Za vikend malkice kod frizera otići hehe..

06.04.2018.



Mladost se završava kada se kozmetička
torbica pretvori u torbu sa lijekovima.



Krenuo Mujo kući iz kafane, sjeo u auto i krivuda cestama prema kući,
kad ga iza jednog zavoja zaustavi policajac. Priđe policajac autu,
Mujo spusti prozor, a policajac mu odmah naredi: - Gospodine,
neoprezno vozite, morat ću vas isključiti iz prometa! Mujo pijano zaklima
glavom i odgovori: - Jooj, nemoj, jarane, jedva sam se uključio!



Zašto su muškarci kao delfini?
Zato što se i za njih priča da su inteligentni, ali to još uvek nije dokazano.



Vozi se zgodna plavuša u autobusu i zapne za oko dvojici mladića koji se
počnu zezati s njom. Stalno nešto dobacuju, a u jednom trenutku
jedan se odvaži i kaže:
- Hajde mala, pokaži nam pupak, dat ćemo ti 50 eura.
Plavuša ih zainteresirano pogleda i reče maznim glasom:
- Ako mi date 100 eura, pokazat ću vam gde su mi operisali slepo crevo ….
Ova dvojica se veselo pogledaju, prevrnu džepove i daju
novac puni očekivanja.
Autobus u tom trenutku staje , a plavuša ih, pokazujući na zgradu
preko puta, upita:
- Dečki, vidite onu zgradu desno?
- Vidimo.
- E, ta zgrada je bolnica, tamo su mi ga operisali …



Priča Cigo:
Nemam twitter, pa idem okolo sa megafonom i objavljujem šta radim i
šta mi se dešava preko dana.
Za sad imam troje koji me prate, a mislim da su dvojica panduri...



Zaustavlja policajac Piroćanca zbog prebrze vožnje, traži mu
vozačku, otvara je kad ono ispada kašičica.
- Šta je ovo? - pita policajac
- Ma ništa, eto za kafu da imaš - veli mu Piroćanac



Kako stopiraju Bracani?
Ima li jedno mjesto za nas trojicu…




<< Arhiva >>