Izvinite,Gdje vam je toalet hehe

17.09.2018.




Policajac zaustavlja Muju:
Gospodine, da li znate da ne smijete voziti psa na prednjem sjedištu?
Mujo odgovora:
Pa, pas je plišani...
A policajac će:
Nije bitna rasa!



musterija: molim vas jedan kaFucino
konobar: ne kaze se kaFucino, nego kaPucino
musterija: e u ficku materinu



Napio se lik, nekako dosao kuci, legne u krevet.
Eto babe da mu drzi lavor. Kaze on
-baba, jebes lavor, drzi sobu...



Mama, mama tata je u dnevnoj sobi i hoce da skoci sa prozora!!!!
Reci ti tati da sam mu nabila rogove a ne krila!!!



Na ulici, pita covek Zemunca:
-izvinite da vas pitam...
Zemunac:
-koga bre ti da vaspitavas



Išao sam kasno noću...
Ispred mene je išla neka djevojka...
Poče da ubrzava hod i ja ubrzah za njom...
Ona poče da trči i ja potrčah...
Ona poče da vrišti i ja zavrištah još glasnije!!!
Čak nisam ni vidio od čega smo bježali...



Sudija izriče presudu krhkom starčiću:
- Za to krivično djelo vas osuđujem na 10 godina zatvora!
- Sudija, imajte obzira prema meni, imam 77 godina, ne vidim i ne čujem,
jedva se krećem, imam reumu, šećer i stalne bolove u kičmi...
- Dobro, a ti onda odsluži kol'ko možeš!




<< Arhiva >>