žene,žene hehe

19.09.2018.




Pita komsija cigu:
- Je li cigo, sto places?
- Umro mi tata.
- Pa dobro, baba ti je ziva, idi pa napravi drugog.



Kaže Fata Muji : Mujo,hajde da se vatamo ?!
Mujo odgovara: Ajde onda bjež'! 



Sta je vječnost?
Vrijeme koje prodje od momenta kada svršiš,
do momenta kada možeš izaći iz njenog stana ...



Sta je po definiciji vodjenje ljubavi?
Nesto sto zena radi dok je muskarac jebe...



Zasjeda uprava tvornice. Tema: loše poslovanje u
prethodnom razdoblju.
Predsjedavajući: Gospodo, poslovanje je bilo loše u
prethodnom petogodišnjem planu i došli smo do zaključka
da su za to krive mašine i da trebamo kupiti nove ruske mašine..
(Milan se javlja za riječ)
Predsjedavajući: Reci Milane!
Milan: Kada je moja baka prije rata držala kupleraj...
Predsjedavajući: Milane, okani se sad ti tvoje bake i kupleraja,
ovo je ozbiljan sastanak!
(Nakon 5 godina, održava se sličan sastanak)
Predsjedavajući: Gospodo! Poslovanje je bilo loše i u ovom petogodišnjem
razdoblju i došli smo do zaključka da su za to krive mašine i da trebamo
kupiti nove američke mašine...
(Milan se opet javlja za riječ)
Predsedavajući: Što je Milane !?!
Milan: Kada je moja baka prije rata držala kupleraj...
Predsjedavajući: Miane, opet ti o baki i kupleraju, rekao sam ti
da je ovo ozbiljan sastanak!
(Nakon 5 godina, ista priča...)
Predsjedavajući: Gospodo! Poslovanje je opet bilo loše i došli smo
do zaključka da su za to definitivno krive mašine i da
trebamo kupiti nove njemačke mašine...
(Milan se i ovoga puta javlja za riječ)
Milan: Kada je moja baka prije rata držala kupleraj...
Predsjedavajući: Milane, ti opet navalio s tom pričom o baki i kupleraju?
Hajde baš da čujemo što je tvoja baka radila prije rata!
Milan: Kada je moja baka prije rata držala kupleraj i posao išao slabo,
nije mijenjala krevete nego kurve!



"Idem kući, tamo me svi VOLE ,a tako me i zovu!"



Djevojka: 
- Mama, nisam bila toliko pijana! 
Mama: 
- Kćeri, bacila si hrčka i viknula: Pikaču, ja biram tebe!




<< Arhiva >>