U svatovima hehe..

11.04.2018.



Nabroji mi pet duvačkih instrumenata.
- Gajde.
- Frula.
- Truba.
- Trompeta
- Severina



Leže Mujo i Fata na plaži, kad se Muji priseksalo.
Kaže on to Fati, a ona će njemu:
- Ma jesi ti lud, pa svi vide.
- Pokrit ćemo se pijeskom. - navalio Mujo
- Ma kakvi! - odbija Fata
- A da pređemo na onaj otok?!?
- Jesi li bolan blesav, ja ne znam plivat.- opet će Fata.
- Ja ću plivat na leđima, a ti se uhvati za njega. Vidiš li kako stoji!!!
- Ma nemoj, a kako ću se vratiti?!?



Cigani na pogrebu, četvorica nose pokojnika.....
Prednja dva idu malo brže, tako da jedan od dvojice
otpozadi iznervirano kaže:
"Polako bre, Sinane, pa nismo ga ukrali...."



Sretnu se Euro, Dolar i Kuna,i pocnu da se razmecu pricama o
svojoj slicnosti sa nekim zivotinjama.
Kaze Euro:
- “Ja sam kao tigar ! Ja kad skacem,skacem nezadrzivo,
silovito,rusim sve pred sobom…”
Na to ce Dolar:
- “Ja sam kao antilopa.Kad ja skacem,skacem visoko i daleko,
skacem elegantno…” Na kraju ce Kuna:
- “A ja sam kao lav !”
- “Otkud ti kao lav ?”
-”Pa lijepo, kad vi skocite, ja RIKNEM.



Kletva:
dabogda ti ispali ključevi, usred gay parade!!



Marica ispovjeda svoje grijehe.
Kad je završila, svećenik je pita: 'Znaš li, kćeri, koliko
si zaslužila tim premnogim grijesima?'
'Znam, velečasni, ali meni novac nije važan.



Riješio medo da posjeti prjatelje u Americi i krenuo avionom.
Na pola puta medo ogladni pa pravo u pilotsku kabinu. Tamo
zatekne pilota i kopilota. Okrene se ka pilotu i kaže mu:
Poješću te, gladan sam.
Pilot će uplašeno:
Nemoj mene, medo, ja sam pilot, ja upravljam avionom,
ako me pojedeš, srušićemo se.
Okrene se medo onda ka kopilotu:
Onda ću pojesti tebe, mrtav sam gladan.
Nemoj mene, medo, ja sam tu ako pilotu pozli, bezbjednost
aviona je takođe ugrožena.
Na to će pilot medi:
Medo, a zašto ti ne bi pojeo stjuardesu? Naješćeš se,
a bezbjednost aviona neće biti ugrožena.
Medo se složi i ode do stjuardese. Razmjeni sa njom par riječi i vrati se na
svoje mjesto. Poslije 15 minuta izađe pilot da provjeri stanje u avionu.
Vidi medu, a i stjuardesa je tu pa mu bude čudno. Priđe on medi pa ga pita:
Medo, zašto nisi pojeo stjuardesu kada si toliko gladan?
Je l', pa poslije mene da jebete…




<< Arhiva >>