Djeco draga hehe..

25.04.2018.



Zamisli nađeš djevojku beskućnicu
pa ne moraš da je pratiš kući nego je ostaviš bilo gdje!



U školi u jednoj učionici na tabli piše :Ja imam najveći.
Učiteljica pozna rukopis od Perice i kaže mu da poslije
sata dođe u njenu kancelariju.
Prije polaska kaže on društvu : Jeste li vidjeli što znači reklama.



"Najviše volim kad mi se žena izvinjava i kaže :
Izvini, ali ti si kriv "



Crnogorac otišao kod doktora i žali se:
- Doktore umoran sam i hronično neispavan
Doktor:
- A koliko dnevno spavate?
- Oko pet sati.
- Pa zato ste i umorni...morate da spavate više od pet sati dnevno!
- E ne mogu više doktore, jer po noći spavam osam sati!



Više neznam ko je azilant ko je naš a ko je došao s mora



Probudi se Fata i kaže Muji:
- Sanjala sam veliku livadu punu velikih kurčeva...
A na to će Mujo:
- Jel tamo bio i moj?
Tada će Fata:
- Rekla sam velikih.



- Tata, kad si bio mali, jeste li imali u kući televizor
sa daljinskim?
- Jesmo!
- I, kako je izgledao?
- Ja sam bio daljinski!




<< Arhiva >>