Pa malo povrća hehe....

04.04.2018.



Prilazi ciga napucanoj ribi i pita je:
- Imaš 20 kuna?
- NEMAM!
- Eeee, da si se udala za mene imala bi.



Šta je to malo, crno i ima 100 sisa?
Kesa ispred instituta za onkologiju!



Kada se mama i tata zaključaju u spavaću sobu, ja narednih
sat vremena mogu da radim šta hoću.
Što ja volim taj seks!



Kondom ne garantuje siguran seks.
Moj prijatelj ga je nosio kada ga je upucao ženin muž!



Stariji čovjek spremao se u krevet kada mu je žena rekla da je
kroz prozor vidjela da je ostavio svijetlo u ostavi sa alatima u dvorištu.
Čovjek je otvorio stražnja vrata kuće da ugasi svijetlo, kada
iznenada vidi da ga ljudi pljačkaju.
Zvao je policiju koja ga je pitala:
- …neko je ušao kod vas ?
On im odgovori:
-…Ne, ali neki ljudi su mi ušli u ostavu sa alatom i kradu mi stvari.
Policija mu odgovori:
-…Sve naše jedinice su zauzete. Zatvorite se u kuću i nekoga ćemo
poslati čim bude slobodan.
- O.K. Poklopi slušalicu, pričeka 30 sekundi i nazove ponovo policiju:
-Dobro veče, ja sam vas maloprije nazvao da mi lopovi pljačkaju
ostavu sa alatom… Ne trebate da žurite… ubio sam ih !
I spusti slušalicu.
Za pet minuta, 5 policijskih automobila, ekipa snajpera, helikopter,
2 vatrogasna auta, hitna pomoć, došli su pred njegovu kuću i
zaustavili lopove tokom pljačke.
Policajac mu pridje i kaže:
- …Gospodine, mislio sam da ste ih ubili…
A čovjek mu odgovori:
- …A ja sam mislio da ste mi rekli da nemate
nikoga slobodnog da pošaljete …



Stoji prosjak na vratima i kaže:
- Da li biste mi dali jedan kolač?
- Kolač?! - začuđeno će domaćica.
- Zar vam komad kruha nije dovoljan?
- Jeste, gospođo, ali, danas mi je rođendan! - reče ovaj.



Maamaaaaa, svi u školi me zezaju da sam debelaaaaaa!!
-Nisi srećo mamina, idi jedi, udrobila sam ti keks u kadu,
lopata ti je iza vrata!




<< Arhiva >>