Sezona ribolova je počela hehe..

05.04.2018.



- doktore imam amneziju.
- sta imate?
- sta imam?



Propituje uciteljica i prozove Milicu: "Ajde Milice reci nam koje je
prvo slovo abecede?"
Ustaje Milica i kaze: "A..."
Javlja se ciga iz posljednje klupe i kaze : " Nije A nego MOLIM!"



Mudrost dolazi s godinama.
Međutim, ponekad godine dođu same.



Ulazi profesorka biologije u čisto muški razred, sjeda za katedru,
otvara dnevnik i pita:
- Koga nema?
Na to cijeli razred uglas odgovori:
- Svi ga imamo!



Profesor Biologije priča studentima:
Ovdje imamo dvije epruvete.U epruveti A je muška sperma a u epruveti B je ženska.
Ako sipamo i pomješamo te zajedno epruvete nastaje novi život.
Iz zadnje klupe kaže jedan student:-pokažite taj eksperimenat praktično.
Žao mi je kaže profesor, epruveta B ima migrenu.



Jedan muškarac je odlucio da provjeri da li ga njegova žena voli i napisao joj je
oproštajno pismo, u kojem je, navodno, ostavlja. Stavio je pismo na sto i sakrio
se ispod kreveta, išcekujuci ženu.
Razumio je da postupa malo glupo i djetinjasto, ali morao je znati šta njegova
žena osjeca prema njemu. Nadao se da ce vidjeti njeno iznenadeno lice,
zamišljao kako place, i sva usplahirena, zove prijatelje..
Napokon, kada se njegova žena vratila kuci, pronašla je pismo i procitala ga.
Uzela je kemijsku i pocela po pismu nesto da piše.
Nakon toga, presvukla se pjevušeci neku veselu pjesmicu, i plešuci u njenom ritmu.
Prije bi se reklo da je bila sretna, a ne uznemirena i žalosna.
Muž je bio šokiran. Slijedilo je još nešto gore.
Žena je uzela telefon i okrenula broj.
- Cao dragi. Spremna sam, dolazim uskoro. Što se tice ove budale, napokon sam
ga se riješila, otišao je. I kako sam se mogla udati za njega uopce? Žao mi je što se
nismo ranije sreli. Evo me, stižem.
Prekinula je vezu i izašla iz stana.
Muž je cuo kako su se zatvorila ulazna vrata - otišla je. Razocaran, frustriran,
sa suzama u ocima, izvukao se ispod kreveta, uzeo pismo da vidi šta je napisala.
Kroz suze je procitao: "Vidim tvoje noge kako vire ispod kreveta.
Otišla sam u prodavnicu po kruh "



Pijanog momka prate tamburaši iz kafića. To ugleda svećenik i kaže mu:
'Sram te bilo kad te svirači prate!'
'Bolje oni nego ti!'




<< Arhiva >>