Idemo dalje hehe

16.09.2018.

Evo me vratio sam se i idemo dalje...Za vas je mozda bilo dugo,a za mene
kratko...Vrijeme idealno posluzilo,a i idealan poklon sam dobio od naseg
blogera umjetnika Bellarte blog,nasega Branka..
Ideja za poklon mu je prvoklasna kojim pokazuje zahvalu za 14 Godina
moga Bloga EUROSMIJEHA....Prijatelju hvala ti od srca...

originalan pakung sa znakom eurosmijeha:



prvoklasna Istarska medica sa cepom u obliku Istarskog kazuna:



a sada idemo dalje,krenimo sa cipelicama hehe



Uhvatila dva ljudoždera cigu pa ga peku na ražnju.
Dođe treći i pita ih:
Zašto ga tako brzo okrećete??
Kad ga sporije okrećemo, počne da krade krompiriće.



Pita mali Ciga tatu :
- Tato, tato, kako sam ja nastao?
- Eto tako sine ja i majka smo lezali i ujutru kad smo sklonili jorgan bio si ti..
Ciga:
- Dobro.
Sledece jutro mali Ciga se probudi i skloni jorgan i vidi bubasvabu i kaze:
- DA TI NISAM OTAC SAD BI TE ZGAZIO!



Dolazi narkoman u prodavnicu:
"Dobar dan,dacete mi jednu jaffu..Cuj mene plazmu,jaffu jednu molim.



Došla senilna baba na autobusku stanicu da kupi kartu:
Baba:
- Dajte mi jednu kartu do Muda.
- Bako, nema tog mjesta.
A baba opet:
- Ma dajte mi jednu kartu do Muda!
- Ali bako, nema tog mjesta…
Da niste mislili na Jajce?!
Baba:
- Joooj da… Znam da se nešto vrti oko kurca ..



Kad joj se rodilo unuče svekrva priđe snahi i kaže:
- "Ne želim biti nepristojna, ali on uopce ne liči na mog sina..."
Snaha na to podigne suknju i kaže:
- "Ja isto ne želim biti nepristojna, ali ovo je picka, ne kopirni aparat"



Kako zena dozivljava sexs !? Sa 18 godina lezi na ledja ,gleda
u plafon i misli :-Boze sta bi se desilo kad bi mama saznala?
Sa 28 isto lezi na ledja gleda u plafon i misli: -Boze samo da ne zatrudnim!
Sa 38 godina isto lezi na ledja, gleda u plafon i misli :
Joj ,trebali bi smo vec jednom da okrecimo !



On: Šta bi bilo da sutra umrem?
Ona: Utorak!.




<< Arhiva >>