Fotkate li rado hehe i Bolivud

18.11.2018.

Danas u Bolivudu Pinklec hehe



- Kako se na latinskom kaže prostitutka?
- Persona non gratis.



Kako cigo broji zube?
- Jedan lijevo , desno dva!



Zove cigo drugog cigu i pita:
-sta ima
-ma nista... evo malo jebo sestru, opro kosu...
- OPRO KOSU ????



Dva prijatelja pričaju: 'Slušaj, večeras u svom stanu
organiziram grupni seks. Je li bi došao?'
'Kako da ne, vrlo rado. A koliko će nas biti?'
'Ako dovedeš i svoju curu, bit će nas troje.'



Na regrutaciji goli mladići stoje ispred ljekarske komisije koja ih
pregleda i procjenjuje njihovu sposobnost.
Došao red na Cigu, doktor ga gleda i reče:
- Sposoban!
- Al’ gos’n doktor, nisam sposoban majke mi, ja sam dvopolan!
– očajno će Ciga.
- Kako dvopolan, vidi koliki ti je!
- Jes’, gos’n doktor, al’ sam zato picka u dušu.



Vijesti iz svijeta:
-u Kini se potukle dvije porodice, 200 povrijeđenih!



Fata zamoli Sulju da joj kupi tampone.
Suljo uđe u trgovinu i upita gdje su tamponi?
Prodavačica mu pokaže, a Suljo pogleda i ode na drugu policu,
te uzme jedan paket vate i rolu toalet papira...-
- “Paa, oprostite zašto ste uzeli to, tražili ste tampone?”
- upita ga prodavačica.
- “Eeee, znas zašto?!”, veli Suljo
...“ ja Fatu jučer pošaljem da mi kupi cigarete, a ona mi donijela duhan i
cigaret papir, štednja, kaže ona...
... eto.. NEKA SAD I ONA MOTA!!!!


Personalize funny videos at Bombay TV by Graphéine


ili KLIKNI OVDJE hehe

<< Arhiva >>