Nešto i za školarce hehe

20.09.2018.



"Ako slučajno kupujete preko interneta,
budite vrlo pažljivi i prije kupovanja provjerite da se možda ne prevarite! 
Ovo je preživljeno komšijino iskustvo. 
Prije nekoliko dana je preko eBay-a naručio sredstvo za
povećavanje penisa u vrijednosti od 120 EUR. 
Poštom je dobio povecalo!
U uputstvu za upotrebu je pisalo:"Ne upotrebljavaj na suncu.
Opasnost od opekotina".



Seksaju se dva pedera. Ovaj koji guzi kaže ovom drugom:
- Čuj, imam jednu lošu i jednu dobru vest.
- Ajde reci prvo lošu.
- Imam sidu.
Ovaj prebledi, ne zna šta će, uhvati ga panika, počne se derati na ovog drugog:
- Pa što mi nisi rekao, šta ću sad!!? Daj bar reci onda ovu dobru vest.
- Ma zajebavam te, nemam sidu, ali volim kada ti se od straha stisne šupak!



Policijska patrola. U susret im dolazi automobil i
jedan od njih dvojice ga, normalno, zaustavlja:
- dobar dan, kontrola. pokažite mi isprave
- jaao, pa neeznam gde su mi, maalo sam popio...
- aaa pa vidim, sad ćemo malo i da duvamo
- braateee??? ne seeeri da imaš???



Botanički vrt. Jedan šetač baca u malo jezero komad drveta.
Njegov pas potrči preko površine vode i vraća drvo gazdi.
Jedan zaprepašteni gledalac komentariše:
- Sto mu gromova! Pa taj pas hoda po vodi!
- Šta ćete! Ne zna da pliva.



Uhvatio Mujo zlatnu ribicu.
Ribica: Pusti me, ispunicu ti 3 zelje.
Mujo: Hocu novog audija.
Ribica: Hoces na kredit ili na lizing?
Mujo: A ti, hoces na ulje ili na mast?



Mujo i Haso automobilom udarili u drvo. Mujo izletio kroz šoferšajbnu.
Pružajući mu prvu pomoć na mjestu nesreće, doktor ga kritikuje:
-Da si bio vezan ne bi ispao! Vidi kako Haso lijepo sjedi, kao da je živ!



Sinoć mi je neki lopov provalio u stan, tražio je novac.
Kada sam se probudio i ugledao ga,
odlučio sam mu pomoći u nadi da ćemo nešto i naći






<< Arhiva >>