Ovo je opremljen WC hehe

03.08.2011.



Dođe mujo sa skijanja i pita ga haso:kako moja fata skija?
A mujo če:ko munja...svaki put u drugo drvo!


Momak se upucava curi i reče joj:"Ti si moja Snjeguljica,a meni patuljak visi."


Bio Ciga u vojsci. Kapetan odluči da da deset dana nagradnog odsustva onom
vojniku ko da tačan odgovor na pitanje "Ko ti je otac a ko majka?"
Tako se ređali vojnici, Haso kaže:
• Moj otac je Hasan a majka Tima!
Huso kaže:
• Moj otac je Nurija a majka Sabina!
I tako dalje i tako dalje, sve to kapetan slušao i popizdeo. Misleći da
više nema ko odgovoriti na pitanje reče Husi:
• Upamti, od sada pa zauvek da ti je otac Tito a majka partija.
Čuo to Ciga i ulazi kod kapetana:
• Zvali ste me, drug kapetan?
• Nisam Cigo, ali mi možda ti možeš odgovoriti na ovo pitanje, reci ti
meni ko ti je otac, a ko mati?
Ciga će kao iz topa:
• Otac mi je Tito a mati partija.
• Lažeš, Cigo! - reče kapetan.
• Jes', jebeš mi i oca i majku!


Dogovorili se Mujo i Haso da koji prvi umre, javi ima li nogometa na nebu.
Prvi umre Mujo: - Imam dvije vijesti. Prva je da ima nogometa i prvenstvo
počinje u srijedu, a druga je da ti braniš u nedjelju!


Kako plavuša pozajmljuje 100 eura?
-Dragi, pozajmi mi 100 eura, vratiću ti kad budeš mogao…


-Šta je socijalna pomoć!
- Svota para sa kojom ne možete da preživite, a koja vam ne
dozvoljava niti da umrete od gladi!


Star mobilni hehe na leskovacki nacin:

Star mobilni
Hochgeladen von bolestija. - Klicke hier für mehr Fun Videos.

<< Arhiva >>