zato sto je svima obecala posao!



U apoteci jedan čovjek pita:
- Recite, da li je ovaj lijek za mršavljenje zaista uspješan?
- Kako da nije. Kad ga kupite, neće vam ostati ni kuna za hranu.



Nastavnik matematike pita Pericu:
- Cuo sam Perice, da si brz u racunanju. Koliko je 32 x 26?
Perica:
- 750!
Nastavnik:
- To nije ni blizu.
Perica:
- Ali je bilo brzo!



Zašto rađaju žene, a ne muškarci?
Kad je Bog vidio kako muškarci podnose prehladu,
znao je da bi vrsta brzo izumrla.



Posvađao sam se sa ženom i sad me boli glava.
- To ti je sigurno migrena.
- Ja mislim da je ipak od pepeljare..



- Šta je tvoj tata? - pita dječak dječaka.
- Bilijarder.
- Lažeš! - zviznu dječak.
- Časna riječ! Pravi stolove za bilijar.



Pita psihijatar muškarca koji mu je ušao u ordinaciju obučen kao Napoleon.
- Šta vas muči? - upita.
- Mene? - odgovara muškarac - Mene ništa, ali moja supruga je luda!
- Kako to mislite - luda?
- Pa, doktore, nikako ne želi da prizna da je supruga Napoleona Bonaparte!




<< Arhiva >>