Internet poruke hehe

05.11.2018.




I tad me zlatna ribica pitala: hoćeš
dobro pamćenje ili da ti povećam penis?
- I, šta si odabrao?
- Ne znam, ne sjećam se...



Cura : Debela sam kao svinja. Reci mi neki kompliment da se osjećam bolje.
Dečko : Draga, imas savršen vid.



- S tobom se više neda izdržati!
- Onda lijepo idi svojoj mami!
- Nisi fer! Dobro znaš da je moja mama mrtva.
- Baš zato!



Kaze uciteljica plavuša ucenicima.
Sutra ce te imati ne najavljeni test.



Ulovio Mujo zlatnu ribicu, te mu ona obeća tri želje ako ju pusti.
Mujo je najprije zaželio da bude otporan na nož, jer kod njega u
kafani često izbije tuča. Zatim se sjetio da u Bosni bjesni rat,
pa je zaželio da bude otporan na metke. Zatim je došlo vrijeme
da Mujo zaželi i treću želju, pa on reče ribi: "Vidiš li onog konja na brdu?",
rece Mujo pokazujući na obližnje brdo, "Želim imati spolovilo kao onaj tamo konj."
Ribica mu ispuni želju. Došo tako Mujo u kafanu te počeo provocirati
goste, sve dok jedan od gostiju nije dograbio čakiju i pokušao ga ubiti, no
Mujo je zaista bio otporan na nož. Gosti su bili šokirani. Zatim je Mujo počeo
provocirati lokalno trofazno društvo u stilu: "Majku mu četničku..",
na što društvo pograbi pupke te zapuca na Muju, no Mujo je bio
otporan i na metke. Tada Mujo naočigled zapanjenih gostiju reče:
"Nije to ništa, gledajte sad ovo!", te počne otkopčavati šlic.
Kada je otkopcao šlic kafanom se prolomi uzvik:
"Ajme Mujo, odakle ti tolika PIČKA?



Odakle ti ta modrica? - pita prijatelj prijatelja.
- Od štucanja.
- Daj, ne pričaj gluposti! Otkud štucanje može da napravi toliku modricu?
- Ni ti ne bi bolje prošao da si počeo da štucaš u tuđem ormaru!



- Mirjana, anđele moj, zašto se ne želiš udati za mene?
- Zbog loših iskustava iz prvoga braka!
- Ali, ljubavi, samnom ćeš živjeti kao u raju.
- Toga se i bojim! Ne bih htjela biti opet gola i bosa.




<< Arhiva >>