Jao bre cigo hehe

29.11.2018.




- Pita sudija seljaka koji je pretukao svoju ženu:
- Milisave da li ste svoju suprugu tukli u afektu?
- Ne, gos'n sudijo, očiju mi, nego u podrumu!



Mala Mara dođe kući iz škole sva nasmijana i kaže mami:
- Perica mi je danas pokazao svoju pišu! Prije nego
što je mama uspjela bilo šta da kaže, Mara će:
- Podsjetio me je na kikiriki! Mama odahne i nasmije se:
- Tako malen je bio? Mara odgovori: - Ne… slan!



Upravo mi bivši poslao poruku: volio bi da si ovdje.
To uvijek uradi kad prolazi pokraj groblja...



Majka šiša sina, a on se opire i viče:
– Neću frizuru kao tata!
– Moraš sine, svi pričaju da ličiš na komšiju...



Unuk : Djeda, daj 100eura
Djeda : Ne moze !
Unuk : Daj odma', da ne bi rekao babi da si stavio
status veze 'Udovac'!



Pise Mujo dnevnik:
-"Danas je 25.10.
Kisa pada vec tjedan dana ko iz kabla
Fata je tuzna.
Stalno gleda kroz prozor.
Bojim se ako kisa jos potraje,da cu je morati pustiti unutra."



3 najvece laži na Balkanu:
1. Skini se, necu ti ništa.
2. Daj pozajmi mi 100 eura vracam ti sutra.
3. Ajde popimo još jednu i razilazimo se




<< Arhiva >>