Tražite li posao i Bolivud hehe

12.11.2018.


Danas u Bolivudu Morski i Diadema



Tvoj mehaničar bi da imaš sudar.
Tvoj odvjetnik želi da se razvedeš,
Tvoj zubar bi da ti izbiju zube.
Tvoj liječnik bi da se razboliš.
Jedino poreznici i lopovi žele da uspiješ.....



Lezi Mujo na trotoarau i drzi natpis "PARALIZIRAN OD RODJENJA".
Prolazi neka gospodja, stavlja mu pare u kutiju, te kaze:
- Ne brini, moglo je biti i gore, magao si biti slijep!
- A, to nikad vise, kada sam bio "SLIJEP" neko mi stavio
lazna eura, za malo da zavrsim u zatvoru..



Dolazi Mujo sa posla i pocne da prica sa Fatom:
- Fato jel bi htjela ti da me oralno zadovoljis?
Fata:
- Au Mujo,zar ne znas da uneses malo romantike u tvoje vulgarno pitanje?
A na to ce Mujo:
- Dobro,a jel bi htjela onda da me oralno zadovoljis po kisi?



Javlja se slušatelj u emisiju na radiju:
"Zdravo jesam li u eteru".
voditelj:
"Jeste izvolite".
slušalac:
"Hodam ja ulicom i naiđem na novčanik"
voditelj:
"Jeste li ga uzeli"!
slušalac:
"jesam".
voditelj:
"l šta je bilo u njemu"
slušalac:
"lična i 1000 evra"
voditelj:
"l šta je pisalo na njoj"
slušalac;
"Muharem"
voditelj:
"l šta sad".
slušalac:
"Može li jedna pjesma za Muharema?"



- Kako muškarci zamišljaju predigru?
- Mole pola sata.



Zautavi policajac vozača:
-Smrdite na alkohol,jeste li pili?
-Jesam.
-Što ste pili?
-piši graševinu,jer Chardonnay ionako nećeš znati napisati..



Došao čovjek u biblioteku, i kaže:
-Dajte mi neku knjigu o samoubojstvu!
-Jest pa da mi je poslje ne vratiš!


Personalize funny videos at Bombay TV by Graphéine


ili klikni OVDJE DA VIDIS BOLIVUD OD MORSKOG I DIADEME

<< Arhiva >>