PlayStation uživo hehe

30.08.2011.



Siluju dva engleza njemicu, ona viče: “NAJN, NAJN” i
oni dovedu još devetoricu!


Slave momci momačko veče, izopijali se ko prasići, izbije tuča, sjevnuše noževi.
Neko pozva prvu pomoć, ovi došli i skupljaju povređene. dođu do jednog, on sav krvav,
a razbija se od smijeha!Pita ga doktor Što se tako smiješ, a vidi kakav si?
Kako se ne bih smijjao, sutra se Đoka ženi, a kurac mu kod mene u džepu!


: Došla gospođa pred Sv.Petra i samo što su počeli razgovor začuje se strahovit vrisak.
- Šta je to?-upita ona
- Ma ništa, samo prave nekome rupe na leđima za krila...
Gospođa se malo smiri, sve dok se opet ne začu vrisak.
- O Bože,pa šta je sad opet?
- Ma ništa, sad prave rupe za postavljanje oreola oko glave.
- O Bože ,ja ovo ne mogu da podnesem... Ja bih da idem u pakao!
- Ali gospođo,tamo će vas silovati i iskorištavati!
A gospođa će:
- Pa dobro... za to već imam napravljene rupe


Baka na samrti saopstava unuku:
- Zelim da ti ostavim moju farmu, sto ukljucuje njive, kucu, traktor, drugu opremu i 2.398.750$
Unuk, sav ozaren sto je odjednom postao bogatas kaze:
...- O, bako, koliko si ti dobra prema meni, a ja nisam ni znao da ti imas farmu... Gde je?
Uz poslednji uzdah baka prosapta
.... Na .........FEJSU.....


Došao muž kući s posla, pa kaže ženi:
- "Ženo, večeras da spremis mnogo dobru veceru , dolazi mi šef sa suprugom!"
- "A od čega da spremim, kad imam samo grašak?"
Misli muž, misli, i na kraju kaže ženi:
- "E ovako ćemo. Kad dođe šef, ti reci da ćemo večerati pečenje sa graškom.
Nakon nekog vremena, ti odes u kuhinju i nek tebi nešto tamo ispadne pa reci
'Jao, ispalo pečenje, moraćemo jesti samo grašak!'"
I tako dosao sef, oni zaseli krenuli da pricaju. Zena ode u kuhinju a muž zabavlja
šefa neko vreme, kad se odjednom zacuje neka buka u kuhinji...
- "Ženo, šta bi, jel to ispalo pečenje?!"
A žena će iz kuhinje:
- "Ma jok, još gore, ispao grašak!"


Ozenices me milom ili silom hehe


Kao sto sam jucer obecao evo malikice fotki sa godisnjeg.
eurovikend blog


<< Arhiva >>